Sivu: 2 / 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 208:sta
  1. #31
    Biltema on mielestäni vähän kuin Ikea - vähän kun malttaa tutkailla, niin kyllä sieltä ihan käyttökelpoistakin tavaraa löytyy edullisesti. Hinnoitteluperiaatekin taitaa olla samasta tuubista - hinnoitellaan osa tuotteista niin agressiivisesti, että kuluttaja ostaa vaikkei tuotetta tarvitsekaan.

    Eilen poikkesin hakemassa Biltemasta työkalukoukkuja ym. piensälää autotallin varusteluun - eipä voi ensikosketuksella noita moittia.
  2. #32
    Lainaa (Khällle @ Maalis. 03 2008,20:06) kirjoitti
    Lainaa ([Toni kirjoitti
    @ Maalis. 03 2008,20:04)]Biltema tavara on aina biltema tavara
    No entäpä sitte Lidlin selkäsuoja? Halvempia ois mutta onko täyttä ******?
    Se Lidlin selkäsuoja oli myös Louisin katalookissa ja joku teutooni lehti oli antanut ko. vermeelle arvosanan "Gut" Paha itse arvioida sitä, kun ei ole laboratoriota käytössä, mutta vaikutti asialliselta ja ihan varmasti parempi kuin pelkkä takki
    Oikeastaan vasta autokeitailla ja kokoontumisajoissa tajuaa, miten ruma kansa olemme...
  3. #33
    Lainaa (svahnm @ Maalis. 04 2008,15:03) kirjoitti
    Lainaa (Toippari @ Maalis. 04 2008,14:52) kirjoitti
    Niin kauan kun vertaa bilteman tuotetta tyhjään niin se on toki parempaa.
    Paitsi bilteman kuminassea (aktiivihiilinaamari).. Kaveri maalasi auton vihreällä candyvärillä, arvatkaa minkä väriset sieraimet tyypillä oli sen jälkeen..

    Joutu lähtee lekuriin kun alko heikottaa tinnerihumala..

    Toiset on herkempiä kuin toiset.. Ite oon parikin autoa maalannut lakkoineen suljetussa "teltassa" ilman kummempia suojaimia, eikä tuntunut päässä yhtään.. Tosin vaikutukset näkyy ehkä näissä kirjoituksissa..

    Niin ja täytyy puolustaa, että mulla noi nasset on hoitanut asiansa esim. lasikuituhommissa tai ammoniakilla lutratessa huonekalujen entisöinnissä.
    Ofttopic: hahaha, johan se löyty sitten syykin svahnm:n jutuille

    Edit: mä ostin tänään kokeeksi mikrometrin bilhelvetasta ja hyvin tuntui menevän kohdilleen, kun venapaloja testailin.. + kyllähän noi 10v takuulla olevat työkalutkin kotitallihommiin riittää. Hyvin ovat mulla pelittäneet.

    Varusteista en tiedä, enkä kyllä ostaisikaan.. vähän erityylisiä, kuin mistä tykkään. Kaasuapuläpyskän kyllä ajattelin ostaa ens kesäksi tuolta.. puolta halvempi kuin pärräliikkeissä.



  4. #34
    Tuota tuota:

    Kiikarissa olisi harvoin kyydissä viihtyvälle tyttöystäväle ajovarusteita. Maksimi ajomatkat yhdessä n, 100-200km päivässä. Ja kaudessa +- 1000km max pikku pätkinä.

    Uskaltaako ostaa esim, Bilteman tai Motonetin avopottaa tuohon käyttöön? Tässä on ideana se että ihan MotoGP tason varustusta ei todella vähäisen käytön takia viitsisi satsata.

    Samalla kypärällä pitäisi pystyä operoimaan myös hänen osallaan olevat vähäiset ATV ajot mökillä.

    Motonetissä näytti olevan jotain kypäriä mitä itsekkin kokeilin tuossa 50eur kintaalla, oikean kokoinen halpis kypärä tuntuu vähän paremmalta vaihtoehdolta, kuin tarjolla olevat omissa nurkissa pyörinneet vähän isommat ja laadukkaammat(?) kypärät.

    Muut ajovarusteet ovat tyyliin farkkua, nahka/tuulitakkia jne, mitä nyt sattuu jo ennalta olemaan. Tarkoitus siis ajella kohtuu kelissä, pikku siivuja.

    Miltäs kuullostaa, mitäs suosittelee palstan raati?
    Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
    henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
    minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
    tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.
  5. #35
    Lainaa (oili @ Maalis. 04 2008,18:27) kirjoitti
    Lainaa (Khällle @ Maalis. 03 2008,20:06) kirjoitti
    ...
    Se Lidlin selkäsuoja oli myös Louisin katalookissa ja joku teutooni lehti oli antanut ko. vermeelle arvosanan "Gut" Paha itse arvioida sitä, kun ei ole laboratoriota käytössä, mutta vaikutti asialliselta ja ihan varmasti parempi kuin pelkkä takki
    Jjoo, jos ihan Louisin luettelossa ni ostan sitte sieltä. Takkihan mulla on Richan LeMans, kangasmalli. Vähän lisä suojaa



  6. #36
    Marja-ämpärit päähän. 1€ kappale ja vielä kahva leuan alle niin pysyypi päässä. *



    BMW R1200RT
    Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
  7. #37
    Lainaa (Toippari @ Maalis. 04 2008,21:24) kirjoitti
    Marja-ämpärit päähän. 1€ kappale ja vielä kahva leuan alle niin pysyypi päässä. *
    Tähän ritariässän naama hymiö, ja *konekivääribomberi tulittamaan.

    Helpompihan se aina on vittuilla ja viisastella kuin vastata asiallisesti.



    Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
    henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
    minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
    tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.
  8. #38
    Lainaa (Tintti13 @ Maalis. 04 2008,21:33) kirjoitti
    Lainaa (Toippari @ Maalis. 04 2008,21:24) kirjoitti
    Marja-ämpärit päähän. 1€ kappale ja vielä kahva leuan alle niin pysyypi päässä.
    Tähän ritariässän naama hymiö, ja konekivääribomberi tulittamaan.

    Helpompihan se aina on vittuilla ja viisastella kuin vastata asiallisesti.
    Köyhät kannattaa Bilteemaa. Toi ämpäri ajaa varmaan ihan hyvin saman asian .

    Laatu maksaa.
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  9. #39
    En lähtisi haukkumaan tai ostelemaan mitään kamppeita merkin perusteella. Kyllä sieltä Biltemasta löytyy ihan kelvollista tavaraa, kun ei siltä seisomalta koriin sitä lapa. Päällepäin kyllä huomaa, onko tuote täysi paska vai käyttökelpoinen.

    Ajovarusteita en Biltemassa ole nähnyt, enkä usko, että ne kovin laadukkaita olisivatkaan. Kemikaalit ovat kaikki olleet ihan ok-tuotteita mitä sieltä olen ostanut, viimeksi rasvaa akseliin.

    Kun Bilteman työkaluihin suhtautuu sillä periaatteella, että kunhan kerran toimivat, niin ne ovat yleensä jo hintansa väärtejä.
  10. #40
    Lainaa (Le Motard @ Maalis. 04 2008,21:52) kirjoitti
    En lähtisi haukkumaan tai ostelemaan mitään kamppeita merkin perusteella.
    +1

    Lainaa (Le Motard @ Maalis. 04 2008,21:52) kirjoitti
    Kun Bilteman työkaluihin suhtautuu sillä periaatteella, että kunhan kerran toimivat, niin ne ovat yleensä jo hintansa väärtejä.
    Ja vielä kun hoksaa katsoa, että päällä lukee 10 years guarantee niin saattavat jopa toimia toisenkin kerran * Olen varmaan köyhä, kipeä ja onnekas, mutta mä olen löytänyt tuolta ihan hyvää kamaa; esim. bilteman fillarilla ajellut ihan tyytyväisenä sen mitä jaksaa ilman moottoria *
    MotoristinSuomijaEurooppa - Reittivinkkejä Nordkappin ja Malagan väliltä
  11. #41
    Lainaa (Tintti13 @ Maalis. 04 2008,21:14) kirjoitti
    Miltäs kuullostaa, mitäs suosittelee palstan raati?
    Jaa, no tuohon ei varmaan ole mitään yksiselitteistä vastausta, mutta mielipiteeni on, että osta semmoiset kamat mitkä istuu (erityisesti kypärä) tyttöystävän päälle, ja joissa hän viihtyy. Sikäli mikäli haluat, että hän kyydissä istuu. Biltemankin ajovarusteet on varmasti huomattavasti paremmat kun ei ajokamoja ollenkaan.
    Ajokamoihin voi helposti hurauttaa sen pari tonnia rahaa, mutta jos kesässä pari kertaa nakkikioskilla pyörähtää, niin ainakin minusta tuntuisi, että rahat menevät kuin moppen persiiseen.

    Bilteman rojuissa epäilisin lähinnä vetoketjujen, saumojen jne. kestävyyttä käytössä, kun kellään ei niistä lie kokemusta. Kai noilla jonkinlainen takuu on? Mikään ei tympäise enempää kuin halvalla ostettu tavara, joka ei sekään toimi.

    Ensimmäisen Norjan reissun tein farkuilla, nahkatakilla ja maihareilla. Kypärä oli jokin halppis Nolan. Onneksi oli sadepuku mukana, kun ylängön sateissa meinas tulla vilu. .

    Nämä on tietysti ajomukavuus ja turvallisuuskysymyksiä, joita joudut puntaroimaan tyhjä lompakko toisessa kädessä.
    Toiset ajaa kerrostalon kokoisilla maastureilla, toiset 80-luvun fiestoilla..
  12. #42
    Pitää käydä tutkimassa vielä tuo Motonetin & Bilteman valikoima, varsinaisia ajopukuja tai muita kamppeita ei ole sieltä tarkoitus hankkia, ellielöydy jotain superhyviä, kypärä siis kiikarissa.

    Jos foorumilaisilla on jotain tietoa muista hyvistä, mutta kohtuu hintaisista (n,50-120euroa) avokypäristä niin vinkkiä otetaan vastaan.
    Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
    henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
    minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
    tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.
  13. #43
    Lainaa (Tintti13 @ Maalis. 05 2008,08:45) kirjoitti
    Jos foorumilaisilla on jotain tietoa muista hyvistä, mutta kohtuu hintaisista (n,50-120euroa) avokypäristä niin vinkkiä otetaan vastaan.
    Vähän käytetty Nolan N41 musta, koko S, 30 €?
  14. #44
    Lainaa (Tintti13 @ Maalis. 04 2008,21:14) kirjoitti
    Tuota tuota:

    Kiikarissa olisi harvoin kyydissä viihtyvälle tyttöystäväle ajovarusteita. Maksimi ajomatkat yhdessä n, 100-200km päivässä. Ja kaudessa +- 1000km max pikku pätkinä.

    Uskaltaako ostaa esim, Bilteman tai Motonetin avopottaa tuohon käyttöön? Tässä on ideana se että ihan MotoGP tason varustusta ei todella vähäisen käytön takia viitsisi satsata.

    Samalla kypärällä pitäisi pystyä operoimaan myös hänen osallaan olevat vähäiset ATV ajot mökillä.

    Motonetissä näytti olevan jotain kypäriä mitä itsekkin kokeilin tuossa 50eur kintaalla, oikean kokoinen halpis kypärä tuntuu vähän paremmalta vaihtoehdolta, kuin tarjolla olevat omissa nurkissa pyörinneet vähän isommat ja laadukkaammat(?) kypärät.

    Muut ajovarusteet ovat tyyliin farkkua, nahka/tuulitakkia jne, mitä nyt sattuu jo ennalta olemaan. Tarkoitus siis ajella kohtuu kelissä, pikku siivuja.

    Miltäs kuullostaa, mitäs suosittelee palstan raati?

    Halvan avopotan voi ostaa tyttöystävälle, edellyttäen tietysti, että et ole hänen kanssaan pelkän ulkonäön takia
    Naamalle käy ilmeisesti melko köyhästi sellaisen kanssa, jos tulee konttauskeikka. Ajot kylläkin loppuu todennäköisesti kokonaan ensimmäisen kunnon kastumis/paleltumisreissun jälkeen. Oikeasti kannattaa miettiä pitäisikö nuo vähätkin ajot jättää väliin, jos ei raatsi vermeitä hommata. Ehdotan käytettyä vedenpitävää ajopukua selkäsuojan kanssa ja edullista umpikypärää.

    Niin vielä lisäksi, että liian suuri kypärä on vaarallinen



    Oikeastaan vasta autokeitailla ja kokoontumisajoissa tajuaa, miten ruma kansa olemme...
  15. #45
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Joke @ Maalis. 04 2008,22:04) kirjoitti
    Lainaa (Le Motard @ Maalis. 04 2008,21:52) kirjoitti
    En lähtisi haukkumaan tai ostelemaan mitään kamppeita merkin perusteella.
    +1

    Lainaa (Le Motard @ Maalis. 04 2008,21:52) kirjoitti
    Kun Bilteman työkaluihin suhtautuu sillä periaatteella, että kunhan kerran toimivat, niin ne ovat yleensä jo hintansa väärtejä.
    Ja vielä kun hoksaa katsoa, että päällä lukee 10 years guarantee niin saattavat jopa toimia toisenkin kerran Olen varmaan köyhä, kipeä ja onnekas, mutta mä olen löytänyt tuolta ihan hyvää kamaa; esim. bilteman fillarilla ajellut ihan tyytyväisenä sen mitä jaksaa ilman moottoria
    Jeps, on koko ajan uudet työkalut kun ostaa noita 10 vuoden takuulla olevia.
    Superbike #7
  16. #46
    Lainaa (Nomad @ Maalis. 04 2008,22:22) kirjoitti
    Lainaa (Tintti13 @ Maalis. 04 2008,21:14) kirjoitti
    Miltäs kuullostaa, mitäs suosittelee palstan raati?
    Jaa, no tuohon ei varmaan ole mitään yksiselitteistä vastausta, mutta mielipiteeni on, että osta semmoiset kamat mitkä istuu (erityisesti kypärä) tyttöystävän päälle, ja joissa hän viihtyy. Sikäli mikäli haluat, että hän kyydissä istuu. *
    Samaa mieltä tuon kypärän suhteen eli varsinkin siinä isona tekijänä myös mukavuus
    Voipi se naisväki istuskella sitten enempi siellä takana *
    Ei auta poru eikä selite, kun käyntiin lähtee Homelite

    Bitit on pc:stä...
  17. #47
    Lainaa (Nitrous @ Maalis. 05 2008,15:36) kirjoitti
    Lainaa (Joke @ Maalis. 04 2008,22:04) kirjoitti
    Lainaa (Le Motard @ Maalis. 04 2008,21:52) kirjoitti
    En lähtisi haukkumaan tai ostelemaan mitään kamppeita merkin perusteella.
    +1

    Lainaa (Le Motard @ Maalis. 04 2008,21:52) kirjoitti
    Kun Bilteman työkaluihin suhtautuu sillä periaatteella, että kunhan kerran toimivat, niin ne ovat yleensä jo hintansa väärtejä.
    Ja vielä kun hoksaa katsoa, että päällä lukee 10 years guarantee niin saattavat jopa toimia toisenkin kerran * Olen varmaan köyhä, kipeä ja onnekas, mutta mä olen löytänyt tuolta ihan hyvää kamaa; esim. bilteman fillarilla ajellut ihan tyytyväisenä sen mitä jaksaa ilman moottoria *
    Jeps, on koko ajan uudet työkalut kun ostaa noita 10 vuoden takuulla olevia. *
    Myyjä sano että takuuaika lasketaan ensimmäisen ostoksen mukaan..
    BMW R1200RT
    Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
  18. #48
    Lainaa (Toippari @ Maalis. 05 2008,15:42) kirjoitti
    Lainaa (Nitrous @ Maalis. 05 2008,15:36) kirjoitti
    Lainaa (Joke @ Maalis. 04 2008,22:04) kirjoitti
    Lainaa (Le Motard @ Maalis. 04 2008,21:52) kirjoitti
    En lähtisi haukkumaan tai ostelemaan mitään kamppeita merkin perusteella.
    +1

    Lainaa (Le Motard @ Maalis. 04 2008,21:52) kirjoitti
    Kun Bilteman työkaluihin suhtautuu sillä periaatteella, että kunhan kerran toimivat, niin ne ovat yleensä jo hintansa väärtejä.
    Ja vielä kun hoksaa katsoa, että päällä lukee 10 years guarantee niin saattavat jopa toimia toisenkin kerran * Olen varmaan köyhä, kipeä ja onnekas, mutta mä olen löytänyt tuolta ihan hyvää kamaa; esim. bilteman fillarilla ajellut ihan tyytyväisenä sen mitä jaksaa ilman moottoria *
    Jeps, on koko ajan uudet työkalut kun ostaa noita 10 vuoden takuulla olevia. *
    Myyjä sano että takuuaika lasketaan ensimmäisen ostoksen mukaan..
    Näinhän se on. Yleinen harhaluulo on , että ajallisesti rajattu takuu jatkuu samanlaisena uudenkin tuotteen kohdalla.
    dYNY

    "Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
    *David Jefferies 1972-2003

    FEEL THE NOISE * *



    * Kawasaki ZX-10R '07*
  19. #49
    Onko kellään kokemusta Bilteman tankkilaukusta?? Mahtaako pysyä pelkillä magneeteilla kiinni??
  20. #50
    Lainaa (oili @ Maalis. 05 2008,15:15) kirjoitti
    Lainaa (Tintti13 @ Maalis. 04 2008,21:14) kirjoitti
    .
    ?

    Halvan avopotan voi ostaa tyttöystävälle, edellyttäen tietysti, että et ole hänen kanssaan pelkän ulkonäön takia
    Naamalle käy ilmeisesti melko köyhästi sellaisen kanssa, jos tulee konttauskeikka. Ajot kylläkin loppuu todennäköisesti kokonaan ensimmäisen kunnon kastumis/paleltumisreissun jälkeen. * Oikeasti kannattaa miettiä pitäisikö nuo vähätkin ajot jättää väliin, jos ei raatsi vermeitä hommata. Ehdotan käytettyä vedenpitävää ajopukua selkäsuojan kanssa ja edullista umpikypärää.

    Niin vielä lisäksi, että liian suuri kypärä on vaarallinen
    Joo totta toinen puoli.

    Kysymys ei ole ensijaisesti rahasta, vaan lähinnä siitä että kun tyttöystävälle tuo pyöränkyydissä istuminen ,ei ole elämäntapa tai edes harrastus niin älyttömästi ajovarusteisiin sijoittaminen ei tunnu tässätapauksessa järkevältä.

    Tarkoitus ei ole ajaa marraskuussa räntäsateessa norjaan ja takaisin yhdellä nopealla pysähdyksellä, vaan mahdollisimman hyvässä *kesäisessä säässä pikkulenkkejä rauhallisesti ilman turhaa kiirehtimistä.

    Jos tyttökaveri innostuu mp-harrastuksesta tulevaisuudessa enemmän niin tilanne on tietysti täysin toinen, omat hyvät ajokamppeet tulee ostetuksi ilman änkytyksiä
    Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
    henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
    minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
    tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.
  21. #51
    Lainaa (oili @ Maalis. 05 2008,15:15) kirjoitti
    Lainaa (Tintti13 @ Maalis. 04 2008,21:14) kirjoitti
    Tuota tuota:

    Kiikarissa olisi harvoin kyydissä viihtyvälle tyttöystäväle ajovarusteita. Maksimi ajomatkat yhdessä n, 100-200km päivässä. Ja kaudessa +- 1000km max pikku pätkinä.

    Uskaltaako ostaa esim, Bilteman tai Motonetin avopottaa tuohon käyttöön? Tässä on ideana se että ihan MotoGP tason varustusta ei todella vähäisen käytön takia viitsisi satsata.

    Samalla kypärällä pitäisi pystyä operoimaan myös hänen osallaan olevat vähäiset ATV ajot mökillä.

    Motonetissä näytti olevan jotain kypäriä mitä itsekkin kokeilin tuossa 50eur kintaalla, oikean kokoinen halpis kypärä tuntuu vähän paremmalta vaihtoehdolta, kuin tarjolla olevat omissa nurkissa pyörinneet vähän isommat ja laadukkaammat(?) kypärät.

    Muut ajovarusteet ovat tyyliin farkkua, nahka/tuulitakkia jne, mitä nyt sattuu jo ennalta olemaan. Tarkoitus siis ajella kohtuu kelissä, pikku siivuja.

    Miltäs kuullostaa, mitäs suosittelee palstan raati?

    Halvan avopotan voi ostaa tyttöystävälle, edellyttäen tietysti, että et ole hänen kanssaan pelkän ulkonäön takia
    Naamalle käy ilmeisesti melko köyhästi sellaisen kanssa, jos tulee konttauskeikka. Ajot kylläkin loppuu todennäköisesti kokonaan ensimmäisen kunnon kastumis/paleltumisreissun jälkeen. * Oikeasti kannattaa miettiä pitäisikö nuo vähätkin ajot jättää väliin, jos ei raatsi vermeitä hommata. Ehdotan käytettyä vedenpitävää ajopukua selkäsuojan kanssa ja edullista umpikypärää.

    Niin vielä lisäksi, että liian suuri kypärä on vaarallinen
    Mä olin ekoilla treffeillä yhden hyvän kissan kanssa. Tuli puhetta harrastuksista ja sanoin että harrastan moottoripyöräilyä. Seuraavat treffit sujuivatkin sitten pärtsäten. Mulla oli tuolloin kohtuullinen HJC ja sikavanha ja huono Caberg, joka oli liian suuri. Tein niin, että annoin tytölle HJC:n ja otin itse sen Cabergin. Jos olisi ollut vaihtoehtona vain avokypärä, olisin sanonut että ei lähdetä MIHINKÄÄN. Myöhemmin tyttö osti sitten itselleen kuitukypärän.
    CBR1100XX ´99
  22. #52
    Lainaa (JariS @ Maalis. 02 2008,19:59) kirjoitti
    Eilen saappaita hypistelin,jalkaan sopi kyllä ,mutta ovat kovin ohuet ja vailla minkäänlaista suojausta.
    Itse en rahojani noihin laittaisi.
    +1
    Wallu
  23. #53
    Tuli Bilteman MP-tuote kuvasto himaan, ni tuli selattua läpi.

    Ollu harkinnasssa jonkunlainen systeemi kommunikointiin ku on kakspäällä liikenteessä ja siel oli MP-sisäpuhelin (intercom) tyrkyllä hintaan 32,90e.

    Onko kellään kokemuksia moisesta laitteesta, eli tekeekö sillä yhtään mitään?
    Yrittäny lukee täältä noista laitteista, mut ei oo oikein menny jakoon niiden toiminta ja myöskään ei ois tarkotus sijoittaa mitään huimia summia.
    Saako 50 euron kieppeillä oleval budjetilla toimivaa systeemiä, vai kannattaako haudata koko idea. Jos joku muu edes lähelle budjettia, niin vinkkiä kiitos ;)

    Muita vähän kiinnostavia varusteita oli tankkilaukku (22,90e), karttakotelo (10,99e) ja kuormaverkko (3,49e).

    Eli kokemuksia, näkemyksiä, ruusuja ja risuja kaivataan.
  24. #54
    Viime kesänä tuli ostettua kokeeksi Lidläistä sellainen halpa kypäräpuhelin. Ei ehkä ihan samannäköinen kuin tuo Bilteman kuvaston puhelin, mutta kumminkin suht pieni. Poitsun kanssa kerran sitä testattiin Näsijärven kierroksella. Siinä oli sellainen erillinen boxi, josta sen sai tarvittaessa päälle ja pois ja narut kulkivat boxin kautta kypärän sisälle korvaan kiinnitettävään kuuloke-luuri-yhdistelmään. Ulkoisen musiikkilaitteenkin siihen muistaakseni olisi voinut kytkeä. Äänen voimakkuuttakin voi säätää, mutta molemmille yhdessä.
    Sinänsä sen avulla kuuli, mitä toinen sanoi, mutta eipä se ainakaan korvaan istunut. Toisissa asennoissa painoi enemmän, kuin toisissa, mutta painoi kuitenkin.
    Muroleessa otimme sen kumpikin pois ja jossain kaapin peräällä ne ovat siitä koekäyttökerrasta saakka luuranneet.
    Jos todella tarvitsisin vakituisesti sellaisia, ostaisin jotkut kunnolliset kypärään intergoitavat johdottomat mallit. Mutta kaiketi nuokin ajavat asiansa lyhyillä matkoilla, jos takapenkillä istuu joku jonka jorinoita (tai hellää kuiskuttelua) jaksaa kuunnella.
    karir
  25. #55
    Lainaa (kiivi3 @ Touko. 13 2008,22:52) kirjoitti
    Eli kokemuksia, näkemyksiä, ruusuja ja risuja kaivataan.
    Mulla oli viime kesänä ton hintaluokan Clas Ohlsonin radiopuhelinsetti kypärään kiinnitettävillä luureilla/mikillä, tangentti tuli tarranauhalla stongaan. Kaverin kanssa käytettiin niitä kahden pyörän välillä.

    En tiedä johtuko kypäristä vai radioista, mut 80km/h jälkeen juttelu meni vaikeeks ja 100km/h jälkeen mahdottomaks. Vehje kesti kovassa käytössä puol ajokautta ja sit rupes monet paikat hajoilemaan.

    Todettiin et täks kaudeks ostetaan laadukkaat vehkeet jotka saa bluetoothilla puhelimeen, navigaattoriin, mp3seen ym. Kyl se parantaa ajokokemusta, et pystyy juttelemaan kaverin kanssa esim. muutoksista reittisuunnitelmaan ymym.
  26. #56
    Lainaa (Nitrous @ Maalis. 05 2008,15:36) kirjoitti
    Lainaa (Joke @ Maalis. 04 2008,22:04) kirjoitti
    Lainaa (Le Motard @ Maalis. 04 2008,21:52) kirjoitti
    En lähtisi haukkumaan tai ostelemaan mitään kamppeita merkin perusteella.
    +1

    Lainaa (Le Motard @ Maalis. 04 2008,21:52) kirjoitti
    Kun Bilteman työkaluihin suhtautuu sillä periaatteella, että kunhan kerran toimivat, niin ne ovat yleensä jo hintansa väärtejä.
    Ja vielä kun hoksaa katsoa, että päällä lukee 10 years guarantee niin saattavat jopa toimia toisenkin kerran Olen varmaan köyhä, kipeä ja onnekas, mutta mä olen löytänyt tuolta ihan hyvää kamaa; esim. bilteman fillarilla ajellut ihan tyytyväisenä sen mitä jaksaa ilman moottoria
    Jeps, on koko ajan uudet työkalut kun ostaa noita 10 vuoden takuulla olevia.
    Höpö höpö, mulla on mennyt Bilteman hylsysarja jo 10 vuoden takuuajan yli ja kaikki ehjää.
    Kawa ZXR750H1 (Green Meanie)
  27. #57
    Kattelin Biltsussa uusia umpikypäriä. Mielestäni hämmästyttävän asiallisen näköisiä! Irrotettava coolmax-sisusta, pikairrotettava visiiri, D-lenkkikiinnitys hihnassa, lasikuitukuori ja hinta vain 66! En ehkä Shoeita tuohon vaihtaisi, mutta kakkos- tai mopokypäräksi varmaan hintaansa nähden ihan parhaasta päästä.
  28. #58
    Hieman tuurilla seilasin eilen Biltemassa; kokeilin tavallisten vaatteiden päälle irrallaan ollutta L-koon sadeasua ja totesin sen hieman tiukaksi. Hyllyllä pötkötti avaamaton XL, jonka sitten ostin kokeilematta. Kotona CSI:tä katsellessa kokeilin sitten asua nahkojen ja selkäsuojan kanssa. Aika akrobaattinen suoritus kieltämättä pujottautua tuohon, mutta menihän se. Ja istuu omalle ruumiinrakenteelleni (188cm/90kg/normaalivartalo) erinoimaisesti! Ei kyllä lepata ajossa. Kiristysvaraakin on. Hihat ja lahkeetkin tuntuvat olevan riittävät. Tyytyväinen? Kyllä, vielä.
    "Ei se koko, vaan miten sitä käyttää", sanoi 50cc (+750 +1100cc +125cc)
  29. #59
    Joo, kävin sit eilen Biltemassa ostosreissulla, vaikka ei ollu tullu käyttökokemuksia, no pitäähän jonkun olla se ensimmäinen (tässä tapauksessa kaikil varmaan vaan vimosen päälle intercomit).

    Ostin sen kypäräpuhelin setin kahdelle.
    Ohjeissa maininta, että kypärä ensin päähän ja sitten asennetaan se kikkula korvaan, mis on mikki taipuvan varren päässä.
    No hissuu oli sen verta tiukka kypärä itel, et ei toivookaan.

    Aloin sitten askartelemaan ja iskin kuulokkeen kankaan alle (Arain Corsair rx-7 potassa syvennys korvan kohdalla) sitten kankaan ja vaahtomuovin alla mikki poskipalojen läpi. Vähän oli lyhyt se mikin taipusa varsi (ei varmaan oo tarkotettu upotettavaks pehmusteisiin) ja tulee hieman pilkistämään vaahtomuovin välistä (eli tuntee sormella kankaan alla pään). saman tein sitten Arain Condoriin (oli vaan vähän vaikemapaa, ku en saanu ainakaan kunnolla irti pehmuisteita), no meni se silti sinne.

    Sitten vaan kypärät himas päähän ja johto kii, ja sehän toimi.. samantien oli lunastanu odotukset.
    Sitten heittään pikku rundia, taajamassa ja suorassa läheisyydessä, ei nyt voinut niin kovin kokeilla eri nopeuksissa, mutta reilussa 80km/h:ssa toimi vielä vallan mainiosti.
    Tietty miten ton kanssa nyt sitten on, kun yhteys on kokoajan päällä, et meneeks hermo ku takana valitellaan liiasta nopeudesta ;)
  30.  
  31. #60
    Lainaa kirjoitti
    Joo, kävin sit eilen Biltemassa ostosreissulla
    Taisit tulla just kun me wexin kans oltiin jo rappusilla röökillä. Ei haettu mitään mopo sälää, ainoastaan loisteputkivaloja ja rosteri ruuveja.
Sivu: 2 / 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen