Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 37:sta
  1. #1
    Tässä liikkeessä homma toimii. Lupaukset pitää ja osista/varusteista soitetaan ja ilmoitetaan missä ovat milloin tulevat ja hinnat jos kysyy esim: sähköpostilla. Myös yoshimuran putkista olen tehty hyviä kauppoja asiantuntevan myyjän kanssa. Varuste osaston myyjä on todellakin luotu asiakaspalvelu alalle. Mistään en ole noin hyvää palvelua saanut. Kiitos
  2. #2
    mielipiteistä vois päätellä että omistat firman
    Sillä välin kun te mietititte, minä olen ehtinyt tehä jo viis virhettä !
  3. #3
    Itse sain aikanani hyvän hyvityksen maailmanympäri ajetusta rykkösestä uuteen vaihtaessani. Asiaa tosin varjosti, kun toimitettaessa joku oli jo ehtinyt naarmuttaa valmiiksi pakasta vedettyä uutta kultaani. Ottaen huomioon, että tulin sentään etelä-suomesta sitä hakemaan, niin pakkohan se oli ottaa vastaan, että pääsin kotiin. Asia sovittiin hoidettavaksi myöhemmin, mutta vaikka koitin ottaa useasti yhteyttä asian tiimoilta, en koskaan saanut asiaan vastausta. Naarmut on edelleen kultani alakatteessa. Tosin se nyt lepäsi viime kesän parkissa ja pari tulevaa kesääkin näyttää heikolta ajelun suhteen, niin samapa tuo.. Ehtiihän tuon vaikka vaihtaa sitten omaan lukuun, mutta se surullisen kuuluisa PERIAATE...!

    Muuten jäi ihan hyvä maku kaupasta.
    "Tässä taas puhutaan asiantuntemuksella, jonka tuo tullessaan vain täydellinen tietämättömyys.."

    "We ride together, we die together, Bad Girls For Life!"
    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * -TMB "Martin Lawrence"-
    Yamaha YZF-R1, vm.-06
  4. #4
    Lainaa (tumpelo @ Huhti. 05 2008,11:37) kirjoitti
    mielipiteistä vois päätellä että omistat firman
    omistaisinkin.. mun kohdalla homma toiminut juuri niin kuin kirjoitin.
  5. #5
    muuten hyväpaikka mutta asiakkaan tervehtimistä pojat sais harjootella...
    <a href="http://i59.photobucket.com/albums/g309/KKTMeeting/VTR/DSC03103.jpg" target="_blank">
    VTR 1000f FireStorm</a>
    Suzuki DR-Z 400 SM
  6. #6
    no huolto on ainaki ollu vähä sitä sun tätä.. sanoivat että kawa kilahtaa justiinsa että venttiilit on päin persettä. no aattelin sitte että käydään tarkistuttamassa tampereella yamaha centterissä nii ei ollu mitään vikaa, sano huoltomies että parhaiten käy sielä olevista kawoista
    Kawasaki Ninja ZX-10R
  7. #7
    Meikäläiselle unohtivat kertoa kauppoja tehdessä, että pyörä on kaksikilpinen. Kyllähän se vitutti asia huomata kotona. Oli sitten kohdaltani ensimmäinen, viimeinen ja ainoa kauppa, jonka heillä tein.
    Mitään en oo ottanut.
  8. #8
    Minä olen tehnyt Jokiniemellä isompia varustekauppoja, ja olen hyvin tyytyväinen saamaani palveluun. Käytetyillä pyörillä tuntuu olevan tuolla hintaa aikalailla, mutta saahan sitä yrittää pyytää.
  9. #9
    Pyörä kauppoohin en oo ikinä päässy, mutta varustekauppaa oon tehny sitäkin enemmän poikien kanssa.
    Jo on aikoohin eletty. Raavahat miähet syä salaattia ja nuaret naiset juo viinaa.
  10. #10
    Itse ostin pyöräni sieltä vuosi sitten, ei valittamista.
    Honda Monkey -81, Honda NSR -94, Honda cbr 600 f -95
  11. #11
    Ite ostin viime viikolla ja voin lämpimästi suositella kyseistä firmaa. Parhaimman vaihtotarjouksen sai ja kaupat sujui ongelmitta. Suosittelen käymään tai pyytään tarjousta,kun * mielessä.
    2008 Yamaha R1
    Suzuki GSXR 1000 K5
    Yamaha Thunderace
    Suzuki GSXR 750
    Honda NSR 125
    Suzuki TS125
  12. #12
    Ostin Jokiniemeltä housut, hanskat ja kypärän tuossa kolmisen viikkoa sitten. Sain mielestäni ihan asiallista palvelua, myyjä osasi suositella ensivarusteitaan ostavalle sopivia vaihtoehtoja. Hinnastakin tiputti pyytämättä sen "ilman" joka siitä tinkimälläkin varmaan olisi lähtenyt.

    Pyörävalinnasta tuli juttua ja jonkin aikaa siinä tuli turistua. Kovasti yritti kyllä käännyttää (toki väkisin tuputtamista ei tapahtunut) ykkösvaihtoehdosta (Buell) johonkin muuhun, mm Z1000:sta esitteli, jotta kato ny miten komia tämäkin on.

    Onhan se joo. Kuulostaa vaan ompelukoneelta..



    Buell XB12Ss
  13. #13
    itse olen vieraillut jokiniemessä muutaman kerran enkä oo saanu minkäänlaista palvelua, myyjät todella tympeän oloisia. eikä ne edes tervehdi asiakasta. eipähän tartte sinne enää mennä.
  14. #14
    Jokiniemellä palvelun taso vaihtelee rajusti riippuen siitä mitä olet hakemassa.

    Olen ostanut tuolta 2 uutta Yamahaa aika pitkästi sen vuoksi, että pyörämyynnin palvelu ja kaupanteko (Hannu) on pelannut todella mallikkaasti. Mun kokemusten mukaan alueensa (Sjk-Vaasa ja lähiseudut) paras pyöräkauppa. Siis nimenomaan pyörää ostaessa, ja toki viimeisimmästä kaupastani on aikaa jo viitisen vuotta.

    Ajovarustepuolen toiminnasta mulla on vain vähän kokemusta, mutta pääsääntöisesti homma on toiminut ok.

    Huollossa olen käyttänyt pyörää siellä vain kerran, kokemus oli aika neutraali, kyseessä oli muutenkin uuden pyörän ensihuolto, eli ei mitään eksoottista.

    Mutta mutta, putiikin suurin kompastuskivi on varaosamyynti. Välillä hain useamman vuoden jammun varaosat muualta, koska Jokiniemen tiskillä asionti suoraan sanottuna vitutti. Palvelusta ei voinut juuri puhua, enemmän tuli tunne, että asiakas on vain häiriötekijä. Nyttemmin henkilökunnan vähän vaihduttua olen taas asioinut siellä, mutta edelleen tuntuu olevan päivästä ja tiskin takana istuvasta henkilöstä kiinni, miten homma toimii. Välillä toimii ihan ok, etenkin jos asiakas tietää tarkasti mitä on hakemassa. Toisin ajoin taas, erityisesti jos on tarve löytää jotakin vähän erikoisempaa, tulee tunne että myyjän kiinnostus loppuu siinä vaiheessa kun osaa ei löydykään Duellin/Alrightin katalogista vaan sen eteen pitäisi oikeasti ruveta tekemään töitä.

    Onneksi netti on keksitty, kun itse etsii tarvitsemansa ja katsoo varaosa/tuotenumeron valmiiksi, niin kyllä sen sitten Jokiniemeltäkin saa tilattua. *

    Ja positiivista voisi mainita sen verran, että siinä vaiheessa kun tavara löytyy ja kaupat on sovittu, niin toimitusajat ja muut lupaukset ovat yleensä pitäneet hyvin.
    Diversion 900 -96
  15. #15
    Pelkästään hyvää sanottavaa.. kuluneen vuoden sisällä tehnyt selvää pesäeroa toiseen paikalliseen etenkin tuossa varustepuolella..
    tästä toisesta paikallisesta..varustepuolta ajatellen..yksi likka touhuaa minkä ehtii ja palvelee..tiskin takana norkoilee ja nojailee toisiinsa 3-4 jannua jotka eivät katso arvolleen sopivaksi alentua rätei kaupitteleen.
    Pyöräkauppa on kahden kaverin harteilla ja osaavat kyllä hommansa.



    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

    Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

    Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
  16. #16
    Varustemyynti toimii mielestäni hyvin ja asiallista palvelua! Pyöräpuolella ehkä hiukan juroa ja tuntuvat kattovan aika paljon asiakkaan päälle ennenkuin tullaan ees jutulle. Meinaan ite tällasena nuorena kaverina ei olla kertaakaan tultu kysyyn mitään kun pyöriä on katellut, varustepuolella sen sijaan tullaan hyvinkin nopeasti tarjoamaan apua. Mitä tuohon varaosa-puoleen tulee niin olen myös kuullut, et toimitusajat ovat pitkiä yms. ja tosiaan, jätkät on tiskin takana sen näkösiä et "Et kai sä v***u vaan oo tulos multa kysyyn mitään" ja jos silti meet niin kaverien puhe on venyvää ja vanuvaa ku räkä kesähelteellä. Muuten ok kauppa!
    Ride to Live, Live to Ride
  17. #17
    Omat kokemukset rajoittuu varusteiden ja varaosien ostoon. Varustepuolen vaalea "pystytukka" Pete hoitaa hommaansa esimerkillisest. Saihan myityä mullekkin kaikki ajovarusteet päästä varpaisiin keväällä 2008. Enkä ole katunut.

    Mikki Hiiren kokoinen Mikko varaosatisikillä myy kyllä varaosia oikeinkin sujuvast ja keväällä hommasi venttiilinkopan tiivisteen mulle viikossa. Tiiviste tuli kuitenkin hollannista saakka.

    Mopomyyjistä en oikein osaa sitten mitään kommentoidakkaan kun en sieltä pyörää ole koskaan ostanut. Jotenkin mieltytnyt tuonne AVK:n kauppaan. Omasta mielestä ovat ehkä hieman semmosia jurottajia, joskaan ei mikään kumma kun täällä lakeurella häärätään.
    -Bmw S1000RR 2021-
    http://www.jaha.fi/
  18. #18
    Lainaa (jaska_73 @ Heinä. 22 2009,17:37) kirjoitti
    Omat kokemukset rajoittuu varusteiden ja varaosien ostoon. Varustepuolen vaalea "pystytukka" Pete hoitaa hommaansa esimerkillisest. Saihan myityä mullekkin kaikki ajovarusteet päästä varpaisiin keväällä 2008. Enkä ole katunut.

    Mikki Hiiren kokoinen Mikko varaosatisikillä myy kyllä varaosia oikeinkin sujuvast ja keväällä hommasi venttiilinkopan tiivisteen mulle viikossa. Tiiviste tuli kuitenkin hollannista saakka.

    Mopomyyjistä en oikein osaa sitten mitään kommentoidakkaan kun en sieltä pyörää ole koskaan ostanut. Jotenkin mieltytnyt tuonne AVK:n kauppaan. Omasta mielestä ovat ehkä hieman semmosia jurottajia, joskaan ei mikään kumma kun täällä lakeurella häärätään.
    etenkin tälle petelle iso hanska
    kaveri sanoo heti jos ei ole aivan hajulla asiasta et otetaanpa selvää.ja ottaa kans.
    kamaahan on laidasta laitaan ja ei todellakaan voi olettaa et ekx jannu tietäis kaiken mahdollisen. mut siinä tuleekin tosimyyjän ero onko asiasta kiinostunut ottaan selvää.
    jannu paikallaan
    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

    Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

    Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
  19. #19
    Juuri samainen kaveri myynyt minulle takaboxin ja pehmeät sivulaukut. Todella mainio asiakaspalvelija ja juuri "muovipaapan" mainitsema asenne: myöntää nos ei tierä ja torellakin ottaa asiasta selevän! Ten points.
  20. #20
    Lainaa (PikkuMasa @ Heinä. 22 2009,17:07) kirjoitti
    Varustemyynti toimii mielestäni hyvin ja asiallista palvelua! Pyöräpuolella ehkä hiukan juroa ja tuntuvat kattovan aika paljon asiakkaan päälle ennenkuin tullaan ees jutulle. Meinaan ite tällasena nuorena kaverina ei olla kertaakaan tultu kysyyn mitään kun pyöriä on katellut, varustepuolella sen sijaan tullaan hyvinkin nopeasti tarjoamaan apua. Mitä tuohon varaosa-puoleen tulee niin olen myös kuullut, et toimitusajat ovat pitkiä yms. ja tosiaan, jätkät on tiskin takana sen näkösiä et "Et kai sä v***u vaan oo tulos multa kysyyn mitään" ja jos silti meet niin kaverien puhe on venyvää ja vanuvaa ku räkä kesähelteellä. Muuten ok kauppa!
    Vastaava mielikuva on tullut ittellekkin, eikä se ole kiinni iästä.

    Tilasin Jokiniemelle varaosia ja vaimo kävi niitä sitten hakemassa. Soitti sitten, kun oli päässyt pihalle kaupasta, ja sanoi: "en ikinä enää mene tohon putiikkiin". *Oli varaosatiskin juipit vaan tuijottaneet tietokoneitaan reakoimatta kysymyksiin. Taitaa jätkillä olla vitunmoinen asennevamma tai väärä työ.
    Olen kantanut rahaa ihan riittävästi tähän lafkaan. Kypäriä ym. varusteita olen ostanut. Varustepuoli onkin ainut mikä toimii jotenkin.

    No onneksi kilpailua löytyy kylästä ja toivottivat vielä tervetulleeksi. *



    Koitapa kyntää kyinen pelto, kun liha on heikko ja teräs on melto.

    DO YOU SEE ME
  21. #21
    Heh.. Ei niin ruusuista tällä kertaa.

    Vein mopon 42tkm huoltoon, jossa pitäisi vain venttiilin välykset tsekata. Noh, Päivässä lupasivat asian hoitaa ja pyörä otettiin tiistaina aamusta työn alle. Keskiviikkona päivällä soittivat, jakoketju huutaa. Se tulisi kuulemma pikimmiten vaihtaa. Tiedossa oli notta ketjun automaattikiristäjä saattaa jumia ja sanoin että kattovat nyt ensin sitä kiristäjää ennenkuin ketjua ruvetaan japaninmaalta hakemaan.. Vastattiin vain nottaa tiedetään, pistetään kuntoon, hei. Tässä vaiheessa oli vähä jauhot suus. Lupasivat torstaille ketjun + asennuksen.

    Tänään on maanantai eikä oo mitään kuulunu ko liikkeestä.

    Olishan se kiva jos edes ilmoteltaas jos remontti venyy tai tuloo vastoonkäymisiä, mutta ei.

    Taidanpa vähä käydä antamas palautetta ja asiooda tästedespäin muualla.
  22. #22
    jokiniemellä on hyvä myynti puoli ja sopivat myyjät (hannu),mut huoltopuoli on sitten alaarvosta viimevuonna olin varannu 1000km huollon.ja kun olin aamulla paikalla ajoissa ajettuani yhteen suuntaan 120km ei huolto miestä löytynykkään moneen tuntiin oli hieman nukuttanu aamulla,nyt talvella rupes alle vuoden vanhasta pyörästä kardaanin stefa vuotaan.ja ilmoittelinkin siitä ajoissa kun oli vielä lumi maassa ja olisivat halunneet et tuon pyörän sinne että saavat katsoa mikä stefa vuotaa siellä kulmavaihteessa?poimin netistä räjäytyskuvan ja kaikkien tiivisteiden varaosanumerot sekä hinnat yhteensä 54e ja lähetin huoltoon et mikä niistä on niin kallis ettei voi kaikkia tilata.hetken päästä sieltä soitettiinkin et tilaavat kaikki ja sovittiin takuu korjaus aika jossa kävinkin nyt maanantaina,paitsi et tätä hommaa tuo ruuvari ei ollu koskaan ennen tehny ja mikään ei tahtonut okein onnistua lopuksi kun kulmavaihde oli pöydällä totesivat ettei meillä ole tuommosta työkalua että saisi purettua tuon kulmavaihteen?ei muuta kun uudelleen kasaan ja nyt se vasta vuotaakin öljyä.248km ja koko päivä hukkaan kyllä hieman kyrpii koko touhu eikö muka räjäytyskuvasta nähny mitä vehkeitä tarvii purkuun?nyt vaan odotellaan millon löytyy työkalu ja sopiva aika yrittää uudelleen ja taittaa olla viimenen huoltokäynti tuossa talossa.
  23. #23
    Ko. putiikis ei kyllä pyöräpuolella kukaan katto köyhännäköistä motoristia päällekkään... Varustepuolella myyjä on asiantunteva, mutta ylimielisen oloinen...
    Mikko Koivusalo
    Kawasaki ER-6N -06
  24. #24
    Omat kokemukset hieman kaksijakoiset:

    Ajovarusteet tuli ostettua hyvällä palvelulla.

    Varaosat tuottivat suuren vitutuksen. Ajattelin tehdä Jammuun öljy ja suodatin huollon. Hain Jokiniemestä Öljyt ja suodattimen ja kysyin, että onko mulla nyt kaikki varmasti mitä mä tartten öljyjen vaihtamiseen. Varaosapuolen liimatukka kertoi että on ja lähdin ajelemaan kotiin. Seuraavana sunnuntaina (ainut vapaa pitkään aikaan) pyörä teloille ja huoltoa tekemään. Onneksi avasin suodattimen pakkauksen ja totesin että multahan puuttuu propun prikka. Vaihto jäi tekemättä. Seuraavalla viikolla nöyränä poikanan uudestaa liikkeeseen jossa kaveri sanoi notta ei se proppu kuulu valmiina pakettiin, se pitää osata pyytää erikeseen. Kyllä kaverin joka myy jammun orkkisosia pitääs osata sanoa että ota se tiiviste myös samalla.
  25. #25
    ^
    a) miten ihmeessä luulet, että ÖLJYNSUODATIN pakkauksessa on öljypropun prikka?
    b) kyllä öljyt voi vaihtaa ilman uutta prikkaakin
    c) näissä hommissa joutuu joskus ihan itsekin jotain ajattelemaan
  26. #26
    Lainaa vma kirjoitti Katso viesti
    ^
    a) miten ihmeessä luulet, että ÖLJYNSUODATIN pakkauksessa on öljypropun prikka?
    b) kyllä öljyt voi vaihtaa ilman uutta prikkaakin
    c) näissä hommissa joutuu joskus ihan itsekin jotain ajattelemaan
    d) jos kerran asiakas kysyy, onko nyt varmasti kaikki, on hyvää asiakaspalvelua ehdottaa tuota öljypropun tiivistettä vielä mukaan. Olkoonkin ettei tuon vaihto nyt ihan pakollista ole, suositeltavaa kuitenkin.
    e) asiakas kysyy tyhmiäkin kysymyksiä ihan vain siksi että aina ei terävinkään pää leikkaa ja kaikki tarvittava ei muistukkaan mieleen tiskillä.
    f) erittäin hyvää asiakaspalvelua olisi ehdottaa tuota tiivisteprikkaa ihan kysymättäkin, kai myyjä myymiensä tuotteiden sisällön tietää ;)
    Honda CBR1000RR Fireblade
    Yamaha YZF-R6R (ex)
    Suzuki GSX650F (ex)
    http://mopollasuohon.blogspot.com/
    https://www.youtube.com/@Qassu78
  27. #27
    Lainaa Hammurab kirjoitti Katso viesti
    d) jos kerran asiakas kysyy, onko nyt varmasti kaikki, on hyvää asiakaspalvelua ehdottaa tuota öljypropun tiivistettä vielä mukaan.
    Tämän järkeilyn mukaan mukaan olisi sitten tullut tarjota myös (näitähän kaikkea öljynvaihdossa tarvitaan ja noiden tarjoaminen on kuulemma hyvää asiakaspalvelua):

    - valutusastiaa jäteöljylle+säilöntäastiaa jäteöljyn kuljettamiseen kierrätykseen
    - osoitetta paikalliselle kierrätysasemalle
    - momenttiavainta+hylsyä propun irroittamiseen
    - huoltomanualia oikeiden kiristysmomenttien tarkastamiseen
    - muita mahdollisia tarvittavia työkaluja
    - rättejä roiskeiden siivoamiseen

    Ja varmasti vielä paljon muutakin, vaikkapa sitten asiakaspalvelun nimissä.
  28. #28
    Lainaa vma kirjoitti Katso viesti
    ^
    a) miten ihmeessä luulet, että ÖLJYNSUODATIN pakkauksessa on öljypropun prikka?
    b) kyllä öljyt voi vaihtaa ilman uutta prikkaakin
    c) näissä hommissa joutuu joskus ihan itsekin jotain ajattelemaan
    A: Omalle kohdalle on ainakin aiemmin osunut suodatinpaketteja jossa mukana tulee uusi tiiviste. Ajattelin kait, että Yamahan alkuperäisvaraosassa olis myös tälläinen mukana.

    B: Vaihdan aina tiivisteen vaihdon yhteydessä, ei viitsi nuukailla pienen asian kanssa joka voi johtaa isoonki tuhoon.

    C: Täytyy näköjään ajatella tulevaisuudessa itse, koska näyttää johtavan huonoon lopputulokseen Jokinemen varaosapuolen myyjille ulkoistettu ajattelutyö.
  29. #29
    Lainaa p86880 kirjoitti Katso viesti
    A: Omalle kohdalle on ainakin aiemmin osunut suodatinpaketteja jossa mukana tulee uusi tiiviste.

    B: Vaihdan aina tiivisteen vaihdon yhteydessä, ei viitsi nuukailla pienen asian kanssa joka voi johtaa isoonki tuhoon.

    C: Täytyy näköjään ajatella tulevaisuudessa itse,
    Puhuit aluksi öljypropun prikasta, ja nyt öljynsuodattimen tiivisteestä. Tiedätkö ihan varmasti itsekäään, mikä mielestäsi nyt on puuttunut, ja mistä valitat. Öljypropun uusi prikka ei kuulu ö-suodatinpakettiin. Piste. Suodattimen tiiviste(et) kuuluvat aina. Piste. Toki, saattaahan olla että minulle prikallisia suodatinpaketteja ei vaan ole tullut vastaan, mutta voisin väittää varmasti on että prikka ei kuulu pakettiin koskaan.

    b) Täytyy olla todella kätevä, mikäli vanhaa öljypropun prikkaa käyttämällä saa aiheutettua ison tuhon. Toki, kaikkihan on tietty mahdollista, mikäli oikein yrittää. Prikan vaihto on ihan ok juttu ja hyvä tehdä, mutta ei vanha prikka mitään mikään juurisynti ole. Kunhan on vaan vanha prikka.

    c) Suosittelen erittäin vahvasti aloittamaan heti.
    Viimeksi muokannut: vma; 20.07.2012 klo 11:35.
  30.  
  31. #30
    Lainaa Moksu kirjoitti Katso viesti
    Vastaava mielikuva on tullut ittellekkin, eikä se ole kiinni iästä.

    Tilasin Jokiniemelle varaosia ja vaimo kävi niitä sitten hakemassa. Soitti sitten, kun oli päässyt pihalle kaupasta, ja sanoi: "en ikinä enää mene tohon putiikkiin". *Oli varaosatiskin juipit vaan tuijottaneet tietokoneitaan reakoimatta kysymyksiin. Taitaa jätkillä olla vitunmoinen asennevamma tai väärä työ.
    Olen kantanut rahaa ihan riittävästi tähän lafkaan. Kypäriä ym. varusteita olen ostanut. Varustepuoli onkin ainut mikä toimii jotenkin.

    No onneksi kilpailua löytyy kylästä ja toivottivat vielä tervetulleeksi. *
    saman laiset kokemukset on minullakin kyseisestä mutta myös muista pohjanmaan kaupoista
    siksi tilaankin osaty itse netistä halvemmalla ja ruuvailen itse pyörät kasaan
    tallissa nyt
    yamaha rd125 -80
    Pitbro 125 -07 4t crossi
    hondacbr 1100xx -05
    yamaha fz1 -10
    ex
    cbr600 -99
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen