Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
    Olen ajatellut hommata Puig:n tuplakupla pleksin... Kuinka kyseinen pleksi muuttaa ajoviimaa? Onko thundercatin omistajilla kokemuksia? Kannattaako hommata? Vai kenties joku muu... Ajatukseni on saada ajoviimaa pois hartia seudulta nopeuden noustessa yli 80km/h. Auttaako tuplakupla yhtään asiaa?
    Mä oon vähän kuullu, että puig:in pleksiä saa säätää paikoilleen tosin omakohtaisia kokemuksia ei ole..
    MRA: pleksit on ainakin laadukkaita.
    itte hajin just tänään puigin tuplakuplan -01 R1:een ...pitää käyä joku päivä vaihtaan paikalleen...kai se jotenki auttaa...tai sitte huonontaa sen näkee kesällä
    Lainaa (kekee @ Maalis. 07 2008,19:18) kirjoitti
    itte hajin just tänään puigin tuplakuplan -01 R1:een ...pitää käyä joku päivä vaihtaan paikalleen...kai se jotenki auttaa...tai sitte huonontaa sen näkee kesällä
    Minä kans asensin puigin tuplakuplan 03 R1:een! Vaivatta meni paikoilleen !Ja aivan sika hyvännäköinen
    Toivottavasti sit toimii asianmukaisesti!
    Vastaavasti edelliseen mopoon laitoin MRA:n pleksin ja sitä täyty sit säätää..
    Oothan kuullut puigin pleksistä, miten se ohjailee auringon säteitä?!
    Yamaha YZF 750 R -93
    Honda CB 750 -82
    Suzuki Intruder 1400 *-02
    Yamaha R1 -04
    Honda VFR 750 - 96
    Suzuki GSX-R 750 -90
    Lainaa (MJM68 @ Maalis. 07 2008,21:56) kirjoitti
    Lainaa (kekee @ Maalis. 07 2008,19:18) kirjoitti
    Minä kans asensin puigin tuplakuplan 03 R1:een! Vaivatta meni paikoilleen !Ja aivan sika hyvännäköinen
    Toivottavasti sit toimii asianmukaisesti!
    Vastaavasti edelliseen mopoon laitoin MRA:n pleksin ja sitä täyty sit säätää..
    Oothan kuullut puigin pleksistä, miten se ohjailee auringon säteitä?!
    ?? siis miten se niitä ohjailee??
    Liittyneekö tuo nyt siihen "myyttiin", kuinka tuplakuplat ovat toimineet auringonpaisteessa kuin suurennuslasit ja sulattaneet mittariston reunoja?
    Kyllähän tuo mainittiin ohjeissakin...
    mutta , mitenkähän lie?
    Ei ehkä viitti testata!
    Mutta kesällähän aurinko paistaa! Toivottavasti

Yamaha YZF 750 R -93
    Honda CB 750 -82
    Suzuki Intruder 1400 *-02
    Yamaha R1 -04
    Honda VFR 750 - 96
    Suzuki GSX-R 750 -90
    Lainaan tätä vanhaa ketjua, kun en viitsi uutta tehdä.

Tietääkö kukaan mistä sais halvalla tilattua netistä tai ostettua tuplakuplan YZF-R1 (1999) pyörään?
    Viimeksi muokannut: jocce; 19.04.2012 klo 00:48.
    Lainaa jocce kirjoitti Katso viesti
    Lainaan tätä vanhaa ketjua, kun en viitsi uutta tehdä.

Tietääkö kukaan mistä sais halvalla tilattua netistä tai ostettua tuplakuplan YZF-R1 (1999) pyörään?
    Puig:n tuplakupla (savu tai punainen) hintaan n. 95 euroa tuosta
    http://shop.teamlaine.fi/index.php?m...yword=33-0025-
    -- Marko Laine --
    -- Team Laine --
    shop.teamlaine.fi
    Puh. 045 625 8400
    Team Laine Facebookissa
  11.  
    Kiitoksia linkeistä. Pitää laittaa tilaukseen, niin vois matka-ajokin vähän helpottua