Tulokset 1:stä 3:een 3:sta
  1. #1
    1150 Gessussa ei oikein saa tungettua momenttiavainta siihen "hammastankorataspulttiin" joten kiristys menee näpoituntumalla. Mikähän olisi hyvä näppituntuma?

    Pistin sillai, että hihnaa voi käsin venytellä +- 1cm verran, liekö sopiva vai liian kireä?
    Eikös laturin laakerit kulahda aikas pian loppuun jos remmi on liian kireällä?

    /valitusta->
    Edellinen hihna oli riekaleina kun ammattitaitoinen huolto ei sitä ollut 60tkm huollostta vaihtanut (edellisen omistajan aikana), eipä kyllä vaihtanut polttoainesuodatintakaan (täynnä mustaa töhnää), eikä jarrunesteitä. Yksi tulppakin oli jäänyt kiristämättä lähti käsin irti.
    <-valitus loppuu/

    Miten ihmeessä muuten pääsee käsiksi kaasuvaijerilaatikkoon ottamatta koko hiton ABS-servomurikkaa irti, vai pääseekö?

    Aiemmin kyselin kytkimen toimisylenterin paikasta. Pitkällisten ihmettelyjen jälkeen olen sen paikallistanut (todennäköisesti). Käsiksi pääsemiseen pitää joko irrottaa koko takahaarukka tai ainakin koko ilman putsarikotelo jollon pitää vaihtaa ilmaputkien tiivisterenkaat jotka on kertakäyttöisiä (kokemuksesta opittua).
  2. #2
    Tuolla oli juttua siitä kaasuvaijerilaatikosta.
    http://www.matkaendurot.net/forum....art=190

    Sen saa naputeltua sieltä ABS:n alta jollain tuurnalla ulos ilman ABS:n purkua.

    Pekka
    Pekka
  3.  
  4. #3
    Lainaa (Puksuttaja @ Huhti. 03 2008,11:02) kirjoitti
    1150 Gessussa ei oikein saa tungettua momenttiavainta siihen "hammastankorataspulttiin" joten kiristys menee näpoituntumalla. Mikähän olisi hyvä näppituntuma?

    Pistin sillai, että hihnaa voi käsin venytellä +- 1cm verran, liekö sopiva vai liian kireä?
    Eikös laturin laakerit kulahda aikas pian loppuun jos remmi on liian kireällä?

    /valitusta->
    Edellinen hihna oli riekaleina kun ammattitaitoinen huolto ei sitä ollut 60tkm huollostta vaihtanut (edellisen omistajan aikana), eipä kyllä vaihtanut polttoainesuodatintakaan (täynnä mustaa töhnää), eikä jarrunesteitä. Yksi tulppakin oli jäänyt kiristämättä lähti käsin irti.
    <-valitus loppuu/

    Miten ihmeessä muuten pääsee käsiksi kaasuvaijerilaatikkoon ottamatta koko hiton ABS-servomurikkaa irti, vai pääseekö?

    Aiemmin kyselin kytkimen toimisylenterin paikasta. Pitkällisten ihmettelyjen jälkeen olen sen paikallistanut (todennäköisesti). Käsiksi pääsemiseen pitää joko irrottaa koko takahaarukka tai ainakin koko ilman putsarikotelo jollon pitää vaihtaa ilmaputkien tiivisterenkaat jotka on kertakäyttöisiä (kokemuksesta opittua).
    Kun hihnaa pystyy kääntämään sormilla 90 astetta, muttei enempää...niin on hyvä.
    Elämä oli loppua niin kuin se alkoikin-reikä kumissa.

    Naisten suusta sen totuuden kuulee!!!

    Kawasaki ZR-7 ----> BMW R1100S ----> Moto Guzzi V11 Le Mans ----> KTM 950 SE ----> BMW R1200GSA