Sivu: 52 / 72:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 242505152535462 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1531:stä 1560:een 2140:sta
  1. #1531
    Mulla oli sc59:ssä LEM:n tankinkorkin kaulukseen kiinnitettävä laukku. Erittäin pätevä mielestäni. Takana oli saman valmistajan kankaiset remmikiinnitteiset laukut. Vettä nämä ei pidä, mutta suojat tulee mukaan. Takana sadesuojista ei juurikaan ole apua, mutta pärjää kun suojaa tavarat sisältä päin.

    Tyylillisesti kannatan kangasta kyykkypyöriin. Mun mielestä muoviset boxit ei sovi niihin, enkä kyllä ole niitä kotariinkaan pistämässä. Rullalla mennään.
    Fzr 600,cbr900,cbr954,cbr1000,ktm990,
    Xt 1200......vfr1200
  2. #1532
    Lainaa JokeRR kirjoitti Katso viesti
    Onkos kukaan laitellu minkäänlaisia laukkuviritelmiä sc57 1000rr:ään?
    Tai onko fiksuja tankkilaukkuja tarjolla kun mangneetti vähä heikosti tarttuu toho muoviin ja ei oikein haluttais naarmuttaa tankkia..'

    Miettinyt että jos kyytiläisen penkinkiinnikkeisiin rankentelis jonkunäköisen boksiviritelmän.. ideoita otetaan vastaan.
    Iso tankkilaukku takasatulan päällä ja pieni tankin päällä.

    Isompi menee paikalleen siten, että avaimella takapenkki irti ja tankkilaukun päälle katolleen. Modailin tankkilaukun remmit sopivan mittaisiksi. Kiristän tiukalle ja napsautan paikalleen. Päälle varmistus tavallisella matkalaukun nailonremmillä, semmoisella, jolla estetään matkalaukun leviäminen lentokentän karusellissa.

    Pieni tankkilaukku menee Bags Connectionin pikalukituksella tankin korkin reunukseen kiinni. Pienin mahdollinen on ja sekin kiikun kaakun menee. Ei oikein kunnolla pääse nojaamaan eteenpäin.

    Jotain kankaisia sivulaukkuja olen hiplannut, mutta omat reissut on niin pieniä etten ole ostanut.
    Kannatti herätä.
    Hypermotard 950
  3. #1533
    Mulla käytössä bags connection quick-lock evo sport tankkilaukku ja takana bags connection cargobag. Hyvin on molemmat toimineet, ovat kun tehty kyseiseen pyörään.

    http://www.tori.fi/kanta-hame/Honda_....htm?ca=18&w=3

    Tossa linkki myytävänä olevaan kovaan takalaukkuun, ihan asiallisen näköinen viritys
    Viimeksi muokannut: cebari2004; 09.07.2015 klo 01:40.
  4. #1534
    Lainaa Dopfire kirjoitti Katso viesti
    Mulla oli sc59:ssä LEM:n tankinkorkin kaulukseen kiinnitettävä laukku. Erittäin pätevä mielestäni. Takana oli saman valmistajan kankaiset remmikiinnitteiset laukut. Vettä nämä ei pidä, mutta suojat tulee mukaan. Takana sadesuojista ei juurikaan ole apua, mutta pärjää kun suojaa tavarat sisältä päin.

    Tyylillisesti kannatan kangasta kyykkypyöriin. Mun mielestä muoviset boxit ei sovi niihin, enkä kyllä ole niitä kotariinkaan pistämässä. Rullalla mennään.


    Mites pidit kankaiset laukut irti takarenkaasta? Ostin kaverille laukut viimeksi Bangkokista ja kun kokeilin omaani (SC59) ne lurpsahtivat aika vaarallisen lähelle takarengasta

    Katselin noita SW motech Blaze laukku sarjaa missä tulee sellaiset raudat estämään laukkujen liiallisen sisäänkääntymisen.. mutta hintaa on 280eur :/
    Kayo K6 450 -2018
    MV Agusta Brutale 910S - 2008
    Aprilia Shiver 750 -2008 SOLD
    Kawasaki GPZ900 -1993
    Honda CBR1000r -2008 SOLD
    CFmoto 650NK -2012 SOLD
  5. #1535
    Morjentes ihmiset !
    Osaattekos sanoa, miten 900 cbr -98 kaasareita kannattaisi roplata, että toimis keskialueella paremmin.
    Tilanne tämä, että pyörä muuten vakio mut löytyy slipari. Pyörää sen verran käyty läpi, että venttiilit säädetty, kaasarit putsattu/synkattu, sekä vaihdettu uusi vakio ilmansuodatin. Pyörässä aikamoinen kuoppa tällä hetkellä tuossa n.4500-7000 rpm kohilla ja tämän jälkeen taas vetää ihan kivasti.

    Osaattekos sanoa miten tuota kuoppaa saisi korjattua ? Itelle tulee mieleen neulaa nostamalla 1-2 prikalla ja pääsuutinta isontamalla kenties, en vain tiedä minkäkokoista pääsuutinta lähtis hakemaan ?

    Katellut myös tuommoista factory pro airbox plus settiä, siitä kellään mitään konkrettista tietoa, että kannatteekos investoida yli 200 satkua tuommoiseen ku pitää tosiaan vähän modata ilmanputsariakin ?
    APK_play1.jpg
    http://www.factorypro.com/Prod_Pages/prodh2120apk.html

    Tässä vielä nykyinen tilanne dynossa:
    13851973.t.jpg
    http://aijaa.com/ca6GKH
    Jee Jee
  6. #1536
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Nii'i… Kysymys lienee että missä asennossa neulat on tuossa kuopan kohdalla? Luistien/neulojen avautuminen kun luemma riippuu kaasun asennon lisäksi myös kierrosluvusta??? eli onko neulat ylhäällä kun torvi on auki tuossa kuopan alueella, vai…ko…ei… ja sitten se että mitä sitte? Ja että johtuuko kuoppa laihasta seoksesta vai mistä.

    Onnea vaan.. Vaan voihan se olla että neuloja nostamalla tapahtuu "hyviä asioita", mutta en mä ainakaan pääsuutinta, minkä koko vaikuttaa täyskaasulla neulat ylhäällä alkais isontaan alkuvaiheessa. Kai.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  7. #1537
    Lainaa Wald0 kirjoitti Katso viesti
    Mites pidit kankaiset laukut irti takarenkaasta? Ostin kaverille laukut viimeksi Bangkokista ja kun kokeilin omaani (SC59) ne lurpsahtivat aika vaarallisen lähelle takarengasta

    Katselin noita SW motech Blaze laukku sarjaa missä tulee sellaiset raudat estämään laukkujen liiallisen sisäänkääntymisen.. mutta hintaa on 280eur :/
    Pahoittelut pitkäkäksi venähtäneestä vastauksesta. Itselläni LEMin laukuissa oli takiaistarrakiinnitys. Ne vedettiin sieltä takapenkin alta ennakkoon tarpeeksi pänniin, niin painon kanssa ne asettui suoraksi. Kyllä ne pari muutakin mukana tullutta liinaa vaatii tueksi. Ite pistin kontaktimuovia katteisiin suojaksi, missä hankaus oli mahdollista.
    Fzr 600,cbr900,cbr954,cbr1000,ktm990,
    Xt 1200......vfr1200
  8. #1538
    Aina rakentelu mielessä.... finn:n avatar
    Liittyi Oct 2007
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Aika tyypillinen tehokuoppa, kun asennettu virtaavampi änkkäri.

    Boksiin en lähtisi tekemään mitään muutoksia. Itse olen asentanut edulliset kreikkalaiset DNA vapaavirtaussuodattimen, jonka hankin ebayn kautta. Hyvin ovat toimineet ja pestävissä.
    http://www.dnafilters.com/en.html

    Katso mitä suuttimia stormilta löytyy ja vaihda sekä tyhjäkäynti, että pääsuuttimet pari pykälää suuremmiksi.
    Korjaamokäsikirjasta löydät varmaan vakio suuttimien koot.

    Sitten vaan baanalle ja kolmonen pesään. Kierrokset 4000k/min ja "hana" täysille. Jos edelleen röpöttää 5tk/min kohdalla, niin sitten vaan kaasarisulkeiset ja asentamaan pykälää isompaa suutinta ja uudestaan baanalle.... Jos haluaa hieroa oikein hyvää ilman lamdamittaria, niin pitäis hieman tietää miten se kone röpöttää, saako liian vähän vai liian paljon soppaa...... Neulan nostaminen on sitten jo hienosäätöä pääsuutin alueella.
    ... remember the times, when sex was safe and bikes were dangerous?


  9. #1539
    Lainaa finn kirjoitti Katso viesti
    Aika tyypillinen tehokuoppa, kun asennettu virtaavampi änkkäri.

    Boksiin en lähtisi tekemään mitään muutoksia. Itse olen asentanut edulliset kreikkalaiset DNA vapaavirtaussuodattimen, jonka hankin ebayn kautta. Hyvin ovat toimineet ja pestävissä.
    http://www.dnafilters.com/en.html

    Katso mitä suuttimia stormilta löytyy ja vaihda sekä tyhjäkäynti, että pääsuuttimet pari pykälää suuremmiksi.
    Korjaamokäsikirjasta löydät varmaan vakio suuttimien koot.

    Sitten vaan baanalle ja kolmonen pesään. Kierrokset 4000k/min ja "hana" täysille. Jos edelleen röpöttää 5tk/min kohdalla, niin sitten vaan kaasarisulkeiset ja asentamaan pykälää isompaa suutinta ja uudestaan baanalle.... Jos haluaa hieroa oikein hyvää ilman lamdamittaria, niin pitäis hieman tietää miten se kone röpöttää, saako liian vähän vai liian paljon soppaa...... Neulan nostaminen on sitten jo hienosäätöä pääsuutin alueella.
    Kiitän noppeista vastauksista !
    Nyt on kyllä ihan täysin uusi merkki tuo DNA, mutta näyttää ihan laatukamppeelta. Tuotahan voisi jo ihan harkita !
    Paljon isommat suuttimet kannattaa hankkia? Tyhjäkäynti suuttimet ovat ihan orkis koko eli #40 ja pääsuuttimet myös orkkis kokoa eli #120.
    Kanatteeko nyt hankkia 5 vai jopa 10 numeroa isommat suuttimet vai kuinka paljon vaikka 5 numeron isompi suutin vaikuttaa.
    Että onko sekin vielä ns. hieno säätöä vai täysin radikaali muutos bensan saannissa ?

    Tuli mieleen myös tuosta sytytyksen muuttamista aikaisemmaksi, että onko yhtään kannattava toimenpide? Jos muistan oikein niin kaverin zx-9r -98 oli 4 astetta muutettu sytytystä aikaisemmaksi ja mitä sillä olen ajanut niin se kyllä toimii hemmetin hyvin juurikin tuolla ala/keski alueella verrattuna tähän omaan cbr:n.
    Jee Jee
  10. #1540
    Aina rakentelu mielessä.... finn:n avatar
    Liittyi Oct 2007
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa samba2 kirjoitti Katso viesti
    Kiitän noppeista vastauksista !
    Nyt on kyllä ihan täysin uusi merkki tuo DNA, mutta näyttää ihan laatukamppeelta. Tuotahan voisi jo ihan harkita !
    Paljon isommat suuttimet kannattaa hankkia? Tyhjäkäynti suuttimet ovat ihan orkis koko eli #40 ja pääsuuttimet myös orkkis kokoa eli #120.
    Kanatteeko nyt hankkia 5 vai jopa 10 numeroa isommat suuttimet vai kuinka paljon vaikka 5 numeron isompi suutin vaikuttaa.
    Että onko sekin vielä ns. hieno säätöä vai täysin radikaali muutos bensan saannissa ?

    Tuli mieleen myös tuosta sytytyksen muuttamista aikaisemmaksi, että onko yhtään kannattava toimenpide? Jos muistan oikein niin kaverin zx-9r -98 oli 4 astetta muutettu sytytystä aikaisemmaksi ja mitä sillä olen ajanut niin se kyllä toimii hemmetin hyvin juurikin tuolla ala/keski alueella verrattuna tähän omaan cbr:n.
    Mitä nyt katsoin Dynojetin sarjaa, niin pääsuuttimeksi tarjottiin#122 ja uutta neulaa ja jousta.

    Jos nyt haluaa toteuttaa "low budjet" periaatteen mukaan, niin vaihtaisin pääsuuttimen tuohon #122 ja laittaisin yhden pykälän suuremman tyhjäkäyntisuuttimen. Neulalle ja jousille en tekisi mitään. Suutin kustannukset n. 40-50€. Dynojetin sarja about 150€.

    http://www.dynojet.com/jetkits/motorcycle/honda.aspx

    Katso .pdf sarjan sisällysluettola.
    ... remember the times, when sex was safe and bikes were dangerous?


  11. #1541
    Nyt se sitten vihdoin tapahtui! Hain maanantaina itselleni oman Bladen. Pyörä on vm06 ja mustan värinen. Yhteiselo Bladen kanssa on alkanut mutkattomasti ja pyörä tuntuu istuvan kivasti kätöseen. Vähintäänkin odotukset täyttävä laitos!

    Aloitan nyt sitten heti tämän loputtoman kysymysten tulvan:

    Olikos se nyt niin että led-vilkkujen liian tiheä vilkutus korjaantuu motonetin nelinapaisella vilkkureleellä? Ja se on ihan plug&play, suoraan liittimeen sopiva?http://www.motonet.fi/fi/tuote/38307...napainen-Honda

    Ja onko ideoita mistä saisi laadukkaan tuplakuplan edullisesti, tai minkä merkkisiä kannattaa yleensäkin katsella?

    Kiitos ja anteeksi
  12. #1542
    Ainakin 929 löyty tuplakupla aliexpress.com paril kympil ja istu paikoille just eikä melkein.
    Horo Elää !
  13. #1543
    Lainaa Wald0 kirjoitti Katso viesti
    Mites pidit kankaiset laukut irti takarenkaasta? Ostin kaverille laukut viimeksi Bangkokista ja kun kokeilin omaani (SC59) ne lurpsahtivat aika vaarallisen lähelle takarengasta

    Katselin noita SW motech Blaze laukku sarjaa missä tulee sellaiset raudat estämään laukkujen liiallisen sisäänkääntymisen.. mutta hintaa on 280eur :/
    Mulla on ollut tuo Cargobag jo vuosia ainut takareppu reissussa. Hyvin istui sekä gikserin että bladen kyydissä, ei ongelmia kiinnipysymisessä eikä sitomisessa. Eikä todellakaan mene lähellekään takarengasta, kun oikein kiinnittää.

    zLmDTC_VCZ5SiariV5XG4I4xphDGK4qRO3vtzD8LOH4.jpg
  14. #1544
    Nyt on motonetin nelinapainen rele paikallaan ja vilkut rokkaa just niinku pitääkin. Oli tosi helppo asentaa, ei tarvinnut muuta kun vasen sivukate irrottaa. Ja uusi rele napsahti suoraan vanhan tilalle liittimeen.

    HondaCebari:lle kiitokset vinkistä. Aliexpress tarjosi kyllä jotain, mutta ei ollut muita vaihtoehtoja kun täysmusta ja kromi. Ajattelin hommata "savu" mallin, Ebaysta näytti ainakin löytyvän.
  15. #1545
    Kertokaas viisaammat miten saisin 954 bladeen käänteisen vaihdekaavion? Netti on pullollaan ehdotuksia VFR:n polkimen käytöstä, mutta en halua luopua shift linkagesta koska quickshifter on haaveena.

    Kiinanpojan tarjoamissa jalkatappisarjoissa näyttäisi olevan jonkinlainen jatkopala, jonka avulla saisi käännettyä mutta en tiedä osan nimeä enkä löydä ketään joka niitä myisi
    Ex: Kawasaki ER5 -99
    Ex: Honda 954RR -03
    Ex: Kawasaki Z900 -20
    KTM 890 Adventure R -21
  16. #1546
    Itse hommasin uudempaan Bladeen Bike Worldin kautta sarjan. Sarjassa on uusi vaihdevipu ja työntötanko
    ex-Yamaha XV 750 Virago 1994
    ex-GSX-F 600 K6
    ex-GSX-R 1300 Hayabusa K7
    ex-GSX-R 1000 K8
    Honda CBR1000RR Fireblade ABS 2013 ja kaveri
    Triumph Speed Triple 955i 2002
  17. #1547
    Lainaa Henry67 kirjoitti Katso viesti
    Itse hommasin uudempaan Bladeen Bike Worldin kautta sarjan. Sarjassa on uusi vaihdevipu ja työntötanko
    Paljonko tuollainen paketti kustansi?
    Honda CBR1000RR '08
    ex. Yamaha FZ6-S '06
  18. #1548
    Osaakohan joku suorilta käsin sanoa, että saako tossa 2008- mallissa tota sähköistä ohjausiskaria säädettyä hieman kireämmälle, ja jos niin miten? Mihin lie olen manuaalin hukannut
    CB500X
    CBR1000RR
    Taffu_altterin altteri
  19. #1549
    Tuolta voi daunloudaa manuaalit. http://www.hondabikes.fi/jalleenmyynti-ja-huolto
    Älä korjaa ehjää....
  20. #1550
    Lainaa Maintenanceman kirjoitti Katso viesti
    Tuolta voi daunloudaa manuaalit. http://www.hondabikes.fi/jalleenmyynti-ja-huolto
    Joo eipä manuaalissa mitään tuosta puhutakaan, googlekaan ei äkkiseltään löytänyt vastausta.
    CB500X
    CBR1000RR
    Taffu_altterin altteri
  21. #1551
    Olen ymmärtänyt että HRC data kaapelilla ECUn kautta vois säätää...
    Tosin voipi olla edullisempaa/helpompaa ostaa joku after market osa. Mulla on toistaiseksi pelannut alkuperäinen ihan ok.
    Ootko havainnu jotain vikaa?
    Ain't No Fun Waiting Around To Be a Millionaire...
  22. #1552
    Lainaa El Gordo kirjoitti Katso viesti
    Olen ymmärtänyt että HRC data kaapelilla ECUn kautta vois säätää...
    Tosin voipi olla edullisempaa/helpompaa ostaa joku after market osa. Mulla on toistaiseksi pelannut alkuperäinen ihan ok.
    Ootko havainnu jotain vikaa?
    Radalla tietyissä tilateissa saisi vähän enemmän rauhoittaa tankoa. Toimii kuitenkin siis ilmeisesti ihan normaalisti.

    Esim. tossa kohtaa: https://youtu.be/A6ndp7d_HqQ?t=32s
    CB500X
    CBR1000RR
    Taffu_altterin altteri
  23. #1553
    Mulla ei ole kameraa, joten vaikea verrata mutta sanoisin ettei ihan noin ravista kun videossasi. Ei viime syksynä Kemoralla eikä tänä suvena Alastarolla.
    Kännystä näytti että olisko avauksessa lievää keulintaa ja ohjaus hivenen sivussa kun rengas tulee asfalttiin....???

    Mulla on lievää keulimisongelmaa, mutta sanoisin ettei silti ravista ihan noin paljon kun sulla...ja tiedän ettän on tultu eturengas hivenen vinossa alas....
    Ain't No Fun Waiting Around To Be a Millionaire...
  24. #1554
    Lainaa El Gordo kirjoitti Katso viesti
    Mulla ei ole kameraa, joten vaikea verrata mutta sanoisin ettei ihan noin ravista kun videossasi. Ei viime syksynä Kemoralla eikä tänä suvena Alastarolla.
    Kännystä näytti että olisko avauksessa lievää keulintaa ja ohjaus hivenen sivussa kun rengas tulee asfalttiin....???

    Mulla on lievää keulimisongelmaa, mutta sanoisin ettei silti ravista ihan noin paljon kun sulla...ja tiedän ettän on tultu eturengas hivenen vinossa alas....
    Ei se siinä keuli, mutta kaasu pohjassa mennessä ja painoa samalla siirtäessä tahtoo tuota tehdä.
    CB500X
    CBR1000RR
    Taffu_altterin altteri
  25. #1555
    Kouluttaja Waille:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2009
    Helsinki / Skinnarilan vapaavaltio
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Taffu_altteri kirjoitti Katso viesti
    Ei se siinä keuli, mutta kaasu pohjassa mennessä ja painoa samalla siirtäessä tahtoo tuota tehdä.
    Minkä takia roikut ohjaustangossa painoa siirtäessä? Ei painon siirtoon käsiä tarvita.
  26. #1556
    Lainaa Waille kirjoitti Katso viesti
    Minkä takia roikut ohjaustangossa painoa siirtäessä? Ei painon siirtoon käsiä tarvita.
    En mä oikein osaa sanoa, että roikunko sarvissa vai en, pitää ens kerralla speksata tuota tarkemmin Mutta se vois toki olla että joku epäbalanssi tulee kaasukäden ja ns. vapaan käden välillä silloin, kun kaasu pohjassa joutuu painoa siirtämään. Missään muussa tilanteessa tuo ei siis tule muistaakseni esiin. Mutta jos ohjausiskaria saisi karvan verran kireämmälle, niin se todennäköisesti tuohon jkv auttaisi :P
    CB500X
    CBR1000RR
    Taffu_altterin altteri
  27. #1557
    Moi.Onko kukaan ostanut 1000:een firebladeen vm 2008-2011 taylormaden motogp slipon vaimentajaa ja miten se toimii/äänitaso?Mitä käy jos laittaa lamda killerin paikalleen ,meneekö seos rikkaammalle vai laihemmalle.Pyörä nykkii vähän 2000-4000:nen kierroksen välissä.Paikallaan vakio putki ja läppä auki asennossa.Mietin että loppuisiko tuo nykkiminen sillä lamda eliminatorilla?
  28. #1558
    Lainaa Taffu kirjoitti Katso viesti
    Osaakohan joku suorilta käsin sanoa, että saako tossa 2008- mallissa tota sähköistä ohjausiskaria säädettyä hieman kireämmälle, ja jos niin miten? Mihin lie olen manuaalin hukannut
    Tuolla on jotain keskustelua aiheesta lontoon kielellä:

    http://cbrforum.com/forum/1000-modif...stments-48680/

    Laita kuukleen "HESD adjustment", niin saat jotain höpinöitä luettavaksesi.
    Mopoton mies
  29. #1559
    Lainaa sami.mp kirjoitti Katso viesti
    Moi.Onko kukaan ostanut 1000:een firebladeen vm 2008-2011 taylormaden motogp slipon vaimentajaa ja miten se toimii/äänitaso?Mitä käy jos laittaa lamda killerin paikalleen ,meneekö seos rikkaammalle vai laihemmalle.Pyörä nykkii vähän 2000-4000:nen kierroksen välissä.Paikallaan vakio putki ja läppä auki asennossa.Mietin että loppuisiko tuo nykkiminen sillä lamda eliminatorilla?
    Lambda eliminator rikastaa seosta hieman closed loop -aluella, poistaa aika hyvin pintakaasunykimisen. suosittelen ihan vakiopyöräänkin.
    -
  30.  
  31. #1560
    Lainaa peitsamo kirjoitti Katso viesti
    Tuolla on jotain keskustelua aiheesta lontoon kielellä:

    http://cbrforum.com/forum/1000-modif...stments-48680/

    Laita kuukleen "HESD adjustment", niin saat jotain höpinöitä luettavaksesi.
    Joo, näyttäis hankalalta, eli tyydytään tilanteeseen.
    CB500X
    CBR1000RR
    Taffu_altterin altteri
Sivu: 52 / 72:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 242505152535462 ... ViimeinenViimeinen