Sivu: 2 / 64:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12341252 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 1897:sta
  1. #31
    Lainaa (ZZR_TRE @ Maalis. 29 2008,23:16) kirjoitti
    Olisko sillä Lild:n laturilla ollu mitään tekemistä tuon akun räjäytyksen kanssa
    Heh,heh!Lidlin laturi tekee tallissa mullakin koko ajan töitä,enkä aio mennä katsomaan.Savuavat rauniot näkee sitten aamullakin.
    http://www.youtube.com/watch?v=VZE-wSjrqwI&feature=player_detailpage#t=159s
  2. #32
    Sorry taisin sekottaa, et kenellä posahti ja kenellä laturi
    ZZR 1100 Myyty!
    CBR 600 Myyty!

    watch it dude ! ! !
  3. #33
    Lainaa (ZZR_TRE @ Maalis. 29 2008,23:38) kirjoitti
    Sorry taisin sekottaa, et kenellä posahti ja kenellä laturi
    Kävin ulkona "haistelemassa ilmaa".Ei haissut savulle.
    http://www.youtube.com/watch?v=VZE-wSjrqwI&feature=player_detailpage#t=159s
  4. #34
    Lainaa (lippa @ Maalis. 29 2008,23:43) kirjoitti
    Lainaa (ZZR_TRE @ Maalis. 29 2008,23:38) kirjoitti
    Sorry * taisin sekottaa, et kenellä posahti ja kenellä laturi *
    Kävin ulkona "haistelemassa ilmaa".Ei haissut savulle.
    ZZR 1100 Myyty!
    CBR 600 Myyty!

    watch it dude ! ! !
  5. #35
    Lainaa (kawabata @ Maalis. 29 2008,23:08) kirjoitti
    ettei olisi akun pasahduskin seurausta tuosta jostain oikkarista? no sähköistä ymmärrän niin vähän, etten ala ketään neuvomaan niissä ainakaan.
    En usko koska jarruvalo ongelma oli jo viime ajokauden lopussa, en vaan jaksanut sillon perehtyä.

    Taisin kiusata tuota akkua vaan turhan paljon viime viikolla, kun sahasin sen monesti tyhjäks ja sitten taas äkki lataus ja sit autolla virtaa väkisin ja sitten taas tyhjänä rasitus...No voi ollakin joku pahempi oikkari, mutta luulis sulakkeiden palaneen...

    Hankalampi homma tuo jarruvalo juttu kun ei ole mitään hajua mistä sitä vikaa alkaa etsimään ja kaikki johdot on nipussa
    Kawasaki ZZR 1100 -92, Honda TRX 400 EX -02
  6. #36
    Lainaa (BASS @ Maalis. 30 2008,00:10) kirjoitti
    Lainaa (kawabata @ Maalis. 29 2008,23:08) kirjoitti
    ettei olisi akun pasahduskin seurausta tuosta jostain oikkarista? no sähköistä ymmärrän niin vähän, etten ala ketään neuvomaan niissä ainakaan.
    En usko koska jarruvalo ongelma oli jo viime ajokauden lopussa, en vaan jaksanut sillon perehtyä.

    Taisin kiusata tuota akkua vaan turhan paljon viime viikolla, kun sahasin sen monesti tyhjäks ja sitten taas äkki lataus ja sit autolla virtaa väkisin ja sitten taas tyhjänä rasitus...No voi ollakin joku pahempi oikkari, mutta luulis sulakkeiden palaneen...

    Hankalampi homma tuo jarruvalo juttu kun ei ole mitään hajua mistä sitä vikaa alkaa etsimään ja kaikki johdot on nipussa
    Vikaa voit tutkia ottamalla ne liittimet irti etujarrukahvan luota.Virtapäällä näet yleismittarilla(=20V asento,toinen runkoon ja toinen liittimeen) kumpi piuha tuo sinne virtaa.Kun sen tiedät,sammuta virta.Se oikari on siinä toisessa piuhassa matkalla jarruvalolle tai jarruvalolampussa.Huomioida pitää myös että takajarrupolimen katkaisija myös on samassa liittyen matkalla samaan johtoon.Sininen johto punaisella raidalla,vain katkaisijoilta lähtevät johdot ensimmäiseen liittimeen asti ovat eri väreillä.
    Etujarrukatkaisijalta lähtee mustana,vaihtuu ekan liittimen jälkeen sini/pun.
    Takajarrukatkaisijalta lähtee sinisenä,vaihtuu ekan liittimen jälkeen sini/puna.
    Pari niksiä tuli mieleen mitkä pienentävät etsimistä.Irroita se jarruvalopoltin ja se takajarrupolkimen katkaisija linjasta liittimistä sieltä jostain satulan alta ja kokeile vieläkö polttaa sulakkeen.Jos polttaa niin oikari on sitten johtosarjassa jossakin.



    http://www.youtube.com/watch?v=VZE-wSjrqwI&feature=player_detailpage#t=159s
  7. #37
    Pitäskö tässä ilmoittautua itelläi. Tallissa lymyää -90 "muumikeula" C1. Kilometrejä takana vasta 170 tkm. Ostin kesällä -07 tuon kapistuksen, nyt sitten laittanut iskuun tulevaa kautta varten.

    Tässä vähän historiaa:

    1. omistaja oli ollut lomareissulla muistaakseni Espanjassa, siellä ollessaan pyörä oli varastettu.

    Kaveri oli sitten bongannut AVK:lta kys. yksilön, oli ollut vielä korjattavaksi ehdoin. Hän oli soitellut edelliselle omistajalle, pyörä oli ollut lainassa espanjan kavereilla muutaman vuoden kunnes löytynyt ja palautettu Suomeen.

    No kaveri sitten maalautti tän ja fiksaili näiden luvattomien käyttöönottajien aikaansaamia jälkiä, ja matka jatkuu. Kesä 07 sitten ostin tän itselle. Olen siis 3. omistaja.

    Viime kesänä laitoin tähän D4 koneesta kannen. Oli meinaan vanhan kannen venakoneisto vähän kulunut. Mutta tämä on tarina erikseen.

    Loppukesästä uusin takalinkkuun kaikki puslat ja neulalaakerit, ostin myös sen pisimmän pultin, koska sekin oli kulunut holkin kohdalta ohueksi.

    Syksyllä sitten alkoi se 2-vaihde hylkimään, talven aikana vaihdoin loodaan D-mallin 2 ja 6 rattaat ja siirtäjän. Delvacit koneeseen ja menoksi.

    Tässäpä tätä vuodatusta...



    B-King K8, The Black One.
  8. #38
    Lainaa (lippa @ Maalis. 30 2008,01:05) kirjoitti
    Lainaa (BASS @ Maalis. 30 2008,00:10) kirjoitti
    Lainaa (kawabata @ Maalis. 29 2008,23:08) kirjoitti
    ettei olisi akun pasahduskin seurausta tuosta jostain oikkarista? no sähköistä ymmärrän niin vähän, etten ala ketään neuvomaan niissä ainakaan.
    En usko koska jarruvalo ongelma oli jo viime ajokauden lopussa, en vaan jaksanut sillon perehtyä.

    Taisin kiusata tuota akkua vaan turhan paljon viime viikolla, kun sahasin sen monesti tyhjäks ja sitten taas äkki lataus ja sit autolla virtaa väkisin ja sitten taas tyhjänä rasitus...No voi ollakin joku pahempi oikkari, mutta luulis sulakkeiden palaneen...

    Hankalampi homma tuo jarruvalo juttu kun ei ole mitään hajua mistä sitä vikaa alkaa etsimään ja kaikki johdot on nipussa
    Vikaa voit tutkia ottamalla ne liittimet irti etujarrukahvan luota.Virtapäällä näet yleismittarilla(=20V asento,toinen runkoon ja toinen liittimeen) kumpi piuha tuo sinne virtaa.Kun sen tiedät,sammuta virta.Se oikari on siinä toisessa piuhassa matkalla jarruvalolle tai jarruvalolampussa.Huomioida pitää myös että takajarrupolimen katkaisija myös on samassa liittyen matkalla samaan johtoon.Sininen johto punaisella raidalla,vain katkaisijoilta lähtevät johdot ensimmäiseen liittimeen asti ovat eri väreillä.
    Etujarrukatkaisijalta lähtee mustana,vaihtuu ekan liittimen jälkeen sini/pun.
    Takajarrukatkaisijalta lähtee sinisenä,vaihtuu ekan liittimen jälkeen sini/puna.
    Pari niksiä tuli mieleen mitkä pienentävät etsimistä.Irroita se jarruvalopoltin ja se takajarrupolkimen katkaisija linjasta liittimistä sieltä jostain satulan alta ja kokeile vieläkö polttaa sulakkeen.Jos polttaa niin oikari on sitten johtosarjassa jossakin.
    Jep, näin olen tutkinutkin. Mutta noista johdon väreistä en ollut selvillä. Kiitoksia!

    Molemmat etujarrukahvalle tulevat liittimet on on suorassa yhteysessä maihin, paitti kun ottaa takajarrukatkaisimelta liittimet irti, niin sitten on vaan toinen. Elikäs vika on varmaan jossain tässä välissä sitten varmaankin. Pitää tuota johtosatsia tutkia hieman tarkemmin
    Kawasaki ZZR 1100 -92, Honda TRX 400 EX -02
  9. #39
    Lainaa (BASS @ Maalis. 30 2008,12:49) kirjoitti
    Jep, näin olen tutkinutkin. Mutta noista johdon väreistä en ollut selvillä. Kiitoksia!

    Molemmat etujarrukahvalle tulevat liittimet on on suorassa yhteysessä maihin, paitti kun ottaa takajarrukatkaisimelta liittimet irti, niin sitten on vaan toinen. Elikäs vika on varmaan jossain tässä välissä sitten varmaankin. Pitää tuota johtosatsia tutkia hieman tarkemmin
    Se toinen(sini/puna) mikä menee takajarrupolttimelle on yhteydessä maahan jos polttimo on paikallaan kun yleismittarilla johtavuutta mittaa.Sen toisen(ruskea) joka tulee etujarrulle pitäisi virta päällä antaa 12v= .Jos tämä antaa sen jännitteen eikä sulake pala niin helpointa on ehkä vetää vain se toinen piuha erillisenä ja liittää matkalla siihen takajarrun piuha mukaan testailua varten.
    http://www.youtube.com/watch?v=VZE-wSjrqwI&feature=player_detailpage#t=159s
  10. #40
    Lainaa (Wesipyssy @ Maalis. 30 2008,12:05) kirjoitti
    Pitäskö tässä ilmoittautua itelläi. Tallissa lymyää -90 "muumikeula" C1. Kilometrejä takana vasta 170 tkm. Ostin kesällä -07 tuon kapistuksen, nyt sitten laittanut iskuun tulevaa kautta varten.

    Tässä vähän historiaa:

    1. omistaja oli ollut lomareissulla muistaakseni Espanjassa, siellä ollessaan pyörä oli varastettu.

    Kaveri oli sitten bongannut AVK:lta kys. yksilön, oli ollut vielä korjattavaksi ehdoin. Hän oli soitellut edelliselle omistajalle, pyörä oli ollut lainassa espanjan kavereilla muutaman vuoden kunnes löytynyt ja palautettu Suomeen. Olen siis 3. omistaja.

    Loppukesästä uusin takalinkkuun kaikki puslat ja neulalaakerit, ostin myös sen pisimmän pultin, koska sekin oli kulunut holkin kohdalta ohueksi.

    Syksyllä sitten alkoi se 2-vaihde hylkimään, talven aikana vaihdoin loodaan D-mallin 2 ja 6 rattaat ja siirtäjän. Delvacit koneeseen ja menoksi.
    melko samat kilsat kuin munkin zetorissa, reilut 170 000 km. on tuo sunkin muumikeula saanut varmaan kovaa kättä epsanjan kikkoloilta. puslat tietysti kuluvat ja tuo 2 vaihteensiirtäjä ja -rattaat on yksi kilsojen myötä tuleva tyyppivika. itellä on vielä kaikki alkpuperäistä tuossa rottapyörässä, joka on tosin kahdesti käynyt tarkastalemassa suomen metsänhoitoa ja maataloutta. siksi siis rotta.



    tervetuloa zetoripalstalle tännekin sitten. niin ja tuolla on lasetusfoorumi ja blogintapainen, löytyy joitakin kuvia tuolta kuvagalleriasta kotisiivuilta:pataatin sivut



    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  11. #41
    Venttilit olivat kaikki muut säädöissään, paitsi yhdestä joutuu hiomaan 0,05 pois.

    Laitoin uuden akun ja kaikki toiminnot vaikuttivat normaaleilta.

    Jarruvalo vika on jotenkin korjaantunut, kun ei enää polttele sulaketta. Joku vika sieltä olisi syytä löytää, ettei sitten heti tilttaa kun ajoon pääsee...

    Toinen jarruvalo oli väärinpäin, mutta tuskin se tuon sulakkeen palamista on voinut aiheuttaa?
    Kawasaki ZZR 1100 -92, Honda TRX 400 EX -02
  12. #42
    Lainaa (lippa @ Maalis. 29 2008,13:49) kirjoitti
    Lainaa (mtt1 @ Maalis. 28 2008,20:20)
    http://kuvablogi.com/nayta/iso/img1002814.jpg
    Kyllähän tuo pyrstö oudolta linnulta näyttää mutta kuinkas sulla on ohjaustanko-mallia,vai onko silmissäni vikaa.
    Hetkeen en päässyt nettin ja pari kyselyä oli pärrästäni. Peräpää valoineen oli ostaessa ja on uitettu saksan puolelta. Normi takapää ei innostanut ostaa lainkaan tällaista pyörää vaikkei muuta vikaa olekaan. Tehoa ja ajettavuutta mukavasti. Ohjaustanko on toki kans saksan tekosia eli "crossitanko" tms. Kivasti leventää otetta sekä keventää käsittelyä ja hieman pystympi ajoasento pidemmille reissuille... Sopii hyvin tällaiselle selkä vaivaiselle... Ja nyt näyttää vihdoin kelit lupaavilta. Kunhan pihatiet sulaa että pääsis isolle tielle
    Zzr1100 -99 kameleontti ankanpyrstö
  13. #43
    ne saksassa palio nuita leveitä stongia asentelee vähän joka toiseen sporttipyöräänki. sanovat sitä superbike lenkeriksi siellä. mullaki on ite asennettuna lsl streetfighter stonga tuohon kärpiöön. on se suomen nopeusrajoituksilla mukawampi ajaa ja kaupunkipyörittelyssä ihan upea, pyörä tuntuu puolet ketterämmältä. tosi kovaa sillä ei sitten enää ole niin mukawa ajaa. siksi moinen vähän kummastuttaakin vapaiden nopeuksien saksassa.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  14. #44
    Aattelin heittää pari lisäkuvaa kun pari oikein kehuskelikin... kun ei oikein pelkkää perää teille Kawasteille viitsi näyttää. Muille saattaa vahingossa...
    Heissulivei mennessään...
    kuvablogi
    Zzr1100 -99 kameleontti ankanpyrstö
  15. #45
    Itsellä tommonen -91 C2 mittarissa jotain vajaa 90 tkm. Pyörä tuli ostettua ensipyöräksi tuossa viimekeväänä. Aiemmin hiukan 600 cbr:stä kokemusta ja hyvin on hanskassa pysynny.

    Aiemmilta omistajilta pyörään on asennettu Laserin putkisto alusta, syttypyörä, KN filtteri ja suuttimia räpelletty.

    Renkaiden vaihdolla diabloihin ja perää korottamalla jopa mutkiin taittuu paremmin mitä tuo CBR mielestäni.

    Eipä oo tarvinnu paljoa remppaa tehä, etuhaarukan ylemmän ja alemman laakerin vaihoin ihan vaan huvin vuoksi, öljyt myös tuli putkiin uudet (15w). Pakosarjan tiivisteet tuli vaihdettua kun yksi oli murtunut. Delvaceilla tullu viimekesänä päästelyä 10tkm.

    Etupäässä vaimennus on jotenkin luonnoton, yritin viimesyksynä avata putket mutta eihän niitä auki saanut, ainakoon näillä taidoilla. Onko siinä jokin kikka tai erikoistyökalu jota tarvitaan?

    muutamia kuvia ennen perän korotusta jostain matkan varrelta http://kuvablogi.com/nayta/1010830/



    -91 Kawasaki ZZR 1100
  16. #46
    Uuh... Tulipa tuossa ajeltua 80 km... On se vaan mahtavaa touhua kertakaikkiaan.


    Loota pelaa tuolla Delvacilla paljon herkemmin, saas nähdä sitten kesällä kun ilmat lämpeää...
    B-King K8, The Black One.
  17. #47
    Lainaa (TuomasJ @ Huhti. 02 2008,00:29) kirjoitti
    Itsellä tommonen -91 C2 mittarissa jotain vajaa 90 tkm. Pyörä tuli ostettua ensipyöräksi tuossa viimekeväänä. Aiemmin hiukan 600 cbr:stä kokemusta ja hyvin on hanskassa pysynny.

    Aiemmilta omistajilta pyörään on asennettu Laserin putkisto alusta, syttypyörä, KN filtteri ja suuttimia räpelletty.

    Renkaiden vaihdolla diabloihin ja perää korottamalla jopa mutkiin taittuu paremmin mitä tuo CBR mielestäni.

    Eipä oo tarvinnu paljoa remppaa tehä, etuhaarukan ylemmän ja alemman laakerin vaihoin ihan vaan huvin vuoksi, öljyt myös tuli putkiin uudet (15w). Pakosarjan tiivisteet tuli vaihdettua kun yksi oli murtunut. Delvaceilla tullu viimekesänä päästelyä 10tkm.

    Etupäässä vaimennus on jotenkin luonnoton, yritin viimesyksynä avata putket mutta eihän niitä auki saanut, ainakoon näillä taidoilla. Onko siinä jokin kikka tai erikoistyökalu jota tarvitaan?

    muutamia kuvia ennen perän korotusta jostain matkan varrelta http://kuvablogi.com/nayta/1010830/
    Eipä siinä putkien avaamisessa kovin kummoisia työkaluja tarvita.
    Sopiva lenkki tai hylsy millä saa korkin yläpäästä ja sopiva kuusiokoloavain millä saa pultin alapäästä.näkyy kun katsoo etuakselin irroituksen jälkeen sieltä alapäästä.Tietysti pitää kaataa öljyt ensin pois ja irroittaa pölysuojan alta stevan lukitin ruuvarilla sopivasti vääntämällä.
    Se kuusiokolopultin kolo kannattaa puhdistaa hyvin ja varmistaa että avain menee aivan pohjaan ettei pultin pää vaurioidu.
    http://www.youtube.com/watch?v=VZE-wSjrqwI&feature=player_detailpage#t=159s
  18. #48
    Joo yläpää tuli avattua ja öljyt pois, tuota stefaa en tainnu irrotella vielä kummemmin mutta kun sitä alapäätä alko avaamaan niin ei tapahtunu mitään, pultti oli äärettömän jäykkä ja eipä alkanu mikään paikka aukeemaan ku vähän pyöritti, jätin homman sikseen.... pitää koittaa tässä kun jaksaa niin uutta urakkaa.

    No tänään ku meinasin talven jäliltä ekaa kertaa käynnistää niin eipä lähteny, virtaa saa ja valot OK, mutta ei käynnisty, ei ees lupaa. Liekkö tulppa kastunu tai sitte sytytyksessä häikkää... huomenna uutta yritystä.



    -91 Kawasaki ZZR 1100
  19. #49
    Lainaa (TuomasJ @ Huhti. 02 2008,20:05) kirjoitti
    Joo yläpää tuli avattua ja öljyt pois, tuota stefaa en tainnu irrotella vielä kummemmin mutta kun sitä alapäätä alko avaamaan niin ei tapahtunu mitään, pultti oli äärettömän jäykkä ja eipä alkanu mikään paikka aukeemaan ku vähän pyöritti, jätin homman sikseen.... pitää koittaa tässä kun jaksaa niin uutta urakkaa.

    No tänään ku meinasin talven jäliltä ekaa kertaa käynnistää niin eipä lähteny, virtaa saa ja valot OK, mutta ei käynnisty, ei ees lupaa. Liekkö tulppa kastunu tai sitte sytytyksessä häikkää... huomenna uutta yritystä.
    Zetorihan pyörittää vielä melko mukavasti startilla jos akun jännite onkin laskenut,mutta ei enää jaksa antaa kipinää.Yksi mahdollisuus että akku alkaa olemaan ehtoopuolella tai ei ole kunnolla lataantunut.Lähtee kyllä helposti käyntiin pienessä myötäleessä kakkosella(virta päälläl tietysti).Ja kakkostahan ei saa päälle kuin jonkinmoisessa vauhdissa jos vaihteistossa kuula paikallaan.

    Teleskoopin alapään pultista sen verran että saattaa olla käytetty lukitetta tai tiiivistys massaa ja siinä on tiiviste prikka myös.Pulttipyssy on kova sana irroituksessa.
    Pölysuojaa nostaa ylös,stefan lukitus rautalanka hässäkkä ruuvarilla varovasti irti,alapään pultti irti ja kova kiskaisu niin kyllä ne irtoo stefoineen päivineen.Kannattaa tarkastaa sen liukupalan teflon päällysteen kunto myös,on siinä männässä.
    Tietysti yläpään korkki ja öljyt ja jousi poitettu ensin.

    Nyt kun luin vähän paremmin niin kawaahan saa startata melkoisen kauan ennen kuin pumppu on ehtinyt kuivuneisiin kaasareihin pumpata bensaa.Tämä pumppuhan ei pumppaa kuin startatessa joten rikastin vain täysin päälle ja starttia.Saa todellakin startata pitkään.Kyllä se siitä lähtee.Apukaapelit esim autosta olisi kyllä hyvät ettei akku hyydy.



    http://www.youtube.com/watch?v=VZE-wSjrqwI&feature=player_detailpage#t=159s
  20. #50
    Kiitti vinkeistä. Pitääki ottaa asiaks ja laitella toi keula kuntoon.

    Joo akku kyllä pitäis olla vielä iskussa, on nyt latuuksessa ja huomenna uutta yritystä, pyörittää kyllä hyvin mutta ei lupaile kyllä sitte mitenkään.
    -91 Kawasaki ZZR 1100
  21. #51
    Tänään tuli sitten ajettua tämän ajokauden ensiajo,vaikkei vielä pitänytkään.Noin 50km tuli eli Hiidenvesi ympäri ja kaikki tuntui toimivan normaalisti.Lauantaina olisi sitten tarkoitus rääkätä pyörää lisää ja mennä All Right:in kevätpäiville pärrällä.Säävaraus.
    http://www.youtube.com/watch?v=VZE-wSjrqwI&feature=player_detailpage#t=159s
  22. #52
    Venttiilit on säädetty ja säädön jälkeen hörähti ekalla käymään. Samalla vaihdoin denson tulpat. Viime keväänä oli venttiilisäädössä mopokorjaamolla, samalla vaihdettiin tulpat ja huomasin tulppia vaihtaessa nyt, että olin ajanut viime kesän aukinaisilla tulpilla. Kaikki lähti käsin auki. Olivat unohtaneet kiristää. Ihme kyllä ei ollut yhtään vuotanut.
    Kawasaki ZZR 1100 -92, Honda TRX 400 EX -02
  23. #53
    Lainaa (BASS @ Huhti. 02 2008,22:15) kirjoitti
    Venttiilit on säädetty ja säädön jälkeen hörähti ekalla käymään. Samalla vaihdoin denson tulpat. Viime keväänä oli venttiilisäädössä mopokorjaamolla, samalla vaihdettiin tulpat ja huomasin tulppia vaihtaessa nyt, että olin ajanut viime kesän aukinaisilla tulpilla. Kaikki lähti käsin auki. Olivat unohtaneet kiristää. Ihme kyllä ei ollut yhtään vuotanut.
    Onneksi näissä vanhoissa zetoreissa on alhaiset puristuspaineet.
    http://www.youtube.com/watch?v=VZE-wSjrqwI&feature=player_detailpage#t=159s
  24. #54
    Oletteko kilpailuttaneet vakuutusyhtiöt?

    Itsellä on IF seisonta-ajallinen tällä hetkellä ja olen ajatellut vaihtaa sen seisonta-ajattomaan.

    Millaisia hintoja on halvimmat sellaiset?
    Kawasaki ZZR 1100 -92, Honda TRX 400 EX -02
  25. #55
    If:n ympärivuotinen liikenne+hpv maksaa minulle hiukan yli 500 ekua. Oon 34v äijä ja asun pääministerin kunnassa (erit. oleellinen asia :-/) pääkaupungin kupeessa. Bonukset 20, eli nöfbie.
    Suzuki TL 1000 R ---> MYYNNISSÄ!! 3950 €
  26. #56
    Noniin johan lähti käymään, ruiskuttelin CRC:tä joka paikkaan ja akku täyteen niin lähti. Liekkö jotain kontaktihäikkää jossain ollu tai tulppa eilen kastunu.

    Ei vaan vilkut toiminu, pitää tässä se ottaa työn alle kuten noi etuputkekki.

    Eturatasta ei tiesti kannata pienentää mutta oon miettiny takarattaan vaihtoa suurempaan, eli meneeköhän 49 piikkinen jo liian suureksi, alkuperänenhän on 45 piikkinen? 47 ois sitte se kompromissi.
    -91 Kawasaki ZZR 1100
  27. #57
    Nonii, tänään ajattu kevään ensi lenkit!

    Ympärivuotinen vakuutus Ifissä oli vain 385e joten otin sen.

    Tosin nyt Zetori on lakannut lataamasta. Tunnin ajon jälkeen yht äkkiä sammu ja virrat hävinny. Apuvirralla lähti käymään, mutta mittaisin niin ei lataa

    Mitenkäs tuo lataus käytännössä tuossa tapahtuu ja mistä piuhat tulee? On varmaan mennyt joku johto poikki tai jotain...

    E: tosin onhan siinä akun räjähdyksessä joku voinut hajotakkin...



    Kawasaki ZZR 1100 -92, Honda TRX 400 EX -02
  28. #58
    Lainaa (BASS @ Huhti. 03 2008,21:19) kirjoitti
    Tosin nyt Zetori on lakannut lataamasta. Tunnin ajon jälkeen yht äkkiä sammu ja virrat hävinny. Apuvirralla lähti käymään, mutta mittaisin niin ei lataa *

    Mitenkäs tuo lataus käytännössä tuossa tapahtuu ja mistä piuhat tulee? On varmaan mennyt joku johto poikki tai jotain...

    E: tosin onhan siinä akun räjähdyksessä joku voinut hajotakkin...
    Täytyy vaan tuumata että jotain on tosi pahasti vialla, Ei ne akutkaan räjähtele huvikseen. Huolestuttavaa.
  29. #59
    Siinä moottorin päällä se laturi on kuin autoissa,vaihtovirtalaturi.
    Kaikki on siinä laturissa itsessään(tasaaja ja säädin).Laturista lähtee kaksi piuhaa musta ja ruskea.Ensimmäisessä liittimessä musta muuttuu valkoiseksi ja ruskea pysyy ruskeana.Ruskea on varsinainen latausvirta ja olisko se valkoinen sitten sellaista herätettä,unohtui miksi sitä nyt kutsutaan,olisko D+.
    http://www.youtube.com/watch?v=VZE-wSjrqwI&feature=player_detailpage#t=159s
  30.  
  31. #60
    Lainaa (lippa @ Huhti. 03 2008,22:38) kirjoitti
    Siinä moottorin päällä se laturi on kuin autoissa,vaihtovirtalaturi.
    Kaikki on siinä laturissa itsessään(tasaaja ja säädin).Laturista lähtee kaksi piuhaa musta ja ruskea.Ensimmäisessä liittimessä musta muuttuu valkoiseksi ja ruskea pysyy ruskeana.Ruskea on varsinainen latausvirta ja olisko se valkoinen sitten sellaista herätettä,unohtui miksi sitä nyt kutsutaan,olisko D+.
    Kiitoos!

    Tutkin illalla vielä sen verran, että epäilisin laturilta olevan liittimen olevan huonossa kontaktissa tai sitten vallan irki. Muistelin että se oli edellisen omistajan toimesta jostain syystä vedetty eristynauhalla jotka otin venttiilejä säädettäessä pois.
    Kawasaki ZZR 1100 -92, Honda TRX 400 EX -02
Sivu: 2 / 64:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12341252 ... ViimeinenViimeinen