Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
  1. #1
    Ikuisuusaihe koittakaa ymmärtää. Elikkäs matka on varattu 8.kesäkuuta laivalla turusta-tukholmaan Isabella vene(2mopoa ja yllättäen 2 ihmistä 74€/hytteineen ei paha?) Menossa olen keski-norja/ruotsin etapille. Tuli mieleen vaan, olenko liian aikaisin liikenteessä? Kaveri pelotteli: -ei asiaa norjaan(pohjoiseen) ainakaan, tai ainakin on kylmä kuin venäjällä(meinasin ajaa tornion kautta himaan etelään). Vai miten on? Matkakuume alkaa olee jo aika kovana......
    -Honda CBR 600 F4
    -Suzuki GSX-R 600
    -Honda CBR 600 F2
    -Yamaha FZ6-S
    -Honda CRF250R
    -KTM 125 EXC
    -GasGas EC 125
    -Suzuki Hayabusa
    -Kawasaki Z750

  2. #2
    Viime kesänä lähdin Norjaan 6.6. viikoksi. Kertaakaan ei laskenut alle 30 asteen, paitsi tunneleissa oli kylmä...niin ja muutaman tunturin huipullakin oli n. 22 - 25 astetta.
    Mutta se oli viime kesänä se.
  3. #3
    Mistä näitä tietää. Varsinkin kun on kerrottu, että ei vielä kannata kesäkuussa lähteä pohjoisnorjaan.) Onneksi on foorumi missä kysyä.....
    -Honda CBR 600 F4
    -Suzuki GSX-R 600
    -Honda CBR 600 F2
    -Yamaha FZ6-S
    -Honda CRF250R
    -KTM 125 EXC
    -GasGas EC 125
    -Suzuki Hayabusa
    -Kawasaki Z750

  4. #4
    Itse olen sitä mieltä että kesäkuussa siellä on kaunista. Suurin osa puroista on vielä täynnä vettä ja ei siis ole kuivunut on koskea jos jonkinlaista kuvattavaksi. Ötököitä on pohjoisessa alkukesästä vähemmän ja sää saattaa olla mitä vain heinä-elokuussakin. Norjaan mennessä tai ylipäätään reissuun mennessä kannattaa aina varautua lämpimillä vaatteilla.
    Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08


    m 72 projekti
  5.  
  6. #5
    Kesäkuun alussa siellä itsekkin pari kertaa olleena voin sanoa sen olevan hyvä aika mennä sinne.
    Näkee vielä lunta, koskissa ja joissa on vettä ja tienvarsilla voi bongata kunnon kinokset.
    Lämmintä on meilläkin ollut, mutta vuodet ei ole veljiä keskenään.
    Hyttysiä ei maisemissa paljoa vielä ole, eikä ne tuulisessa ilmanalassa viihdykkään.
    Sinne vaan.
    -Sergei-
    - Sergei-


    "Tiedättekö mitä siitä tulee kun risteyttää tiikerin ja kanarianlinnun??
    En minäkään tiedä, mutta kun se laulaa sitä on parasta kuunnella."