Paljonko sillä on ajettu? Muistelen että aika harvoin alle satasen ajettuna on joutunut säätöjä tekemään venttiileihin.
'07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211
onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...
6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
121tkm on menty,tarttis jostain löytää kiristys momentit nokka akselin kiinnityspukkien pulteille..
Kiitos 12nm sanottiin arvoksi myös paikallisessa honda huollossa.
Nyt olis pyörä nipussa tyhjäkäynnin vaeltaminen ainaskin rauhottu tässä niitä lukemia ennen säätöä:
1sylinteri imut 0.1 ja0.12 pako 0.2 ja 0.22
2 sylinteri imut 0.13 ja 0.13 pako 0.25 ja 0.26
3 sylinteri imut 0.13 ja0.14 pako 0.27 ja 0.26
4 sylinteri imut 0.13 ja 0.12 pako 0.23 ja 0.21elikkäs tuntus että imut menee pienemmäks ja sit pakopuolen 2. Ja 3. Sylintereitten isonis asentaja meinas syyks että käyvät kuumempana mut tiedä sitte päivän homma oli 12 venaa säädettiin ja rahaa paloi 400 tulppineen tiivisteineen säätöpaloineen ja sentajalle.
Viimeksi muokannut: XX75; 14.08.2025 klo 05:06.
1.ja4.sylintereitten pakovenoihin ei kajottu muuten kaikki loput 12kpl säädettiin ja imut vähän tolen yläkanttiin että josko lähtee menee taas pienemmäksi 0.15-0.18 väliin on nyt imut.Sinä joka noita lukemia kyselit niin sullakin näytti olevan imut järestään 0.13 ja oliko yks 0.1..
Viimeksi muokannut: XX75; 14.08.2025 klo 05:17.
Ei mikään mahdoton homma kova purkaminen vaan tulpilla oli ajettu se 12tkm et aika turha vaihto kun makso 140€ mut eipähän tartte niistäkään murehtia.
Viimeksi muokannut: XX75; 14.08.2025 klo 05:15.
Säätöpalat ei masanut kuin 5€/kpl ja niitä tarvittiin vain 6kpl kun loput asetaja sai laitettua ristin.
Viimeksi muokannut: XX75; 14.08.2025 klo 05:09.
Varmuuden vuoks ettei tartte olla heti uudestaan purkaamassa