Sivu: 15 / 72:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 513141516172565 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 421:stä 450:een 2140:sta
  1. #421
    Joo, mä olen kanssa tykännyt tuossa rykkösessä tuosta translogicista
    Lähinnä harmittelen tuota tuplasuutin settiä, kun esim.rykköseen saa suoraan commanderin kylkeen kiinni shifterin... Joo tiedetään että pätkii silloin vain polttoaineen syöttöä, mutta aika hiton hyvin toimii silti ihan arkiajossa ja kovemmassakin kiihdyttelyssä. Luonnollisesti tollasena pakettina myös paljon edullisempi kuin vaikka sitten translogic kaikkine hilppeineen.

    No täytynee sitten ostaa tohon hondaankin tollanen translogic
  2. #422
    Lainaa (ASA @ Joulu. 03 2010,17:26) kirjoitti
    Hyvät cliparit 954:een? Kellään mitään ideoita?
    Oisko näistä mihinkään?
    Tarviiko pidempi kuski edes vai pärjääkö vakioilla?
    Itse olen 195cm pitkä ja olen pärjännyt ihan vakioilla. Tosin eiköhän tämäkin asia ole yksilöllistä.
  3. #423
    Mielenkiintoista. Tiedustelin Hondaliikkeestä 30tkm huoltoa niin hinta oli 550+ euroa (+ 75e venojen säädöstä per akseli) ja jlbike väitti tekevänsä 149 eurolla. Jlbikestä en ketään saanut puhelimella kiinni joten tarjous perustuu s-postiin. Onko mitään hajua voiko tämä pitää paikkaansa? Toisaalta perjantaina siitä pääsee kun soittelee kyseiseen putiikkiin.
  4. #424
    Lainaa (liuzka @ Tammi. 05 2011,21:38) kirjoitti
    Mielenkiintoista. Tiedustelin Hondaliikkeestä 30tkm huoltoa niin hinta oli 550+ euroa (+ 75e venojen säädöstä per akseli) ja jlbike väitti tekevänsä 149 eurolla. Jlbikestä en ketään saanut puhelimella kiinni joten tarjous perustuu s-postiin. Onko mitään hajua voiko tämä pitää paikkaansa? Toisaalta perjantaina siitä pääsee kun soittelee kyseiseen putiikkiin.
    Katsoitko huoltotaulukosta mitä siihen 30t huoltoon sisältyy. Ainakin uudemmissa vain muutama tarkastus. -08 -> jarrupalojen, jarrunesteen ja kytkimen toiminta ja vain näiden toiminnan tarkastus.
    Pyydä ainakin paperilla mitkä työt noihin hintoihin sisältyvät, ettet maksa aivan samasta minkä itsekin voit todeta.
    E: Olisi helpompaa jos aina mainittaisiin vuosimalli tarkasti.

    Aukeisko vielä huoltokortit.
    http://www.hondabikes.fi/jalleenmyyn...huolto/1000-cc



    <p>https://i.ytimg.com/vi/VZE-wSjrqwI/hqdefault.jpg?sqp=-oaymwEYCNIBEHZIVfKriqkDCwgBFQAAiEIYAXAB&amp;rs=AOn 4CLDQBfrbHN_g09bi-4K691aV1-3WCg</p>
  5. #425
    Oh... Olimpa huolimaton. Kyseessä siis 36tkm huolto, joka on siis suurin huolto (kuuluu venojen säädöt jne.) Tuli tuo 30tkm huolto tuohon kun mietin, että onkohan mahtanut käydä kyseisessä liikkeessä niin, että ovat katsoneet 30tkm kohdalta tuon hinnan...
  6. #426
    Mikäs malli sulla on? Huoltokorteissa oli venat T 24t, 48t km ...
    <p>https://i.ytimg.com/vi/VZE-wSjrqwI/hqdefault.jpg?sqp=-oaymwEYCNIBEHZIVfKriqkDCwgBFQAAiEIYAXAB&amp;rs=AOn 4CLDQBfrbHN_g09bi-4K691aV1-3WCg</p>
  7. #427
    929 se on... Ja niimpäs näkyykin olevan, jotenki muistin kiven kovaan että tuossa 36tkm huollossa olisi ollut venttiilit kanssa. Sen takia oikeastaan tuota huoltoa kyselinki, kun ei jaksaisi itse niitä katsella, kun ainakin suitsassa niissä oli niin valtava työ. Mutta eipä siinä sitten mitään. Pitänee tehdä nuo muut tuossa joku harmaa talvi-ilta. Ja kiitoksia ja sorryt sotkuista
  8. #428
    Tuli nyt sitten hetken mielijohteesta ja hyvästä tarjoushinnasta johtuen hommattua commanderin sijaan tollanen rapidbiken boxi...
    Tuossa II-versiossa on sitten myös tuo ignition module sisässä samassa paketissa, joten tuohon nyt pitäisi saada shifterikin aika helpolla(pois lukien translogic, minkä anturia tuo ei tunnista). Onko kenelläkään oma kohtaisia kokemuksia tuosta boxista?
  9. #429
    Tässä nyt ihan ohimennen niin mitäs renkaita suosittelesitte?
    Hondan 900rr fireblade vm.99. Lujaa tulee välissä mentyä, riippuen päivästä ja kellon ajasta. pitäis pitoa löytyä.
  10. #430

    R.I.P.
    Liittyi Mar 2004
    Heinälampi
    Katuajoon jotain sporrtikummia jostalöytyy sopiva eturengas. Jos se ei riitä niin vaihda esim 600CBR:n etuvanne ja sitten alkaa löytyä ratagummeja jotka soveltuu paremmin kovaan menoon.
    Mitään en tunnusta!
    1000RR YCC #141
  11. #431
    Lainaa (Tepi @ Tammi. 05 2011,20:09) kirjoitti
    Lainaa (ASA @ Joulu. 03 2010,17:26) kirjoitti
    Hyvät cliparit 954:een? Kellään mitään ideoita?
    Oisko näistä mihinkään?
    Tarviiko pidempi kuski edes vai pärjääkö vakioilla?
    Itse olen 195cm pitkä ja olen pärjännyt ihan vakioilla. Tosin eiköhän tämäkin asia ole yksilöllistä.
    Itse muutin vakioita sillai että pudotin niitä sen verta alaspäin että se kohdistustappi tuli pois yläkolmiosta ja sitten käänsin niitä eteenpäin about sen tapin leveyden verran.

    Ainaki rata-ajoon tuli hieman mukavampi asento, kädet leveämmällä ja suoremmassa.
    GSXR 750 -06, ex-CBR954RR
  12. #432
    Lainaa (J.V. @ Tammi. 29 2011,10:21) kirjoitti
    Lainaa (Tepi @ Tammi. 05 2011,20:09) kirjoitti
    Lainaa (ASA @ Joulu. 03 2010,17:26) kirjoitti
    Hyvät cliparit 954:een? Kellään mitään ideoita?
    Oisko näistä mihinkään?
    Tarviiko pidempi kuski edes vai pärjääkö vakioilla?
    Itse olen 195cm pitkä ja olen pärjännyt ihan vakioilla. Tosin eiköhän tämäkin asia ole yksilöllistä.
    Itse muutin vakioita sillai että pudotin niitä sen verta alaspäin että se kohdistustappi tuli pois yläkolmiosta ja sitten käänsin niitä eteenpäin about sen tapin leveyden verran.

    Ainaki rata-ajoon tuli hieman mukavampi asento, kädet leveämmällä ja suoremmassa.
    Oorrait. Vedellään vakiona ja muutellaan asentoja, jos tarvii.

    Ja heti perään uutta.. Kellään tietoa mihin kuvan musta liitin kuuluu? Nyt pari iltaa etsitty sille paikkaa, mutta ei löydy! Kaikki paikoillaan, mitkä otettiin pois. Se tulee oikeanpuolen paksusta johtonipusta.

  13. #433
    Se on vikakoodien luku pistoke, se menee testeriin kun koodeja luetaan..

    Tai pystyhän ne itekkin jotenkin tuosta lukemaan.

    Eli ei se mihinkään meekkään, anna olla.
    GSXR 750 -06, ex-CBR954RR
  14. #434
    Lainaa (J.V. @ Tammi. 29 2011,18:41) kirjoitti
    Se on vikakoodien luku pistoke, se menee testeriin kun koodeja luetaan.. *

    Tai pystyhän ne itekkin jotenkin tuosta lukemaan.

    Eli ei se mihinkään meekkään, anna olla.
    Haha, no saakeli Kyl mä sille varmaan jonkun paikan oisin vielä löytäny, kun pari iltaa ois ihmetelly. Ajattelin, että se punainen ja se keltainen liitin, mitkä on tulpattu, olis niitä testeriliittimiä. No, hyvä näin. Oppi taas jotain uutta. Kiitoksia!
  15. #435
    morjes, kevääksi pitäisi hommata 04-07 blade. mietin tässä vaan et minkä vuotinen sen tulisi olla, luin tämän ketjun läpi enkä oikein saanut itseäni niin kovin kiinnostavia mielipiteitä paremmuudesta versioiden välillä. ilmeisesti 06-07 malli on parempi? mitään tyyppivikoja missään noissa ei ilmeisesti ollut? mitä pyörien omistajat tarkastaisivat tässä vaiheessa jos jälkiviisaina voisivat käytettyä pyörää mennä ostomielessä katsomaan?

    omaakin kohtuuhintaista pyörää saa tarjota, mieluiten repsol värityksellä eikä mittarissa mielettömiä lukuja, 1 kilpinen, 2 kilpinen, ihan sama kunhan on suorassa eikä euronkuvat silmissä kiiluen korjattu.

    miten tämä speedohealer toimii? manuaalisesti säädettävä?

    kokoputken aion pyörään joka tapauksessa laittaa pcn kanssa että mielipiteitä eri merkeistä saa toki kertoa, yoshi tai akra päälimmäisenä mielessä.

    kiitos vastauksistanne jo etukäteen -Timo
  16. #436
    Nyt tartteis pikkasen jelppiä -02 954 cebarin alipaineletkujen kanssa. Eli siis pyörä oli purettuna vuoden päivät ja nyt kävin kasaamaan rompetta takaisin läjään. Mihinkähän mahtaa tulla sellainen Y mallinen alipaineletku kiinni? Yhden pään lykkäsin niistä tankin pohjaan ja yks pää roikkuu alhaalla renkaan luona(oli sellaiset hankaumat letkussa et siellä se varmaan on ennenkin ollut?) mutta yks pää niistä letkuista jäi irralleen enkä löytänyt sille mitään paikkaa mihin se voisi tulla. Katselin tuossa netistä jotain repair manualia mutta en löytänyt siitäkään kuvaa mistä kyseinen asia olis selvinnyt.
    Cb 750K -78
    ex Cbr 954rr Fireblade
    ex Fzr 1000 - 91
    ex Ts 250
    ex Cbr 600F -99
  17. #437
    Aina rakentelu mielessä.... finn:n avatar
    Liittyi Oct 2007
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa kirjoitti
    Tässä nyt ihan ohimennen niin mitäs renkaita suosittelesitte?
    Hondan 900rr fireblade vm.99. Lujaa tulee välissä mentyä, riippuen päivästä ja kellon ajasta. pitäis pitoa löytyä.
    Itse käyttänyt Bridgestonen BT016. Toimii kadulla kylmänäkin hyvin. Testit antaneet renkaasta vääristyneen kuvan. Radalla aktiiviseen ajoon, ei välttämät hyvä, kumin pehmeydestä johtuen.
    16" tuumasena renkaana, pidän tätä vaihtoehtoa parhaana saatavilla olevista vaihtoehdoista.
    ... remember the times, when sex was safe and bikes were dangerous?


  18. #438
    Mitä ERITYISTÄ kannattaa katsoa honda cbr 1000rr 2006 mallissa kun ostaa yksityiseltä n.15 000km ajettuna? Tyyppivikaa?

    Ymmärsin että 2006 versio on muuteltu, vrt. 2004 firebladeen. Ohjaus, etupyörän kulma jne..

    Aloitan harrastuksen 33 päivän päästä, sain viime syksynä kortin ajamisen jälkeen n. 800km ajoa erilaisilla nakupyörillä mutta tulin järkiini
    Is a dream a lie if it don't come true or is it something worse

    ex - Gsx-r 600 K7

    KTM smr 690 -09
  19. #439
    ^^Vieläkö noissa (vm. 06-07) oli jännitteensäätimen kanssa ongelmia?
  20. #440
  21. #441

    R.I.P.
    Liittyi Mar 2004
    Heinälampi
    Ei muuta kuin kovaa ajoa. Laturiongelmia ei enää -06-07 mallissa ole.
    Mitään en tunnusta!
    1000RR YCC #141
  22. #442
    -94 900 Fireblade kyseessä. Nyt ei pääse pyörän luo hetkeen ja pitäisi xenonit tilata. Mitkähän polttimot kyseisessä pyörässä on? On vielä niillä pyöreillä lampuilla.
  23. #443
    Taitaa H4:set olla
    XTZ 750 Super Tenere '90 -kaik on mänt
    Cbr 929rr Fireblade '00 -tämäkii män
    Bandit 1200 '99 -sekkiin män
    Gsx-R 1100w '93 -ol ja män
  24. #444
    Lainaa (wbaum @ Maalis. 10 2011,15:15) kirjoitti
    Eipä näis mitään tyyppivikoja ole. *
    ... -04 mallissa oli tyyppivikana hiushalkeavat ja haalistuvat(tankin) katteet...
    ... Ajakaa enemmän ja selittäkää vähemmän...
  25. #445
    Vanha 600:n CBR meni vaihdossa tänään ja tilalle tuli -08 Bleidi. * Pyörän saan ensi viikolla, kun lisäpalikat on asennettu ja pyörä on käynyt penkissä.

    Minkälaisia kokemuksia teillä on Bleidiin saatavista 'tail tidy' kilpitelineistä? Olen nettifoorumeilta lukenut, että joidenkin valmistajien mallit eivät kestä pitemmän päälle.

    Onko jotain mallia, joka olisi kestävä, tyylikkään näköinen, siihen saisi valon ja johon olette olleet tyytyväisiä?
    Huuuaaah......! CBR it is.

    "If you know what you have done - you know what can be changed." -Keith Code
  26. #446
    Ei Hondissa mitään vikoja ole. 28.000 tkm takana ja Nothing!
    Unelmapyörä.
    "Mustanaamio on paha pahoille!"
    1000RR
    http://www.youtube.com/watch?v....ndex=21
  27. #447
    Terve,

    kaverilla kiinnostaisi hommata '08 Bladeen LSL:n tour match clip-onit, mutta näyttävät olevan joka puolella pirun kalliita/saman hintaisia kuin Suomessa (n. 330e). Englannissa näytti olevan huomattavasti kalliimmat kuin Suomessa.

    Tietääkö joku jotain hyvää nettikauppaa, joka möisi LSL osaa noita hintoja edullisemmin?
    Ex:
    Ducati Hypermotard 1100 -08
    Kawasaki ZZR 1400 ABS -09
    Honda CBR 1100 XX -04
  28. #448
    Lainaa (TeroT @ Maalis. 11 2011,07:56) kirjoitti
    Ei muuta kuin kovaa ajoa. Laturiongelmia ei enää -06-07 mallissa ole.
    kerrottakoon nyt sen verran multa loppui lataus vm2007 bladesta, syyksi selvisi rikkinäinen jännitteensäädin/tasasuuntaaja. kuuleman mukaan huono akku ja vähillä virroilla starttailu saattaa hajottaa tuon mokkulan.

    osa löytyy duell:lta/lähimmältä honda jälleenmyyjältä tarvikkeena hintaan 126€, alkuperäinen osa 308€.

    edit: ei ollutkaan suuntaaja omasta rikki vaan roottori irti.



    sc57
  29. #449
    Nyt tökkii rajusti tuo muisti....

    Eli -97:ska Blade 900RR..

    Tuossa eilen rupesin illalla töistä lähtiessäni ihmettelemään
    kun pyörä starttaa mutta ei käynnisty.
    Noh johan se lähti käyntiin kun otti mopon jalustimelta ja starttas uudelleen.

    Rupesin nyt tuossa pähkäilemään että miten niiden turvajuttujen nyt oikein pitää niinku pelata?? (enhän mää muista)

    Eli pitäshän tuon mopon startata jalustimeltakin jos vaihde on vapaalla?? Nyt se sammuu heti jos meinaa jalustimelle laittaa niin ettei ole kytkin pohjassa

    Eikös oikea toiminta ole sellainen että pyörän pitäs käynnistyä jalustaltakin jos vaihde vain on vapaalla...?
    (ja mulla se tosiaan sammuu kun yrittääkään jalustalle laittaa).

    Lähinnä mietin että mistä lähtis vikaa hakemaan... tuosta jalustan anturista, vaihdeanturista vai tuosta kytkinkahvasta...

    Jotenkin nyt vain tökkii niin totaalisesti etten muista edes miten niiden pitäisi ehjänä pelata

    Auttakaa vajaa-älyistä!

    Kiitos ja anteeksi
    Honda CBR 1000RR -04
    Honda CR500R AF *-99
    Honda CB400N * * *-82
  30.  
  31. #450
    Tjaa-a, en Hondista tiedä, mutta omat Rykköset ja Kymppikawat ainakin starttaa jalustimeltakin

    Ei tietenkään jos on vaihde silmässä..



    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
Sivu: 15 / 72:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 513141516172565 ... ViimeinenViimeinen