Sivu: 2 / 112:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12341252102 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 3333:sta
  1. #31
    Lainaa (Frostgrey @ Heinä. 25 2008,03:25) kirjoitti
    Periaatteessahan ei tarvi tuota relettä, nuo xenonithan(35w) vievät vähemmän virtaa mitä tavalliset(55W) polttimot, mutta ilmeisesti syttyessään xenonit haukkaavat aika hyvin, eli kytkin ilmeisesti kestää tuon?
    Kestää. Eihän akusta edes irtoa hirveitä virtoja.
    Kaikkein varmimmin toimit siten että valot on aina päällä asennossa. Näin ei aiheudu edes kipinöintiä ko. kytkimessä.

    Minulla se kytkin on virtalukko.

    Varaudu pieneen viritykseen että saat sen H7 polttimon pysymään paikoillaan. Linkki



  2. #32
    Lainaa (AimoPamaus @ Heinä. 24 2008,17:18) kirjoitti
    Lainaa (Nokivasara @ Heinä. 24 2008,09:30) kirjoitti
    -99:ssä ainakin H7:t. Todennäköisesti 97:ssa kans.
    Releohjaus muuten sitten alunperin on pelkästään pitkälle, joten ainakin lyhyelle xenonille rele!
    Ei se mitään relettä tarvitse lyhyiden xenonille.
    Mää olin kuitenkin sen verran änkyrä, että askartelin kesäloman puolivälijuhlan kunniaksi lyhyelle xenonille releen. Ei ollu mikään ameriikan homma! Armottomat nippusidesulkeiset...

    Nyt ei kellokaan enää nollaudu kun laittaa valot päälle...



    -99 Mustarastas
    Aina sattuu ja tapahtuu, ja kun tarpeeksi sattuu niin siihen tottuu!
  3. #33
    Lainaa (Jooney @ Heinä. 25 2008,00:36) kirjoitti
    Penkkihän varmaan on se bläkkärin huonoin lenkki. Oottekos vaihtaneet parempiin? Jos vaikka kuvia olis tarjolla *
    Uutta satulaa en raaskinu laittaa niinpä hommaasin AirHawk *istuintyynyn (n.100e).
    Ennen persus ei kestänyt kuin 100-150km. Nyt menee tuplat. Tyyny nostaa hiukan istumakorkeutta, joka taasen aavistuksen lieventää polvikulmaa.

    Suosittelen kokeilemaan.
    //CBF600SA -11
  4. #34
    Oottepas melkoisia pumpuliperseitä.. ..Euroopan reissulla XX:llä vakiosatulalla useina vuosina ajettu päivän aikana reilu 1000 km ja samalla perseellä jatkettu seuraavana aamuna..
  5. #35
    Lainaa (Jooney @ Heinä. 25 2008,00:36) kirjoitti
    Penkkihän varmaan on se bläkkärin huonoin lenkki. Oottekos vaihtaneet parempiin? Jos vaikka kuvia olis tarjolla
    Silloin kun vielä XX:llä matkailin, tilasin Topsaddlerylta satulan. Kyllä koheni matkustusmukavuus ainakin kertoimella 10, myös matkustajan mielestä.

    Täsmäkuvaa satulasta en tähän hätään löytänyt, mutta tässä kuvassa näkyy kyllä satulakin melko hyvin (vinkki: klikkaa kuvaa, niin se avautuu isompana).
  6. #36
    Lainaa (egil @ Heinä. 28 2008,14:03) kirjoitti
    Silloin kun vielä XX:llä matkailin, tilasin Topsaddlerylta satulan. Kyllä koheni matkustusmukavuus ainakin kertoimella 10, myös matkustajan mielestä.
    Mitäs jäi hintaa jakkaralle?
    Tuollainen voisi olla hyvä.
  7. #37
    Kaivelin vanhoja maileja ja selvisi, että Topsaddleryn satula maksoi (Suomeen toimitettuna) kaksi vuotta sitten 443€, nyt näyttäisi olevan 493€. Ei halpa, mutta hyvä. Halvemmalla päässee, jos vie oman satulan verhoilijalle muokattavaksi (aiheesta täällä ja täällä).
  8. #38
    Lainaa (Nokivasara @ Heinä. 28 2008,13:44) kirjoitti
    Nyt ei kellokaan enää nollaudu kun laittaa valot päälle... *
    Mullakin nollaili kelloa/trippiä nuo xenonit.
    Asia korjaantui kuitenkin viemällä korkeajännitejohdot kauvempaa mittarista. Piuhat meni aluksi ihan mittariston kellon kohdalla ja satunnaisesti xenonin syttyessä nuo nollantui.
  9. #39
    Lainaa (egil @ Heinä. 29 2008,00:09) kirjoitti
    Kaivelin vanhoja maileja ja selvisi, että Topsaddleryn satula maksoi (Suomeen toimitettuna) kaksi vuotta sitten 443€, nyt näyttäisi olevan 493€. Ei halpa, mutta hyvä. Halvemmalla päässee, jos vie oman satulan verhoilijalle muokattavaksi (aiheesta täällä ja täällä).
    Muistaako/tietääkö kukaan verhoilijan Rovaniemellä?
    Jossain näin jonkun rovaniemeläisen tekemän XX:n pukin... En muista missä näin/kuulin, mutta mielikuva jäänyt hyvästä lopputuloksesta.

    Aika arvokas tuo Topsaddleryn jakkara... Kieltämättä sen näköinenkin että on varmaan hyvä!



    -99 Mustarastas
    Aina sattuu ja tapahtuu, ja kun tarpeeksi sattuu niin siihen tottuu!
  10. #40
  11. #41
    Jatketaan XX-aiheilla; olen hankkimassa omaan XX:ään kirkasta spoileripleksiä alkuperäisen (naarmuinen, himmeä, bensasta hieman vaurioitunut) tilalle. Päivittäin tulee työmatkaa väh. 120-140 km josta suuri osa motaria joten vaihto lienee paikallaan. En juurikaan harrasta äärikyykyssäajamista joten tuplakuplaa en halua.

    Allrightilla oli Kapan sellainen joka ei kelpaa, se oli vain vakiota korkeampi ja melkein tuplakupla mutta ilman sitä taittoa yläreunassa. Tokimotosta saisi tilaamalla Powerbronzen Flip-up -pleksin, mutta jos sieltä tilattu tuote ei olisikaan se jota haen niin ottavat silti varausmaksua 50e. Ei hyvä. Stormilla oli joku vario-touring avaruushärveli joka oli jopa minua rumempi. Ei sekään hyvä.

    Jos sinulla on XX jossa spoileripleksi niin:

    a) oletko siihen pleksiin tyytyväinen
    b) mitä mallia se on ja mistä hankittu
    c) onko kuvalinkkiä

    Itse olen 180 pitkä (ja kohta yhtä leveä, prkl), kypäräni aika hiljainen Shoei Multitech joten kovin korkea sen pleksin ei tarvi olla ilmaa yli ohjatakseen.

    /MarcusB
    nyt: Suzuki GSX-1300R Hayabusa -08
    ennen: Tunturi Supersport -84, Hondat VF750F -83, VFR750F -93, XR400R -98, VTR1000F -02, CBR1100XX -00
    "I hope for nothing, I fear nothing, I am free"
  12. #42
    Vaatiiko XX kaksi O2 eliminaattoria Commanderin kanssa?
    Lainaa kirjoitti
    Note: Oxygen Sensor Eliminators are required for California and some oversea's models - 2 Eliminators Required
    Olen konttaillut pyörän alla ja en löydä kuin yhden lambdan.
  13. #43
    No hemmetti missä kaikki ovat? *
    Huomenna alkaa rassailut mutta joudunko varaamaan vastuksia taskuun, koska sain vain yhden palikan lambdan ohitukseen?

    Toinen asia: Kumpi kartta sisään?
    Se joka tuli mukana vai sellainen joka löytyy dynojetin sivuilta.
    Euromalli jossa ko. sliparit ja filtteri sekä lambdan ohitus käikäle.



  14. #44
    Lainaa (AimoPamaus @ Heinä. 31 2008,23:03) kirjoitti
    No hemmetti missä kaikki ovat?
    Huomenna alkaa rassailut mutta joudunko varaamaan vastuksia taskuun, koska sain vain yhden palikan lambdan ohitukseen?

    Toinen asia: Kumpi kartta sisään?
    Se joka tuli mukana vai sellainen joka löytyy dynojetin sivuilta.
    Euromalli jossa ko. sliparit ja filtteri sekä lambdan ohitus käikäle.
    itellä -05 ja yksi ohitus vain tarvittiin.
    dynojetin sivuilta otetun laitoin ja kohtuudella pelas.
    penkissä ottivat n.8hp vielä lisää ja bensan kulutus tippui n.0.5L 100/km
    tallissa nyt
    yamaha rd125 -80
    Pitbro 125 -07 4t crossi
    hondacbr 1100xx -05
    yamaha fz1 -10
    ex
    cbr600 -99
  15. #45
    Yksi lambda käikäle ja PC3 asennettu.
    Laitoin Dynojetin sivuilta löytyneen kartan sekä K&N filtterin niin alhaalta nykimiset loppui. Kovemmilla kierroksilla en edes ajanut ennen penkitystä ja hyvä niin.

    Alkaen noin 5tonnista ylöspäin kartta oli erittäin laihalla. *
    Nyt on seokset säädetty koko scaalalle ja voi pojat mikä ero. *



    Tuossa tuli väännettyä itse uusi takakumi päälle niin huomasin että nuo ketjunsäädön kohdistusmerkit on päin hemmettiä.
    Jos olisin kohdistanut niiden mukaan niin olisi ketjut aika nopeasti entiset!!

    Digitaalisella työntömitalla haarukan päästä mitattuna ja kohdistettuna (kuten aina olen tehnyt) huomasin että Mr.Hondan merkinnät on puoli viivaväliä vinossa.
    Tarkastakaa omanne suoruus.
    Onko samoja havaintoja?
  16. #46
    Kahvanlämmittimet: on tietty Hondan omia ~€200 ja sitten jokamallin käypiä hintaan €50, onko kokemuksia?
    - asennusohjeita

    XX1100 *
    SevenFifty-97, CBR XX-02
  17. #47
    omassa on mönkkijän lämppärit 20€ ja ajaa asiansa vain HI ja LO asennot tosin.
    eipä tuossa asennuksessa nyt muuta ollu ku jarruvalolta virtaa sulake ja lämpöelementit kahvoihin+johdot piiloon.
    tallissa nyt
    yamaha rd125 -80
    Pitbro 125 -07 4t crossi
    hondacbr 1100xx -05
    yamaha fz1 -10
    ex
    cbr600 -99
  18. #48
    Lainaa (aspasane @ Elo. 08 2008,12:32) kirjoitti
    Kahvanlämmittimet: on tietty Hondan omia ~€200 ja sitten jokamallin käypiä hintaan €50, onko kokemuksia?
    - asennusohjeita

    XX1100 *
    Asensin Polariksen kalvot orkkistuppien alle portattomalla säätimellä.
    Mikä noissa vaatii ohjeita?
    Haullakin löytyy.
  19. #49
    Lainaa (MarcusB @ Heinä. 31 2008,12:23) kirjoitti
    Jatketaan XX-aiheilla; olen hankkimassa omaan XX:ään kirkasta spoileripleksiä alkuperäisen (naarmuinen, himmeä, bensasta hieman vaurioitunut) tilalle. Päivittäin tulee työmatkaa väh. 120-140 km josta suuri osa motaria joten vaihto lienee paikallaan. En juurikaan harrasta äärikyykyssäajamista joten tuplakuplaa en halua.

    Allrightilla oli Kapan sellainen joka ei kelpaa, se oli vain vakiota korkeampi ja melkein tuplakupla mutta ilman sitä taittoa yläreunassa. Tokimotosta saisi tilaamalla Powerbronzen Flip-up -pleksin, mutta jos sieltä tilattu tuote ei olisikaan se jota haen niin ottavat silti varausmaksua 50e. Ei hyvä. Stormilla oli joku vario-touring avaruushärveli joka oli jopa minua rumempi. Ei sekään hyvä.

    Jos sinulla on XX jossa spoileripleksi niin:

    a) oletko siihen pleksiin tyytyväinen
    b) mitä mallia se on ja mistä hankittu
    c) onko kuvalinkkiä

    Itse olen 180 pitkä (ja kohta yhtä leveä, prkl), kypäräni aika hiljainen Shoei Multitech joten kovin korkea sen pleksin ei tarvi olla ilmaa yli ohjatakseen.

    /MarcusB
    Mulla on MRA tuplakupla, vaikkakaan en aja kyyryssä koskaan. Poistaa silti mukavasti painetta rinnasta. Vähän meluisa mulle, olen 190cm, voisi olla sulle just sopiva.

    a: kyllä
    b: MRA tuplakupla, tuli pyörän mukana, en tiedä kuka myy Suomessa?
    c: Linkki



  20. #50
    Mites pitkälle olette päässeet ensiasennus ketjuilla ja rattailla? Omalla ajettu nyt 28500km ja huomasin että myynnissä on jo 35000km ajettuja joihin on ketjut ja rattaat vaihdettu?

    Toki vaihtelee jonkinverran ajotottumusten ja sen mukaan kuinka usein on jaksanut öljytä ketjuja mutta jotain osviittaa olisi mukava saada että pitkällekkö vielä pötkitään?
    98% of all statistics are made up

    Honda CBR1100XX - 2005 / 29tkm
  21. #51
    Omassa kilsoja 33tkm ja ketjut menee vaihtoon ihan tuota pikaa,löytyy jo jumi lenkkejä,eli pyörittämällä välillä vetää ketjut kireäksi ja osan matkaa on löysää...

    Onkos kokemuksia ns. halpis merkeistä??vaiko pitäisikö suosiolla sijoitaa vähän arvokkaampiin.Louis näyttäis olevan aikasen halpa ketju ratas paketin suhteen.
    **1100XX**
    Epäonnistumisen vaara on suurin kun osaamaton neuvoo halutonta tekemään tarpeetonta.
  22. #52
    42tkm nyt mittarissa kohta puoliin pitää vaihtaa
    rasvattu on aika huolellisesti
    mutta on ketjut saanu kyytiäkin paljon 1/4maili ajoissa joka vuosi on vähintään 2 käyty ajamassa v-05 lähtien
    tallissa nyt
    yamaha rd125 -80
    Pitbro 125 -07 4t crossi
    hondacbr 1100xx -05
    yamaha fz1 -10
    ex
    cbr600 -99
  23. #53
    Katellaan paljonko menee, Pro-Oileri ollut kiinni uudesta lähtien...
  24. #54
    Voisihan sitä sitten varalle tilailla ketjurataspaketinkin. Kertokaas kokemuksia mistä olette tilailleet. Saako ameriikoista halavalla?
    98% of all statistics are made up

    Honda CBR1100XX - 2005 / 29tkm
  25. #55
    Lainaa (FixxaH @ Elo. 26 2008,21:43) kirjoitti
    Voisihan sitä sitten varalle tilailla ketjurataspaketinkin. Kertokaas kokemuksia mistä olette tilailleet. Saako ameriikoista halavalla?
    37000 ajoin ketjuilla ja sitten rupes oleen niin taajaan tarve kiristellä että päätin vaihtaa. Olishan noilla varmaan joku vielä jonkun aikaa päästellyt.

    Itse tilasin Org.shopista ja toimitus oli nopeeta ja varmaa. Hinnasta nyt tiedä mistä paljon halvemmalla sitten oisin saanut. Olen vaan tottunut shopista ostaan ja taas toimitukset toimi niinkuin pitää .
  26. #56
    34tkm ajettu nyt eikä vielä oireile yhtään. Scottoiler ollut kiinni uudesta lähtien tosin. Kertaakaan ei ole tarvinnut renkaanvaihtokertojen välissä kiristellä. Viimeksi n. 10tkm.
  27. #57
    Lainaa (FixxaH @ Elo. 26 2008,21:43) kirjoitti
    Voisihan sitä sitten varalle tilailla ketjurataspaketinkin. Kertokaas kokemuksia mistä olette tilailleet. Saako ameriikoista halavalla?
    itse tilasin täältä
    http://www.sprocketcenter.com

    kulut 41$
    +alv22%+1.3% tullia jos joutuu tulliin

    homma pelas hienosti

    vertaa suomen hintoihin kannattaako



    tallissa nyt
    yamaha rd125 -80
    Pitbro 125 -07 4t crossi
    hondacbr 1100xx -05
    yamaha fz1 -10
    ex
    cbr600 -99
  28. #58
    36 tkm ja ketjurataspaketti uusiksi. Alkuperäiset ketjut, jotka mulla ajossa alusta asti, rasvattu hyvin. Ei vaan kestänyt enempää, kiristysvara loppu ja jumittuneita lenkkejä.
    Mä laitan sen kyllä joskus...

    XX -04
  29. #59
    Mikäs ketjumalli tähän XX:ään parhaiten soveltuu? Shopissakin oli jo monta erilaista ja sprocketcenterissä vasta olikin... Entäs rattaat jos joku ulkoa muistaa. En muista edes mihin manuaalin olen tunkenut itse
    98% of all statistics are made up

    Honda CBR1100XX - 2005 / 29tkm
  30.  
  31. #60
    Lainaa (FixxaH @ Elo. 28 2008,02:49) kirjoitti
    Mikäs ketjumalli tähän XX:ään parhaiten soveltuu? Shopissakin oli jo monta erilaista ja sprocketcenterissä vasta olikin... Entäs rattaat jos joku ulkoa muistaa. En muista edes mihin manuaalin olen tunkenut itse *
    17 ja 44 on vakio välit
    tilasin
    nämä
    tallissa nyt
    yamaha rd125 -80
    Pitbro 125 -07 4t crossi
    hondacbr 1100xx -05
    yamaha fz1 -10
    ex
    cbr600 -99
Sivu: 2 / 112:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12341252102 ... ViimeinenViimeinen