Sivu: 12 / 12:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2101112
Tulokset 331:stä 342:een 342:sta
  1. #331
    Lainaa Peltsii kirjoitti Katso viesti
    Varmaan "hyvässä" kuosissa sun maalipinta, jos huuhtelet kastelukannulla... Ja sieni, peseekö joku oikeasti sienellä vielä vuonna 2015 ? Kai sä kuivaatkin säämiskällä ?

    Ja liukkaria ek kyllä tarvitse mihinkään muuhun, kuin takavanteeseen. Itse vedin eilen pinnat dodo juice lime primellä ja päälle dodo juice rainforest rub green vaha. On hiton kallista vahaa, mutta kiilto ja kestävyys on jotain aivan muuta, kuin bensalle haisevissa markettivahoissa
    Kyllä vain,moni on ihmetellyt miten voi olla vieläkin kuin uusi vaikka yli 10v vanha pyörä.
    Liukkaria käytän tosiaan vanteelle ja takahaarukkaan,hyvä että säkin tajuat ettei sitä käytetä öljyn sekaan lisäaineena.
    Sieni on tosiaan jännä,oox koskaan nähny?
    Horo Elää !
  2. #332
    Lainaa HondaCebari kirjoitti Katso viesti
    Kyllä vain,moni on ihmetellyt miten voi olla vieläkin kuin uusi vaikka yli 10v vanha pyörä.
    Liukkaria käytän tosiaan vanteelle ja takahaarukkaan,hyvä että säkin tajuat ettei sitä käytetä öljyn sekaan lisäaineena.
    Sieni on tosiaan jännä,oox koskaan nähny?
    Oon mä niitä sieniä nähnyt kaupan hyllyllä joskus ja iihmetellyt, ostaako niitä joku.

    Itselläni on aidosta lampaasta tehty sonüs pesukinnas, "vähän" hellävaraisempi, kuin naarmuttava sieni. Mut kukin tyylillään. Itse en viittisi pintaa KASTELLA kastelukannulla ja sitten hieroa pinnassa olevaa hiekkaa sienellä, vaan mieluummin PESEN painepesurilla ensin ja sitten hellävaraisesti kintaalla ja big orangella
    1199S Panigale
  3. #333
    Täällä ketju pesukeskustelulle: http://www.moottoripyora.org/keskust...y%F6r%E4n+pesu

    Modet ehkä siirtää Keskustelun sinne? Aiheesta on vähintään yhtä monta mielipidettä kuin öljyistä.

    Ja pesuvinkkejä lisää: fosfaattipohjaisilla aineilla irtoaa pinttynyt lika, ei tarvitse käyttää noita hiovia puhdistustahnoja. Ainakin Lousin Procycle suihkeessa on fosfaattia ja on tehokas. Parempi kuin perinteiset mäntysuopapinelinet yms. Pesutestejä esim http://www.motorradonline.de/sonstig...rtetest/245068

    Carnaubavahat on kyllä hyviä, mutta niistä jää aikaa myöten kellertävä pinta, näkyy valkoisella pohjalla. Mikä olisi hyvä tökötti valkoisen pyörän vahaamiseen?
    K1200GT & 701Enduro
  4. #334
    Lainaa -perttu- kirjoitti Katso viesti
    Menee ihan nyt painepesurijutusteluksi Lidlin ketjussa, mutta itse ostin juuri 10 vuotiaana särkyneen Clenin tilalle Hobbyhallista Annovi Reverberin... tuolla se on tallissa vielä paketissa ja jos huomenna kokeilisi pestä talouden autot.
    Toivotaan, että toimii pitkään. Sen jälkeen, onnea osien etsintään. Annovi Reverberi tekee lisenssillä mm. Black&Deckerin painepesurit ja B&D ei tarjoa muita varaosia koneeseen kuin uuden käyttöohjekirjan, joka todella harvoin on se osa joka rikkoutuu. Jälkimarkkinoita merkkiin ei ymmärtääkseni Suomessa ole.
    Triumph Daytona 675 tornado red '07 (2007 - 2009)
    Triumph Thunderbird '10 (2010-2021)

    - Turvaton karkulainen -
  5. #335
    Toivotaan näin ...ennen tuota Cleniä minulla oli juuri takuuajan yli kestänyt Kärcher, johon hajonneen osan tilalle varaosa olisi maksanut reippaasti enemmän kuin vastaava uusi laite kaupassa. Hieman olen asennoitunut noihin halpoihin laitteisiin niin, että ei niitä kannata korjailla vaan kestävät sen minkä kestävät.
    Mutkaista tietä näkymättömiin... jollakin?
  6. #336
    Minun mielestäni painepesuri on tarpeeton vehje tuollaisen normaali tiepölyn tms. pesussa. Tavan vesiletku
    riittää. Harjalla tai sienellä täytyy kuitenkin mekaanisesti hangata.
    Innokkaat painepesurin käyttäjät tekevät helposti enemmän vahinkoa kuin hyötyä.
  7. #337
    Voi herranjestas. On se kamalaa kun ei ne jaappanilaiset ole vielä kehitelleet pyöränpesukonetta näille kädettömille. Tekihän ne leipäkoneenkin.
  8. #338
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  9. #339
    Lainaa Suzu-ukko kirjoitti Katso viesti
    Ei ole kropansiirtelyn kanssa ongelmia kurveissa kun vehkeet vetää satulankin vahaan.
    Triumph Daytona 675 tornado red '07 (2007 - 2009)
    Triumph Thunderbird '10 (2010-2021)

    - Turvaton karkulainen -
  10. #340
    http://www.ebay.de/itm/Schaumlanze-S...item4187f48f39


    Onko vastaavasta laitteesta kellään kokemusta ? Nimenomaan siis juuri tuosta, eli tekeekö kunnon paksun vaahdon ?
    1199S Panigale
  11. #341
    Lainaa Peltsii kirjoitti Katso viesti
    http://www.ebay.de/itm/Schaumlanze-S...item4187f48f39


    Onko vastaavasta laitteesta kellään kokemusta ? Nimenomaan siis juuri tuosta, eli tekeekö kunnon paksun vaahdon ?
    Vaikka nyt ei Lildiin vissiin liity, niin menkööt.

    Foam Lancella ja ValetPro ph neutral snow foamilla tulee tämän tyyppistä:



    Kyllä tolla Foam Lancella saa aikaan sellaisen partavaahdon, kunhan vaan laittaa pesuaineen annostusta lancesta isommalle. Silloin ei kyllä välttämättä yks pullollinen riitä ainakan autoon. Pesukintaasta ja muista autonhoitofoorumeilta löytyy yllinkyllin lisää tietoa.
    Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
    Kawasaki Z750R 2012 exä
  12.  
  13. #342
    Lainaa Pitkiss kirjoitti Katso viesti
    Vaikka nyt ei Lildiin vissiin liity, niin menkööt.

    .
    Hain pesukeskustelua haulla ja jostain syystä kirjoitin vahingossa tähän topiciin..

    Tiedän kyllä millaista jälkeä KUNNON lancella tulee, ja kysymys olikin nimenomaan tuosta linkin tuotteesta. Sainkin vastauksen jo toista kautta, että on kunnon peli
    1199S Panigale
Sivu: 12 / 12:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2101112