Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 69:sta
  1. #1
    En vielä ehtinyt koko testiä lukea, mutta pikaluvulla katsoen kovin kehuivat ominaisuuksia. Tehoa oli mitattu 180hv (joka oli testin toiseksi eniten).
    .
  2. #2
    Eikös se voittanut joissain jenkkilehdissäkin. ZX10 oli kakkonen ja muut japsit jääneet vähän näistä jälkeen. Tuntuisi tekstien perusteella tosi hyvältä laitteelta tuo '08 CBR1000RR..
    Kawazaki Z900 2020
    (Ex: Yamaha RD125 '75, Suzukit RG125 '86, GSX600F '95, RF900R '96, TL1000S K1, GSX-R1000 K5, R1 '05)
  3. #3
    Lainaa (LaMasquerade @ Maalis. 07 2008,10:05) kirjoitti
    Eikös se voittanut joissain jenkkilehdissäkin. ZX10 oli kakkonen ja muut japsit jääneet vähän näistä jälkeen. Tuntuisi tekstien perusteella tosi hyvältä laitteelta tuo '08 CBR1000RR..
    Siltä se on kyllä jo esittelystä asti vaikuttanut, että nyt meni Hondalla nappiin! Alustan, rungon sekä moottorin osalta!

    Muut ovat perkeleet lähteneet tuhoamaan koneista keskialueen väännön, myös Suzuki.. Kyllä katupyörässä saa ja pitää olla löylyä jo alhaalta lähtien!
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  4. #4
    Lainaa (vma @ Maalis. 07 2008,08:36) kirjoitti
    En vielä ehtinyt koko testiä lukea, mutta pikaluvulla katsoen kovin kehuivat ominaisuuksia. Tehoa oli mitattu 180hv (joka oli testin toiseksi eniten).
    kun olet lukenut niin viititkö laittaa pisteet, tai miten nyt onkaan selvitetty pyörien paremmuus. Olisi kiva tietää tonnisten järjestys tälle kaudelle...
  5. #5
    Juu, hiukan sikäli outoa tuo huono menestys SBK:ssa. Varmaan on niin hakusessa pyörän säädöt ja tuntuma kuskeilla ettei vielä ihan mennä täysillä. Toivottavasti alkaa muutaman kisan jälkeen sijoitukset paranemaan. Ja pakko sanoa nyt, kun sen on luonnossa nähnyt, että on se kuitenkin melko kaunis pyörä vaikka ne ekat kuvat hiukan pahalle näyttikin.
  6. #6
    Lainaa (juaalton @ Maalis. 07 2008,10:23) kirjoitti
    Lainaa (vma @ Maalis. 07 2008,08:36) kirjoitti
    En vielä ehtinyt koko testiä lukea, mutta pikaluvulla katsoen kovin kehuivat ominaisuuksia. Tehoa oli mitattu 180hv (joka oli testin toiseksi eniten).
    kun olet lukenut niin viititkö laittaa pisteet, tai miten nyt onkaan selvitetty pyörien paremmuus. Olisi kiva tietää tonnisten järjestys tälle kaudelle...
    Taitaa olla uusikin aviisi (6/08 luvattiin olevan ns. siviilitesti) tullut jo, mutta numerossa 5/08 oli ratatesti Almeran radalla. Testaajina 5 eri lehden toimittajat. Järjestys (max 200 pistettä):

    1. ZX-10R 169 pistettä
    2. Blade 168
    3. YZF-R1 167
    4. GSX-R 165

    Eli selvät erot!

    Blade hävisi jarrutusominaisuuksissa 7 pistettä kawalle. Ja MCN:n toimittaja oli hiiiidas.
  7. #7
    Lainaa (Pahus @ Maalis. 07 2008,14:11) kirjoitti
    Juu, hiukan sikäli outoa tuo huono menestys SBK:ssa. Varmaan on niin hakusessa pyörän säädöt ja tuntuma kuskeilla ettei vielä ihan mennä täysillä.
    Taisivat saada sen kilpapelin niin myöhään valmiiksi, että testaamaan ei ole ehditty vielä riittävästi. Eiköhän se vauhti siitä kauden edistyessä parana Ten Katella.
    .
  8. #8
    Lainaa (hidas57 @ Maalis. 07 2008,14:30) kirjoitti
    Lainaa (juaalton @ Maalis. 07 2008,10:23) kirjoitti
    Lainaa (vma @ Maalis. 07 2008,08:36) kirjoitti
    En vielä ehtinyt koko testiä lukea, mutta pikaluvulla katsoen kovin kehuivat ominaisuuksia. Tehoa oli mitattu 180hv (joka oli testin toiseksi eniten).
    kun olet lukenut niin viititkö laittaa pisteet, tai miten nyt onkaan selvitetty pyörien paremmuus. Olisi kiva tietää tonnisten järjestys tälle kaudelle...
    Taitaa olla uusikin aviisi (6/08 luvattiin olevan ns. siviilitesti) tullut jo, mutta numerossa 5/08 oli ratatesti Almeran radalla. Testaajina 5 eri lehden toimittajat. Järjestys (max 200 pistettä):

    1. ZX-10R 169 pistettä
    2. Blade 168
    3. YZF-R1 167
    4. GSX-R 165

    Eli selvät erot!

    Blade hävisi jarrutusominaisuuksissa 7 pistettä kawalle. Ja MCN:n toimittaja oli hiiiidas.
    Kyllä suzukin omistajia ottaa varmaan pannuun, kevyesti huonoin tonninen.
  9. #9
    Lainaa (juaalton @ Maalis. 07 2008,16:05) kirjoitti
    Lainaa (hidas57 @ Maalis. 07 2008,14:30) kirjoitti
    Lainaa (juaalton @ Maalis. 07 2008,10:23) kirjoitti
    Lainaa (vma @ Maalis. 07 2008,08:36) kirjoitti
    En vielä ehtinyt koko testiä lukea, mutta pikaluvulla katsoen kovin kehuivat ominaisuuksia. Tehoa oli mitattu 180hv (joka oli testin toiseksi eniten).
    kun olet lukenut niin viititkö laittaa pisteet, tai miten nyt onkaan selvitetty pyörien paremmuus. Olisi kiva tietää tonnisten järjestys tälle kaudelle...
    Taitaa olla uusikin aviisi (6/08 luvattiin olevan ns. siviilitesti) tullut jo, mutta numerossa 5/08 oli ratatesti Almeran radalla. Testaajina 5 eri lehden toimittajat. Järjestys (max 200 pistettä):

    1. ZX-10R * *169 pistettä
    2. Blade * * * 168
    3. YZF-R1 * * 167
    4. GSX-R * * *165

    Eli selvät erot!

    Blade hävisi jarrutusominaisuuksissa 7 pistettä kawalle. Ja MCN:n toimittaja oli hiiiidas.
    Kyllä suzukin omistajia ottaa varmaan pannuun, kevyesti huonoin tonninen.
    Miksi ottaisi, merkkiuskovaisuus on ihan perseestä!

    Seuraavaksi voisin hommata Hondan, se on japseista laadukkain peli. Ominaisuudetkin on kunnossa, joten mikä ettei?
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  10. #10
    Numerossa 6/08 on tosiaan tuo normaali vertailutesti. Tulokset siinä:

    1. Blade 684 pistettä
    2. R1 671
    3. 10R 663
    GSX 663
  11. #11
    Lainaa (juaalton @ Maalis. 07 2008,16:05) kirjoitti
    Lainaa (hidas57 @ Maalis. 07 2008,14:30) kirjoitti
    Lainaa (juaalton @ Maalis. 07 2008,10:23) kirjoitti
    Lainaa (vma @ Maalis. 07 2008,08:36) kirjoitti
    En vielä ehtinyt koko testiä lukea, mutta pikaluvulla katsoen kovin kehuivat ominaisuuksia. Tehoa oli mitattu 180hv (joka oli testin toiseksi eniten).
    kun olet lukenut niin viititkö laittaa pisteet, tai miten nyt onkaan selvitetty pyörien paremmuus. Olisi kiva tietää tonnisten järjestys tälle kaudelle...
    Taitaa olla uusikin aviisi (6/08 luvattiin olevan ns. siviilitesti) tullut jo, mutta numerossa 5/08 oli ratatesti Almeran radalla. Testaajina 5 eri lehden toimittajat. Järjestys (max 200 pistettä):

    1. ZX-10R 169 pistettä
    2. Blade 168
    3. YZF-R1 167
    4. GSX-R 165

    Eli selvät erot!

    Blade hävisi jarrutusominaisuuksissa 7 pistettä kawalle. Ja MCN:n toimittaja oli hiiiidas.
    Kyllä suzukin omistajia ottaa varmaan pannuun, kevyesti huonoin tonninen.
    Ei yhtään vituta.Tulin just Turku-Naantali-Turku lenkiltä.
    Kyy-yl
  12. #12
    Lainaa (Tylyttäjä @ Maalis. 07 2008,16:09) kirjoitti
    Kyllä suzukin omistajia ottaa varmaan pannuun, kevyesti huonoin tonninen.
    Miksi ottaisi, merkkiuskovaisuus on ihan perseestä!

    Seuraavaksi voisin hommata Hondan, se on japseista laadukkain peli. Ominaisuudetkin on kunnossa, joten mikä ettei?[/QUOTE]
    Mites toi japsiuskollisuus? Uus bemari tulee tänä vuonna...
  13. #13
    Lainaa (hidas57 @ Maalis. 07 2008,16:35) kirjoitti
    Mites toi japsiuskollisuus? Uus bemari tulee tänä vuonna...
    Jos pysytellään laatu-uskollisuudessa, niin tietysti japsi ;)



    Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
    0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
  14. #14
    Lainaa (hidas57 @ Maalis. 07 2008,16:35) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Maalis. 07 2008,16:09) kirjoitti
    Kyllä suzukin omistajia ottaa varmaan pannuun, kevyesti huonoin tonninen.
    Miksi ottaisi, merkkiuskovaisuus on ihan perseestä!

    Seuraavaksi voisin hommata Hondan, se on japseista laadukkain peli. Ominaisuudetkin on kunnossa, joten mikä ettei?
    Mites toi japsiuskollisuus? Uus bemari tulee tänä vuonna...[/QUOTE]
    Merkillä ja/tai valmistusmaalla ei ole väliä, ainoastaan ominaisuuksilla ja laadulla.
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  15. #15
    Lainaa (jyk4 @ Maalis. 07 2008,17:00) kirjoitti
    Lainaa (hidas57 @ Maalis. 07 2008,16:35) kirjoitti
    Mites toi japsiuskollisuus? Uus bemari tulee tänä vuonna...
    Jos pysytellään laatu-uskollisuudessa, niin tietysti japsi ;)
    Ja ennakkoluuloissa pysyttäessä? Kerropa vähän omia kokemuksiasi tietämättömillekin, varmaan monia kiinnostaa. Ei tarvii vielä olla tuosta uudesta tonnisesta.
  16. #16
    Lainaa (Pahus @ Maalis. 07 2008,14:11) kirjoitti
    Juu, hiukan sikäli outoa tuo huono menestys SBK:ssa. Varmaan on niin hakusessa pyörän säädöt ja tuntuma kuskeilla ettei vielä ihan mennä täysillä. Toivottavasti alkaa muutaman kisan jälkeen sijoitukset paranemaan.
    Ei kyllä voida suoraan verrata SBK-pyöriä ja näitä kaupasta saatavia... Eikä vääräänkään.
    Truth, Knowledge, Knackered Sliders
  17. #17
    Uudistuiko R1:nen tälle vuodelle?
    Truth, Knowledge, Knackered Sliders
  18. #18
    Lainaa (juaalton @ Maalis. 07 2008,16:05) kirjoitti
    Kyllä suzukin omistajia ottaa varmaan pannuun, kevyesti huonoin tonninen.
    Ei ymmärrä. Lähes yhtä hyviä tai huonoja ne kaikki ne on, pienin eroin. Kisa on ostajista on todella tiukkaa, joten mitään sylttyä ja sekundaa ei voi tehdä kukaan. Japseissa vielä pitkälti samat tekniset ratkaisut käytössä, joten...

    Vaan on se tietysti hienoa, että jos tykkää nelisylinterisestä kyykystä, niin on mistä valita se vimpan päälle itselle paras ja tiukka kisa pitää huolen hintatason pysymisestä kurissa.

    Itsellä merkki on vaihtunut melkein joka pyörän vaihdossa. Viimeksi pysyin samassa ja jopa samassa mallissa, mutta oikeastaan vain siksi, että ekalla kappaleella ajot jäi, miten sen nyt sanoisi, hieman kesken.

    Merkkiuskollisuus on ok. Aina kannattaa valita paras.
    Kannatti herätä.
    Hypermotard 950
  19. #19
    Akra on laittanut sivuilleen tietoa putkipäivityksistä Hondalle:

    Akra
    .
  20. #20
    Lainaa (hidas57 @ Maalis. 07 2008,17:18) kirjoitti
    Lainaa (jyk4 @ Maalis. 07 2008,17:00) kirjoitti
    Lainaa (hidas57 @ Maalis. 07 2008,16:35) kirjoitti
    Mites toi japsiuskollisuus? Uus bemari tulee tänä vuonna...
    Jos pysytellään laatu-uskollisuudessa, niin tietysti japsi ;)
    Ja ennakkoluuloissa pysyttäessä? Kerropa vähän omia kokemuksiasi tietämättömillekin, varmaan monia kiinnostaa. Ei tarvii vielä olla tuosta uudesta tonnisesta.
    Toki mulla on ennakkoluuloja japsitekniikkaa kohtaan, ja autopuolella tilastotiedot puhuvat puolestaan (japsiautojen puolesta). Omia kokemuksia on moottoripyörissä vain omasta japsista, joka onkin toiminut hyvin.
    Pyöristä ei samanlaisia tilastoja taida olla, mutta jostain mulle on jäänyt mielikuva että japanista ne varmatoimisimmat vekottimet tulee.
    Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
    0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
  21. #21
    Lainaa (jyk4 @ Maalis. 07 2008,18:27) kirjoitti
    Pyöristä ei samanlaisia tilastoja taida olla, mutta jostain mulle on jäänyt mielikuva että japanista ne varmatoimisimmat vekottimet tulee.
    Jotenkin näyttää tämän täydellisen tutkimuksen valossa, että 2/3 tielle jättävistä mopoista on jaappanilaisia.
    Dixi et animam levavi
  22. #22
    Lainaa (NOx @ Maalis. 07 2008,18:48) kirjoitti
    Lainaa (juaalton @ Maalis. 07 2008,16:05) kirjoitti
    Kyllä suzukin omistajia ottaa varmaan pannuun, kevyesti huonoin tonninen.
    Ei ymmärrä. Lähes yhtä hyviä tai huonoja ne kaikki ne on, pienin eroin. Kisa on ostajista on todella tiukkaa, joten mitään sylttyä ja sekundaa ei voi tehdä kukaan. Japseissa vielä pitkälti samat tekniset ratkaisut käytössä, joten...

    Vaan on se tietysti hienoa, että jos tykkää nelisylinterisestä kyykystä, niin on mistä valita se vimpan päälle itselle paras ja tiukka kisa pitää huolen hintatason pysymisestä kurissa.

    Itsellä merkki on vaihtunut melkein joka pyörän vaihdossa. Viimeksi pysyin samassa ja jopa samassa mallissa, mutta oikeastaan vain siksi, että ekalla kappaleella ajot jäi, miten sen nyt sanoisi, hieman kesken.

    Merkkiuskollisuus on ok. Aina kannattaa valita paras.
    Ottiko jo jotku suzuki tosikot tosissaan tämän lausahdukseni, olette herkässä tilassa En uskonut että kokonaiset 4 pistettä huonompi tulos voittajasta olisi saanut teidät pois tolalta näin pahasti. No mutta alkuperäinen ajatukseni oli lähennä ihmetellä miten helkutin lähellä nykyiset tonniset ovat testeissä toisiaan...No nyt on helppo valita japsi tonninen, valitsee eniten silmää miellyttävän.
  23. #23
    Lainaa (TPM @ Maalis. 07 2008,17:50) kirjoitti
    Uudistuiko R1:nen tälle vuodelle?
    Periaatteessa täysin sama kuin -07. Väripäivitys ja ecussa pieniä bugikorjauksia. Sininen kultasilla vanteilla Keväämmällä katotaan saako Siukola alas ja keskialueelle parannuksia.
  24. #24
    Lainaa (jyk4 @ Maalis. 07 2008,19:27) kirjoitti
    Lainaa (hidas57 @ Maalis. 07 2008,17:18) kirjoitti
    Lainaa (jyk4 @ Maalis. 07 2008,17:00) kirjoitti
    Lainaa (hidas57 @ Maalis. 07 2008,16:35) kirjoitti
    Mites toi japsiuskollisuus? Uus bemari tulee tänä vuonna...
    Jos pysytellään laatu-uskollisuudessa, niin tietysti japsi ;)
    Ja ennakkoluuloissa pysyttäessä? Kerropa vähän omia kokemuksiasi tietämättömillekin, varmaan monia kiinnostaa. Ei tarvii vielä olla tuosta uudesta tonnisesta.
    Toki mulla on ennakkoluuloja japsitekniikkaa kohtaan, ja autopuolella tilastotiedot puhuvat puolestaan (japsiautojen puolesta). Omia kokemuksia on moottoripyörissä vain omasta japsista, joka onkin toiminut hyvin.
    Pyöristä ei samanlaisia tilastoja taida olla, mutta jostain mulle on jäänyt mielikuva että japanista ne varmatoimisimmat vekottimet tulee.
    Damn, taisi olla vikatikki hukata se 1983-mallin Nissan Cherry. Se kun ei jättänyt tielle, eli oli laadukas kulkupeli.

    Toisaalta, sen jälkeen ei japsia tullut ostettua, ihan tarkoituksella omien kokemusten vuoksi. Eikä ole tielle jääty siltikään.

    No on mulla kyllä japsipyörä ollut, ja sen kanssa jäin tielle. Ihan pitkin pituuttani ja oikein piti miehissä kantaa pois. Auts.

    Eivain, hyviähän nuo japsipyörät ovat, tuokin joka tielle jätti. Toiset vain eivät uskalla ikinä muuta kokeilla. Ehkä syynä on perhe, ystävät, sosiaalinen paine, tietämättömyys, persaukisuus. Tai vaan tiukka pipo.

  25. #25
    Lainaa (hidas57 @ Maalis. 07 2008,20:37) kirjoitti
    Ihan pitkin pituuttani ja oikein piti miehissä kantaa pois. Auts.

    Eivain, hyviähän nuo japsipyörät ovat, tuokin joka tielle jätti. Toiset vain eivät uskalla ikinä muuta kokeilla. Ehkä syynä on perhe, ystävät, sosiaalinen paine, tietämättömyys, persaukisuus. Tai vaan tiukka pipo.

    Persaukisuus...ainakin täällä. Köyhän kun pitää koittaa saada paras mahdollinen vastine sille eurolleen. Ja sehän niissä japseissa suurin valtti onkin.
    Bang for the buck, sou tu spiik...



    -08 Kawasaki ZX-6R
    -07 Honda Hornet 600 (ex)
    -99 Suzuki GS 500 (ex)
  26. #26
    Lainaa (vma @ Maalis. 07 2008,08:36) kirjoitti
    En vielä ehtinyt koko testiä lukea, mutta pikaluvulla katsoen kovin kehuivat ominaisuuksia. Tehoa oli mitattu 180hv (joka oli testin toiseksi eniten).
    Tuskin takapyörälle sentään ?
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  27. #27
    Lainaa (Athene @ Maalis. 07 2008,22:01) kirjoitti
    Lainaa (vma @ Maalis. 07 2008,08:36) kirjoitti
    En vielä ehtinyt koko testiä lukea, mutta pikaluvulla katsoen kovin kehuivat ominaisuuksia. Tehoa oli mitattu 180hv (joka oli testin toiseksi eniten).
    Tuskin takapyörälle sentään ?
    Käsittääkseni pyörät olivat jarrutettu penkissä testin yhtenä osana. En ehtinyt lukea, oliko tuossa käytetty jotain "korjauskerroita" muutettaessa takapyörätehoa kampuratehoksi. Honda oli kuitenkin antanut tehoa toiseksi eniten. Kawassa taisi olla 2hp enemmän. Meniköhän vielä niin, että Kawa oli antanut vähemmän tehoa kun mitä tehdas lupaa, ja Hontu enemmän mitä tehdas lupaa. Tuo on kyllä ulkomuistista heitetty mutu. Noin 6000rpm:ssä Honda oli kuitenkin huomattavan paljon voimakkaampi kuin muut merkit. Yammuun oli taulukon pikavilkaisulla eroa lähes 10hp. En voi edes asiaa lehdestä tarkastaa, koska lehti menee matkalaukun mukana lentokoneessa/ -kentällä "jossain" työmatkan jäljiltä. Tervemenoa *



    .
  28. #28
    Lainaa (pr0gram @ Maalis. 07 2008,19:10) kirjoitti
    Akra on laittanut sivuilleen tietoa putkipäivityksistä Hondalle:

    Akra
    Tuossa on ääninäyte (video) uudesta Hondasta Akralla varustettuna.

    http://www.youtube.com/watch?v=Foc1XanaJKE
    .
  29. #29
    Lainaa (hidas57 @ Maalis. 07 2008,20:37) kirjoitti
    Eivain, hyviähän nuo japsipyörät ovat, tuokin joka tielle jätti. Toiset vain eivät uskalla ikinä muuta kokeilla. Ehkä syynä on perhe, ystävät, sosiaalinen paine, tietämättömyys, persaukisuus. Tai vaan tiukka pipo.
    Kokeiltu on japseja, brittejä, sakemanneja. Kun uutena ostaa ja kesän ajaa, niin ei paljon ehdi ongelmiakaan kerätä. Eli siinä mielessä luotettavuus ollut kaikilla hyvä.
    Paitsi BMW:llä. Se teki tempun palatessa Norjan reissulta. Iski ajonestolaite-murhe, onneksi hotellin pihaan. Kaksi ylimääräistä hotelliyötä ja uudet laivaliput meni Bemarin piikkiin.

    Aiheeseen takaisin, "jos" olisin ostamassa uutta kilokyykkyä, niin valintani olisi uusi Blade.
  30.  
  31. #30
    Eikö lähde hieman hakoteille tämä keskustelu jälleen...
    Truth, Knowledge, Knackered Sliders
Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen