Sivu: 1 / 6:sta 123 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 165:sta
  1. #1
    Moro,

    Säätiedotus lupailee huomiselle todella hyvää säätä, joten eiköhän potkaista jo klassikoksi muodostuneet torstai-ajelut käyntiin!

    Paikkana ABC Nihtisilta, jossa voi kahvitella klo 17 eteenpäin ja 17.30 aikoihin yritetään startata.



    !!! Katsothan täältä vielä muistutuksena ryhmäajo-ohjeet !!!

    Noilla ohjeilla pääpiirteittään mennään. Tosin meillä on yleensä ollut vähän päinvastainen ajojärjestys, eli ne joilla on tuli perseen alla ajelee kärjessä ja hissukseen ajelevat ajelee omaan tahtiin peräpäässä. Letka toki venyy, mutta jokainen saa ajaa omaa tahtia ilman stressiä.

    Mutta huomenna mennään kuitenkin koko letka melko maltillisesti! Mutkista todennäköisesti löytyy hiekkaa, renkaat ei lämpee ja kotilot on vielä vakavasti kuutamolla.



    premier

    emeritus
  2. #2
    Ei muuten pöllömpi ehdotus, mitenköhän sitä kerkiäis...
    <p><strong>&nbsp; </strong></p>
  3. #3
  4. #4
    Koetetaas sinne taas tulla, vaikka jo otin varaslähdön

  5. #5
    Minulle jää väliin tällä kertaa vaikka mopo odottaakin pihalla että joku ajaisi sillä
    Time flies when you think your going fast
  6. #6
    Niin ja sellanen juttu muuten, että mulla ei riitä rahkeet letkan vetämiseen. Jos Svahnmi ei ehdi niin sit jollakin muulla napsahtaa nakki



    premier

    emeritus
  7. #7
    Katotaan tossa viikon parin päästä kun kipsin saan pois sitten mielelläni liityn seuraan
    Can-Am Outlander 1000 XT 2012
  8. #8
    Saan Nevadani vasta ens lauantaina. Muuten tulisin.
    Royal Enfield Bullet Electra BS 500 2005
    Yamaha Virago 535 1988
    Moto Guzzi 750 Nevada 2008
    HD Sportster Custom 2004
  9. #9
    Ei pääse kun on taas kutistuneet nuo ajokamat talven aikana; hetki tarttee vielä ootella että menis nappi kiinni

    Edittiä: Eihän mulla edes ole millä ajaa..



    <span style='color:#650D10'>R6Raato </span>
  10. #10
    Lainaa (premier @ Huhti. 02 2008,16:09) kirjoitti
    Niin ja sellanen juttu muuten, että mulla ei riitä rahkeet letkan vetämiseen. Jos Svahmie ei ehdi niin sit jollakin muulla napsahtaa nakki
    Enköhän mä pääse vähintään tuohon starttaushetkeen mennessä paikalle..

    Pitää käydä tänään tiedusteluretkillä...
    zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
  11. #11


    nihtisilta
    Yammutar
  12. #12
    Lainaa (YAMMUTAR @ Huhti. 02 2008,17:11) kirjoitti


    nihtisilta


    Tuut kummiskii



    premier

    emeritus
  13. #13
    Lainaa (YAMMUTAR @ Huhti. 02 2008,17:11) kirjoitti


    nihtisilta *
    aina se valittaa *

    mun ajelut alkaa vasta ensi torstain, toki hieman on jo ulkoiltu...

    Köpi.. hieno peli



    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

    Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
  14. #14
    Voi kettu.. tarkeniskohan mopo yöt jo tossa pihalla
    Tunnelin päässä näkyvä valo on juna!
  15. #15
    tulen
    vauhti korjaa virheet
    GSX-R 1000 K7, KTM 450 exc 04.
  16. #16
    Ehkä.. Kyllä te sitten tunnistatte koheltavan busakuskin jolla oudostaan muutaman kilometrin ajon jälkeen kädet kipeänä. Sitte mennään lujaa
    Kawasaki H2 SX SE ja Mv Agusta Brutale dragster rr -16
  17. #17
    Mahtuskoon tuota joukkoon uutena pelurina mualaespoeka kusiaisseepralla? Teillä muilla kun näyttää olevan vähintään tsiljardikuutioiset raketit...
  18. #18
    ilman kilpiä on paha ajella
    KooTeeÄm
  19. #19
    Mua ainakin nynnyttää aikalailla. Tulisikohan muitakin nynnyjä paikalle? HotPantsit varokoot hiekkaa, jäätä yms. Ja muut myös! Ihan totta - näin alussa pitää olla toooooosi varovainen! Osaankohan mä sinne ilman navia?
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  20. #20
    Lainaa (shwoomie @ Huhti. 02 2008,19:47) kirjoitti
    ilman kilpiä on paha ajella
    Sittenhän sitä vasta saakin ajella.
    vauhti korjaa virheet
    GSX-R 1000 K7, KTM 450 exc 04.
  21. #21
    Lainaa (KapteeniValpas @ Huhti. 02 2008,19:41) kirjoitti
    Mahtuskoon tuota joukkoon uutena pelurina mualaespoeka kusiaisseepralla? Teillä muilla kun näyttää olevan vähintään tsiljardikuutioiset raketit...
    Mee mukaan vaan. Ei meistä kovinkaan moni osaa niitä kuutioita käyttää hyväkseen, ja on siellä espoon suunnassakin nopeusrajoitukset
    Kawasaki H2 SX SE ja Mv Agusta Brutale dragster rr -16
  22. #22
    Joo, ei viitti muutenkaan näin heti keväällä sakkoja ottaa.
    Lisäksi mulla on edessä ratarengas, eli mennään joko helvetin kovaa (että lämpenee) tai sitten maltilla. Taakse kaivoin Monstrolta vaihdetun vanhan corsaIII:sen jossa on vielä puoli milliä pintaa.. Toivottavasti riittää huomiseks..
    zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
  23. #23
    Lainaa (JJJ @ Huhti. 02 2008,20:04) kirjoitti
    Lainaa (KapteeniValpas @ Huhti. 02 2008,19:41) kirjoitti
    Mahtuskoon tuota joukkoon uutena pelurina mualaespoeka kusiaisseepralla? Teillä muilla kun näyttää olevan vähintään tsiljardikuutioiset raketit...
    Mee mukaan vaan. Ei meistä kovinkaan moni osaa niitä kuutioita käyttää hyväkseen, ja on siellä espoon suunnassakin nopeusrajoitukset
    Kiitos rohkaisusta. Tankkaan varmuuden vuoks superia (ja poistan apurattaat)
  24. #24
    Lainaa (premier @ Huhti. 02 2008,17:27) kirjoitti
    Lainaa (YAMMUTAR @ Huhti. 02 2008,17:11) kirjoitti


    nihtisilta


    Tuut kummiskii
    empäs tuukkaan katokku mulla on huomenna parempaa tekemistä - ja sitäpaitsi noi torstai ajelut vois vaihtaa johonkin muuhun päivään muutenkin, koska silloin on hyvä päivä kuntoilla
    Yammutar
  25. #25
    Kauriinmetsästäjä riisor:n avatar
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (tr3 @ Huhti. 02 2008,17:29) kirjoitti
    mun ajelut alkaa vasta ensi torstain, toki hieman on jo ulkoiltu...
    Lähe ny.. Että määkin pääsen
    Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään

    >> PK-letkaohjeet <<

    Ducati SFV4S
  26. #26
    Lainaa (KapteeniValpas @ Huhti. 02 2008,20:14) kirjoitti
    Lainaa (JJJ @ Huhti. 02 2008,20:04) kirjoitti
    Lainaa (KapteeniValpas @ Huhti. 02 2008,19:41) kirjoitti
    Mahtuskoon tuota joukkoon uutena pelurina mualaespoeka kusiaisseepralla? Teillä muilla kun näyttää olevan vähintään tsiljardikuutioiset raketit...
    Mee mukaan vaan. Ei meistä kovinkaan moni osaa niitä kuutioita käyttää hyväkseen, ja on siellä espoon suunnassakin nopeusrajoitukset *
    Kiitos rohkaisusta. Tankkaan varmuuden vuoks superia (ja poistan apurattaat) *
    Joo, ja edelleenkin letkassa kun ajellaan, jokainen ajaa oman halun ja taitojensa mukaan. Perässätulijaa odotellaan risteyksissä tai muissa epäselvissä paikoissa, jotta joukko pysyy koossa. Jokaisella on omat syynsä noudattaa rajoituksia tai olla noudattamatta, joten vauhdin saa ihan itse määrätä.

    Tässä taas vanhoille kertaukseksi tai uusille ohjeeksi miten homma periaatteessa toimii.

    Pidetään maltti mukana, niin ajellaan vielä ensi viikollakin..
    zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
  27. #27
    Lainaa (YAMMUTAR @ Huhti. 02 2008,20:15) kirjoitti
    Lainaa (premier @ Huhti. 02 2008,17:27) kirjoitti
    Lainaa (YAMMUTAR @ Huhti. 02 2008,17:11) kirjoitti


    nihtisilta


    Tuut kummiskii
    empäs tuukkaan katokku mulla on huomenna parempaa tekemistä - ja sitäpaitsi noi torstai ajelut vois vaihtaa johonkin muuhun päivään muutenkin, koska silloin on hyvä päivä kuntoilla
    Et usko tota itekkään Se rykkösellä ajaminen on sitäpaitsi ihan kuntoilua. Kyykkäät koko matkan jalkatapeilla vaikka ja ajat niin perkeleesti

    Mutta näin yleisestiottaen joku muu päivä ku to olis mullekin parempi. Su-ke ajalla sopii yleensä paremmin. Mutta nyt oon saikulla niin homma toimii



    premier

    emeritus
  28. #28
    Miten se olisi, jos torstaiajelut siirrettäisiin johonkin muuhun päivään? Sunnuntai?
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  29. #29
    Päh. Mää ajankin lynssillä Tahkolla
    Kivisiä tahtoo olla vaan noi baanat
    ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  30.  
  31. #30
    Lainaa (ttuttu @ Huhti. 02 2008,20:43) kirjoitti
    Miten se olisi, jos torstaiajelut siirrettäisiin johonkin muuhun päivään? Sunnuntai?
    Se olis varmaan paras. Vaikkakin aika useinhan me ollaan ajeltu torstaisin JA sunnuntaisin
    premier

    emeritus
Sivu: 1 / 6:sta 123 ... ViimeinenViimeinen