Sivu: 3 / 8:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 227:sta
  1. #61
    Liittyi Jun 2007
    Helsinki by the Grace of God
    Lainaa (hra1150 @ Touko. 08 2008,19:22) kirjoitti
    Kauniisti nähty, tuossa on monta seikaa kohdallaan.
    Heh...

    Muilla takomännät, Samilla takosatula...
    Dirty Nasty Furriner
  2. #62
    Lainaa (Staga @ Touko. 05 2008,19:36) kirjoitti
    Lainaa (Masanaattori @ Touko. 02 2008,22:47) kirjoitti
    Ja on muutama "kokeneempi" puolivalmistekuski kaverina
    Niin on muuten mullakin ja luulisin että enemmän kuin sulla...
    Niin....ja mitä sitten ??

    Sehän on hel**tin mukava kuulla, että sullakin on kavereita
    Elämä on kuin golfpallo....saa lujan iskun toisensa perään ja lopuksi päätyy kuoppaan !

    " Tanan IT-miehet ! "

    Väitellessäsi idiootin kanssa pidä huoli, ettei hän tee samoin !
  3. #63
    Lainaa (Naakka @ Touko. 06 2008,23:55) kirjoitti
    Uusien HD:ien ominaisuuksiin en viitsi puuttua.
    Ei viitsi tehdaskaan.
    The point is not to die for your country but to make the other bugger die for his...
  4. #64
    Jos kuitenkin kannattais ennen valintaa lukea tämän kevään merkkiteos HD-miehen seikkailut. *

    Selvittää varmaan, mihin voi samaistua.

    Jokatoisella näyttää jo olevan HD ja lopuilla semmoisen kopio.

    Oma pyörä on siitäkin mukava, että tulee harvemmin samanlaista vastaan!
    Sunt pueri pueri, pueri puerilia tractant.
  5. #65
    Osta bemari tai joku muu vastaava matkapyörä, jos matkaa meinaat ajaa. Bemarilla on huippuhyvä, mutta jos priimaa haluaa niin sitte se Honda
    Honda ST1300 ABS Pan European
    "Voit olla vain kerran nuori, mutta kypsymättömänä voit pysytellä lopunikääsi" Ogden Nash
  6. #66
    Liittyi Jun 2007
    Helsinki by the Grace of God
    Hieman on havaittavissa katkeruutta ilmassa... vai lieneekö kateutta? No kukin tavallaan
    Dirty Nasty Furriner
  7. #67
    Jos joku haukkuu nyky Harrikoita on joko tyhmä ( ei tiedä niiden tekniikasta mitään) tai köyhä ( ei ole varaa ostaa Harrikkaa), mutta useimmiten köyhä koska on tyhmä! Muuten olen sitä mieltä, että BMW on myös ihan ok. Osta se, joka tuntuu paremmalta tyyliisi ja makuusi. Itse olen 54v ja nyt on 3. HD menossa, enkä merkkiä vaihtaisi... Tänä keväänä ajettu 2450km.. ja ajo jatkuu...

    Kevätterveisin: reku
    rekuko
  8. #68
    Lainaa (rekuko @ Touko. 11 2008,19:44) kirjoitti
    Jos joku haukkuu nyky Harrikoita on joko tyhmä ( ei tiedä niiden tekniikasta mitään) tai köyhä ( ei ole varaa ostaa Harrikkaa), mutta useimmiten köyhä koska on tyhmä! Muuten olen sitä mieltä, että BMW on myös ihan ok. Osta se, joka tuntuu paremmalta tyyliisi ja makuusi. Itse olen 54v ja nyt on 3. HD menossa, enkä merkkiä vaihtaisi... *Tänä keväänä ajettu 2450km.. ja ajo jatkuu...

    Kevätterveisin: reku *
    Joo, ei nuo uudemmat ole vissiin enää mitään leviksiä.

    Siihen tarvitaan kunikaallinen intiaani tai Ural, jotta joka matka on (tekninen) seikkailu.

    On härräkällä ollut omat laatumurheensa ja kun iso osa kalustosta millä edelleen ajetaan on 40-50v vanhaa ja itse laitettua niin sama pätee kuin mobilismissa.
    Kumiripustetulla pikakirnulla woblaillen. HD RK 2008
  9. #69
    Osta Road King Classicin Screaming Eagle versio. Siihen Fuel Pack, SE ilmanputsari ja avarammat putket niin saa 110" kone sopivasti kakkua ja kylla lahtee.

    Sanoo 07 SERKin omistava 20.000 + km vuodessa ajeleva matkamopedisti

    w4p2
  10. #70
    Jep, autot, moottoripyörät ja kaikenmaailman vempeleet on makuasia. Makuja on monia, eikä niitä voi järkisyillä perustella, kuten ei myöskään esim valittua väriä. Moottoripyörä jos mikä on fiilis kysymys. Kannattaa käydä koeajamassa varsinkin kun vaihtoehdot ovat näin kaukana toisistaan. Harrikka on kustomi jonka ympärillä on paljon merkki asennetta. *Tunnen kavereita joidenka HD:n mittariin kertyy yli 15 tuhatta kesässä, mutta veikkaan että useimpien kilometrit liikkuu muutamassa tuhannessa. *Itselläni on ollut monenlaisia pyöriä vajaan 40 vuoden aikana - tällähetkellä BMW GT tuntuu ylivoimaiselta. Jos tarkoitus on siirtyä päivässä pidempiä matkoja matkapyörä tarjoaa siihen mielestäni parhaat mahdollisuudet. Myös lehtien tekemistä vertailuista saa hyvää vinkkiä hankintaan.
    BMW 1600 GT - ROCKET TURBO
    BMW 1200 GT
    HONDA PAN EUROPA
    HONDA 1100XX
    YAMAHA 900 DIVERSION
  11. #71
    Osta rocket. ja se tourer malli... ei tartte mopoilla ajella

    http://www.triumph.co.uk/uk/Triumph%...ring_8422.aspx
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

    Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
  12. #72
    Liittyi Jun 2007
    Helsinki by the Grace of God
    Lainaa (tr3 @ Touko. 15 2008,07:10) kirjoitti
    Osta rocket. ja se tourer malli... ei tartte mopoilla ajella

    http://www.triumph.co.uk/uk/Triumph%...ring_8422.aspx
    Mieluummin Heraldi kuin Rocketti. Siinä sentään on tyyliä
    Dirty Nasty Furriner
  13. #73
    Heitänpäs kommenttia kun olin itsekin viime syksynä samojen suurten kysymysten äärellä kuin ketjun aloittaja. Minulla vaihtoehtoina olivat 1500 Gold Wing, BMW R1200RT, BMW K1200LT ja H-D FLHT (Electra Glide Standard). Toki takana oli 6 kesää H-D FXD:n kanssa joten hieman olin jo biasoitunut siihen suuntaan, mutta avoimin mielin lähdin kuitenkin tutkiskelemaan vaihtoehtoja (ainakin yritin):

    - GW oli norsu, en voisi kuvitella omistavani sellaista. Jopa pelotti tiukemmat pyörittelyt vaikka takana 20v ajokokemusta isoilla mopoilla... 1800 olis näppärämpi mutta aivan liian kallis.
    - BMW R1200RT: MAHTAVA kate, mutta muu mukavuus ei muitten tasolla, vaimokaan ei tykännyt. Koneessa sentään vähän luonnetta ja sitä kautta ehkä vähän pyörässäkin...
    - BMW K1200LT: Yllättävän huonosti toimiva kate vaikka säätöjä joka lähtöön, siististi kulkeva persoonaton kulkine, ihan hyvä mutta...?? mitään ei oikein jäänyt käteen...
    - H-D: Niinku ois kottiinsa tullut, mukavuus yhdistettynä HD ajofiilikseen, ei vois olla parempaa yhdistelmää. Tärisee silloin kun pitää täristä, kun taas esim. 110-120 vauhdissa kyyti on ainakin yhtä tasaista kuin muilla. Kate ei suojaa jalkoja mutta tarvikkeilla saa senkin korjattua (jos haluaa, minä en halua). Ajo-ominaisuuksiltaan hyvin lähellä K1200LT:tä, vaikkei sitä tietenkään kukaan täällä usko... ;-) On suihkut ja ABSit ja varashälyttimet ym... Ja joka on vähänkään HD rakentelua harrastanut tietää kuinka iso juttu on kun voi moposta rakentaa persoonallisen, itselleen sopivan. Mutta se ei tietenkään ole kaikkien kauraa... Edellisen HD:n täysin ongelmattomat 6 vuotta myös auttoi päätöksessä eli nyt ajellaan sitten H-D FLHT:lla!
  14. #74
    Liittyi Jun 2007
    Helsinki by the Grace of God
    Lainaa (mikko66 @ Touko. 01 2008,09:02) kirjoitti
    HD:llä kun ajeleen, niin kyllä toi meidän kirkontorni pitää pysyä näköyhteydessä.....
    Pakko heittää komentti vielä tohon:
    La aamuna kolmelta lähdin painamaan Pakilan Tebarilta Tornion kautta Rovaniemelle ja sieltä samaa soittoa takaisin, viimeinen tankkaus Malmin Uni.. eiku Nesteellä puoli kymmenen aikoihin illalla.
    Viihdyin ihan hienosti, mukavaahan se on kuunnella ison V-2:n jytinää hyvin hengittävistä putkista Suomen kauniissa kesäyössä ja -päivässä. Ei tullut perse kipeeksi eikä muutkaan paikat.

    Ei jymmärrä tota kirkontorni juttua... eli höpö höpö, H-D alle ja ajoon

    Niin joo, 1700km ja reilut 19 tuntia ajoa, tauot mukaanlukien tottakai. Voisin lähteä huomenna uudestaa



    Dirty Nasty Furriner
  15. #75
    BMW- jos käytät kumia ilman erillistä pyyntöä.
    HD- Jos kelaat rnofilmistä esileikit.
  16. #76
    Oon samassa valinnanpaikassa kuin threadin aloittaja. HDhän on tehty Oikeasta Raudasta mika on ihan miehekästä mutta kun raudalla on tapana ruostua. Bemussahan on alumiini runko joka ei mee miksikään. Ja onhan toki HDssä sitä rautaa aika paksulti mutta harmittaahan se kun talvella laitetut putkiklemmarit kukkii.

    En tosin uskalla mennää noihin + 150 hv vehkeisiin kun ei millään malta olla kokeilematta. GS tuntuis omalta vaihtoehdolta.



  17. #77
    Liittyi Jun 2007
    Helsinki by the Grace of God
    Niin, rosteri-klemmareitahan ei saa sitten yhtään mistään.

    Jaa ostin mä niitä Biltemasta kun oli niin hyvin tyrkyllä
    Dirty Nasty Furriner
  18. #78
    Rosterit määkin laitoin, tosin Bauhaussin mallin, mutta niissä kun on ne pultit vaan sinkittyjä vaikka ite panta onkin rosteri. Ja sinkkihän pakoputkien läheisyydessä ei kauhaa viihdy. Värinät ja lämpövaihtelut kun on semmoset.

    Eikä se klemmari nyt niin iso ongelma ole. Kuulemma runkoputkien sisälmyksiin tiivistyy kosteutta. Tosin vaan kuulemma, empä oo sinne kurkistanu. Ja jos vaikka rungosta maali lähtee jostain syystä niin ruostuuhan se.
  19. #79
    [QUOTE= (Staga @ Kesä. 01 2008,18:14)]
    Lainaa mikko66,Touko. 01 2008,09:02 kirjoitti
    Ei jymmärrä tota kirkontorni juttua... eli höpö höpö, H-D alle ja ajoon

    Niin joo, 1700km ja reilut 19 tuntia ajoa, tauot mukaanlukien tottakai. Voisin lähteä huomenna uudestaa
    Noooo...

    Mulla ei ihan aina toi tuamionkirkkokaan oo pysyny näköpiirissä.
    Jossain austriassakin oon tolla romulla käyny mutkia taittelemassa...
    Eihän se ajomukavuus aina ole luxusta ollut. Ja biimeriä ei ole tullut kokeiltua. Onneksi.
    Tulis vielä mukavuudenhaluiseksi, sitte pitäis ruveta aina *****-hotelleissakin vaan yöpymään
    ...ja viel kerran ... ...



    Mukava ku pukama...eiku mukana

    Mei tö iiköls SKRIIM!

    The Mocamaster

    Koska kortti ja leipä
  20. #80
    Liittyi Jun 2007
    Helsinki by the Grace of God
    Ei Bemareissakaan vikaa ole, joskus vuonna miekka ja kilpi lainasin kaverin K100:sta ja ihan hemmetin hieno matkapyörä...
    Mut sanotaan näin, sammuttaa se vesikin janon mutta mieluummin litkii jotain jossa on makua ja tuoksuja kuten vaikka sitten Lagavulinia tai Guinnessia
    Dirty Nasty Furriner
  21. #81
    Matkapyöräilystä sen verran, notta oli asenne kohillaan ku oli porukkata ajellu Turusta pohjoiseen ralliin Kemiin. Oli Emäntä isolla E:llä istunu jäykkäperäsen loksulla kottikärryn sisärenkaan päällä koko matkan edestakas, eikä paljo näyttäny ahdistavan. Siinä on sitä fiilistä, mitä ei luultavimmin pysty sakemanni tarjoamaan, ei sitte nin milään.
    Terveisiä sille (vissiin) MC Kärsämäen sakille, jotka etsivät suomen keskipistettä.. T: Paskan muoviluodin ruma kuski..
    P.S. Ostan Minäki sen HD:n kön rahotun tästä, pakkohan mun on..
    If you can't Be good, Be careful..
  22. #82
    Hajuton ja mauton = BMW

    Fiilistä ja näyttävyyttä = HD

    Voisko sen jotenkin noin kiteyttää
    ...and music? Well, it's just entertainment folks.
  23. #83
    melekeinpä näin kokeilullisia sähköhässäköitä ja muita outouksia vieroksuvana sanoisin, että nuista se hd. tämä on vain mielipide.

    tai sit jos ei vieroksu banzaimaan tekniikkaa, niin indiankopio kawan drifter vn1500, siinä on kardaaniveto ja monet ominaisuudet samankaltaiset kuin indianissa tai hoodeessä. se kallis merkki vain puuttuu ja veikkaan, että tekniikka on kestävääkin siinä.

    ihan hupaisa ajaa semmoista kun joskus koklasin. alle 20 kmt on semmoisen kustomin piirteet, huojakka, sitten vakaa ja yli 100 kmt ei enää tapahdu mitään huomattavaa kaasua kääntäessä. ilmavirta nousee liian isoksi suuriin ylinopeuksiin. samat koskee perinteistä kustomiharrikkaakin. matkaharrikka on tietty ajettavampi muutenkin.

    son makuasia sano...
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  24. #84
    Liittyi Jun 2007
    Helsinki by the Grace of God
    ihan hatusta vetäisemällä veikkasin että H-D:n huoltokustannukset olisivat myös pienemmät ja varma on että vakuutusmaksut ovat pienemmät, itsellä putosi vakuutusmaksut lähemmäs 150e/vuosi vaihdettuani Harrikaan.
    Noista matkamalleista löytyy tosiaan myös Screaming Eagle versiot joissa puhtia kokolailla reilummin kuin normi versioissa mutta kyllä niissäkin puhtia riittää jo vakiona sen mitä tarttee ja helpolla saa 10-15 pollea lisää.
    Dirty Nasty Furriner
  25. #85
    Noo en tiedä mitä muilla merkeillä huollot maksaa mutta mulle lapussa luki 16 tkm huollon jälkeen 550 egee.
    -Ville
  26. #86
    Lainaa (roskakuski @ Huhti. 27 2008,20:23) kirjoitti
    Montako näitä samaa otsikkoa oikein on *
    Luulisi yhdellä asia ratkeavan *

    Ja vastaan itse,jotta tämä jaarittelu loppuu * osta Triumph Rocket *
    Jep triumphi rulettaa
  27. #87
    Jos ratsastaa itään, Beemer, sinne on aina menty ja takaisin kiltisti tultu.

    Jos ratsastaa länteen, auringonlaskuun, niin HD, Ruotsissa pojat tykkäävät nahkachapseista.
  28. #88
    Lainaa (hra1150 @ Loka. 09 2008,21:50) kirjoitti
    Jos ratsastaa itään, Beemer, sinne on aina menty ja takaisin kiltisti tultu.

    Jos ratsastaa länteen, auringonlaskuun, niin HD, Ruotsissa pojat tykkäävät nahkachapseista.
    Osta HooDee.
    Onhan se kivaa jos tykätään
    Sori
    Nahkachapsei ei oo pakko käyttää, lännessäkään ei sit IHAN niin paljon tykätä.

    Muuten tää on OT, ei kokemusta "bbbaijerilaisesta"...varmaan ihan ok, jos tykkää .
    Mukava ku pukama...eiku mukana

    Mei tö iiköls SKRIIM!

    The Mocamaster

    Koska kortti ja leipä
  29. #89
    Osta ihmeessä harrikka. Siinä on asennetta ja tyyliä. Joskus sanotaan että tyylistä pitää kärsiä ja se harrikan kohdalla kyllä kannattaa. Matka ajo harrikalla sujuu hyvin, ulkonäkö on kunnossa ja kun säädät vielä äänet kohdalleen niin et enää edes mieti BMVtä tai mitä niitä nyt muita onkaan.
    Muista että Harely - Davidson on moottoripyörien legenda ja sillä ajamista ei mietitä ajomukavuudella tms.
    Jotkut sanovatkin, että se on jopa elämäntapa.
    Itse ainakln olen harrikasta ja sen luomasta ilmapiiristä naut tinut.
  30.  
  31. #90
    Liittyi Jun 2007
    Tukholma (entisii kouvola-korialaisii)
    -"Muista että Harely - Davidson on moottoripyörien legenda ja sillä ajamista ei mietitä ajomukavuudella."


    Ja topicin aloittaja etsii matkapyörää.



    Yamaha XV1600 WildStar
    Moto Guzzi 1000 SP III
    BMW K100 RS
    Moto Guzzi V65 Lario
    Yamaha FJ1100
    Moto Guzzi V35III
    Suzuki GR650
    Honda CB400N
    Solifer Speed


    "Bara döda fiskar följer strömmen"
    "Your crash, is my cash"
Sivu: 3 / 8:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen