Sivu: 2 / 72:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12341252 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 2140:sta
  1. #31
    Lainaa (Juutana @ Touko. 26 2008,11:53) kirjoitti
    Tohon toiseen kommenttiin joutuu yhtymään. Itse tein sen virheen, että kävin koeajopyörää ulkoiluttamassa... Just pistin tilaukseen ja perjantaina pitäis hakea uusi tyttöystävä kotiin. * Saas nähdä tottuuko silmä noihin perän muotoihin, vai onko vielä maksettava plastiikkakirurgillekin. *

    Edit: se piti vielä sanoa vertailukohdaksi että kokoa on kertynyt 193/125. Kyllä se isompikin mies bladen päälle mahtuu...
    OHO! Tuossahan on jo se perinteinen syndrooma, mitä suurempi mies, sitä pienempi nainen...tai siis pyörä. Että kyllä päälle mahtuu.
  2. #32
    Kävin tuossa viime viikolla koeajamassa -08 bleidin ja siinä todellakin on rennompi ajoasento kuin nykyisessä (-04 bleidi). Pyörä kyllä ensinäkemältä näyttää tosi pieneltä mutta hyvä oli isonkin miehen (195/100) sillä ajella. Melkein piti alkaa kauppoja hieromaan .
    Honda CBR 1000 RR
  3. #33
    YCC #666 Juutana:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Aug 2007
    Epsoo
    Lainaa (hidas57 @ Touko. 26 2008,13:07) kirjoitti
    OHO! Tuossahan on jo se perinteinen syndrooma, mitä suurempi mies, sitä pienempi nainen...tai siis pyörä. Että kyllä päälle mahtuu.
    Pyörien kanssa "mies alla"-vaihtoehtokaan ei ole niin houkutteleva...

    Eikä varmaan tarvii ihmetellä täällä miksi mun valinta on juurikin tuo, eikä kusiainen.
    Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
  4. #34
    Lainaa (jylppy1979 @ Touko. 26 2008,15:26) kirjoitti
    Kävin tuossa viime viikolla koeajamassa -08 bleidin ja siinä todellakin on rennompi ajoasento kuin nykyisessä (-04 bleidi). Pyörä kyllä ensinäkemältä näyttää tosi pieneltä mutta hyvä oli isonkin miehen *(195/100) sillä ajella. Melkein piti alkaa kauppoja hieromaan .
    "rennompi" => tuli hakematta ajoasennosta ja väännöstä mieleen kilokiksu. Se ON pieni ku mikä mutta kuskille löytyy "väljät" tilat ja silti saa hyvin kiinni tankista?
    Kympin lupasivat BW:ssä -06:sta vaihdossa ja 8 väliä - jäi sitten kaupan "hieronta" siihe. /z *
  5. #35
    Lainaa (Aapo @ Huhti. 29 2008,23:44) kirjoitti
    Laserin sliparit. .. ja tilalle tuli takaa kunnon pörinät
    Aapo: Mitäs muuta olet tykännyt sun Lazer "huiluista"?
  6. #36
    Lainaa (zeromark @ Touko. 26 2008,15:16) kirjoitti
    Lainaa (Aapo @ Huhti. 29 2008,23:44) kirjoitti
    Laserin sliparit. .. ja tilalle tuli takaa kunnon pörinät
    Aapo: Mitäs muuta olet tykännyt sun Lazer "huiluista"?
    Kyl mä oon ollu ihan tyytyväinen. *Noissa mun yksilöissä työn jälki oli ihan ok ja kaikki osat sopi hyvin paikoilleen ilman suurempaa väkivaltaa. Kummempia muutoksia ei kyllä persedynossa tunnu, eikä kulutuskaan muuttunut mihinkään. Eli rahat meni ääniin ja ulkonäköön Jos vihdoin sais sen PCIII vielä asennettua..

    Tossa nyt sit vielä pieni ääninäytekin * Click
  7. #37
    Lainaa (anakkeni @ Touko. 22 2008,10:39) kirjoitti
    Ajattelin virittää kilven kahdella metallikiskolla laipalla putkeen kiinni. Huonosti selitetty, mutta tulee hieno ja on helppo tehdä, jos onnistuu! Vilkuille metallilevystä omat paikat, ettei tarvii katteisin porata.
    Itselle viritettiin sliparin pantaa kilpi. Omasta mielestä tuli pirun hieno. Sliparikin näkyy kokonaan. Vilkut laitoin katteen alla oleviin kiinnikkeisiin.
    R6R räärääpyörä
  8. #38
    Lainaa (Juutana @ Touko. 26 2008,12:55) kirjoitti
    Lainaa (vma @ Touko. 26 2008,12:42) kirjoitti
    Lainaa (Juutana @ Touko. 26 2008,11:53) kirjoitti
    Itse tein sen virheen, että kävin koeajopyörää ulkoiluttamassa... Just pistin tilaukseen ja perjantaina pitäis hakea uusi tyttöystävä kotiin.
    Mitä, tilasit uuden Bladen siis?
    Hitto, en siis mene ajamaan tuota ollenkaan. Koe- ajo tulee kalliiksi. Pyörä oli siis ilmeisen hyvä?
    No -08 (b)leidi sieltä on tulossa. Värityksenä viininpunainen/musta.

    Joo, kyllä se aika hyvin vakuutti koeajon aikana. Jos yhtään on kuumetta, niin ei kannata koeajaa.
    Jotkut pääsi koeajolle asti. Mun ostopäätös oli tehty käytännössä jo ennen ajamista... Tuhannen kilometrin huolto takana, nyt saa kuulemma huoletta avata hanat... Koita Juutana kestää, piiiiiiiitkät pari päivää edessä.
  9. #39
    Lainaa (vma @ Touko. 26 2008,12:42) kirjoitti
    Lainaa (Juutana @ Touko. 26 2008,11:53) kirjoitti
    Itse tein sen virheen, että kävin koeajopyörää ulkoiluttamassa... Just pistin tilaukseen ja perjantaina pitäis hakea uusi tyttöystävä kotiin. *
    Mitä, tilasit uuden Bladen siis?
    Hitto, en siis mene ajamaan tuota ollenkaan. Koe- ajo tulee kalliiksi. Pyörä oli siis ilmeisen hyvä?
    Pyörä on hyvä. Kävin BW:ssä ostamassa kallistuksen tunnistimet 05 bladeen ja otin samalla koe-ajot uudella pelillä kun tyrkytti. Aika kalliit tunnistimet.
  10. #40
    No taas tuli alastarolla kokeiltua tota pyörää. Ihan ok pyörä mut toi alusta on kyl löysä noil mun katu säädöillä. Jarrut on pirun hyvät normiajoon, mut kun radalla veti 3-4 tiukkaa kierrosta ja pisti jarrut koville, niin alko "pehmetä" jarrut. Onko kukaan laittanut teräspunoletkuja pyörään? Kuinka parani jarrut? Paljon maksaa? En kesän hankintoihin pitäis sellaset pistää.
    R6R räärääpyörä
  11. #41
    Millä kannattais liimata pyörimään lähtenyt vasemman kahvan kumituppi kiinni? Meinasin tunkee Bostikkia väliin. Ohan tohon olemassa ihan oikeeta tuppiliimaakin Hondalla, mutta kun tota Bostikkia on harrastepohjalta jääny vajaa purkillinen nenään.
    Tunturi Senator > Tunturi Tiger > Piaggio NRG PureJet > Honda CBR1000RR RR8
  12. #42
    Bostik käy, voipi joutua laittamaan vähän enemmän että pitää. Jos löytyy hyllystä tervasprayta, laita sitä, toimii!
    Build a man a fire and he will be warm for a night. Set a man on fire and he will be warm for the rest of his life.
    // R1 -08
  13. #43
    YCC #666 Juutana:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Aug 2007
    Epsoo
    Lainaa (Pectusfortuna @ Touko. 27 2008,21:17) kirjoitti
    Lainaa (Juutana @ Touko. 26 2008,12:55) kirjoitti
    Lainaa (vma @ Touko. 26 2008,12:42) kirjoitti
    Lainaa (Juutana @ Touko. 26 2008,11:53) kirjoitti
    Itse tein sen virheen, että kävin koeajopyörää ulkoiluttamassa... Just pistin tilaukseen ja perjantaina pitäis hakea uusi tyttöystävä kotiin.
    Mitä, tilasit uuden Bladen siis?
    Hitto, en siis mene ajamaan tuota ollenkaan. Koe- ajo tulee kalliiksi. Pyörä oli siis ilmeisen hyvä?
    No -08 (b)leidi sieltä on tulossa. Värityksenä viininpunainen/musta.

    Joo, kyllä se aika hyvin vakuutti koeajon aikana. Jos yhtään on kuumetta, niin ei kannata koeajaa.
    Jotkut pääsi koeajolle asti. Mun ostopäätös oli tehty käytännössä jo ennen ajamista... Tuhannen kilometrin huolto takana, nyt saa kuulemma huoletta avata hanat... Koita Juutana kestää, piiiiiiiitkät pari päivää edessä.
    Leidi tuli tänään taloon, ja eka 100km ajettu. sen verran pitää säästellä, että vois ens viikon käydä töissä ennen kun pitää viedä tonnin huoltoon.

    Takuusta: Bike worldilla ainakin sanoivat, että kaikki huollot pitää teettää bikeworldilla niin 5 vuoden takuu säilyy. Jos teettää muualla, niin takuu on 4 vuotta.
    Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
  14. #44
    Lainaa (Juutana @ Touko. 30 2008,18:59) kirjoitti
    Takuusta: Bike worldilla ainakin sanoivat, että kaikki huollot pitää teettää bikeworldilla niin 5 vuoden takuu säilyy. Jos teettää muualla, niin takuu on 4 vuotta.
    Hyvä tietää! Olin jo meinannu viedä jonnekin muualle 6000 huoltoon. Täytyy kai nöyrtyä Bike Worldiin. Kai se ylimääräinen vuosi kannattaa sieltä puristaa...

    Ei kun hyvää uudella pyörällä!
  15. #45
    Lainaa (juutana @ tännää) kirjoitti
    Täytyy kai nöyrtyä Bike Worldiin
    Jos et halua nöyristellä niin kyselepä miten ne haluaa noudattaa BW:ssä kuluttajasuojaa ja miten asiakkaiden yhdenvertaisuus toteutuu. Muistelisin kuulleeni tms. että myyjäliike on antanut joskus/jossain luvan tehdä "takuun"-alaisia huoltoja myös muualla. Kun ihan tarkkoja ollaan niin myöskään myyjän oman takuun tms. ehdoissa ei voi/saa olla kilpailua rajoittavia ehtoja. Mikäli sellaisia on niin asiaa kuluttajaasiamiehen kanssa selvitellessä myyjä yleensä suostuu noudattamaan kilpailulainsäädäntöä. Tämäkin BW:n tai minkä tahansa takuun ehtona jossain tietyssä paikassa tehtyjen huoltojen edellytys haiskahtaa kilpailun- asiakkaan valinnanvapauden rajoittamiselle. Eihän ne muuta sillä tavoittele kuin "takuu"-varmaa keikkaa omalle huoltokorjaamolle, kun myös yksityisille on ollut viime vuosina pakko avata takuuhuoltomarkkinat. Jotenkin mä näen että takuuaikojen piteneminen viime vuosina on suoraa seurausta kiristyneestä kilpailusta rinnakkaistuonti, takuukorjaus ja jälkimarkkinoilla, eikä sillä että virallinen maahantuoja jollakin kenoilla pyrkii väkisin sitomaan asiakkaan edut omien palveluiden käyttöön ihan sovi loppuunsaakka kuluttajan aseman vahvistamiseen vaan on pyrkimystä takaisin aiemmin vallineeseen tilanteeseen jossa maahantuojilla oli käytännössä kartellinomainen valta edustamiensa tuotteiden markkinointiin ja niiden ylläpitoon. /z

    edit: väärinkirjoittelua korjasin



  16. #46
    Lainaa (zeromark @ Touko. 30 2008,20:45) kirjoitti
    Jotenkin mä näen että takuuaikojen piteneminen viime vuosina on suoraa seurausta kiristyneestä kilpailusta rinnakkaistuonti, takuukorjaus ja jälkimarkkinoilla, eikä sillä että virallinen maahantuoja jollakin kenoilla pyrkii väkisin sitomaan asiakkaan edut omien palveluiden käyttöön ihan sovi loppuunsaakka kuluttajan aseman vahvistamiseen vaan on pyrkimystä takaisin aiemmin vallineeseen tilanteeseen jossa maahantuojilla oli käytännössä kartellinomainen valta edustamiensa tuotteiden markkinointiin ja niiden ylläpitoon. /z
    Kiitos hyvistä pointeista. Mulla on onneks nelisen tuhatta kilometriä aikaa selvitellä asiaa. Pienen metelin nostamalla saa varmaan takuuasiat lain vaatimalle tolalle.

    Rinnakkaistuonnista vielä: olen vahvasti sitä mieltä, että harmaatuojat, esim. EE-Speed, ansaitsevat isot kiitokset kaikilta motoristeilta. Hinnat ja palvelu virallisilla maahantuojilla ovat aika tavalla parantuneet vanhoista ajoista.
  17. #47
    Itse olen miettinyt uutta bladea itselleni.Ajatusta vastustaa se
    että en ole mikään ratakettu ton nykyisen pyörän kanssa ja
    se on varmasti helpompi ajaa kuin 1000 blade.
    Sitten toinen puoli eli maantiellä blade varmasti peittoaa mun
    nykypyörän mennen tullen.
    Eli te jotka olette ajaneet uudella bladella radalla kertokaa kokemuksistanne.



    Hidas ja vanha.
  18. #48
    YCC #666 Juutana:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Aug 2007
    Epsoo
    En tiedä kiinnostaako ketään, mutta laitan nyt kuitnekin hieman kokemuksia viikon/1000 km varrelta kun vanha pyörä on vielä muistissa...

    - Ketjujen rasvaaminen on hanurista ilman keskitukea. Piste.
    - Mitenkä lujaa tuolla voi oikeen mutkiin mennä? vieläkin 1cm "chiken stripet" renkaissa vaikka mutkiin on ajettu nopeutta jolla korttikin hellässä mm. porkkalantiellä ja muutamalla muullakin pätkällä.
    - Bensamittari puuttuu ja varatankilla ajaa vain 50km. Ehdoton miinus matka-ajossa.
    - yli 100km siivuissa tuppaa kepekset puutumaan ilman aktiivista jalkojen heiluttelua. Noo, tunnin välein voi breikin pitääkin.
    - Peilit on yllättävän hyvät. Mielestäni jopa paremmat kuin entisessä.
    - "tankki" eli muovisuojus naarmuuntuu todella helposti. -> tank slapper hankintaan.
    - Ducatin jälkeen tuntuu aika sähköhöylältä. Ne äänet... Toisaalta kieltämättä tämäkin kuullostaa aika upealta kunhan kierrokset pyörii kympin molemmin puolin.
    - Bleidin alavääntö tuntuu pieneltä verrattuna vanhaan tukaaniin. Johtuuko se siitä että alavääntö on todellisuudessa pientä vai siitä että kovilla kierroksilla menoa en niiiiin paljon enemmän? Tiedä häntä. Joka tapauksessa pykältämisestäkin on alkanut nauttimaan.
    - RTG-Packin mukana tullut korkeampi pleksi tarjoaa aika hyvän suojan 80-140 vauhteihin. Siitä yli alkaa goret tuntumaan lepattavilta purjeilta. Pitäis kai kattella niitä nahkatakkeja...
    - Ducatin "älystartti" oli mukavampi. Pikku juttuja, mutta jotenkin siihen ehti tottua, että mopo lähtee yhdellä painalluksella käyntiin. Eli Tukaani pyöritti starttia siihen asti että boxi totesi koneen olevan käynnissä. Hondassa nappulaa joutuu painamaan jopa 2-3 sekuntia...


    Anyways, hauska peli ja näyttäähän tuo varauksin sopivan matka-ajoonkin. Vaatteitakin saa pyöränpäälle kasattua enemmän kuin tarpeeksi.
    Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
  19. #49

    R.I.P.
    Liittyi Mar 2004
    Heinälampi
    Lainaa (Juutana @ Kesä. 05 2008,10:48) kirjoitti
    En tiedä kiinnostaako ketään, mutta laitan nyt kuitnekin hieman kokemuksia viikon/1000 km varrelta kun vanha pyörä on vielä muistissa...

    - Ketjujen rasvaaminen on hanurista ilman keskitukea. Piste.
    - Mitenkä lujaa tuolla voi oikeen mutkiin mennä? vieläkin 1cm "chiken stripet" renkaissa vaikka mutkiin on ajettu nopeutta jolla korttikin hellässä mm. porkkalantiellä ja muutamalla muullakin pätkällä.
    - Bensamittari puuttuu ja varatankilla ajaa vain 50km. Ehdoton miinus matka-ajossa.
    - yli 100km siivuissa tuppaa kepekset puutumaan ilman aktiivista jalkojen heiluttelua. Noo, tunnin välein voi breikin pitääkin.
    - Peilit on yllättävän hyvät. Mielestäni jopa paremmat kuin entisessä.
    - "tankki" eli muovisuojus naarmuuntuu todella helposti. -> tank slapper hankintaan.
    - Ducatin jälkeen tuntuu aika sähköhöylältä. Ne äänet... Toisaalta kieltämättä tämäkin kuullostaa aika upealta kunhan kierrokset pyörii kympin molemmin puolin.
    - Bleidin alavääntö tuntuu pieneltä verrattuna vanhaan tukaaniin. Johtuuko se siitä että alavääntö on todellisuudessa pientä vai siitä että kovilla kierroksilla menoa en niiiiin paljon enemmän? Tiedä häntä. Joka tapauksessa pykältämisestäkin on alkanut nauttimaan.
    - RTG-Packin mukana tullut korkeampi pleksi tarjoaa aika hyvän suojan 80-140 vauhteihin. Siitä yli alkaa goret tuntumaan lepattavilta purjeilta. Pitäis kai kattella niitä nahkatakkeja...
    - Ducatin "älystartti" oli mukavampi. Pikku juttuja, mutta jotenkin siihen ehti tottua, että mopo lähtee yhdellä painalluksella käyntiin. Eli Tukaani pyöritti starttia siihen asti että boxi totesi koneen olevan käynnissä. Hondassa nappulaa joutuu painamaan jopa 2-3 sekuntia... *


    Anyways, hauska peli ja näyttäähän tuo varauksin sopivan matka-ajoonkin. Vaatteitakin saa pyöränpäälle kasattua enemmän kuin tarpeeksi.
    -Sporttipyörässä ei kuulu olla keskitukea. Piste.
    -Esim. Motoparkissa voi käydä kokeilemassa kaarrenopeuksia.
    -Paljonko tankissa on oikeasti bensaa kun valo syttyy? -06 mallissa on 5 litraa ja sillä siis ajaa lähemmäs 100km
    -Alavääntö voi tuntua pieneltä johtuen juuri mainitsemastasi yläkierroksilla on vetoa ihan toiseen malliin kuin Duksussa.
    -1000RR ja Gore-Texit ei sovi yhteen. Marsmars kauppaan ja nahkaa ylle.
    Mitään en tunnusta!
    1000RR YCC #141
  20. #50
    Lainaa (vma @ Touko. 20 2008,19:52) kirjoitti
    Lainaa (Poko @ Touko. 01 2008,12:57) kirjoitti
    Luulisi että menee tuosta jonkin verran ainakin pidemmälle normi ajossa, paha arvioida kun ei tiedä mikä on kenenkin "normiajoa". * Kertokaaha kehä ketut ketkä on ajanu ihmisiks et miten kestää? *
    Tuollaiset max 30tkm ovat ihan täyttä puppua. Toki, ääliökäytöllä pelin saa rikki vaikka 1000km aikana.

    Itse ajoin CBR929RR:llä 60.000km. Pyörässä ei ollut mitään ongelmaa koko aikana. Ainut osa (kuluvien lisäksi) mikä vaihdettiin oli toinen takavalon polttimo. Olen törmännyt CBR954RRiin 150.000km luvuilla. Eräs yksilö oli tehnyt ko matkan ilman tarvetta venttiilisäätöihin.

    CBR1000RR kestää ihan varmasti samat km:t. Uusillahan on jopa 5 vuoden takuu! Tuommoisia takuita ei anneta, ellei laatu ja kestävyys ole kunnossa. Omallani olen ajanut nyt noin 40.000km ja pyörä pelaa kuin uusi. Ainuttakaan venttiliä ei ole vielä tarvinnut säätää.

    Nuormihuollolla ja normi käyttäjäÄLYLLÄ nuo koneet kestävät todella pitkään.
    Mutta kuten sanoin, jos käyttäjä on ääliö, menee vaikka ratakisko mutkalle ja rikki.
    suoraan hondan mainoksesta
    rotta
  21. #51
    Lainaa (Juutana @ Kesä. 05 2008,10:48) kirjoitti
    - Ducatin "älystartti" oli mukavampi. Pikku juttuja, mutta jotenkin siihen ehti tottua, että mopo lähtee yhdellä painalluksella käyntiin. Eli Tukaani pyöritti starttia siihen asti että boxi totesi koneen olevan käynnissä. Hondassa nappulaa joutuu painamaan jopa 2-3 sekuntia...
    Ducatissa on pakko olla tuommonen älystartti, kun muutenhan sitä starttinappia joutuisi painelemaan kymmeniä sekunteja kun ei se lähde kerrasta käyntiin niinkuin Honda. Eihän semmosta kukaan jaksaisi
  22. #52
    Lainaa (holger @ Kesä. 06 2008,07:32) kirjoitti
    Lainaa (Juutana @ Kesä. 05 2008,10:48) kirjoitti
    - Ducatin "älystartti" oli mukavampi. Pikku juttuja, mutta jotenkin siihen ehti tottua, että mopo lähtee yhdellä painalluksella käyntiin. Eli Tukaani pyöritti starttia siihen asti että boxi totesi koneen olevan käynnissä. Hondassa nappulaa joutuu painamaan jopa 2-3 sekuntia... *
    Ducatissa on pakko olla tuommonen älystartti, kun muutenhan sitä starttinappia joutuisi painelemaan kymmeniä sekunteja kun ei se lähde kerrasta käyntiin niinkuin Honda. Eihän semmosta kukaan jaksaisi *
    Ehtis muuten krampata sormi...
    Vitsi vitsi...
    R6R räärääpyörä
  23. #53
    Lainaa (samppazx6r @ Kesä. 06 2008,07:29) kirjoitti
    Lainaa (vma @ Touko. 20 2008,19:52) kirjoitti
    Lainaa (Poko @ Touko. 01 2008,12:57) kirjoitti
    Luulisi että menee tuosta jonkin verran ainakin pidemmälle normi ajossa, paha arvioida kun ei tiedä mikä on kenenkin "normiajoa". Kertokaaha kehä ketut ketkä on ajanu ihmisiks et miten kestää?
    Tuollaiset max 30tkm ovat ihan täyttä puppua. Toki, ääliökäytöllä pelin saa rikki vaikka 1000km aikana.

    Itse ajoin CBR929RR:llä 60.000km. Pyörässä ei ollut mitään ongelmaa koko aikana. Ainut osa (kuluvien lisäksi) mikä vaihdettiin oli toinen takavalon polttimo. Olen törmännyt CBR954RRiin 150.000km luvuilla. Eräs yksilö oli tehnyt ko matkan ilman tarvetta venttiilisäätöihin.

    CBR1000RR kestää ihan varmasti samat km:t. Uusillahan on jopa 5 vuoden takuu! Tuommoisia takuita ei anneta, ellei laatu ja kestävyys ole kunnossa. Omallani olen ajanut nyt noin 40.000km ja pyörä pelaa kuin uusi. Ainuttakaan venttiliä ei ole vielä tarvinnut säätää.

    Nuormihuollolla ja normi käyttäjäÄLYLLÄ nuo koneet kestävät todella pitkään.
    Mutta kuten sanoin, jos käyttäjä on ääliö, menee vaikka ratakisko mutkalle ja rikki.
    suoraan hondan mainoksesta
    Nii sille se vähä kuulostaa. Mutta voi toki olla näin, muut kiloset voi vaan lahota tossa vaiheessa. Mutta niikun mainittu aijemmin niin kestävyys riippuu täysin ajotavasta. Ei sitten kiusata sitä rajotinta.... Mutta onhan se hauksaa tietysti vähän sitä pyörää kiusata, nehän karstottuu muuten...



    --GsxR:iä--
  24. #54
    Lainaa (Poko @ Kesä. 06 2008,23:03) kirjoitti
    Nuormihuollolla ja normi käyttäjäÄLYLLÄ nuo koneet kestävät todella pitkään.
    Mutta kuten sanoin, jos käyttäjä on ääliö, menee vaikka ratakisko mutkalle ja rikki.
    suoraan hondan mainoksesta *[/quote]
    Nii sille se vähä kuulostaa. Mutta voi toki olla näin, muut kiloset voi vaan lahota tossa vaiheessa. Mutta niikun mainittu aijemmin niin kestävyys riippuu täysin ajotavasta. * Ei sitten kiusata sitä rajotinta.... * Mutta onhan se hauksaa tietysti vähän sitä pyörää kiusata, nehän karstottuu muuten... *[/QUOTE]
    Pah, ei nykykiloiset kovaa ajoa pelkää. Hyvin huollettu, tuoreissa öljyissä pidetty ja ei kylmänä riivattu Japan Inc RR, R1, Gixer yms kestää todella hyvin rajua käyttöä.

    Tehtaat eivät myönnä takuuta mainosarvon vuoksi, mikäli tuotteen kestävyydestä olisi epäilyksiä.

    Kuten joku aiemmin sanoikin, ääliöajolla ei tietysti kestä mikään.

    ps. tee seuraavaan kirjoitukseen vaikkapa oma osio noille teinihymiöille. Pysyy luettavuus edes jollain tasolla.
  25. #55
    Onko kukaan laittanut bleidiin ratasta pienempää? Paljon nostaa kierroksia jos satasta ajetaan? Paljon menee ykösellä? Yleisiä kokemuksia tosta ratasten vaihdosta ja onko kukaan laittanut speedhealeriä?
    -Yritän aina vakuuttaa itselleni ettei koskaan ole tyhmä kysyä, jos ei tiedä?-
    R6R räärääpyörä
  26. #56
    Mina vaihdoin juuri pari viikkoa sitten -07 Bladeen pienemman rattaan (-1) eteen. En ole mitannut nopeuksia yms kierroksia mutta voin suositella operaatiota.
  27. #57
    -1 edessä 120 lasissa niin nopeus on n. 108. Eli saa ajaa ylinopeutta. Huom. rengastuskin vaikuttaa.
  28. #58
    Lainaa (zeromark @ Touko. 30 2008,20:45) kirjoitti
    Lainaa (juutana @ tännää) kirjoitti
    Täytyy kai nöyrtyä Bike Worldiin
    Jos et halua nöyristellä niin kyselepä miten ne haluaa noudattaa BW:ssä kuluttajasuojaa ja miten asiakkaiden yhdenvertaisuus toteutuu. Muistelisin kuulleeni tms. että myyjäliike on antanut joskus/jossain luvan tehdä "takuun"-alaisia huoltoja myös muualla. Kun ihan tarkkoja ollaan niin myöskään myyjän oman takuun tms. ehdoissa ei voi/saa olla kilpailua rajoittavia ehtoja. Mikäli sellaisia on niin asiaa kuluttajaasiamiehen kanssa selvitellessä myyjä yleensä suostuu noudattamaan kilpailulainsäädäntöä. Tämäkin BW:n tai minkä tahansa takuun ehtona jossain tietyssä paikassa tehtyjen huoltojen edellytys haiskahtaa kilpailun- asiakkaan valinnanvapauden rajoittamiselle. Eihän ne muuta sillä tavoittele kuin "takuu"-varmaa keikkaa omalle huoltokorjaamolle, kun myös yksityisille on ollut viime vuosina pakko avata takuuhuoltomarkkinat. Jotenkin mä näen että takuuaikojen piteneminen viime vuosina on suoraa seurausta kiristyneestä kilpailusta rinnakkaistuonti, takuukorjaus ja jälkimarkkinoilla, eikä sillä että virallinen maahantuoja jollakin kenoilla pyrkii väkisin sitomaan asiakkaan edut omien palveluiden käyttöön ihan sovi loppuunsaakka kuluttajan aseman vahvistamiseen vaan on pyrkimystä takaisin aiemmin vallineeseen tilanteeseen jossa maahantuojilla oli käytännössä kartellinomainen valta edustamiensa tuotteiden markkinointiin ja niiden ylläpitoon. /z

    edit: väärinkirjoittelua korjasin
    Ihme narinaa ja lapsellista urputusta.
    Jos haluaa 5 vuotta takuuta on huollettava bikeworldissa jos ei halua niin vie muualle.
    Lainattu kirjoitus on täynnä itsestään selvyyksiä.
    Sillä siisti piste
    -Honda CBR 1000 RR -07
    -Honda CBR 1100 XX -06
    -Suzuki SV 1000 S -03
    -Suzuki GSX 600 R -99
    -Kawasaki KLE 500 -91
  29. #59
    Nyt on takana ekat 3800km. Aika makee nautintoturhake. Suorituskyky on huomattavasti parempi kuin edellisessä Piaggio NRG Power PureJetissä *.
    Perkeleen vasen tuppi lähti irti jo toiseen kertaan *. Liimattu takaisin Bostikilla pintojen karhentamisen jälkeen. Jospa hiekkapaperi korjais tilanteen.
    Sateella kaipais parempia lokasuojia. Täyty käydä Gorepuku päällä suihkussa pari päivää sitten sadereissun jälkeen. Oli asun takapuoli paskassa lapaluista alaspäin. Pyörä oli myös aika perkeleen kurainen. Etukate tekee alipaineen, josta johtuu se, että etupyörän heittämä paska sataa alhaalta ylöspäin etuiskareiden rei-istä * . Mistä sais pappa-mallisen etulokarin? Olkoon vaikka Crominen antiikki-lokasuoja ja roiskeläppä, kunhan toimii *. Takalokari löytyi täältä: http://www.hotbodiesracing.com/en/
    Johtuen ala-arvoisista lokasuojista maali on jo tässä vaiheessa kulunut karheaksi underista ja etukatteen alaosasta on maali puhki *. Jäähyttimestä on lähtenyt maali etupyörän takapuolelta. Tankin suojasin muovikalvolla sivuista ja k****n edestä heti uutena. Moottoripyörämessuilla (ei uskonnollinen tilaisuus) tuli jo todettua, että muissa pyörissä ei ollut tankissa naarmuja, mutta Tuliladan tankki oli sairaan naarmuinen * . Olis pitänyt suojata heti uutena underin Candy-alapinta ja etukatteiden alaosa. Nyt se on myöhäistä *.
    Korkeampi tuulilasi on lähes välttämätön hanke. Sillä saa pois moottoritiellä vaivaavan yläkropan ravistelun.
    On yllättävän helppo pyörä aloitella harrastusta. Ajoasento on aika hyvä. Ainoastaan kaasukäsi ranteesta alaspäin ja perse ottaa itteensä. Jousituksessa on pehmeä pintajousto, josta johtuen pikku karheudet ei tunnu läpi. Jousitus on kuitenkin erittäin progressiivinen. Kanttailussa ja kovassa ajossa löytyy se kaivattu ajotuntuma.

    Eli lyhyesti sanottuna erittäin hyvä pyörä mutkapätkille. Korvatulpat ja korkeampi plexi saavat kuskin lähes nukahtamaan moottoritiellä.



    Tunturi Senator > Tunturi Tiger > Piaggio NRG PureJet > Honda CBR1000RR RR8
  30.  
  31. #60
    Tänään kävin hakemas tampereelta ylivuotisen firebladen "MUSTAN",aika pornon oloinen -95 zx9r:n jälkeen.
    HUKKASIN JO MANUAALIN * JONNEKKIN,TAI SE JÄI LIIKKEESEEN.Jos jollain olis linkkejä/tietoa mistä ns:manuaalin saisi,olisin very HAPPY..
    Eihän se ajoa haittaa mut olis kiva tietää noita speksejäkin ja muuta tietoa. .
    MUTTA PYÖRÄ ON ..TUN MAKEE
Sivu: 2 / 72:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12341252 ... ViimeinenViimeinen