Sivu: 2 / 9:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 241:sta
  1. #31
    On tullut tuota kuolattua uudelleen ja uudelleen. Pitänee taas joku päivä pyörähtää live-kuvaa katselemassa.

    Kertokaas nyt olenko pahasti metsässä jos tuota ajattelee niin sanotusti "arkiajoon" ? Koko pyörä henkii sellaista race-henkeä niin miten tuollainen normi ruuhkassa köröttely tms. ei niin idyllinen homma toimii ? Ja miten tälläinen soveltuu ekaksi pyöräksi ? Kokemusta on vain piikeistä ja parista 600 kuutioisesta CBR:stä (yhteensä n.4h verran )

    En ole vielä törmännyt kyykkyyn jonka takapaikkaa joku olisi kehunut niin sinänsä ihan suhteellista tuota "takapenkin mukavuus" Saahan sitä sitten paranneltua tappeja laskemalla ja kokeilemallahan tuokin selviää.

    Tota SE:tä en ole livenä nähnyt (normi mustan kylläkin). Itse tosin haluaisin ehdottomasti tuollaisen "keltaisen" vaikka jälleenmyyntiarvo olisikin vähän heikompi



  2. #32
    Lainaa (Zeni @ Huhti. 15 2008,18:59) kirjoitti
    Kertokaas nyt olenko pahasti metsässä jos tuota ajattelee niin sanotusti "arkiajoon" ? Koko pyörä henkii sellaista race-henkeä niin miten tuollainen normi ruuhkassa köröttely tms. ei niin idyllinen homma toimii ?
    Toimii se arkiajossakin. Mun kilsoista ehkä ~50% tulee työmatkoista pk-seudulla. Daytonan kytkin on on aika kevytkäyttöinen ja "ottaa pehmeästi", joten hidasajo ja liikennevaloissa seisominen on mukavampaa kuin esim. italian kyykyillä.

    Lainaa (Zeni @ Huhti. 15 2008,18:59) kirjoitti
    En ole vielä törmännyt kyykkyyn jonka takapaikkaa joku olisi kehunut niin sinänsä ihan suhteellista tuota "takapenkin mukavuus" Saahan sitä sitten paranneltua tappeja laskemalla ja kokeilemallahan tuokin selviää.
    Tuo on sekä suhteellisesti että absoluuttisesti yksi huonoimmista matkustajan paikoista mitä voi olla. Pieni, lämmin ja tosi korkealla. Tappien laskeminen ei sitä muuksi muuta.
  3. #33
    Lainaa (rodney @ Huhti. 15 2008,15:05) kirjoitti
    Kauppakirja kädessä Daytona 675 SE malli ja kauppiaan tiedon mukaan(Motobox,Kotka)niin viiminen Suomessa...En ota kantaa..2-3viikkoa ja pyörä pitäisi olla luovutus kunnossa kun on jo suomessa en vain muista missä liikkeessä..Ajo asento tuntui ihan mukavalta vaikka pituutta on 192cm...Ei muuta kun odotellaan ratsua
    Onneksi olkoon..
    tänään kävin itse kiroamassa AKEn toimintaa motomarketissa, mopo maksettu paperit kunnossa ja AKE vaan ei viitsi syöttää mallia kantaan

    oiskohan toi sun ostama sitten ollut se H-D centerin? Muita ei tietääkseni suomessa olekkaan..eikä kait tulekkaan, kun vissiin on tehtaaltakin slut.
  4. #34
    Lainaa (Räkä @ Huhti. 16 2008,16:36) kirjoitti
    Lainaa (rodney @ Huhti. 15 2008,15:05) kirjoitti
    Kauppakirja kädessä Daytona 675 SE malli ja kauppiaan tiedon mukaan(Motobox,Kotka)niin viiminen Suomessa...En ota kantaa..2-3viikkoa ja pyörä pitäisi olla luovutus kunnossa kun on jo suomessa en vain muista missä liikkeessä..Ajo asento tuntui ihan mukavalta vaikka pituutta on 192cm...Ei muuta kun odotellaan ratsua
    Onneksi olkoon..
    tänään kävin itse kiroamassa AKEn toimintaa motomarketissa, mopo maksettu paperit kunnossa ja AKE vaan ei viitsi syöttää mallia kantaan *

    oiskohan toi sun ostama sitten ollut se H-D centerin? Muita ei tietääkseni suomessa olekkaan..eikä kait tulekkaan, kun vissiin on tehtaaltakin slut.
    Kiitokset kiitokset..Juu tämä on hyvinkin se H-D centerissä ollut pyörä..Montas näitä nyt sitten oikein suomessa on 2kpl vai enemmän??No luulis ainakin jälleenmyyntiarvo olevan vähän parempi kuin perus mallissa ,jos kerran on niin vähän näit SE malleja..Motoboxissa ja moto-seinäjoella on joku maahantuojan Triumph kampanja niin sain tehdas takuun 2+2 vuotta...Mitens sulla??Onhan siinä tietysti omat huonokin puolet merkkihuollot ,ei voi laittaa mitä tahansa putkea(näin ainakin minulle ilmoitettiin)tiedö sitten kuinka veden pitävä tuo lause on..No joka tapauksessa otin sen TOR sliparin ja kyllä siintä ainakin hyvät mökät lähtee...

    sound clip1

    sound clip2
    Triumph Daytona 675 SE-08
  5. #35
    Arrown racing slipari tulee tonnin huollon yhteydessä itelle. Joo tosiaan, en tiiä onko noita spessuja tuon enempää..kivaa kun ei ole mikään tusina cebari
    Takuun kestosta en ole varma onko motomarketilla jotain lisätakuu käytäntöä, mutta luultavasti jos jotakin vikaa tulee, niin kaippa se tulee jo parin ekan vuoden aikana(?)
    Paljon jouduit pulittamaan tuosta sliparista, laitetaanko liikkessä?
  6. #36
    Lainaa (Räkä @ Huhti. 16 2008,20:33) kirjoitti
    Arrown racing slipari tulee tonnin huollon yhteydessä itelle. Joo tosiaan, en tiiä onko noita spessuja tuon enempää..kivaa kun ei ole mikään tusina cebari
    Takuun kestosta en ole varma onko motomarketilla jotain lisätakuu käytäntöä, mutta luultavasti jos jotakin vikaa tulee, niin kaippa se tulee jo parin ekan vuoden aikana(?)
    Paljon jouduit pulittamaan tuosta sliparista, laitetaanko liikkessä?
    oisko se ollut 330€ sisältäen asennuksen liikkeessä ja sen race ohjelman mikä on tolle putkelle tehty..Ulkomaalaisilla foorumeilla kovasti ovat kehuneet/tykänneet juuri tuosta TOR sliparista ja siintä race ohjelma yhdistelmästä..Hyvä ,ettei SE malleja ole enempää ja toivottavasti ei kauhiasti enään tuliskaan..Triumphin tehtaalla oli SE mallin kohdalla OUT OF STOCK ja UNKNOWN AVAILABILITY...Sinistä ja Punaista oli hyvin tarjolla..
    Triumph Daytona 675 SE-08
  7. #37
    Lainaa (rodney @ Huhti. 16 2008,19:48) kirjoitti
    Lainaa (Räkä @ Huhti. 16 2008,16:36) kirjoitti
    Lainaa (rodney @ Huhti. 15 2008,15:05) kirjoitti
    Kauppakirja kädessä Daytona 675 SE malli ja kauppiaan tiedon mukaan(Motobox,Kotka)niin viiminen Suomessa...En ota kantaa..2-3viikkoa ja pyörä pitäisi olla luovutus kunnossa kun on jo suomessa en vain muista missä liikkeessä..Ajo asento tuntui ihan mukavalta vaikka pituutta on 192cm...Ei muuta kun odotellaan ratsua
    Onneksi olkoon..
    tänään kävin itse kiroamassa AKEn toimintaa motomarketissa, mopo maksettu paperit kunnossa ja AKE vaan ei viitsi syöttää mallia kantaan *

    oiskohan toi sun ostama sitten ollut se H-D centerin? Muita ei tietääkseni suomessa olekkaan..eikä kait tulekkaan, kun vissiin on tehtaaltakin slut.
    Kiitokset kiitokset..Juu tämä on hyvinkin se H-D centerissä ollut pyörä..Montas näitä nyt sitten oikein suomessa on 2kpl vai enemmän??No luulis ainakin jälleenmyyntiarvo olevan vähän parempi kuin perus mallissa ,jos kerran on niin vähän näit SE malleja..Motoboxissa ja moto-seinäjoella on joku maahantuojan Triumph kampanja niin sain tehdas takuun 2+2 vuotta...Mitens sulla??Onhan siinä tietysti omat huonokin puolet merkkihuollot ,ei voi laittaa mitä tahansa putkea(näin ainakin minulle ilmoitettiin)tiedö sitten kuinka veden pitävä tuo lause on..No joka tapauksessa otin sen TOR sliparin ja kyllä siintä ainakin hyvät mökät lähtee...

    sound clip1

    sound clip2
    No voi suatana sentään...
    Mie kävin H-D centerissä istuksimas sen SE:n päällä Motoboxis sanottii mulle et sitä ei saa enään joten tartuin siihen niitten 2+2 takuuseen ja ostin sinisen
    Triumph Daytona 675 -08
  8. #38
    Lainaa (_pepe_ @ Huhti. 16 2008,21:12) kirjoitti
    Lainaa (rodney @ Huhti. 16 2008,19:48) kirjoitti
    Lainaa (Räkä @ Huhti. 16 2008,16:36) kirjoitti
    Lainaa (rodney @ Huhti. 15 2008,15:05) kirjoitti
    Kauppakirja kädessä Daytona 675 SE malli ja kauppiaan tiedon mukaan(Motobox,Kotka)niin viiminen Suomessa...En ota kantaa..2-3viikkoa ja pyörä pitäisi olla luovutus kunnossa kun on jo suomessa en vain muista missä liikkeessä..Ajo asento tuntui ihan mukavalta vaikka pituutta on 192cm...Ei muuta kun odotellaan ratsua
    Onneksi olkoon..
    tänään kävin itse kiroamassa AKEn toimintaa motomarketissa, mopo maksettu paperit kunnossa ja AKE vaan ei viitsi syöttää mallia kantaan *

    oiskohan toi sun ostama sitten ollut se H-D centerin? Muita ei tietääkseni suomessa olekkaan..eikä kait tulekkaan, kun vissiin on tehtaaltakin slut.
    Kiitokset kiitokset..Juu tämä on hyvinkin se H-D centerissä ollut pyörä..Montas näitä nyt sitten oikein suomessa on 2kpl vai enemmän??No luulis ainakin jälleenmyyntiarvo olevan vähän parempi kuin perus mallissa ,jos kerran on niin vähän näit SE malleja..Motoboxissa ja moto-seinäjoella on joku maahantuojan Triumph kampanja niin sain tehdas takuun 2+2 vuotta...Mitens sulla??Onhan siinä tietysti omat huonokin puolet merkkihuollot ,ei voi laittaa mitä tahansa putkea(näin ainakin minulle ilmoitettiin)tiedö sitten kuinka veden pitävä tuo lause on..No joka tapauksessa otin sen TOR sliparin ja kyllä siintä ainakin hyvät mökät lähtee...

    sound clip1

    sound clip2
    No voi suatana sentään...
    Mie kävin H-D centerissä istuksimas sen SE:n päällä * Motoboxis sanottii mulle et sitä ei saa enään joten tartuin siihen niitten 2+2 takuuseen ja ostin sinisen
    Oliko se sininen joka oli siellä liikkeessä jo valmiina??Jos oli niin olemme sitten molemmat istuskelleet toistemme pyörien päällä ..Minä kyselin ja Sahala itse soitti ilmeisesti sinne H-D Centeriin ja sanoi ,että se olisi periaatteessa vapaa joten sanoin ,että ei ole enää ja tilasin sen..Onnea Ssinisestä pyörästä joka tapauksessa..
    Triumph Daytona 675 SE-08
  9. #39
    Lainaa (rodney @ Huhti. 16 2008,22:41) kirjoitti
    Lainaa (_pepe_ @ Huhti. 16 2008,21:12) kirjoitti
    Lainaa (rodney @ Huhti. 16 2008,19:48) kirjoitti
    Lainaa (Räkä @ Huhti. 16 2008,16:36) kirjoitti
    Lainaa (rodney @ Huhti. 15 2008,15:05) kirjoitti
    Kauppakirja kädessä Daytona 675 SE malli ja kauppiaan tiedon mukaan(Motobox,Kotka)niin viiminen Suomessa...En ota kantaa..2-3viikkoa ja pyörä pitäisi olla luovutus kunnossa kun on jo suomessa en vain muista missä liikkeessä..Ajo asento tuntui ihan mukavalta vaikka pituutta on 192cm...Ei muuta kun odotellaan ratsua
    Onneksi olkoon..
    tänään kävin itse kiroamassa AKEn toimintaa motomarketissa, mopo maksettu paperit kunnossa ja AKE vaan ei viitsi syöttää mallia kantaan *

    oiskohan toi sun ostama sitten ollut se H-D centerin? Muita ei tietääkseni suomessa olekkaan..eikä kait tulekkaan, kun vissiin on tehtaaltakin slut.
    Kiitokset kiitokset..Juu tämä on hyvinkin se H-D centerissä ollut pyörä..Montas näitä nyt sitten oikein suomessa on 2kpl vai enemmän??No luulis ainakin jälleenmyyntiarvo olevan vähän parempi kuin perus mallissa ,jos kerran on niin vähän näit SE malleja..Motoboxissa ja moto-seinäjoella on joku maahantuojan Triumph kampanja niin sain tehdas takuun 2+2 vuotta...Mitens sulla??Onhan siinä tietysti omat huonokin puolet merkkihuollot ,ei voi laittaa mitä tahansa putkea(näin ainakin minulle ilmoitettiin)tiedö sitten kuinka veden pitävä tuo lause on..No joka tapauksessa otin sen TOR sliparin ja kyllä siintä ainakin hyvät mökät lähtee...

    sound clip1

    sound clip2
    No voi suatana sentään...
    Mie kävin H-D centerissä istuksimas sen SE:n päällä * Motoboxis sanottii mulle et sitä ei saa enään joten tartuin siihen niitten 2+2 takuuseen ja ostin sinisen
    Oliko se sininen joka oli siellä liikkeessä jo valmiina??Jos oli niin olemme sitten molemmat istuskelleet toistemme pyörien päällä ..Minä kyselin ja Sahala itse soitti ilmeisesti sinne H-D Centeriin ja sanoi ,että se olisi periaatteessa vapaa joten sanoin ,että ei ole enää ja tilasin sen..Onnea Ssinisestä pyörästä joka tapauksessa..
    Joo on se Piti sitte ottaa se mikä olis heti saatavilla, vaikka mul ei oo ees korttiakaan viel Mut ei muuta ku meijän upeiden mopojen kunniaksi...
    Triumph Daytona 675 -08
  10. #40
    Lainaa (_pepe_ @ Huhti. 16 2008,22:59) kirjoitti
    Lainaa (rodney @ Huhti. 16 2008,22:41) kirjoitti
    Lainaa (_pepe_ @ Huhti. 16 2008,21:12) kirjoitti
    Lainaa (rodney @ Huhti. 16 2008,19:48) kirjoitti
    Lainaa (Räkä @ Huhti. 16 2008,16:36) kirjoitti
    Lainaa (rodney @ Huhti. 15 2008,15:05) kirjoitti
    Kauppakirja kädessä Daytona 675 SE malli ja kauppiaan tiedon mukaan(Motobox,Kotka)niin viiminen Suomessa...En ota kantaa..2-3viikkoa ja pyörä pitäisi olla luovutus kunnossa kun on jo suomessa en vain muista missä liikkeessä..Ajo asento tuntui ihan mukavalta vaikka pituutta on 192cm...Ei muuta kun odotellaan ratsua
    Onneksi olkoon..
    tänään kävin itse kiroamassa AKEn toimintaa motomarketissa, mopo maksettu paperit kunnossa ja AKE vaan ei viitsi syöttää mallia kantaan *

    oiskohan toi sun ostama sitten ollut se H-D centerin? Muita ei tietääkseni suomessa olekkaan..eikä kait tulekkaan, kun vissiin on tehtaaltakin slut.
    Kiitokset kiitokset..Juu tämä on hyvinkin se H-D centerissä ollut pyörä..Montas näitä nyt sitten oikein suomessa on 2kpl vai enemmän??No luulis ainakin jälleenmyyntiarvo olevan vähän parempi kuin perus mallissa ,jos kerran on niin vähän näit SE malleja..Motoboxissa ja moto-seinäjoella on joku maahantuojan Triumph kampanja niin sain tehdas takuun 2+2 vuotta...Mitens sulla??Onhan siinä tietysti omat huonokin puolet merkkihuollot ,ei voi laittaa mitä tahansa putkea(näin ainakin minulle ilmoitettiin)tiedö sitten kuinka veden pitävä tuo lause on..No joka tapauksessa otin sen TOR sliparin ja kyllä siintä ainakin hyvät mökät lähtee...

    sound clip1

    sound clip2
    No voi suatana sentään...
    Mie kävin H-D centerissä istuksimas sen SE:n päällä * Motoboxis sanottii mulle et sitä ei saa enään joten tartuin siihen niitten 2+2 takuuseen ja ostin sinisen
    Oliko se sininen joka oli siellä liikkeessä jo valmiina??Jos oli niin olemme sitten molemmat istuskelleet toistemme pyörien päällä ..Minä kyselin ja Sahala itse soitti ilmeisesti sinne H-D Centeriin ja sanoi ,että se olisi periaatteessa vapaa joten sanoin ,että ei ole enää ja tilasin sen..Onnea Ssinisestä pyörästä joka tapauksessa..
    Joo on se Piti sitte ottaa se mikä olis heti saatavilla, vaikka mul ei oo ees korttiakaan viel Mut ei muuta ku *meijän upeiden mopojen kunniaksi...
    JEP JEP onnea onnea
    Triumph Daytona 675 SE-08
  11. #41
    Tänään kävin pahimmassa (pyörä)kuumeen kourissa paijaamassa omaa tyttöä. Heikolta näyttää, vaikka AKE lupaili täksi viikoksi, vaan minkäs teet. Tosiaan 2 noita suomeen saatiin ja koko Eurooppaan kaiketi 50 kappaletta (Britit tietty pois laskuista). Niin ja tuota ei sitten enää tehdä eli se taisikin olla Special Limited Edition
  12. #42
    Jos ihan vähän vääntäisin puukkoa haavassa niin voisin liittää tähän seuraavan kuvan :

    Edit : Julmaa touhua, sori. mulle ittelle



    Triumph Daytona 675 tornado red '07 (2007 - 2009)
    Triumph Thunderbird '10 (2010-2021)

    - Turvaton karkulainen -
  13. #43
    jeps, hyviä kelejä..tänäänkin on tullut rässittyä tuossa nurkissa tankillinen.
  14. #44
    Lainaa (Räkä @ Huhti. 22 2008,13:50) kirjoitti
    Tänään kävin pahimmassa (pyörä)kuumeen kourissa paijaamassa omaa tyttöä. Heikolta näyttää, vaikka AKE lupaili täksi viikoksi, vaan minkäs teet. Tosiaan 2 noita suomeen saatiin ja koko Eurooppaan kaiketi 50 kappaletta (Britit tietty pois laskuista). Niin ja tuota ei sitten enää tehdä eli se taisikin olla Special Limited Edition
    Oho Emmäkään arvannut että se olisi nuin harvinainen, ihmeen "monta" saatu Suomeen kun suhteuttaa mestan koon tohon 50 pyörään.

    Toisaalta tuolla Mototownissa ainakin viime viikolla oli kovin toiveikas tilaamaan SE:n. Tai siis myyjän mukaan ei ole mikään este saada sellaista, selitti jotain että jos tilauksen tekee niin se roudataan jostain muusta liikkeestä (missä nyt maailmalla sattuu olemaan) Suomeen (?) Itse en kyllä taitais uskaltaa sellaista tilata, saa odottaa lopulta ties kuinka kauan
  15. #45
    Lainaa (Zeni @ Huhti. 23 2008,07:57) kirjoitti
    Toisaalta tuolla Mototownissa ainakin viime viikolla oli kovin toiveikas tilaamaan SE:n. Tai siis myyjän mukaan ei ole mikään este saada sellaista, selitti jotain että jos tilauksen tekee niin se roudataan jostain muusta liikkeestä (missä nyt maailmalla sattuu olemaan) Suomeen (?) Itse en kyllä taitais uskaltaa sellaista tilata, saa odottaa lopulta ties kuinka kauan
    Outoa, samaisessa liikkeessä mulle ei sellaista uskallettu edes luvata, jospa myyjä halusi vaan päästä kaupan syrjään kiinni?
  16. #46
    Lainaa (Räkä @ Huhti. 22 2008,22:58) kirjoitti
    jeps, hyviä kelejä..tänäänkin on tullut rässittyä tuossa nurkissa tankillinen.
    No voi helevetti. Mulla meni hyvät vahingonilot ihan arseelleen ku oot päässy jollakin härvelillä kuitenkin rässimään.
    Triumph Daytona 675 tornado red '07 (2007 - 2009)
    Triumph Thunderbird '10 (2010-2021)

    - Turvaton karkulainen -
  17. #47
    Lainaa (Risto30vee @ Huhti. 23 2008,16:50) kirjoitti
    Lainaa (Räkä @ Huhti. 22 2008,22:58) kirjoitti
    jeps, hyviä kelejä..tänäänkin on tullut rässittyä tuossa nurkissa tankillinen.
    No voi helevetti. Mulla meni hyvät vahingonilot ihan arseelleen ku oot päässy jollakin härvelillä kuitenkin rässimään.
    Juu - onhan tuo wanha mopedi vielä ajossa
  18. #48
    Jessh! Huomenna jos Jumala suo, olisi tyttö ajossa. Propsit Motomarketille, vaikka päätös ei AKE:sta vieläkään ole tulossa saavat pelin ajoon jollain ilveellä . Nuo kelit..jessus, täältä tullaan!
  19. #49
    Mites pitkiä kavereita te ootte, jotka ajatte tol dayttonalla. Ite oon 185 ja mietin oonkoha liia pitkä toho pitääpi varmaa käydä viellä istuskelemassa. Huomenna pitäis vihdoin tehä kaupat ja dayttonaa tekis mieli
  20. #50
    Lainaa (Aavikko @ Huhti. 24 2008,21:53) kirjoitti
    Mites pitkiä kavereita te ootte, jotka ajatte tol dayttonalla. Ite oon 185 ja mietin oonkoha liia pitkä toho * pitääpi varmaa käydä viellä istuskelemassa. Huomenna pitäis vihdoin tehä kaupat ja dayttonaa tekis mieli
    175cm hukkapätkä 675 on sen verran kapea ja tiivis paketti, että saattaa näyttää pitkän ihmisen alla kevarilta (mutua). Kahvat on melkoisen alhaalla, joten kannattaa ainakin kylmätyypittää reilusti. Itsellä oli ensimmäinen fiilis koeistuttaessa pyörää sellainen "pää eturenkaan kohdalla" tyyppinen etukeno.
    Triumph Daytona 675 tornado red '07 (2007 - 2009)
    Triumph Thunderbird '10 (2010-2021)

    - Turvaton karkulainen -
  21. #51
    Lainaa (Aavikko @ Huhti. 24 2008,21:53) kirjoitti
    Mites pitkiä kavereita te ootte, jotka ajatte tol dayttonalla. Ite oon 185 ja mietin oonkoha liia pitkä toho * pitääpi varmaa käydä viellä istuskelemassa. Huomenna pitäis vihdoin tehä kaupat ja dayttonaa tekis mieli
    192cm ja hyvin tuntu mahtuvan ,eikä ollut ajoasento ees mitenkään HC kyykky...
    Triumph Daytona 675 SE-08
  22. #52
    oho rodneyha pitkä sälli on
  23. #53
    Lainaa (Aavikko @ Huhti. 24 2008,21:53) kirjoitti
    Mites pitkiä kavereita te ootte, jotka ajatte tol dayttonalla. Ite oon 185 ja mietin oonkoha liia pitkä toho * pitääpi varmaa käydä viellä istuskelemassa. Huomenna pitäis vihdoin tehä kaupat ja dayttonaa tekis mieli
    Mie oon sen 176cm pitkä ja mulla ylttää jalat päkiöiltä maahan...
    Triumph Daytona 675 -08
  24. #54
    Onse jännä peli
    Tuossa vähän nurkissa pyörinyt ja naama virneessä menny kokoajan. Sen verran kaikilla aloilla erilainen ajettava, mitä edesmennyt TT oli, että tuntuu kuin olisi ensimmäistä kertaa mopon sarvissa. Ajoasento, korkeus, kytkin, teho, ohjaus, kaasu kaikki tuntuvat tosi oudoilta, siis ehdottomasti positiivisessä mielessä. Vähän alkuun imettelin, kun tossa taajamassa ajelin, että miksi vauhti tuntuu niin hiljaiselta vaikka viittäkymppiä mennään..no nehän olikin maileja
  25. #55
    Onkos kukaa muu täällä ekaa kertaa pyörän sarvissa. Tä olis nimittäi mun eka pyörä alunperin piti speed triple hommata mut se tuntuu liia vaaralliselta jo ni ajattelin sit tätä. Tänää kävin istuskelemassa niin, kuin tossa sanoin aikasemmin ja kauppoja pitäs hieroa. mietin vaa onko tää hyvä eka pyörä 600-700 kuutioisia noi lehdet on suositellu ekaks pyöräksi. sen takia en tota speed tripleä nyt ostakkaa... ja triumphin merkissä haluisin pysyä
  26. #56
    Lainaa (Räkä @ Huhti. 24 2008,10:44) kirjoitti
    Jessh! Huomenna jos Jumala suo, olisi tyttö ajossa. Propsit Motomarketille, vaikka päätös ei AKE:sta vieläkään ole tulossa saavat pelin ajoon jollain ilveellä . Nuo kelit..jessus, täältä tullaan!
    Olit sitten saanut pyörän rekkariin ? Ainakin tossa Börssin sivulla oli 675 SE ja kuski ja joku jannu juttelemassa Olin se jätkä joka käveli siitä ohi maailman kauneimman naisen kanssa puvun takki päällä ja musta/valko skedet jalassa Jos nappasit mun silmät mukaan kun tippu siihen niin palauta kun kerkeät.
  27. #57
    Lainaa (Räkä @ Huhti. 25 2008,18:27) kirjoitti
    Vähän alkuun imettelin, kun tossa taajamassa ajelin, että miksi vauhti tuntuu niin hiljaiselta vaikka viittäkymppiä mennään..no nehän olikin maileja
    No jos sulla maileja oli 50 niin sehän on vaan 80 km/h Ite sain sit taajamaan vaihtumispaikassa 115 euron kehotuksen ajella hiljempaa. 69 km/h oli sit 50 paikassa. No onneks kruisailin isolla vaihteella ettei ajokausi loppunut. Rekisteriotekin oli tietty sen vuoren povitaskussa minkä otin ennen lenkkiä pois. Sanoin posliineille et olis pitänyt ensi suunnitelman mukaan vaan vetää kunnon pohjat ja taksilla baariin mennen tullen, et saman verran siihen menee. Ne vaan nauroi ja sanos että totta puhut. No maistuu tää kalja nytkin, mut jätetään se taksilla ajelu...



    Triumph Speed Triple 1050, 2008

    Ex.Triumph Street Triple 675, sen varasti joku piripää ja ajoi shikaanissa lunnaiksi. Ja lopulta jäi kaveri kiinni muissa rötöksissä.
  28. #58
    Lainaa (Aavikko @ Huhti. 24 2008,22:08) kirjoitti
    oho rodneyha pitkä sälli on *
    Joo nuorena on aamupuuro maistunut ..No ei kyllä ole noita nahkatakkeja ihan liika tarjolla jotka mahtuvat päälle kun on pitkä selkä/kädet ja kuitenkin kapea vyötärö...No löysin SPIDIN R-COURSEN jossa kuulema on 58 koossa sopivat selkä/hihat mun pituselle ja kuitenkin aika kaponen myös vyötäröstä..Eli tämmönen:<a href="http://cgi.ebay.com/Spidi-R-Course-Leather-Jacket-Blk-Wht-Euro-58_W0QQitemZ170213039306QQihZ007QQcategoryZ310Q
    QssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem" target="_blank">Spidi R-Course</a>
    Triumph Daytona 675 SE-08
  29. #59
    Lainaa (Zeni @ Huhti. 25 2008,20:10) kirjoitti
    Lainaa (Räkä @ Huhti. 24 2008,10:44) kirjoitti
    Jessh! Huomenna jos Jumala suo, olisi tyttö ajossa. Propsit Motomarketille, vaikka päätös ei AKE:sta vieläkään ole tulossa saavat pelin ajoon jollain ilveellä . Nuo kelit..jessus, täältä tullaan!
    Olit sitten saanut pyörän rekkariin ? Ainakin tossa Börssin sivulla oli 675 SE ja kuski ja joku jannu juttelemassa Olin se jätkä joka käveli siitä ohi maailman kauneimman naisen kanssa puvun takki päällä ja musta/valko skedet jalassa Jos nappasit mun silmät mukaan kun tippu siihen niin palauta kun kerkeät.
    Jeps
    Soitin kaverin potkimaan gummeja. Olisit tullu morjestamaan.

    Sain ainoastaan koe-kilvet, kun katsastusmiehille ei ollu kuulemma faksattu todistus kelvannu. Maanantaiksi pitäisi tulla aito lappunen Ruotsista.
    En tiedä onko tämä tätä lukihäiriötä vai mitä, mutta vaikka kuinka ohjekirjaa luen, niin en löydä siitä kohtaa missä sanotaan mitä nippulaa pitää missä kohtaa painaa, jotta saa 24h kellon ja kilometrit valittua
  30.  
  31. #60
    Lainaa (Räkä @ Huhti. 25 2008,21:52) kirjoitti
    En tiedä onko tämä tätä lukihäiriötä vai mitä, mutta vaikka kuinka ohjekirjaa luen, niin en löydä siitä kohtaa missä sanotaan mitä nippulaa pitää missä kohtaa painaa, jotta saa 24h kellon ja kilometrit valittua
    Luultavasti toimii sama kuin Street Triplessä, eli kaikki kolme nappia muutamaksi sekunniksi pohjaan.
    Triumph Tiger 800 XC 2013 ->
    Triumph Street Triple 2009-2012
    Kawasaki Estrella 2004-2008
Sivu: 2 / 9:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen