Jee! Se tulee vihdoinkin Suomeen
http://www.honda.brandt.fi/mp....&kuva=1
Deauvillen / Transalpin 700cc V2-padalla varustettu automaattivaihteinen Power Cruiser
Muutenkin pieniä muutoksen tuulia on aistittavissa kun Hondan Silver Wing 600cc skode (11.990;-) on tullut takaisin myyntiin, Gileralta uutuutena GP800 skode (13.450;-) ja Aprilialta puolestaan uutena mallina Mana 850, myöskin automaattivaihteisena
Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
Vai custom, tuota pitää kyl mutustella
Mutta mielenkiintoinen uutuus kaikenkaikkiaan. Pitkästä aikaa jotain oikeasti uutta mopotinrintamalla.
Ehkä alan puritanistit oikaisevat tämän mutta minun mielestäni moottoripyörässä, ollakseen Power Cruiseri, on oltava noin suurinpiirtein litran verran enemmän koneessa jytytilaa.
Itse kutsun seitensatasia pikkucustomeiksi mutta jokainen tyylillään.
On se ainakin härskin näköinen pyörä!
"Monsterilla ajaminen on kuin ratsastaisi krapulaisella härkäsammakolla. Eli siis hel-vetin siistiä!"
"Ei se ole vika, se on ominaisuus"
Spagettihirviö 800i.e
Makuasioistahan ei tarvinne kiistellä, mutta
Taitaa päästä Honda aika korkealle Rumimmat pyörät -listalla. Näyttää siltä kuin joku olisi Photoshoppaillut oikein kunnolla ja vielä päätteeksi venyttänyt kuvaa vaakasuunnassa. Tuo taitaa kuitenkin olla ihan tuotantoon tuleva pyörä?
Kawasaki VN800 Classic -99
Brandtin mukaan kyllä, löytyy Custom-pyörien otsakkeen alta(MagnaMan @ Marras. 29 2007,16:18) kirjoitti
Eikä ainoastaan tuotantoon, vaan ihan Suomeenkin tänä kesänä myyntiin, värivaihtoehtoina musta ja purple Hinnoista vain ei vielä ole tietoa(Crazy Frog @ Marras. 29 2007,16:19) kirjoitti
Keulan muoto on vähän kuin katuhaukan kulkineessa
Yamaha YZF-R6 (-04) --> KTM 690 SM (-07/08) --> fillarilla jokunen vuosi --> Husqvarna TE-450 (-05)
Ai kuis ni(cmas @ Marras. 29 2007,16:31) kirjoitti
Japsit ei ikinä keksi mitään uutta, samanlaisia kaikki. Tuossakin on taas kaksi pyörää.
Kannatti herätä.
Hypermotard 950
Eikös sukellusveneet kielletty suomalaisilta Pariisin rauhansopimuksessa?
Ihan hyvä esimerkki taas siitä kuinka maailma muuttuu.. voi olla vaikka tuleva klassikko.Onhan noita automaattivaihteita ennenkin ollut pyörissä.Voi olla monelle juuri se oikea kaupunkipyörä..
Mielipiteeni...YAK!! Mutta se on vaan minun mielipiteeni. Ehkä silmä tottuu tuohonkin joskus.
Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...
" Been there, wrecked that... "
En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!
The more I learn about women, the more I love my motorcycle
Tehneet skootterista moottoripyörä-replikan..
Sorry, oli ihan pakko, varmasti (s)oiva peli!
Kawazaki Z900 2020
(Ex: Yamaha RD125 '75, Suzukit RG125 '86, GSX600F '95, RF900R '96, TL1000S K1, GSX-R1000 K5, R1 '05)
Tuli muuten mieleen millainen vastaanotto oli Katanalla kun se tuli markkinoille joskus -80 luvun alussa.Osa tykkäsi,osalle se oli viimeinen joka tulisi talliin... nyt se on aika haluttu klassikko.
Hyi hel...ti ... ihan ku risteyttäis skootterin ja Ooppeelin (KOTILO)keskenään ... lopputulos vois olla just toi ...
Hyvän näköinen peli ja kaupungissa varmaan näppärä,mutta jotensakin toi automaatti ei viehätä mua, kun on tottunut leikkimään vaihteiden kanssa. Autossa toi automaatti vielä menettelis. Joka tapauksessa erilainen ja hyvän näkönen peli, siitä pisteet Hondalle.
Edistyksellinen, täysin automaattinen HFT-vaihteisto toimii ilman kytkintä. Voit valita kolme ajotapaa: tavallinen automaatti, sport-automaatti ja käsivalintainen 6-nopeuksinen vaihtoehto.(kale @ Marras. 29 2007,17:35) kirjoitti
HiTecin aloitusviestin lukaisun jälkeen tarkistin kalenterista, että aprillipäivää ei ole siirretty syksyyn.
On ainakin vähän erilainen kuin tusinakyykky tai HooDeeKlooni...
Edit: jos toi on Power Cruiser, niin oma prätkäni on SuperPower DoItAll.
Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
- - - - - - - - - - -
"Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
- - - - - - - - - - -
Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
Mulla on ollut yksi kaksipyöräinen käsivalintaisella vaihteistolla, enkä tykännyt. Kyseessähän on tietenkin legendaarinen pappatunturin maxi-malli(MagnaMan @ Marras. 29 2007,17:42) kirjoitti
Futuristisen näköinen matkasohva(?) . Menee toi parempaan suuntaan esim. näistä Hondan skootteria muistuttavista matkamalleista . Tuollaista ei ikinä itselle tule, mutta ihan tyylikäs.
Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
Lady, Sexy Lady.
Jotenkin ei silmäni oikein pidä tuosta
Ehkä ainut kustomi missä tulee näkymään uutukaista rukka gorea kuskilla
Hallitusaktiivi,EVP
Honda CBR1000F 1991
Toyota Celica 1990
customin tosta sais kun repis nuo päreet etuhäkkeineen mäkeen, vaihtais stongan, tankin, tekis runkomuutoksia puolelle ja toiselle jne..
ei hivele mun silmiä, helvetin outo kulkine..
Tyyli ennen tarkoitusta.
No eihän tuo mikään kustomi ole, ei millään...
Mutta mielenkiintoinen kapistus ja koeajon arvoinen erilainen mopotti. Ja kunhan tohon täräytetään tuplakokoinen kone niin jep jep
topikin otsikkoon viittasin.(MagnaMan @ Marras. 29 2007,20:02) kirjoitti
noo, oma ostajakunta nuillekin löytyy varmaan. itse en sotkeennu.
Tyyli ennen tarkoitusta.
Hondan omassa kategoriassa tuo löytyy customien joukosta, joka on aika outo paikka tuollaiselle matkamopottimelle.(JaZZo @ Marras. 29 2007,20:10) kirjoitti
Automaattivaihteisella 2-pyöräisellä ajanut viimeksi -86 ja moista en halua enää kokea.
Sorry, mutta kyseessä on oikeasti portaaton vaihteisto, johon on vain keinotekoisesti rakennettu 6 "vaihdetta". Tällöin myös vaihteiden vaihdot ovat oikeasti pehmeitä, portaattomia liukuja, vedon katkeamatta välissä lainkaan. Ja ilmeisesti noissa D- ja S-automaattimoodeissa laatikko tosiaan myös toimii portaattomasti, pitäen moottorin kierrosluvun varsin vakiona tietyllä alueella, nopeudesta riippumatta - kuin (maxi)skodessa konsanaan Burgman 650:ssähän on hiukka vastaava järjestely, keinotekoisine "vaihteineen", mutta sen vaihteisto on lähempänä skootterin perinteistä sukkanauhaa, kun tämä HFT on sähköhydraulinen(MagnaMan @ Marras. 29 2007,17:42) kirjoitti
http://thekneeslider.com/archive....ion-hft
Tuolla on hyvä vetäistä vaikkapa järveen, ei kalatkaan pelästy kun on niin tutun näkönen kaveri
Ninja forever, man!
Onkohan tuosta missään selvempää kaaviota/kuvaa toiminnasta. Eli miten välityssuhteen vaihto käytännössä tapahtuu.(HiTec @ Marras. 30 2007,09:36) kirjoitti
Mutta mielenkiintoinen vaihteisto jos toimii ja kestää.
Taivas saa odottaa