Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 39:sta
  1. #1
    Täältä voipi kysellä mahdollista ajoseuraa! Muidenkin kuin ti ja to ajeluiden lisäksi!

    Vakioajelut Jyväskylästä:

    Joka tiistai lähtee ajelu klo 18.00 Neste Tourulasta ja
    Joka torstai ABC kanavuori(Vaajakoski) klo 18.30




    Nykyinen Honda VFR 800 2009
    Ex - Bmw F650GS 2004
    EX - Kawasaki ZX-9R 2001
    EX - Suzuki Hayabusa 2004
    EX - Honda VFR 750 F 1992 x 2
  2. #2
    Hemmetti, taitaa olla tää jyväskylän touhu nii kuivaa verratuuna noihin muihin kaupunkeihin että ei täällä ajella. Mää kyllä lähtisin sun kanssa vaikka joka päivä ajelee kun olis iso pyörä mutta eipä tollasella pikkusella viiti Oli torstaina sentäs joita abc:lla kun vahingossa eksyin sinne.
    --GsxR:iä--
  3. #3
    Juu täällä ajellaan näköjään vaa yssissein ..Jos lähtis Jyväs-Marinessa piipahtaa -->
    Nykyinen Honda VFR 800 2009
    Ex - Bmw F650GS 2004
    EX - Kawasaki ZX-9R 2001
    EX - Suzuki Hayabusa 2004
    EX - Honda VFR 750 F 1992 x 2
  4. #4
    kyllä ajellaan.. vapun jälkeen...
    ennen kova, joskus jopa nopeakin...
  5. #5
    Oijoi tulipa sitä tänää ajeltua jonku busa naisen kanssa... En tiedä onko foorumilaisia, mutta hyvin meni matkat vaikka jalkoihin meinaakin jäädä.
    --GsxR:iä--
  6. #6
    Lainaa (Poko @ Huhti. 25 2008,22:46) kirjoitti
    Hemmetti, taitaa olla tää jyväskylän touhu nii kuivaa verratuuna noihin muihin kaupunkeihin että ei täällä ajella. * Mää kyllä lähtisin sun kanssa vaikka joka päivä ajelee kun olis iso pyörä mutta eipä tollasella pikkusella viiti * Oli torstaina sentäs joita abc:lla kun vahingossa eksyin sinne.
    Heips!
    Kyllä Jykylässä ajellaan mutta vinkkinä että kannattaa pyytää Timonilta salasana tuonne Jkl omalle foorumille...siellä porukka keskustelee enemmän aiheista!!!
    Ja vieläpä kertauksena....(kirjoitettu jo monessa eri paikassa )
    joka tiistai lähtee ajelu klo 18.00 Neste Tourulasta, ja joka torstai ABC kanavuori klo 18.30....!
    Eli tervetuloa ja rohkeesti kysymään kanssa motoristeilta...kyllä me kimppaan huolitaan!!!!
  7. #7
    Joo tuun sitte ehkä teidän kimppaa kun mulla on nopein mopo, muuten ei kehtaa.
    --GsxR:iä--
  8. #8
    Lainaa (Poko @ Huhti. 28 2008,11:22) kirjoitti
    Joo tuun sitte ehkä teidän kimppaa kun mulla on nopein mopo, muuten ei kehtaa. *
    Ei sillä ole merkitystä millanen mopo on alla!!!!
    Motoristi kun motoristi...huolitaan kyllä mukaan!!!
  9. #9
    Lainaa (Poko @ Huhti. 26 2008,21:43) kirjoitti
    Oijoi tulipa sitä tänää ajeltua jonku busa naisen kanssa... * En tiedä onko foorumilaisia, mutta hyvin meni matkat vaikka jalkoihin meinaakin jäädä. *
    ...mulla on aavistus tuosta "busa naisesta" ...
    Hayabusa -01 mm. Norjanreissusta albumilinkki! kuva s. 7

    319km/h Hallin kentällä 2014 liki 160tkm ajetulla tourinki-Busalla
  10. #10
    ...samoin...taisi olla Pocahontas....pinkkiteipatulla K8:lla....
    kesä on motoristin kulta-aikaa
  11. #11
    Mikäs ihme on tämä JKL:n oma foorumi?
    Vai on täälläkin kokoonajoja..
    Kawasaki ZX-10R
  12. #12
    Lainaa (Hara1d @ Huhti. 29 2008,16:14) kirjoitti
    Mikäs ihme on tämä JKL:n oma foorumi?
    Vai on täälläkin kokoonajoja..
    Kysehän on Jyvässeudun foorumista, joka siis kuuluu muiden alueellisten foorumien ja muutaman muun kanssa tuonne salasanan takana olevien osastoon.
    <p>Suzuki DL650 V-Strom -10</p>
  13. #13
    Ja itse kysymykseen, niin valitettavasti ei onnistunut tuohon aikaan lähtö, mutta tänään siis paremmalla onnella klo 18 Tourulan Nesteeltä. Sieltä lähtee tuolla kellonlyömällä jo tässäkin ketjussa pariin kertaan mainittu tiistaiajelu. Kaikki uudet ja vanhat mukaan!



    <p>Suzuki DL650 V-Strom -10</p>
  14. #14
    ...no tulipa nuo motoristit tavattua Petäjäveellä kahveilla...itte ajelin Jämsästä Jämsänkosken kautta Petäjäveelle ja sieltä Jkylän kautta takasin ysitietä kottiin...osa lössistä näky tulevan vasthan ennen Korpilahtea...toivottavasti että letkana sitä polliisipirssiä ohittanhet joka ajeli vähän teän eellä
    Hayabusa -01 mm. Norjanreissusta albumilinkki! kuva s. 7

    319km/h Hallin kentällä 2014 liki 160tkm ajetulla tourinki-Busalla
  15. #15
    Lainaa (Hara1d @ Huhti. 29 2008,16:14) kirjoitti
    Mikäs ihme on tämä JKL:n oma foorumi?
    Vai on täälläkin kokoonajoja..
    Niin, ihan tän vuoksi olis ihan mukavaa, että keskustelua näistä ajeluista olisi muuallakin kun tuolla "suljetulla" puolella.

    Ja tuo mitä Hilma sanoi, että on nuo ti ja to ajelut, mutta kyllä olis mukava vaikkapa ke tai la:kin saada joku/jotkut ajelu seuraksi. Kun ei itte ainakaan vielä tunne niin hyvin täältä JKL:sta porukkaa, että voisi kerätä lössin puhelimella kasaan, niin joskos se maybe onnistuis tätä kautta !

    Mutta ei taida toimia ihan yhtä aktiivisesti kuin tuo PK-ajelu porukka etelässä.

    No mut jos pitäis jotain tämän tyylistä pinnalla niin ehkäpä jonain päivänä täältä sais porukkaa mukaan tienpäälle muulloinkin kun ti ja to ! (Käsittääkseni muinakin päivinä täällä ajellaan ?)

    Ite pääsen korkeintaan jokatoinen viikko noihin ti to ajeluihin kun on vuorotyö, niin siksikin ois ihan jeesh, jos joku lähtis klo 20:kin jälkeen cruisimaan..

    Mutta katsellaan!
    Nykyinen Honda VFR 800 2009
    Ex - Bmw F650GS 2004
    EX - Kawasaki ZX-9R 2001
    EX - Suzuki Hayabusa 2004
    EX - Honda VFR 750 F 1992 x 2
  16. #16
    Lainaa (Poko @ Huhti. 26 2008,21:43) kirjoitti
    Oijoi tulipa sitä tänää ajeltua jonku busa naisen kanssa... En tiedä onko foorumilaisia, mutta hyvin meni matkat vaikka jalkoihin meinaakin jäädä.
    Juu minä se olin! Mukava oli ajella
    Ainoa heikkouteni on ääretön nopeus.
  17. #17
    Mä kävin heittää jkl-toivakka-lievestuore-vihtavuori-palokka-jkl. En ees muista millon viimeks oli ollu noin kiwaa!
  18. #18
    Lainaa (pocahontas @ Huhti. 29 2008,21:49) kirjoitti
    Lainaa (Poko @ Huhti. 26 2008,21:43) kirjoitti
    Oijoi tulipa sitä tänää ajeltua jonku busa naisen kanssa... En tiedä onko foorumilaisia, mutta hyvin meni matkat vaikka jalkoihin meinaakin jäädä.
    Juu minä se olin! Mukava oli ajella
    Jotenkin tuntu että voisit olla täällä. No eihän siinä sainpas senkin selville.

    Ps. Romutin mopottimen, ei enää asiaa baanalle. Ehkäpä sitten joskus jos mopon vaikka sais kuntoon.
    --GsxR:iä--
  19. #19
    Ajeltiin sunnuntaina lenkki jkl-palokka-uurainen-saarijärvi-hirvaskangas-suolahti-suonenjoki-lievestuore-laukaa-jkl.
    Vähän reilu 300km mut pirun hyvä pätkä lukuun ottamatta siirtymää 9-tiellä .
    Suosittelen tuota hirvaskangas suonenjoki väliä!
    Nykyinen Honda VFR 800 2009
    Ex - Bmw F650GS 2004
    EX - Kawasaki ZX-9R 2001
    EX - Suzuki Hayabusa 2004
    EX - Honda VFR 750 F 1992 x 2
  20. #20
    Menin vähän samantapasta reittiä paitsi suolahesta lähettiin viitasaarelle päin. Meillekki tuli se +300km. Onhan noi kivoja pätkiä, mutta ei sitä yksin tuu koskaa lähettyä tollei kauemmas ajelee, jonnekkin tuntemattomii paikkoihi. Nyt kun oli kaveri mukana nii heti tuli pelkkiä "uusia" teitä ajeltua.
    --GsxR:iä--
  21. #21
    Hellurei!
    Vappu ajelu huomenna eli TORSTAINA 1.5. KLO 14.00 lähtö Tourulan Nesteeltä!!!
    Ajellaan lenkki ja mennään katsomaan Amerikan Autoja Hirvaksen ABC:lle!!!
    Tervetuloa uudetkin naamat mukaan!
  22. #22
    Ehkä sitä uskaltaa. En tiedä, on mopotin kyl vähä heikossa hapessa
    --GsxR:iä--
  23. #23
    Voisipa harkita noita ajeluita kuha nyt ensin opettelee uudelleen ajamaan
    Ei tartte jyväskylän seudulla ihmetellä jos ei kaveri punasen banditin päällä moikkaile, se olen vain minä puristamassa tankoa rystyset valkosena
    2004 Kawasaki Z750
    ex. 1997 Suzuki 600S Bandit
  24. #24
    Jaahas, löytyihän sitä infoa JKL:n mopoilijoiden wapusta!

    Elikkäs Tourulan Nesteeltä tänään klo 14 lähtee, hmm... Kiinnostaa kovasti, hitsivie vaan tuota flunssaa -ihan saikulle joutui kun niin pölisee.

    Mites sinne foorumin JKL:n omille sivuille pääsee oikein? Kun en ole sinne vielä päässyt. Kukas lisenssit myöntää?

    Mutta hei! Hyvää Wappua kaikille!! Ajetaan varovaisesti!
    Yama80cc&100-Honda125x2/450Dohc/750-SuzyT500-KawaZ1903/1135cc
    Paused '87-'05 Ex XX'99/'05-'21 Tickets '75 '84 '14
    Now '14 VFR1200F
    161.6mph/LPR'09
    175.8mph/Halli'10&SS1000
    177.1mph/Halli'11&SS1600K
    167,2mph/Halli'13&SS1000
    168.4mph/LPR'14&SS1600K
  25. #25
    Lainaa (xx99jkl @ Touko. 01 2008,09:30) kirjoitti
    Jaahas, löytyihän sitä infoa JKL:n mopoilijoiden wapusta!

    Elikkäs Tourulan Nesteeltä tänään klo 14 lähtee, hmm... Kiinnostaa kovasti, hitsivie vaan tuota flunssaa -ihan saikulle joutui kun niin pölisee.

    Mites sinne foorumin JKL:n omille sivuille pääsee oikein? Kun en ole sinne vielä päässyt. Kukas lisenssit myöntää?

    Mutta hei! Hyvää Wappua kaikille!! Ajetaan varovaisesti!
    "timonilta" saat salasanan sinne foorumiin. Sinne sitte vaa kun kerkiät.
    --GsxR:iä--
  26. #26
    Kivat oli cruisingit.
    Näkykö niitä autoja yhtään ? Muutama tuli Laukaassa vastaan, tiiä sitte mitä siellä tekivät?!
    Nykyinen Honda VFR 800 2009
    Ex - Bmw F650GS 2004
    EX - Kawasaki ZX-9R 2001
    EX - Suzuki Hayabusa 2004
    EX - Honda VFR 750 F 1992 x 2
  27. #27
    Kivasti porukkaa ja todella hyvä ajokeli......ABC:llä sit ku hätäsimmät jo poistu oli myös ameriikan autoja yllättävän paljon mielestäni....hyvä niin....harrastukset yhdistää

    Kiitos kerhon(JMK) porukalle mukavasta iltapäivästä....

    -se sininen K8 Hayabusa-
    kesä on motoristin kulta-aikaa
  28. #28
    Ookkei, itellä painoi tuo eilinen senverta vielä että piti päästä huilailemaan .

    Jos la lähtis taas mukaan cruisinkiin. Mihinkäs huoltamolle tuo paraatiajo päättyy?
    Nykyinen Honda VFR 800 2009
    Ex - Bmw F650GS 2004
    EX - Kawasaki ZX-9R 2001
    EX - Suzuki Hayabusa 2004
    EX - Honda VFR 750 F 1992 x 2
  29. #29
    Ai täällä on joku jkl foorumiki..
    Ja mulle ei oo kerrottu!

    Mitkä ajelut lauantaina on?
    Onko pitkäki lenkki??
    sevenfifty
  30.  
  31. #30
    Täällähän tämä ja tervetuloa "porukkaan".

    La on JMK:n järjestämä paraatiajo ja tietoa hiukan löytyy täällä. Muusta ei sitten mulla olekkaan tietoa, joku joka tietää vastatkoon.
    Nykyinen Honda VFR 800 2009
    Ex - Bmw F650GS 2004
    EX - Kawasaki ZX-9R 2001
    EX - Suzuki Hayabusa 2004
    EX - Honda VFR 750 F 1992 x 2
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen