Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
  1. #1
    Mikähän hussea vaivaa kun käynnistää lähtee käyntiin, mutta kun kaasua antaa siihen sammuu ? Kaikki käyty läpi. kaasarit purettu, tulppa vaihdettu ja vaikka mitä ! Ideat loppuu onko kellään hyviä ideoita ?
    Sitten kun kasvan isoksi hankin elämän *Eiku Pappa tunturin
  2. #2
    Mulla samanlaisia oireita samanmoisessa pyörässä. Hyytyy nopeassa kaasun kääntämisessä, ja enska spoorissa sammuu todella herkästi, eikä lähde kovin helposti käyntiin.

    Itse olen antanut itseni ymmärtää että vika on joko kaasarin kiihdytyspumpun säädössä tai/ja venttiilien välyksissä.

    Thumpertalkissa oli artikkeli tästä kiihdytyspumpun säädöstä, mutta en ole itse ehtinyt kokeilla. Sieltä kannattaa muutenkin kysellä.



    edt: niin ja kaasarin tyhjäkäyntisuutin voipi olla vääränkokoinen...



  3. #3
    Kiihdytyspumppu antaa liian vähän soppaa.

    Oliko tuo Mikunilla vai Keihin FCR:lla?

    Keihinissä homma on helppo: Ruvaa pumpun käyttövivun ruuvi kokonaan auki ja kiinnitä käyttövipu sitä vastaavaan kappaleeseen nippusiteellä. Tällä muutoksella saa kiihdytyspumpun viiveen pienemmäksi ja antamaan enemmän ruokaa.

    Nällä modeilla oma pelitti ok.

    Mikunin kiihdytyspumpun rakennetta en muista, mutta vastaava tekniikka toimii siihenkin.
  4. #4
    Mikunilla on ! oire alkoi kun se käänty nurin koko pyörä !
    Sitten kun kasvan isoksi hankin elämän *Eiku Pappa tunturin
  5. #5
    Minulla käy noin lähes jokainen ajokerta. Joko olet putsannut kaasarin ja vaihtanut puhtaan ilmanputsarin?

    Kippatilanteessa saattaa huohottimesta tulevat öljyt kastella suodattimen niin, että mopo pätkii kuin tulppavikainen.
  6.  
  7. #6
    Kaikki mahdollinen käyty läpi ! Pitää vielä kerran kokeilla kaikkeee
    Sitten kun kasvan isoksi hankin elämän *Eiku Pappa tunturin