Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
  1. #1
    Piti vähän vahailla mopoa kun taivaalta pukkas lunta eikä päässyt ajamaan. *Tein homman tällä kertaa pidemmän kaavan kautta.

    1.
    Ensin pesu fairyllä, jotta maalipinnasta saataisiin kaikki vanha vaha irti (tästä on kyllä monia mielipiteitä, mutta ainakin kaikki vaha lähtee pois).
    2.
    Käsittely claybarilla
    3.
    Sitten vuorossa oli Polymer-Sealant
    4.
    Lopuksi kerros NXT-Generation-Tech-Wax vahaa.

    Lopputulos näytti tältä:


    Ei paha 10v vanhaksi pyöräksi jota ei ole koskaan maalattu yli...



    MB C220 CDI
    Ducati SS1000
    KTM Superduke
  2. #2
    Lainaa (Sledgehammer @ Maalis. 19 2008,00:06) kirjoitti
    Ei paha 10v vanhaksi pyöräksi jota ei ole koskaan maalattu yli...
    Ei todellakaan paha! Oma pyöräraukka on paksun pölykerroksen alla.



    Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset ja muutokset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  3. #3
    Oletko löytänyt hyvän toimittajan Suomessa noille Meguiarsin tuotteille - itse olen aina tilannut UK:sta? Edustus Suomessa on ollut varsin nihkeää jostakin kumman syystä.
    Trust your instincts, be yourself!

    Kawasaki Z750 -04 --> Suzuki GSX-1300R Hayabusa -08--> Kawasaki ZZR1400 -12 --> Kawasaki H2SX SE -18
  4. #4
    HL-group noita kai tuo maahan. Turusta saa kahdesta paikasta. Turun kone ja laakeri sekä autofixaus Hellman. Performancecarcare on vissiin aika hyvä nettikauppa. Itse en oo tilannut kun on tuo kone ja laakeri työmatkan varrella.
    MB C220 CDI
    Ducati SS1000
    KTM Superduke
  5. #5
    mitäs noi kolme törppöä maksaa? Vois itekkin hakia, kun on kans työmatkan varrella
  6. #6
    No on kyllä pidetty pärrästä huolta, tuohan näyttää siltä ettei sillä olis edes juur ajettu *
    04 Buell xb12s

  7. #7
    Varmaan jossain 60e nurkilla. En nyt muista tarkkaan mitä noista maksoin.
    MB C220 CDI
    Ducati SS1000
    KTM Superduke
  8. #8
    Mistä noita löytyy täällä helsingin alueella?
    premier

    emeritus
  9. #9
    kylläpä duku kiiltää
    Vaikka allekirjoitukses lukee kawa



    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  10. #10
    Ei lue enää
    MB C220 CDI
    Ducati SS1000
    KTM Superduke
  11. #11
    Lainaa (Sledgehammer @ Maalis. 19 2008,00:06) kirjoitti
    Piti vähän vahailla mopoa kun taivaalta pukkas lunta eikä päässyt ajamaan. Tein homman tällä kertaa pidemmän kaavan kautta.

    1.
    Ensin pesu fairyllä, jotta maalipinnasta saataisiin kaikki vanha vaha irti (tästä on kyllä monia mielipiteitä, mutta ainakin kaikki vaha lähtee pois).
    2.
    Käsittely claybarilla
    3.
    Sitten vuorossa oli Polymer-Sealant
    4.
    Lopuksi kerros NXT-Generation-Tech-Wax vahaa.

    Lopputulos näytti tältä:


    Ei paha 10v vanhaksi pyöräksi jota ei ole koskaan maalattu yli...
    Ensiviikolla voisi olla kevät puunauksen aika:
    vielä tuli mieleen, että millainen asennusohje noissa tököteissä on? Annetaanko kuivua ja kiillotetaan pois? Entäs saako auringon valossa levittää? Millaisilla vehkeillä noita levitit/kiillotit? Oliko konetta vai ihan rättiin ja käsipelillä? Onko suosituksia vanteille jotain erityistä?
    Kiits.
  12.  
  13. #12
    Vanteisiin en oo vetänyt mitään. Putsaan ne sienellä johon suihkutan wd40 sppraytä. Lähtee ketjurasvasta lähtien kaikki paska helposti irti.

    Vahojen ja muiden aineiden annetaan kuivua ja sitten kiilllotetaan pois. Itse olen havainnut parhaaksi taktiikaksi kiilllottaa niin, että ensin ffroteepyyhkeellä kaikki ylimääräinen tavara pois ja sitten mikrokuituliinalla hieraistaan se kunnon pinta. Konetta en oo pyörään käyttänyt. Vahan levittämiseen mulla on kent merkkinen sieni jossa on semmonen lyhyt karva levityspinnalla. Saa tasaisen annostellun ja on helppo levittää. Unohdin mainita että claybarin jälkeen vetäisin vielä scratch x nimistä mequiarsin ainetta yhden kierroksen.
    MB C220 CDI
    Ducati SS1000
    KTM Superduke