Sivu: 9 / 72:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 78910111959 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 241:stä 270:een 2140:sta
  1. #241
    Lainaa (wbaum @ Heinä. 10 2009,09:52) kirjoitti
    Lainaa (TeroT @ Heinä. 10 2009,09:00) kirjoitti
    Lainaa (wbaum @ Heinä. 09 2009,18:26) kirjoitti
    Missä sijaitsee 06-07 mallin pakosäätöservo? Entäs imupaineentunnistin, vai mikä se on?
    siinähän se jököttää putken pystyosassa jalkatappien kohdalla. Helpompi olisi ensin itse kurkistaa kuin netissä kysellä.
    No ei siinä oo ku se läppä. Mihin ne vaijerit menee, se on kysymysmerkki. Ja ei viittis pitää osina pyörää turhanpäiten keskellä kesää kun pitäis ajaa ja vapaa-aika muutenkin vähän kortilla...
    My Webpage

    Kato vasemmalt alanurkat kohta Exhaust Gas Control Valve (EGCV). Ja ne vaijerit voi ihan rauhas ottaa pois ,servo vaan liikkuu siel sit ittekseen ja "ei tuu mitään vikavaloi minnekään."



    Hayabusa K9 Harmaa/Hopea Tuned by Ecueditor
    Joensuu 2011 Standing Mile 315 Km/h
    Halli 2009 Standing Mile 286 Km/h CBR1000RR-06
  2. #242
    Lainaa (JuMaHa @ Heinä. 10 2009,12:01) kirjoitti
    Lainaa (wbaum @ Heinä. 10 2009,09:52) kirjoitti
    Lainaa (TeroT @ Heinä. 10 2009,09:00) kirjoitti
    Lainaa (wbaum @ Heinä. 09 2009,18:26) kirjoitti
    Missä sijaitsee 06-07 mallin pakosäätöservo? Entäs imupaineentunnistin, vai mikä se on?
    siinähän se jököttää putken pystyosassa jalkatappien kohdalla. Helpompi olisi ensin itse kurkistaa kuin netissä kysellä.
    No ei siinä oo ku se läppä. Mihin ne vaijerit menee, se on kysymysmerkki. Ja ei viittis pitää osina pyörää turhanpäiten keskellä kesää kun pitäis ajaa ja vapaa-aika muutenkin vähän kortilla...
    My Webpage

    Kato vasemmalt alanurkat kohta Exhaust Gas Control Valve (EGCV). Ja ne vaijerit voi ihan rauhas ottaa pois ,servo vaan liikkuu siel sit ittekseen ja "ei tuu mitään vikavaloi minnekään."
    Ja ennen ku purat pyörän, niin se servo vaihtoi paikkaa 06/07 malliin penkin alle siihen akun viereiseen koteloon.
  3. #243
    Lainaa (Aapo @ Heinä. 10 2009,12:20) kirjoitti
    Lainaa (JuMaHa @ Heinä. 10 2009,12:01) kirjoitti
    Lainaa (wbaum @ Heinä. 10 2009,09:52) kirjoitti
    Lainaa (TeroT @ Heinä. 10 2009,09:00) kirjoitti
    Lainaa (wbaum @ Heinä. 09 2009,18:26) kirjoitti
    Missä sijaitsee 06-07 mallin pakosäätöservo? Entäs imupaineentunnistin, vai mikä se on?
    siinähän se jököttää putken pystyosassa jalkatappien kohdalla. Helpompi olisi ensin itse kurkistaa kuin netissä kysellä.
    No ei siinä oo ku se läppä. Mihin ne vaijerit menee, se on kysymysmerkki. Ja ei viittis pitää osina pyörää turhanpäiten keskellä kesää kun pitäis ajaa ja vapaa-aika muutenkin vähän kortilla...
    My Webpage

    Kato vasemmalt alanurkat kohta Exhaust Gas Control Valve (EGCV). Ja ne vaijerit voi ihan rauhas ottaa pois ,servo vaan liikkuu siel sit ittekseen ja "ei tuu mitään vikavaloi minnekään."
    Ja ennen ku purat pyörän, niin se servo vaihtoi paikkaa 06/07 malliin penkin alle siihen akun viereiseen koteloon.
    Juu totta muuten.. Olis se pitäny muistaa...



    Hayabusa K9 Harmaa/Hopea Tuned by Ecueditor
    Joensuu 2011 Standing Mile 315 Km/h
    Halli 2009 Standing Mile 286 Km/h CBR1000RR-06
  4. #244
    Eilen kävin koeajamassa 2009 mallin bladea ja täytyy sanoa, että aika mielenkiintoinen peli. Huomattavasti pienemmän ja ketterämmän tuntuinen kuin 2007 malli. Kahvaa kun käänsi, niin kiihtyi todella huomaamatta ja eleettömästi. Vaihteet napsahteli paikalleen nätisti. Ei vaan tuollaisella 20min koeajolla oikeen osaa tarkkaan sanoa, mutta hyvältä tuntui. Ainoa miinus oli sellainen "munattomuus" ja vähän lelumman oloinen kuin tämä 2007 malli. Saas nähdä jospa kuitekin tuollaisen hankkisi.
    xxx
  5. #245
    Lainaa (Streethawk @ Heinä. 28 2009,18:59) kirjoitti
    Eilen kävin koeajamassa 2009 mallin bladea ja täytyy sanoa, että aika mielenkiintoinen peli. Huomattavasti pienemmän ja ketterämmän tuntuinen kuin 2007 malli. Kahvaa kun käänsi, niin kiihtyi todella huomaamatta ja eleettömästi. Vaihteet napsahteli paikalleen nätisti.
    Käsittämättömän hyvä pyörä, osta pois vaan Olen sitkeästi yrittänyt löytää pyörästä edes jotain vikaa, särmää, "sielukkuutta" tai ylipäätään mitään, mikä voisi jossain tilanteessa edes hiukan säikäyttää, mutta ei: sitä voi pyöritellä lähes kuka tahansa tumpelo lähes miten tahansa ilman, että tulee sellaisia (pyörästä aiheutuvia) veret seisauttavia kauhunhetkiä.
    Pyörä on niin eleetön, että jopa brittien superbikesarjassa ajavat sillä vakio-ohjausiskarilla.
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  6. #246
    Lainaa (vetomies @ Heinä. 28 2009,20:27) kirjoitti
    ...tai ylipäätään mitään, mikä voisi jossain tilanteessa edes hiukan säikäyttää, mutta ei: sitä voi pyöritellä lähes kuka tahansa tumpelo lähes miten tahansa ilman, että tulee sellaisia (pyörästä aiheutuvia) veret seisauttavia kauhunhetkiä...
    Oikeestaan tuo on se mikä mulle sopii. Ei kaipaa yhtään yllätyksiä vaan tekisi sen mitä tahdon vaikka en aina osaisi * Jos tuollaisen ostan, niin ABS-mallin laitan samalla (nimimerkillä: kaksi kertaa etunen jarrutettu alta).
    xxx
  7. #247
    Tervehdys.

    Olen menossa huomenna katsomaan/koeajolle -02 954 rr bladea. Mitä kannattaa erityisesti katsoa?
    Kehuttavaa/haukuttavaa pyörästä?

    Peli on pohjois-italiasta tuotu viron kautta suomeen. tuotu nyt keväällä ja olisi kuulemma hänellä kiire luopua siitä. Pari pikku jälkeä tankissa mut muuten kuulemma ok kunnossa. Tarkoitus olisi ostaa vapaa-ajan viihdykettä. tässäkö paras mitä alle 7000e budjetilla pääsee?

    Mitenkäs jos siihen jotakin haluaisi laittaa kiinni? ohjausiskari varmaankin voisi olla?

    Itsellä oma ajo lähinnä kahvilassa käyntiä ja silloin tällöin Espoo-Kuopio ajoa. rääkkiä joskus radalla olisi kova haave se.

    Vinkkejä, kokemuksia tuosta mallista?

    Mitä eroja on 2002 ja 2004 malleissa? muuta kuin väritys



    Honda cbr 929 rr -01
    Suzuki gsx-r 1000 -01 turbo
    Suzuki sv 1000 -03
    Suzuki gsx-r 1000 -03
    Suzuki gsx-r 1000 -01 turbo
    Yamaha yzf-R1 -99 turbo
    Yamaha yzf-R6R -06
    Yamaha yzf 750sp -94
    Yamaha yzf 750r -95
    Cagiva Mito -96
    Aprilia af-1 futura -91
  8. #248
    Lainaa (stalker- @ Heinä. 29 2009,20:00) kirjoitti
    Mitä eroja on 2002 ja 2004 malleissa? muuta kuin väritys
    Ehkä TUOSSA on vähän jo liikaakin. Muistin heti tuon joskus lukeneeni ja siinä kaikille kivaa tietoa.
    Viisas pääsee vähemmällä!
  9. #249
    Lainaa (Streethawk @ Heinä. 28 2009,21:03) kirjoitti
    Oikeestaan tuo on se mikä mulle sopii. Ei kaipaa yhtään yllätyksiä vaan tekisi sen mitä tahdon vaikka en aina osaisi * Jos tuollaisen ostan, niin ABS-mallin laitan samalla (nimimerkillä: kaksi kertaa etunen jarrutettu alta).
    Teitkö koeajon tavallisella vai abs-pyörällä?
  10. #250
    Lainaa (tsj @ Heinä. 30 2009,13:35) kirjoitti
    Lainaa (Streethawk @ Heinä. 28 2009,21:03) kirjoitti
    Oikeestaan tuo on se mikä mulle sopii. Ei kaipaa yhtään yllätyksiä vaan tekisi sen mitä tahdon vaikka en aina osaisi * Jos tuollaisen ostan, niin ABS-mallin laitan samalla (nimimerkillä: kaksi kertaa etunen jarrutettu alta).
    Teitkö koeajon tavallisella vai abs-pyörällä?
    Arvaa vaan... ei sitä ABS-mallia taida saada koeajoon mistään * Mutta mä keksin siihen asiaan tänään ratkaisun. Nimet on papereissa ja, jos hyvin käy niin jo huomenna tällainen eABS malli luovutetaan minulle ...kunhan vaan huollonpojat saa tehdyksi sen luovutushuollon.

    *

    xxx
  11. #251
    Lainaa (Streethawk @ Heinä. 30 2009,20:29) kirjoitti
    Arvaa vaan... ei sitä ABS-mallia taida saada koeajoon mistään * Mutta mä keksin siihen asiaan tänään ratkaisun. Nimet on papereissa ja, jos hyvin käy niin jo huomenna tällainen eABS malli luovutetaan minulle ...kunhan vaan huollonpojat saa tehdyksi sen luovutushuollon.
    Onneksi olkoon uudesta pyörästä. Toivottavasti saavat sen pikaisesti ajoon. Ilmeisestikin olisi onnistunut CBR 1000 ABS Moto-Seinäjoki Oy:llä. Noh sen verran matkaa tuonne, että en lähde kokeilemaan. Varsinkaan, kun just nyt ei ole tarvetta vaihtaa eikä mahdollisuutta hommata lisää mopoja.

    Jään odottelemaan kommentteja kokemuksistasi niin pyörän kuin eteenkin sen jarrujen suhteen.
  12. #252
    Lainaa (JuMaHa @ Heinä. 10 2009,14:31) kirjoitti
    Lainaa (Aapo @ Heinä. 10 2009,12:20) kirjoitti
    Lainaa (JuMaHa @ Heinä. 10 2009,12:01) kirjoitti
    Lainaa (wbaum @ Heinä. 10 2009,09:52) kirjoitti
    Lainaa (TeroT @ Heinä. 10 2009,09:00) kirjoitti
    Lainaa (wbaum @ Heinä. 09 2009,18:26) kirjoitti
    Missä sijaitsee 06-07 mallin pakosäätöservo? Entäs imupaineentunnistin, vai mikä se on?
    siinähän se jököttää putken pystyosassa jalkatappien kohdalla. Helpompi olisi ensin itse kurkistaa kuin netissä kysellä.
    No ei siinä oo ku se läppä. Mihin ne vaijerit menee, se on kysymysmerkki. Ja ei viittis pitää osina pyörää turhanpäiten keskellä kesää kun pitäis ajaa ja vapaa-aika muutenkin vähän kortilla...
    My Webpage

    Kato vasemmalt alanurkat kohta Exhaust Gas Control Valve (EGCV). Ja ne vaijerit voi ihan rauhas ottaa pois ,servo vaan liikkuu siel sit ittekseen ja "ei tuu mitään vikavaloi minnekään."
    Ja ennen ku purat pyörän, niin se servo vaihtoi paikkaa 06/07 malliin penkin alle siihen akun viereiseen koteloon.
    Juu totta muuten.. Olis se pitäny muistaa...
    Innostuinpa sitten tän keskustelun perusteella tekemään flapper ja EGCV modit -06 Bladeen. Koekäyttö tehty, mutta koeajo vielä tekemättä - onko kellään heittää kokemuksia minkälaista vaikutusta näillä käytännössä pitäs olla? Päästäänkö yhtään samoihin tuloksiin kuin mitä 1000RR Tech dynotusten mukaan tulis päästä? /z

    edit1: muita hyviä modei?
    edit2: koeajolenkki tehty - jnaa ihan virkun tuntunen, mutta tiedä sitten, mitään ei kai menny ainakaan rikki!



  13. #253
    Mikähän olis nimenomaan -06 bleidiin ominaisuuksiensa puolesta (kiistatta *) "paras" ja "vaimeimmat" mekaaniset äänet aiheuttava 10W-40 öljy, ellei Hondan omia nyt sellaisiksi laskemaan? /z

    edit1: vai uskaltasko tai jopa pitäskö harkita viskositeetiltaan jäykempää tavaraa?
    edit2: Hondan ölpistä stooria, pitääkö nää Brandt:n matskujen jutut paikkansa esim. puhtaanapito-ominaisuuksiensa osalta, sivu 19?
    edit3: *... hm, kai se on sitten kuitenkin GN4/HP4/HP4M:sta haettava?, ellei sitten Motonetin MP-ölpistä Valvoline tai Motul aja saman asian?
    edit4: arvoinpa sitten Motonetista Motulia (5000:sta), kun oli 2,5€ litrahinnaltaan halvempaa, samaa tavaraa kun ovat! * Unohtu ottaa 0,50€ propun prikka uus matkaan ja vielä meni entinenkin takas laittaessa samoin päin kuin se oli ollut siellä - saapa nähdä tihkuuko läpi! No näillä mennään, tulossa vähän lyhyempi vaihtoväli kun edellinen meni pari tonnia pitkäksi siitä tavan 6tkm:stä mitä on tullut vaihdettua noita ölppiä. Liekö pesevyyensä takia vai mistä johtuu, mutta aika mustaa Hondankin öljy ol vasta 8tkm koneessa pyörityään.



  14. #254
    Lainaa (tsj @ Heinä. 30 2009,21:03) kirjoitti
    Jään odottelemaan kommentteja kokemuksistasi niin pyörän kuin eteenkin sen jarrujen suhteen.
    Ensimmäinen lenkki pyörällä heitetty ja ABS:eja testailtu. On kyllä ketterä pyörä ei voi muuta sanoa. Varovasti ajeltu, kun menee tuossa hetki ennen kuin itse tottuu pyörään. Sekä uudet renkaat alla, niin ei kummoisia temppuja viitsi yrittää. Maanantaina sitten Ahvenistolla saa tutustua pyörään siinä ympäristössä minne se on tehtykin.

    ABS-jarruja kävin Vermon parkkiksella testaamassa. Olosuhteet oli loistavat, kun aamun sateista oli vielä siellä täällä lammikoita. Sekä pieni hiekkakenttä siinä alueella myös. Aika herkästi järjestelmä puuttuu peliin jo ihan normaalissa jarrutuksessa kuivalla vaikka lukkoon meneminen on minusta vielä kaukana. Mutta enpä toisaalta osaa sanoa toimiiko järjestelmässä silloin ABS vai onkohan vain se, että laittaa takajarrulle painetta, kun jarrutan itse vain etujarrulla.
    Pyörälle vähän vauhtia ja tähtäys vesilammikkoon. Vähän ennen lammikkoa kunnolla etujarrua ja toivotaan, että järjestelmä tietää mitä tekee. Lammikon yli jarrulla ja ei mitään ongelmaa. Hienosti näyttää toimivan. Ja sama uudestaan vielä jokusen kertaa ja nätisti toimii.
    Sitten hiekalle. Paljoa ei vauhtia saa otettua, mutta ihan järjestelmän perustoiminta tulee testattua. Pieni vauhti ja etujarrukahvasta kiinni. Todella eleettömästi pyörän vauhti vähenee eikä lukkiutumista tule. Se että kuinka tehokas tuo jarrutus on hiekalla pitää testaa jossain missä saa paremmin vauhtia.
    Todella hienosti ABS-järjestelmä tuntuu toimivan näin hyvin nopean testauksen jälkeen
    xxx
  15. #255
    Tuntuuko pyörän jarrukahvassa abs:ssä samanlainen tärinä kuin auton polkimessa?
    Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
    0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
  16. #256
    Lainaa (jyk4 @ Elo. 01 2009,15:51) kirjoitti
    Tuntuuko pyörän jarrukahvassa abs:ssä samanlainen tärinä kuin auton polkimessa?
    Ei tunnu. Tai en minä ainakaan sitä huomannut kun tuommoista koe-ajoin noin 100km verran. Tuo Hondan uusi järjestelmä on täysin "tärinävapaa".
    .
  17. #257
    Lainaa (vma @ Elo. 01 2009,16:06) kirjoitti
    Lainaa (jyk4 @ Elo. 01 2009,15:51) kirjoitti
    Tuntuuko pyörän jarrukahvassa abs:ssä samanlainen tärinä kuin auton polkimessa?
    Ei tunnu. Tai en minä ainakaan sitä huomannut kun tuommoista koe-ajoin noin 100km verran. Tuo Hondan uusi järjestelmä on täysin "tärinävapaa".
    Jep näin on. Hyvin huomaamaton tämä järjestelmä. Pitää testaa sitten sateella maantienopeudesta ja katsoa alkaako järjestelmä kertomaan enemmän itsestään.
    xxx
  18. #258
    Sitten sateella ajon jälkeen kun katselet huggeria jostakin edullisesti niin voisin tulla kimppaan mukaan.Huomannut että jokin voisi olla toisenlainen.
    <p>https://i.ytimg.com/vi/VZE-wSjrqwI/hqdefault.jpg?sqp=-oaymwEYCNIBEHZIVfKriqkDCwgBFQAAiEIYAXAB&amp;rs=AOn 4CLDQBfrbHN_g09bi-4K691aV1-3WCg</p>
  19. #259
    Lainaa (lippa @ Elo. 02 2009,02:00) kirjoitti
    Sitten sateella ajon jälkeen kun katselet huggeria jostakin edullisesti niin voisin tulla kimppaan mukaan.Huomannut että jokin voisi olla toisenlainen.
    Ehdin jo tilata. Tällainen tulossa -> klik. En kyllä tiedä kuinka paljon tämä suojaa. Aika vähissä huggerit jotka edes menee ABS-malliin. Ja ABS-mallissa ei ole vakiona edes sitä pientä läpyskää mikä on teillä.
    xxx
  20. #260
    Lainaa (Streethawk @ Heinä. 30 2009,20:29) kirjoitti
    Lainaa (tsj @ Heinä. 30 2009,13:35) kirjoitti
    Lainaa (Streethawk @ Heinä. 28 2009,21:03) kirjoitti
    Oikeestaan tuo on se mikä mulle sopii. Ei kaipaa yhtään yllätyksiä vaan tekisi sen mitä tahdon vaikka en aina osaisi * Jos tuollaisen ostan, niin ABS-mallin laitan samalla (nimimerkillä: kaksi kertaa etunen jarrutettu alta).
    Teitkö koeajon tavallisella vai abs-pyörällä?
    Arvaa vaan... ei sitä ABS-mallia taida saada koeajoon mistään * Mutta mä keksin siihen asiaan tänään ratkaisun. Nimet on papereissa ja, jos hyvin käy niin jo huomenna tällainen eABS malli luovutetaan minulle ...kunhan vaan huollonpojat saa tehdyksi sen luovutushuollon.

    *

    Olipas muuten asiallisen oloinen peli lyhyiden tyyppien perusteella (pahuksen sade pukkas), sikahyvä ajettavuus, jerkkua löytyi alhaalta asti toisin kuin omassa. Punarajaa nyt ei viitsinyt hätyytellä sisäänajossa tuossa kelissä mutta hyvältä tuntui tosiaankin, hyvin ovat onnistuneet *



    R1
  21. #261
    Eka ratapäivä takana ja ei voi kuin kehua. Varsinkin hitaat mutkat taittui paljon paremmin kuin vanhalla. Eleettömyys myös radalla. Kellolla piti todistaa, että lujaa mennään, kun radalla ajaessa luuli ettei lujaa mene. Ei vaan tarvitse niin paljon käskeä tätä pyörää tekemään mitä tahdon, vaan se tekee sen käskemättä.
    ABS:it ei näytellyt suurtakaan osaa radalla ainakaan vielä. Mutta kyllä se jarrutti puolestani myös takajarrulla vaikka vain etukahvaa käytin, koska varikolla takalevy oli kuuma. Ehkä yhden kerran, kun tuli jarrulla mutkaan sisälle ABS:it "napautti" kerran. Olisiko muuten luistanut etunen alta, ei voi tietää.
    Luistokytkin on hyvä ja aika surutta pystyy heittään pienempää vaihdetta sisään. Vaikka nyt tuli taas ajettua hyvin paljon pelkällä kolmosella rataa läpi. Eipä tuolla muuta tarvitse kuin kakkosta tai kolmosta Ahvenistolla - ainakaan minun ajollani.
    Seuraavaksi pitää säätää jousitusta, koska ei kestänyt niitä pomppuja joita vanha pyörä kesti. Ehkä tehdassäädöt on vaan pielessä.

    Muita havaintoja pyörästä. Peilit paremmat kuin vanhassa. Sivutuuli ottaa tähän uuteen herkemmin. Yllättävän paljon hohkaa kuumaa jaloille. Ehkä jopa enemmän kuin vanha vaikka siinä oli putket ylhäällä.
    xxx
  22. #262
    Olen menossa tällä viikolla katsomaan -02 954:sta.
    Pyörä on seisonut käytännössä seisonut parivuotta, muutamaa sataa kilometriä ajettuna/kesä.

    Mitä tollaisesta kannattaisi tsekata ennen kun ostamaan ryhtyy? akku vaihtuu uuteen, mutta mites öljyt, ohjaus-iskari, etupään öjyt/stefat yms? Pyörällä on ajeltu ~500km viimeisen huollon jälkeen, joten öljyt ei ajoltaan kauhean vanhat ole mutta. Ehdoituksia ja vinkkejä kaivataan.



  23. #263
    Bladen voittoputki jatkuu, tällä kertaa PB (Sept 2009), Guy Martin Bruntingthorpen radalla. Testasivat japsikilokyykyt, joihin on laitettu Öhlinsin takapamppu, Akran slipari, Metzelerin racetec K2:t ja PC.

    Blade 1.10.3
    Kawa 1.10.7
    R1 1.10.8
    Suitsa 1.10.9

    Kaikissa mutkissa ja suorilla bladen nopeus oli suurin. Jarrutuksessa mittasivat mielenkiintoisia hidastuvuuksia, huippu 1.38g.

    Kehuivat, että tuossa kunnossa kilvellisellä bladella olisi ajan perusteella pärjännyt kohtalaisen hyvin british superstockissa. Ei muuta kuin polttimo irti lampusta, teippi kilven päälle ja kisaan..
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  24. #264
    Jaapa, saas nähdä vaikka tuollainen vähän ajettu -08 olisi seuraava mopo.
    Niitä näyttää saavan ihan kohtuu hintaan... uus abs repsol mitä tuossa koestin on kyllä aivan järkyttävän hintainen vai onko sittenkään Janne
    R1
  25. #265
    Lainaa (slaideri @ Elo. 08 2009,21:34) kirjoitti
    Jaapa, saas nähdä vaikka tuollainen vähän ajettu -08 olisi seuraava mopo.
    Niitä näyttää saavan ihan kohtuu hintaan... uus abs repsol mitä tuossa koestin on kyllä aivan järkyttävän hintainen vai onko sittenkään Janne *
    Jos ei ABS:eja kaipaa, niin ehdottomasti vähän ajettu ei-ABS malli alle. Ei meinaa hirveitä maksa. ABS:it maksaa ainakin Brandtin maahantuomana järkyttävästi. Tai no, seuraavan kerran, jos tulee "tilanne päälle" ja ABS:it siitä pelastaa, niin sitten voin sanoa, että oli ne aika edulliset, kun säästyi ehkä terveys tai henki. Sitä vartenhan ne ostettiin, kun ei itse osaa, niin otetaan tekniikka apuun sellaiseksi vakuutukseksi.
    xxx
  26. #266
    Lainaa (Streethawk @ Elo. 09 2009,14:44) kirjoitti
    Jos ei ABS:eja kaipaa, niin ehdottomasti vähän ajettu ei-ABS malli alle. Ei meinaa hirveitä maksa. ABS:it maksaa ainakin Brandtin maahantuomana järkyttävästi. Tai no, seuraavan kerran, jos tulee "tilanne päälle" ja ABS:it siitä pelastaa, niin sitten voin sanoa, että oli ne aika edulliset, kun säästyi ehkä terveys tai henki. Sitä vartenhan ne ostettiin, kun ei itse osaa, niin otetaan tekniikka apuun sellaiseksi vakuutukseksi.
    Omituista hinnoittelua kyllä. Maahantuojan ohi tuoduissa pyörissä hintaero on tyypillisesti 1000 euroa, mikä kuulostaa vielä ihan järkevältä. Ilmeisesti maahantuojakin on huomioinut meikäläisen winetykset hinnoista, kun joku aika sitten näyttivät myyvän 2009 bladea 16990,- mikä on aikalailla sama kuin harmaatuotujen pyynti.
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  27. #267
    Nyt sain huggerin kiinni pyörään.
    Kuva1
    Kuva2
    xxx
  28. #268
    Lainaa (Streethawk @ Elo. 09 2009,21:12) kirjoitti
    Nyt sain huggerin kiinni pyörään.
    Nätti, mitä ei suinkaan aina voi sanoa jälkiasennetuista huggereista.
  29. #269
    On kyl päheen näkönen ja pätevän näkönen laitos vaikken ite muutoon tän ölppä firman väreistä aina niin perusta .. häytyy haaveilla tollasta ratapyäräx jahka katuajeluun kyllästyy joskus .. ?

    /z
  30.  
  31. #270
    Jep, 929RR:n mentyä poikki pysytään näemmä vieläkin kyykyissä ja vieläpä Bleidissä vaikka monta vaihtoehtoa oli. Sen verran mahtava pyörä ajaa ja vähän ajettuja saa tosiaan erittäin sopivasti verraten vaikka 04-05 10R:n pyynteihin.

    Mustavalkoinen ´08 muutamilla ekstroilla tuli siis hankittua. Jonkinlaista suojapalikkaa ja kahvaa tulee varmaan ensitilassa laitettua lisäksi. Ilmeisesti tuo vakiohuggerikin pitäisi päivittää isompaan, niitä näyttää useammalta valmistajalta löytyvän.
Sivu: 9 / 72:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 78910111959 ... ViimeinenViimeinen