Sivu: 69 / 72:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 19596768697071 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2041:stä 2070:een 2140:sta
  1. #2041
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Kolmone kirjoitti Katso viesti
    Edellinen kysymys ratkesi, mutta olisikohan kenelläkään kytkimenpidätintyökalua (070MB-MFL0100 tai joku diy) lainata? Pitäisi kiristää kytkimen keskiö oikeaa momenttiin.
    Mahtuuko motonetin versio aiheesta paikoilleen? https://www.motonet.fi/fi/tuote/3815...AaAgXeEALw_wcB
    Superbike #7
  2. #2042
    ^ Kiitokset Nitrolle vinkistä! Ehdin tosin jo alkuperäisen tilaamaan Ebaystä. Yleismalli voisi olla kyllä muutenkin tallilla muita mopoja varten.

    Bladessa on vakiona etujarrusatuloissa halkaisijat 30 ja 32 mm. Pinta-ala 6044 mm^2. Joskus luin jostain että satuloiden pinta-alan ja pääjarrusylinterin pinta-alan suhde pitäisi olla (suositus) 25...27. Brembo RCS 19 kevyemmällä 18 mm asetuksella olisi 254 mm^2 eli suhde menisi 23,8 eli alle suosituksen. Onko kokemusta muilla kannattaako Bladeen laittaa RCS 19 vai suosiolla pienempi RCS17? Meneekö tuntuma liian kovaksi? Jälkimmäisellä menisi suhde 26,6.

    Accosato on myös vaihtoehtona pääsylinteriksi.
    Tallissa: GSF 1250 S -08, Tunturi Sport -73, Solifer Suzuki S -84 & Pappatunturi -74
  3. #2043
    Itellä RCS17 omassa bladessa kii eikä se hirveemmin vauhtia oo hidastanu. Enemmän se blade hidastaa menoa kuin se sylkkä
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  4. #2044
    Bladessa on vakiona etujarrusatuloissa halkaisijat 30 ja 32 mm. Pinta-ala 6044 mm^2. Joskus luin jostain että satuloiden pinta-alan ja pääjarrusylinterin pinta-alan suhde pitäisi olla (suositus) 25...27. Brembo RCS 19 kevyemmällä 18 mm asetuksella olisi 254 mm^2 eli suhde menisi 23,8 eli alle suosituksen. Onko kokemusta muilla kannattaako Bladeen laittaa RCS 19 vai suosiolla pienempi RCS17? Meneekö tuntuma liian kovaksi? Jälkimmäisellä menisi suhde 26,6.
    Minulla on Kikserissä RCS19. Jarrusatuloiden männät on 34mm/30mm. Tuntuma on tosi hyvä. Jos ei ole tarkoitus päivittää isompia jarrusatuloita niin veikkaisin RCS17 olevan se parempi vaihtoehto.
    -- Brake later and open the gas earlier --
  5. #2045
    Super Retard PoS:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Sep 2005
    Tallinn
    MotOrg ry jäsen
    Mulla on (vanhemmassa) Bladessa Accossato. On hyvä, todella hyvä. Suorana vertailukohtana 890 Duke R ja Brembo MCS19, ja Accossato on huomattavasti tunnokkaampi.
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * KTM 890 Duke R * Honda Fireblade *
  6. #2046
    Lainaa PrivateeR kirjoitti Katso viesti
    Itellä RCS17 omassa bladessa kii eikä se hirveemmin vauhtia oo hidastanu. Enemmän se blade hidastaa menoa kuin se sylkkä
    Kiitos! Valitsen sitten 17 millisen Brembon tai Accosaton. Minun osalta kuski hidastaa menoa enemmän kuin pyörä

    EDIT: Erikoisesti Carpimoton valitsin suosittelee 2008-malliselle sekä racena että kadulle vain RC19-versioita. Ja RCS 17:n osalta herjaa, ettei se ole mahdollisesti sopiva. Taitaa Carpimoton konfiguraattori luulla, että satuloissa on 30/34 männät kuten uudemmissa SP-malleissa. Pitänee luottaa, että 17 mm on mun pyörään sopivin, kunhan ensin tarkistaa, ettei pyörään ole vaihdettu eri satuloita.
    Tallissa: GSF 1250 S -08, Tunturi Sport -73, Solifer Suzuki S -84 & Pappatunturi -74
  7. #2047
    Lainaa Kolmone kirjoitti Katso viesti
    Kiitos! Valitsen sitten 17 millisen Brembon tai Accosaton. Minun osalta kuski hidastaa menoa enemmän kuin pyörä

    EDIT: Erikoisesti Carpimoton valitsin suosittelee 2008-malliselle sekä racena että kadulle vain RC19-versioita. Ja RCS 17:n osalta herjaa, ettei se ole mahdollisesti sopiva. Taitaa Carpimoton konfiguraattori luulla, että satuloissa on 30/34 männät kuten uudemmissa SP-malleissa. Pitänee luottaa, että 17 mm on mun pyörään sopivin, kunhan ensin tarkistaa, ettei pyörään ole vaihdettu eri satuloita.
    Eiku helvetti anteeksipyyntöni, mä sanoin väärinpäin. Tarkistin mun ostoskorin, ja se oli busassa se RCS17 sylkkä. Bladessa on siis RCS19 sylkkä. Mutta molemmissa on ainaki noissa kahdessa mun pyörässä ihan sama jarrutuntuma kun sen säätää vaan yhteneväksi (sillä poikkeuksella että busan vakiolevyt kuumenee kymiringillä sen verran ripeästi että kahva pehmenee 2 kierroksessa ). Mutta kymiringiä lukuunottamatta ei ole mainittavaa eroa noiden kahden kahvan välillä.
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  8. #2048
    Lainaa PrivateeR kirjoitti Katso viesti
    Eiku helvetti anteeksipyyntöni, mä sanoin väärinpäin. Tarkistin mun ostoskorin, ja se oli busassa se RCS17 sylkkä. Bladessa on siis RCS19 sylkkä. Mutta molemmissa on ainaki noissa kahdessa mun pyörässä ihan sama jarrutuntuma kun sen säätää vaan yhteneväksi (sillä poikkeuksella että busan vakiolevyt kuumenee kymiringillä sen verran ripeästi että kahva pehmenee 2 kierroksessa ). Mutta kymiringiä lukuunottamatta ei ole mainittavaa eroa noiden kahden kahvan välillä.
    Kiitokset! Mennään sitten RCS 19:lla.
    Tallissa: GSF 1250 S -08, Tunturi Sport -73, Solifer Suzuki S -84 & Pappatunturi -74
  9. #2049
    Lainaa Kolmone kirjoitti Katso viesti
    ^ Kiitokset Nitrolle vinkistä! Ehdin tosin jo alkuperäisen tilaamaan Ebaystä. Yleismalli voisi olla kyllä muutenkin tallilla muita mopoja varten.

    Bladessa on vakiona etujarrusatuloissa halkaisijat 30 ja 32 mm. Pinta-ala 6044 mm^2. Joskus luin jostain että satuloiden pinta-alan ja pääjarrusylinterin pinta-alan suhde pitäisi olla (suositus) 25...27. Brembo RCS 19 kevyemmällä 18 mm asetuksella olisi 254 mm^2 eli suhde menisi 23,8 eli alle suosituksen. Onko kokemusta muilla kannattaako Bladeen laittaa RCS 19 vai suosiolla pienempi RCS17? Meneekö tuntuma liian kovaksi? Jälkimmäisellä menisi suhde 26,6.

    Accosato on myös vaihtoehtona pääsylinteriksi.
    Tulipas tuosta mieleen sellainen seikka että ihmisen anatomia on paljon parempi aistimaan voimaa/painetta, kuin liikettä.
    Eli vaikka jarrukahva tuntuu puiselta sen takia että jarrukahvan liike on lyhyt, niin ihmisen motoriikan kannalta se on parempi vaihtoehto kuin pitempiliikkeinen jarrukahva.

    Ongelmana ollee lähinnä se että jos kuski on tottunut (vakion) kumisiin ja pitkäliikkeisiin jarrukahvoihin, niin muutos tuntuu pahalta ihan vain sen takia että muutos (parempaan suuntaan) tapahtuu, ja asia tuntuu kuskista oudolta.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  10. #2050
    Lainaa PrivateeR kirjoitti Katso viesti
    Eiku helvetti anteeksipyyntöni, mä sanoin väärinpäin. Tarkistin mun ostoskorin, ja se oli busassa se RCS17 sylkkä. Bladessa on siis RCS19 sylkkä. Mutta molemmissa on ainaki noissa kahdessa mun pyörässä ihan sama jarrutuntuma kun sen säätää vaan yhteneväksi (sillä poikkeuksella että busan vakiolevyt kuumenee kymiringillä sen verran ripeästi että kahva pehmenee 2 kierroksessa ). Mutta kymiringiä lukuunottamatta ei ole mainittavaa eroa noiden kahden kahvan välillä.
    Vettäko käytät jarrunesteenä busassa, jos noin nopeasti lämpenee liikaa. Motogp kuskeilla noin 230 astetta. Varmasti laaha jarrut, jos noin kuumana käy.
  11. #2051
    Kun nyt kerran jarrunesteestä.. Motul BRF660. Tuota omassa kapineessa että kestääkö alpit kiehumatta?
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  12. #2052
    Lainaa _MN_ kirjoitti Katso viesti
    Vettäko käytät jarrunesteenä busassa, jos noin nopeasti lämpenee liikaa. Motogp kuskeilla noin 230 astetta. Varmasti laaha jarrut, jos noin kuumana käy.
    RBF600 eli samaa litkua mitä tonnari käyttää. Kahva tosiaan ekalla kierroksella normaali, tokalla suoran päässä jo puolivälissä, ja kolmannella saa jarrussa puristaa jo kahvan lähes pohjaan.

    Ei laahaa jarrut. Enkä btw ole ainoa joka sanonut että Kymiringillä jarrut käy jostai syystä aivan helkkarin kuumana.
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  13. #2053
    Lainaa Suzu-ukko kirjoitti Katso viesti
    Kun nyt kerran jarrunesteestä.. Motul BRF660. Tuota omassa kapineessa että kestääkö alpit kiehumatta?
    Alppien yli mennään vaihteilla, jarrua käytetään vain jos on pakko.
  14. #2054
    Lainaa Kolmone kirjoitti Katso viesti
    Kiitokset! Mennään sitten RCS 19:lla.
    Raapaisin omastani ABS:t pois ja vaihdoin RCS19 kahvan ja teräspunosletkut. Tuossa ABS versiossa on muistaakseni Nissinin puristimet kun muuten noissa on Tokicot. En osaa sanoa kummat on paremmat.
    Valitettavasti en ole täysin tyytyväinen, koska Kymiringillä kahva menee pehmeämmäksi setin aikana ja ainakin minua se häiritsee. Palat on GPFAX:it joten en usko että minun rukkasilla saa noita paloja väsytettyä. Kokemusta kun ei muista laitteista ole, niin en myöskään osaa sanoa mikä määrä kahvan pehmenemistä on normaalia.

    Brembon GP4RS puristimet olisi varmaan hyvät, mutta ne taas vaatii RCS17 kahvan.
    CBR1000RR - radalle & kadulle
  15. #2055
    Miten usein vaihdatte sytytystulpat ratakäytössä?
    CBR1000RR - radalle & kadulle
  16. #2056
    Lainaa timjoo kirjoitti Katso viesti
    Miten usein vaihdatte sytytystulpat ratakäytössä?
    4 vuotta meni oma mopo yksillä tulpilla.
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  17. #2057
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa timjoo kirjoitti Katso viesti
    Raapaisin omastani ABS:t pois ja vaihdoin RCS19 kahvan ja teräspunosletkut. Tuossa ABS versiossa on muistaakseni Nissinin puristimet kun muuten noissa on Tokicot. En osaa sanoa kummat on paremmat.
    Valitettavasti en ole täysin tyytyväinen, koska Kymiringillä kahva menee pehmeämmäksi setin aikana ja ainakin minua se häiritsee. Palat on GPFAX:it joten en usko että minun rukkasilla saa noita paloja väsytettyä. Kokemusta kun ei muista laitteista ole, niin en myöskään osaa sanoa mikä määrä kahvan pehmenemistä on normaalia.

    Brembon GP4RS puristimet olisi varmaan hyvät, mutta ne taas vaatii RCS17 kahvan.
    Kymi on aika raaka jarruille sen yhden pitkän jarrutuksen takia. Itekin piti vaihtaa jamppiin jarrunesteet kesken päivän, kun alko kahva pehmentymään.

    Noi Nissinin puristimet ei voi olla Toxicoja huonommat...niitä kehnompia kun ei vissiin tällä vuosituhannella sporttimopoihin ole asennettu. Oma resepti Suzukin Toxicojen kanssa oli RCS19 pääsylkkä, SBS dual carbon jarrupalat yli 50% kulutuspinnalla ja jarrunesteiden vaihto vähintään neljän ratapäivän välein. Ja jarrunesteenä RBF600 tai vastaava, ettei kyykkää ekasta lämpöshokista. Jotkut on käyttäny jarrupalojen takana titaani/rosterilevyä estämään lämmön siirtymistä satuloihin ja jarrunesteeseen, mutta en ite ikinä testannu.

    GPFAX on ihan ok pala muuten, mutta sotkee ihan pirusti. En oo minkään muun palan nähny pölyävän yhtä paljon.
    Superbike #7
  18. #2058
    MotOrg ry:n hallituksen varapj, koulutusvastaava, sihteeri Tumppi:n avatar
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Oct 2004
    Vesilahti
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa timjoo kirjoitti Katso viesti
    Miten usein vaihdatte sytytystulpat ratakäytössä?
    Tavalliset tulpat kannattaa vaihtaa muutaman vuoden välein, hyvä nyrkkisääntö on, että ne pitää vaihtaa silloin kun ei enää muista milloin ne on viimeksi vaihdettu

    Esimerkiksi NGK R-tulpat on sitten paljon tavallisia iridiumeja kestävämmät, mutta myös kalliimmat.
    The Lakkivaari


    Yamaha R6



  19. #2059
    Brembon GP4RS puristimet olisi varmaan hyvät, mutta ne taas vaatii RCS17 kahvan.
    Brembon repertuaarista löytyy varmasti jarrusatulat, jotka sopivat RCS19 masteriin. Jos ei sikakalliisiin kisapuristimiin mennä niin esim. brembon Stylema tai M50 varmaan täyttäisivät speksit ratapyörän satuloista.
    -- Brake later and open the gas earlier --
  20. #2060
    joskus nuorempana laitoin kerran 954 bladeen ad varaosan jarrunestettä, koska ajattelin, että dot4 anyway. no ratakäytössä se on aivan hanurista, kahva pehmenee aina session aikana. sen jälkeen motulilla menty eikä ongelmia missään pyörässä sen kanssa. Tai jos on ollut niin se on enemmän ollut pyörän ominaisuus eikä nesteen. Esim triplessä piti vaihtaa orggis puristimet ja kahva pois että pääsi irti pehmenemisestä. Suzukin GSX-R puristimet ja crb1000rr kahvalla toimi paremmin.

    nyt viimeksi vaihdoin triplen gsx-r jarrut mt01 jarruihin, lähinnä koska ne on hienomman näköiset ja saa kahvan ilman irrallista jarrusäiliöö.
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  21. #2061
    Kiitos vastauksista.

    Näyttää siltä, että olen juuri oikeaan aikaan vaihtamassa sytytystulppia.

    Minulla on katteet tehtaan jäljiltä maalaamattomat mattavalkoiset ja molemmilla puolilla on mustat vanat jotka on syntyneet GPFAX:in paloista ja eivät enää lähde pesemällä irti. Tuo pöllyäminen on jotain aivan tolkutonta Tähän asti reippaasti suurin parannus jarruihin on syntynyt vaihtamalla alkuperäiset palat GPFAX:in paloihin. Siksi en niin ole tuota pöllyämistä harmitellut. Tuo RCS19 ja teräspunosletkut päivitys tuntui pettymykseltä, kun odotti samanlaista suuruusluokkaa olevaa muutosta kuin palojen vaihdolla.

    Tietääkseni Brembon M50 satuloita saa vain 100mm pulttivälillä ja se ei sovi. Brembo M4 sopii yhteen tuon RCS19 kahvan kanssa, mutta noita GP4RS satuloita on kehuttu tunnokkaammiksi ja ne vaativat RCS17 kahvan. Täytyy kokeilla ensi kesänä noita SBS:n paloja, ennen kuin tekee mitään muuta.

    Jarrunesteenä on Motul RBF700.

    Edit:
    Ajoin samoilla jarrunesteillä n. 10 ratapäivää. Täytyy ensi kesänä vaihtaa kesken kauden nesteet ja katsoa mikä on muutos.
    CBR1000RR - radalle & kadulle
  22. #2062
    Minulla on katteet tehtaan jäljiltä maalaamattomat mattavalkoiset ja molemmilla puolilla on mustat vanat jotka on syntyneet GPFAX:in paloista ja eivät enää lähde pesemällä irti.
    Kokeilepa pestä mustat jäljet oksaalihapolla, sillä yleensä lähtee jarrulika varsin helposti. Sitä saa veteen sekoitettavana jauhona mm. IKH:sta tai lähimmästä apteekista.

    Tietääkseni Brembon M50 satuloita saa vain 100mm pulttivälillä ja se ei sovi.
    Käsittääkseni M50 satuloita on myös 108mm pulttijaolla. Voin toki olla väärässäkin. Tuossa olisi tyrkyllä yhdet japsipyörästä peräisin olevat M50 satulat, käynpä niistä mittaamassa pulttivälin jahka ehdin ja palaan asiaan.
    -- Brake later and open the gas earlier --
  23. #2063
    Lainaa itl kirjoitti Katso viesti
    Kokeilepa pestä mustat jäljet oksaalihapolla, sillä yleensä lähtee jarrulika varsin helposti. Sitä saa veteen sekoitettavana jauhona mm. IKH:sta tai lähimmästä apteekista.
    Käsittääkseni M50 satuloita on myös 108mm pulttijaolla. Voin toki olla väärässäkin. Tuossa olisi tyrkyllä yhdet japsipyörästä peräisin olevat M50 satulat, käynpä niistä mittaamassa pulttivälin jahka ehdin ja palaan asiaan.
    Aina oppii uutta, en ole aiemmin törmännyt oksaalihappoon. Ongelmana etukatteissa on mystinen mattapinta, johon tarttuu kaikki kiinni. Merkkasin tussilla pari reiän paikkaa ja ne merkinnät on nyt pysyvästi kiinni. En tiedä onko pinta tarkoituksella tuollainen että maalaaminen olisi helpompaa, mutta ainakin maalaus on pakollinen jos haluaa pitää katteet siistinä. Takakate on eri valmistajalta ja siinä on siisti gelcoat pinta josta lähtee kaikki helposti irti, ne tussimerkinnätkin.

    Mielenkiintoista nähdä mittaustulos - en ihmettelisi vaikka olisin aivan väärässä.
    CBR1000RR - radalle & kadulle
  24. #2064
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Kymi on aika raaka jarruille sen yhden pitkän jarrutuksen takia. Itekin piti vaihtaa jamppiin jarrunesteet kesken päivän, kun alko kahva pehmentymään.

    Noi Nissinin puristimet ei voi olla Toxicoja huonommat...niitä kehnompia kun ei vissiin tällä vuosituhannella sporttimopoihin ole asennettu. Oma resepti Suzukin Toxicojen kanssa oli RCS19 pääsylkkä, SBS dual carbon jarrupalat yli 50% kulutuspinnalla ja jarrunesteiden vaihto vähintään neljän ratapäivän välein. Ja jarrunesteenä RBF600 tai vastaava, ettei kyykkää ekasta lämpöshokista. Jotkut on käyttäny jarrupalojen takana titaani/rosterilevyä estämään lämmön siirtymistä satuloihin ja jarrunesteeseen, mutta en ite ikinä testannu.

    GPFAX on ihan ok pala muuten, mutta sotkee ihan pirusti. En oo minkään muun palan nähny pölyävän yhtä paljon.
    Kerrotko suomeksi, mikä on jamppi.
    BMW varmaan valitsi piruutaan S1000rr malleihin huonoimat puristimet 09 alkaen malleihin, mitä maailmalta löytyy, kun asensivat nissinit.
    Nuo dual carbot, tai duo carbot on tava harastelialle vain rahan menoa, toki voi siinä kehua itseensä, että 10 jarrupalat meni kesässä, oikeesti niistä on hyötyä vasta sitten, kun ajaa alastarolla alle 1,20. muuten pärjää hyvinkin vakiopaloilla ja puristimilla.
  25. #2065
    Lainaa timjoo kirjoitti Katso viesti
    Aina oppii uutta, en ole aiemmin törmännyt oksaalihappoon. Ongelmana etukatteissa on mystinen mattapinta, johon tarttuu kaikki kiinni. Merkkasin tussilla pari reiän paikkaa ja ne merkinnät on nyt pysyvästi kiinni. En tiedä onko pinta tarkoituksella tuollainen että maalaaminen olisi helpompaa, mutta ainakin maalaus on pakollinen jos haluaa pitää katteet siistinä. Takakate on eri valmistajalta ja siinä on siisti gelcoat pinta josta lähtee kaikki helposti irti, ne tussimerkinnätkin.

    Mielenkiintoista nähdä mittaustulos - en ihmettelisi vaikka olisin aivan väärässä.
    Jos käytät oksaalihappoa, älä päästa pintaa kuivumaan, sitten siinä vasta raitoja onkin.
  26. #2066
    Mielenkiintoista nähdä mittaustulos - en ihmettelisi vaikka olisin aivan väärässä.
    Nyt on mittailtu M50 satulat. Olit oikeassa, niissä pulttijako tosiaankin 100mm. Pikkuisen harhautti se, kun esim. Kawa ZZR 1400 on vakiojarruina 108mm jaolla olevat Nissinit (mitkä muuten erinomaisen hyvät jarrut) ja ZZR 1400 Performance Sport mallissa on nuo Brembo M50 satulat, joissa on 100mm jako. Näissä kahdessa eri pyörämallissa onkin sitten erilaiset nilkkapalat etupäässä eli jarrusatulat ei ole suoraan vaihtokelpoisia. Luulenpa, että sama koskee Brembon Stylema satuloita, niissäkin lie 100mm jako, vaikka niitäkin on käytetty pyörissä, joissa vakiojarruina 108mm Nissinit. Pitää käydä vielä mittaamassa nuo Stylemat.

    Pahoittelut harhaanjohtamisesta. Taas kerran tuli todettua, ettei pitäisi olettaa asioita

    Edit: 110 -> 108
    Viimeksi muokannut: itl; 27.02.2023 klo 10:09.
    -- Brake later and open the gas earlier --
  27. #2067
    Jos käytät oksaalihappoa, älä päästa pintaa kuivumaan, sitten siinä vasta raitoja onkin.
    Oksaalihaposta saa mahtavan pesuaineen, kun suurustaa sitä perunajauholla sopivan paksuksi kiisseliksi, jonka saa kivasti siveltimellä levitettyä ja se pysyy hyvin pystypinnoilla eikä kuiva kovin nopeasti.
    -- Brake later and open the gas earlier --
  28. #2068
    Lainaa itl kirjoitti Katso viesti
    Klips- 100mm -Klips- 110mm - Klips - ZZR 1400 Performance Sport mallissa on nuo Brembo M50 satulat, joissa on 100mm jako -Klips
    Mahtavan selkeää ja helppoa. Edes siihen ei voi luottaa, että kaikissa Japanilaisissa olisi 108mm pulttijako.

    Hämmentävää tässä on, että Japanilaiset on laittaneet jo pitkää melko huonot jarrut pyöriinsä ja silti Ebaystä löytyy Euroopasta käytettyjä enimmäkseen 100mm jaolla.
    CBR1000RR - radalle & kadulle
  29. #2069
    Moro,

    Osaako joku sanoa onko -07 ja -00 bladen ruiskusuuttimien pistokkeet samanlaiset?
    Täällä olisi myynnissä PC 3, niin mietin, että saiskohan sillä tuohon mun -00 mallista alhaalta vähän kuoppaa pois ja pehmeemmäksi. Jos oikeen penkkiin varais ajan..

    Toinen kyssäri:
    Minkähän painoiselle kuskille tehdasasetukset on tarkoitettu? Itse olen 80-85kg ajokamat päällä.
    Mulla oli joku edellisistä omistajista laittanut etuputkiin liikaa öljyä ja etupään jousto oli noin 2cm.
    Pistin etupäästä huollon jälkeen kaikki säädöt manuaalin mukaan tehdassäädöille. Takapäätä ei ole tullut vielä vilkastua, kun tuntunut ihan ok. Vakio takaiskari ei taida olla huollettavaa mallia? Tällä mun vanhuksella on rullattu noin 60tkm, niin mietin että tarviiko asialle tehdä jo jotain?
    -Nopeat elävät, ainakin talven yli-
  30.  
  31. #2070
    takahaarukka laakeripiste ja mahdolliset linkut kannattaa huoltaa. iskari varmaan toimii riittävästi jos ei vuoda ja yhä vaimentaa.
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
Sivu: 69 / 72:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 19596768697071 ... ViimeinenViimeinen