Sivu: 2 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 119:sta
  1. #31
    Lisätään tuohon nyt vielä muutama

    - Kivenlahden TB
    - Voutilan Esso
    - Rusan shelli
    - Tuomarinkylän abc
    - Nihtisillan abc
    - Keimolan neste
    - Kauniasten TB
    - Kaivokselan TB
    - Lahnuksen Shell
    - Bemböölen kahvitupa
    - Myllykukko
    - Itäväylän TB
    - Veikkolan Neste
    Sillon kun itse olen vetänyt letkaa olen valinnut paikkoja sen mukaan et pääsee jouhevasti liikkeelle letkan kanssa, käsittääkseni myös Petrillä oli aikoinaan tämä ajatus paikkojen vaihtelun lisäksi. Tietenkin hyvä kahvipaikka on myös yksi edellytys.



  2. #32
    Mopo on vielä Pirkkalassa, mutta voisipa tulla kahville moikkaamaan entisenä manselaisena pk-porukkaa
    Pappatuna tallissa.
    ex-GSX-F '99, ex-GSX1300R '03, Tunturi Start '70, Dyna Street Bob '08
  3. #33
    Pyörä on vasta tulossa, ei pääse vielä...
    Punainen Honda VFR 750F -90 -> Honda VTR 1000F -97 -> Aprilia SL 1000 Falco -00
    V2 = Voima + Vääntö
  4. #34
    Lainaa (svahnm @ Huhti. 09 2008,15:59) kirjoitti
    Lainaa (Mammutti @ Huhti. 09 2008,15:56) kirjoitti


    yritän tulla nyt eka kertaa pk-ajoihin, jännittää...

    osanottoni ei riipu säästä. ootteko muut ihan nössöjä kun tossa maanantaina kiersin koko pk-seudun sateessa eikä ketään muuta ollu liikenteessä 21-23 välillä.
    Mukaan vaan. Nössöjähän me ollaan, mutta kyllä meidän seurassa voi olla hauskaakin.
    Ja me olemme myös kuuluisia rumuudestamme - kaiken muun lisäksi! Mut joo.. Tuomarinkylän aapeesee on ihan kiva juttu; säävarauksella toki. Nyo Pemari huollettu - melki 10000 huoletonta kilometriä edessä eli passaa pärtsäillä!
    Niijuu... minä voin jäädä Peräsmieheksi eli kaikki ehtivät kyllä. Jos vetomies/vetonainen kertoisi pikkasen ajosuunnitelmaa vähän ennen lähtöä ja muistakaa kuitenkin pelata sääntöjen mukaan eli takimmaista odotellaan kääntymispaikalla.



    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  5. #35
    Lainaa (ttuttu @ Huhti. 09 2008,16:39) kirjoitti
    Niijuu... minä voin jäädä Peräsmieheksi eli kaikki ehtivät kyllä. Jos vetomies/vetonainen kertoisi pikkasen ajosuunnitelmaa vähän ennen lähtöä ja muistakaa kuitenkin pelata sääntöjen mukaan eli takimmaista odotellaan kääntymispaikalla. *
    Eli sun perää ei sittenkään saa kuvata?
    zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
  6. #36
    Lainaa (svahnm @ Huhti. 09 2008,16:46) kirjoitti
    Lainaa (ttuttu @ Huhti. 09 2008,16:39) kirjoitti
    Niijuu... minä voin jäädä Peräsmieheksi eli kaikki ehtivät kyllä. Jos vetomies/vetonainen kertoisi pikkasen ajosuunnitelmaa vähän ennen lähtöä ja muistakaa kuitenkin pelata sääntöjen mukaan eli takimmaista odotellaan kääntymispaikalla.
    Eli sun perää ei sittenkään saa kuvata?
    Jos jotakuta kiinnostaa mun perä niin senkun kuvaa. Ei paljoa huonompia kuvauskohteita maailmasta löydy!
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  7. #37
    Kouluttaja PKP:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2005
    Tuusula
    MotOrg ry jäsen
    Tulen ainakin kahville, jyrkkä ehkä ajelulle.
    Aprilia rsv 1000 mille -04
  8. #38
    jep jep
    vauhti korjaa virheet
    GSX-R 1000 K7, KTM 450 exc 04.
  9. #39


    Sithän mulla ei oo kun muutama ongelma..
    jos toi RIMMONI on kauheessa flunssassa eikä taho lähtee munkaa sinne, niin kukas tulis mun eskortiks täältä JJJ?

    sit toiseks - jos mä saan sen eskortin niin tuuksä Köpi jonkun repun kassa jos mä otan sulle juttuja mukaan?

    Ja sit viel kolmanneks tuuksä KariFi kans tonne kun mulla olis suosikki Sinille kans muutama jutska taas

    Ja sit viimeseks - mä ostin uudet ajokengät, näätte nekin
    Yammutar
  10. #40
    Lainaa (YAMMUTAR @ Huhti. 09 2008,19:48) kirjoitti
    Sithän mulla ei oo kun muutama ongelma..
    Kuin myös..
    Mie voisin kanssa lähtee ajelulle jos ottasit mut vaikka kyytiin ja lainaat semmosta mustaa nahkapukua.. .
    <span style='color:#650D10'>R6Raato </span>
  11. #41
    Lainaa (YAMMUTAR @ Huhti. 09 2008,19:48) kirjoitti
    sit toiseks - jos mä saan sen eskortin niin tuuksä Köpi jonkun repun kassa jos mä otan sulle juttuja mukaan?
    No mä otan joko repun tjsp tai sit mä tuun autolla...

    Äsken ainakin oli pahuksen kylmä...
  12. #42
    Lainaa (YAMMUTAR @ Huhti. 09 2008,19:48) kirjoitti


    Sithän mulla ei oo kun muutama ongelma..
    jos toi RIMMONI on kauheessa flunssassa eikä taho lähtee munkaa sinne, niin kukas tulis mun eskortiks täältä * JJJ?

    sit toiseks - jos mä saan sen eskortin niin tuuksä Köpi jonkun repun kassa jos mä otan sulle juttuja mukaan?

    Ja sit viel kolmanneks tuuksä KariFi kans tonne kun mulla olis suosikki Sinille kans muutama jutska taas

    Ja sit viimeseks - mä ostin uudet ajokengät, näätte nekin *
    Juu, voin kyllä sut sinne opastaa. Jos vaikka vähän ennen viittä ruskeasannan shelliltä lähetään. Ei mee montaa minuuttia tuomarinkylän abc:lle.



    Kawasaki H2 SX SE ja Mv Agusta Brutale dragster rr -16
  13. #43
    Lainaa (JJJ @ Huhti. 09 2008,20:02) kirjoitti
    Lainaa (YAMMUTAR @ Huhti. 09 2008,19:48) kirjoitti


    Sithän mulla ei oo kun muutama ongelma..
    jos toi RIMMONI on kauheessa flunssassa eikä taho lähtee munkaa sinne, niin kukas tulis mun eskortiks täältä JJJ?

    sit toiseks - jos mä saan sen eskortin niin tuuksä Köpi jonkun repun kassa jos mä otan sulle juttuja mukaan?

    Ja sit viel kolmanneks tuuksä KariFi kans tonne kun mulla olis suosikki Sinille kans muutama jutska taas

    Ja sit viimeseks - mä ostin uudet ajokengät, näätte nekin
    Juu, voin kyllä sut sinne opastaa. Jos vaikka vähän ennen viittä ruskeasannan shelliltä lähetään. Ei mee montaa minuuttia tuomarinkylän abc:lle.
    Ihkuu - näillä puheilla oon mä siel hetkeä ennen vitosta
    Yammutar
  14. #44
    Kattellaan jos vaikka pääsis ajoissa töistä poies... aika aikaisin tuo 17
    ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  15. #45
    Monni kuittaa
    <p><strong>&nbsp; </strong></p>
  16. #46
    Lainaa (YAMMUTAR @ Huhti. 09 2008,19:48) kirjoitti

    Ja sit viel kolmanneks tuuksä KariFi kans tonne kun mulla olis suosikki Sinille kans muutama jutska taas
    Sinä osaat aina nykiä oikeasta langasta. Kun oot noin varustautunu niin paikalle tullaan.

    Oisin tietty voinut muutenkin tulla mutta äsken himaan tullessa oli lämpötila nollassa, se laitto vähän harkitseen.

    Täytyypä nukkua aamulla vähän pitempään että ehtii baanat sulamaan. Voinpahan sitten vähän vakoilla sun pyörän sähkökytkentöjäkin samalla reissulla.
    R1 + FJR
    + lelut monttuun ja mönkimiseen sekä tonkimiseen
  17. #47
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Saatan tulla. Kaffelle kotilolla. Mopotin on vielä visusti tallissa odottamassa keväthuoltoa.
    <p>Karvanen REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04</p>
  18. #48
    Paikalla jossei vie mennessään ennen sitä..
    FZ6-n -05 -> ZX-12R -05 -> Aprilia Tuono 1000r -10 -> Kawasaki ZZR1400 -15

    "Do It Like You Mean It"
  19. #49
    äh.. tällä kertaa ei pääse, vaikka olisikin sopivasti kotimatkan varrella.
    Josko sitä ehkä sitten toivottavasti ensi kerralla.
    <p>Mc mankkaan peruuttajat</p>
  20. #50
    hui kun on kylmä
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

    Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
  21. #51
    Tänää kyl taitaa jäädä väliin.

    Kiva oli nähdä, et on noita järkätty muuallakin ku jossain espoon perseessä ;)
    Aloin jo ihmettelee, et onks se niin et köyhillä Vantaalaisilla ei oo varaa pyöriin vai onks lännessä paremmat mutkapätkät.
    Ei toi paikka kyl oikeesti ongelma oo, ruuhkas ny vähä kehäl sylettää seisoskella.

    Aika vilposta siel on nyt.. mitenhän pikkutiet kuivaa vai lähteeks jengi urhoollisesti kokeilee pitoa märällä.
  22. #52
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (kiivi3 @ Huhti. 10 2008,10:48) kirjoitti
    loin jo ihmettelee, et onks se niin et köyhillä Vantaalaisilla ei oo varaa pyöriin
    Tästä juuri on kyse
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  23. #53
    Lainaa (kiivi3 @ Huhti. 10 2008,10:48) kirjoitti
    Aika vilposta siel on nyt.. mitenhän pikkutiet kuivaa vai lähteeks jengi urhoollisesti kokeilee pitoa märällä.
    Mulle henk.koht. on teiden kuivuminen kynnyskysymys lähteäkkö ulkoiluttamaan White Angelia vai ei. Kylmyys ei niin haitanne. Jos tiet märät, niin sumpille sit autolla.
  24. #54
    Kauriinmetsästäjä riisor:n avatar
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    Kuivaltahan nuo tiet näyttää?
    Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään

    >> PK-letkaohjeet <<

    Ducati SFV4S
  25. #55
    Lainaa (Köpi @ Huhti. 10 2008,10:51) kirjoitti
    Lainaa (kiivi3 @ Huhti. 10 2008,10:48) kirjoitti
    Aika vilposta siel on nyt.. mitenhän pikkutiet kuivaa vai lähteeks jengi urhoollisesti kokeilee pitoa märällä.
    Mulle henk.koht. on teiden kuivuminen kynnyskysymys lähteäkkö ulkoiluttamaan White Angelia vai ei. Kylmyys ei niin haitanne. Jos tiet märät, niin sumpille sit autolla.
    Näyttäisi ainakin köyhien korsossa olevan tiet kuivana. Tulossa ollaan jos ei satamaan ala. Täytyy sitten ajaa sen verran tiukempaa mutkapätkää että pysyy sormet lämpimänä.



    Kawasaki H2 SX SE ja Mv Agusta Brutale dragster rr -16
  26. #56
    Kauriinmetsästäjä riisor:n avatar
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (JJJ @ Huhti. 10 2008,11:46) kirjoitti
    Täytyy sitten ajaa sen verran tiukempaa mutkapätkää että pysyy sormet lämpimänä.
    Mä voin lainata tauoilla kahvalämppäreitä
    Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään

    >> PK-letkaohjeet <<

    Ducati SFV4S
  27. #57
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (sikiviki @ Huhti. 10 2008,01:00) kirjoitti
    Saatan tulla. Kaffelle kotilolla. Mopotin on vielä visusti tallissa odottamassa keväthuoltoa.
    En sit tuukkaan. Pitää hoitaa kundi fudikseen. Pahus.
    <p>Karvanen REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04</p>
  28. #58
    Hammasharjalla putsattu (?) pyörä*kuraantui jo aamulla töihintullessa melko perusteellisesti joten nyt on myöhäistä hienostella.

    Mukaan vaan kaikki muutkin, - jopa vitivalkoiset - *ei nyt aleta pikku lätäköiten takia ajeluita skippailemaan!
    R1 + FJR
    + lelut monttuun ja mönkimiseen sekä tonkimiseen
  29. #59
    Mahtuuko yksi rookie mukaan? Jos niin > +1
    17.30?
    Life is too short to leave behind.

    Kawasaki 300J 2014 - lällis

    Exät:Yamaha FZ6-S 2008, Honda CBF 1000 S 2010, Kawasaki Versys 650, 2011, GSF 1250 SA ABS 12(10), Varadero 1000-04, GSF 1250 SA-07, GSX 750F-05, DL V-strom 650-06, SV 650 S-03
  30.  
  31. #60
    Lainaa (mänä @ Huhti. 10 2008,12:46) kirjoitti
    Mahtuuko yksi rookie mukaan? Jos niin > +1
    17.30?
    ei kai sinne enää mahu

    No tietty mahtuu sinne vaan
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

    Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
Sivu: 2 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen