Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 39:sta
  1. #1
    Syksyllä tuli tämmönen laite hommattua ja talven projektina oli ainoastaan uuden sävyn sutiminen pintaan. No, muutama pikku muutos tuli samalla tehtyä (maski, putki ja kilpiteline mm.). Mittari vaihtuu vielä sirompaan ja (sivu)kilpiteline ei oo paikallaan.

    Mikäli mopotin vielä syksyllä mulla on, vois perälle näyttää rälläkkää ja muuta pientä jatko jalostusta. Sempä tosin näkee sitten.

    Tästä lähettiin:


    Ja tähän päädyttiin:
  2. #2
    onks toi lypsykone joku sisäpiirin juttu?
    990 SM-T -11
    FZ1-N -07
    ZX-9R F2P -04
    CBR 600 F4 -00
    NSR 125R -94
  3. #3
    Eipä varsinaisesti. Rivi-tvinien yhteydessä on tuo ilmaisu tullu esiin niin kauan kuin jaksan muistaa. Toisekseen, normi merkkitarra tuntui tylsältä kun kaikissa edellisissä tekeleissäni on ollu normi logot.
  4. #4
    nätiltä näytti sun er-6 jo tos ekas kuvas mut makeemmaks se tulin ton maalauksen jälkee. Suoraa sanottuna en oo mikää er-6 ystävä ulkonäöllisesti mut tää on iha nätti peli.
  5. #5
    Onhan näitä koneita sanottu lypsykoneiksi kautta aikain, mutta ensimmäinen oli Jawa 150cc ja sen nimi alkoi lypsyjakkarasta, jota sen satula kieltämättä muistutti. 350 Honda kantoi lypsykone nimeä ja viimeisenä 500cx. Mutta että Kawa?
    poku banuhäiskä:Suzuki,Moto-Guzzi,Velocette ja NSU-601
  6. #6
    Aika erikoinen väritys, ei varmaan kaikkien makuun mut omalla tavallaan hieno kyllä! Oliko sulla aiemmin se samantyylisesti maalattu cebari?
    Kawasaki ZX7R -01

    * * * * "everyone loves you when you are dead..."
  7. #7
    Jäikö sulle tuon alkuperäinen äänenvaimennin ja myytkö mahdollisesti mihin hintaan.
    Taivas saa odottaa
  8. #8
    JP:n puolesta vastaten. Hänellä oli samanvärinen cebari ja blade aikaisemmin.
    Ei riemulla rajaa kun pappiksella ajaa!
  9. #9
    Niinkuin Tctic sanoikin, oransseja on pari aikaisempaa myös ollut. Blade löytyy tältä samalta "Oma Pyöräni"-palstalta.

    BlackCat: Alkup. vaimennin jää itelle jemmaan, mutta mulla on joutilaana toinen vakiovaimennin jolle on annettu pikkusen puukkoa (mm. kiinnityskaulus puuttuu). Näkyviltä osilta ihan hyvässä kunnossa, kaipaa kuitenkin työtä ennen asennusta.

    Lypsykoneelle tämäkin kuulostaa, ei ees tuolla Laserilla pääse siitä kunnolla eroon. Ihan sama, mukava tällä on kuitenki papattaa.

    Tuossa tuoreemmassa kuvassa on vielä paikallaan vakiomittaristo, joka antoi tietä Sigmalle. Ja peilit, oranssit kahvat ja kilpi näyttää kans vielä tuosta puuttuvan. Jospa nyt vihdoin sulaa lumet sen verran että saa laitoksen ulos pajalta niin vois ottaa tuoreempia kuvia...
  10. #10
    Tuossapa niitä päivitettyjä kuvia. Peilit vaihtunee takas tangonpääversioihin jahka saan maalattua ne valkeaksi. Koko ajan tuntuu projekti jatkavan kehittymistään...







  11. #11
    Toihan on nätti!
    Triumph Scrambler 900 -07 / Desert sled tracker projekti
    Ex. Triumph Street Triple R -12, Ktm Duke 690 -08, Triumph Speed Triple 1050 -05, Honda Cbr 600f / RR.
  12. #12


    Millä tollasen saa myytyä eteenpäin sitten kun haluaa pyörää vaihtaa?

    Ja mä kun oikein ketjun alotin taannoin pohtiakseni, uskaltaakko laittaa pyörään pienet teipit, että saako ne pois kun pyörän myy

    Hemmetisti vaivaa oot nähny, hatun nosto siitä
    Suzuki SV 650 S -06
    Suzuki GS 500 E -99
  13. #13
    Hyvin nuo on tainneet tehdä kauppansa. Ainakin minulle kelpaisi kyseinen pyörä.
    Ei riemulla rajaa kun pappiksella ajaa!
  14. #14
    Ihan hyvin nämä rakennelmat on ainakin mulla menny kaupaksi.

    T: Ostappa tosiaan tästä hyvä papatin. Ja äkkiä...
  15. #15
    Miten tollane er6 yleensä menee ees kaupaksi vakiona tos on nii hyvät kamot ettei heti tunnista ees samaks pyöräks!
  16. #16
    Lainaa (Aavikko @ Heinä. 18 2008,19:12) kirjoitti
    Miten tollane er6 yleensä menee ees kaupaksi vakiona * tos on nii hyvät kamot ettei heti tunnista ees samaks pyöräks!
    Kyllä kuutosen luulis menevän helpommin kaupaksi kuin viitonen, jonka myyminen onkin jo hatunnoston arvoinen suoritus. Siinä punnitaan kuka on kauppamies.
    990 SM-T -11
    FZ1-N -07
    ZX-9R F2P -04
    CBR 600 F4 -00
    NSR 125R -94
  17. #17
    Lainaa (jsavilaa @ Kesä. 13 2008,12:16) kirjoitti
    Tuossapa niitä päivitettyjä kuvia. Peilit vaihtunee takas tangonpääversioihin jahka saan maalattua ne valkeaksi. Koko ajan tuntuu projekti jatkavan kehittymistään...







    Pakko kysyä mites viranomaiset suhtautuu tuohon kilven sijaintiin kun pakolliset rekisterovalot ja heijastimet puuttuu ... Itse viranomaisten kanssa kinanneena!

    T:JL
    Näillä mennään mitä on saatu !
  18. #18
    Lainaa (xj650t @ Heinä. 21 2008,09:52) kirjoitti
    Pakko kysyä mites viranomaiset suhtautuu tuohon kilven sijaintiin kun pakolliset rekisterovalot ja heijastimet puuttuu ... Itse viranomaisten kanssa kinanneena!

    T:JL
    Kilpivalo on normaalisti kilven päällä (musta mötikkä) ja heijastin akkukotelon kyljessä, pyörän keskilinjalla.
  19. #19
    Mietin itse samanlaista, mutta sitten taas.. Ottaako kiinni kunnolla kantattaessa ja kuinka ketjut likaa kilpeä?
    Suzuki SV650S -06 -> Suzuki Gsx-R 600 k6 -> Husqvarna SM 610 ie -> Dinli 460 "supermoto" -> Bobber -> Kawa ZX-6R ff-stunt
  20. #20
    Lainaa (HeGeone @ Heinä. 31 2008,22:41) kirjoitti
    Mietin itse samanlaista, mutta sitten taas.. Ottaako kiinni kunnolla kantattaessa ja kuinka ketjut likaa kilpeä?
    Tosissaan en oo koittanu että että missä kohtaa tuo ottaa tiehen kiinni, mutta ei oo toistaiseksi ympyröissä eikä edes Norjan serpentiineissä ottanut osumaa tiehen vaikka välillä on saanu ihan reippaasti taivutella mutkiin. Yllättävän vähän sotkeutuu vaikka ketju menee aivan vierestä. Kilpi oli vielä ihan luettavassa kunnossa 3.7tkm Norjan keikan jälkeen, vaikka matkaan otin epähuomiossa semmosta reippaasti sotkevaa ketjuöljyä.
  21. #21
    Talvi tuli ja Kawalle piti päivitystä mietiskellä. Erinäisten varaosatilausten ja pikku askartelun jälkeen voi kurvata uuteen kesään. Vielä ois pikku viilailua (mm. teipit, lokari ja sivukatteet vaihtoon yms.), mutta jos ei saa kaikkea nyt tehtyä niin ens talvena sitten.

  22. #22
    Hieno on!!

    Valkoinen on vaan niin hieno väri moottoripyörässä!
    Yamaha R6 -04

    Yrc.fi

    "Nollasta sataan alle viiden, se on nopeaa, nopeaa." -Kuustonen-
  23. #23
    Jeah! ei näytä enää er-6
  24. #24
    osuuks toi ohjaustanko tankkiin ?vai jääks siihen väliä.vai ootko lyhentäny tankoa?
  25. #25
    Uuden perän oot näköjään vaihtanu. Kyllä täytyy sanoa, että hieno erni on! Ite vaan ei riitä taito/tieto tehdä
    er-6n -06
    Z1000 -06
  26. #26
    Lainaa (piipu @ Huhti. 08 2009,19:36) kirjoitti
    osuuks toi ohjaustanko tankkiin ?vai jääks siihen väliä.vai ootko lyhentäny tankoa?
    Ei osu tankkiin. Tanko on lyhentämätön, en oo mitannu minkä levyinen (taitaa olla matala Lucas Superbike tms.)
  27. #27
  28. #28
  29. #29
    On kyllä saatanan nätti
    Suzuki GSX-R 1000 K7
  30.  
  31. #30
    Pientä päivtystä taas talven aikana...



Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen