Sivu: 3 / 9:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 248:sta
  1. #61
    Lainaa Yamaha1 kirjoitti Katso viesti
    Herranjumala... Kävin postaan samat kuvat/selostuksineen tänne: http://www.mvagusta.net/

    Ja samantien ikuinen porttikielto ko. saitille! Ei kiesus sentään mää kuolen perkele nauruun täälä, ihan keskenäni toki mutta että... Jestas miten kypsä reaktio? Fantastisia leluja nämä ...
    No vähemmästäkin! Nyt helvetin nopeasti se arkkupakastin pois tarakalta
    <br />
  2. #62
    Lainaa peppoone kirjoitti Katso viesti
    No vähemmästäkin! Nyt helvetin nopeasti se arkkupakastin pois tarakalta
    Pystyn eläytymään tuskaasi täydellisesti.
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  3. #63
    Eittämättä siihen on syy miksi itsekkin sitkeästi ajan ison repun kanssa jos tarttee kamaa kyytiin...

    Pakopiippu on tosiaan uljas, joskin omaan makuun se parani ottamalla katin veks ja korvaamalla se Arrowin decat pipella. Siten voi saada lämpöä alas ja vähän pois kulutustakin - ainankin katti painaa muutaman kilon.

    Putkihässäkkä motin alla näyttää myös somalta muututtuaan asianmukaisen väriseksi.

    Vakiopytyissä on yllättävän härskit äänet, varsinkin kun ne on kammiovaimentimet joista eivät villat voi lysähtää ja korinat koveta sen takia.

    Pidän vakiopönttöjä esim. pyöreitä perusarroweita kauniimpina ja plussaa on että niiden kanssa imuäänet erottuvat paremmin - joka on on taivaan mannaa

    Kylillä tuleekin ajeltua ilman tulppia ihan soundien takia - kaemmaksi ajaessa toki kannattaa tulpat panna, ellei nyt sitten ole jotain megahiljaista Schubertin tourinkikippoa päässä. Ilman virtausääni kun käy kuulon päälle ajan kanssa, vaikkei matalataajuuksisena niin sillä hetkellä ärsytäkkään.
    "To live so close to the possibility of dying You will learn what really is important and what not - and this makes You a better person" -Stefano DeBenedetti-
  4. #64
    Lainaa Teuwo kirjoitti Katso viesti
    Eittämättä siihen on syy miksi itsekkin sitkeästi ajan ison repun kanssa jos tarttee kamaa kyytiin...

    Pakopiippu on tosiaan uljas, joskin omaan makuun se parani ottamalla katin veks ja korvaamalla se Arrowin decat pipella. Siten voi saada lämpöä alas ja vähän pois kulutustakin - ainankin katti painaa muutaman kilon.
    Kiitos hyvistä kommenteista. Eli siis ton Arrowin decatin saa sinne heitettyä ilman, että tarttee uusia putkistoa alkukäyriä myöden? Ja vakiokannut pystyy säilyttää? Sehän olisi tasan tarkkaan täydellinen optio! Meinaan en halua mitään ylikovia pakoääniä... Itseasiassa äänien puolesta tää vakiokin on oikeen hyvä, ja mitä kuuntelin tossa tienposkessa yks päivä kun vaimo ajeli ohitte muutaman kerran, niin kyllä se murahtaa kivasti kun päästään tehoalueelle.

    Mäkin olen harrastusvuosien saatossa pinnistellyt repun kanssa vuositolkulla. Kunnes sitten tuon edesmenneen Multistradan kanssa tuli kokeiltua takalaukkua. Hyödyt nimenomaan jokapäiväisessä prätkäilyssä on niin massiiviset, että reppuun ei vaan ole paluuta. Mulla kun tuo ajo koostuu kaikesta mahdollisesta, eli en ota mopoa naftaliinista vain käydäkseni hyvillä keleillä mutkailemassa. Laukussa on aina tilaa jonne heittää kypärähuppu, hanskat, kypäräpuhelin... ja kun kaupasta tulee nii sinne saa uppoomaan muovikassillisen ostoksia ja toisen mokoman vaikka takapenkille tavaraverkon alle. Kaiken kaikkiaan moisen kapasiteetin olemassaolo on vaan niin hemmetin kätevää. Samaan hengenvetoon, ymmärrän kyllä hienosti sen, että tavallaan mun pitäis mennä tän pyörän kanssa täysin toiseen suuntaan... jopa senkin varjolla, että tekisin omasta harrastuksestani pirun paljon hankalampaa. Kiitos, mutta ei kiitos!
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  5. #65
    Lainaa Yamaha1 kirjoitti Katso viesti
    [IMG][/IMG]



    Saattaa äänet koventua melkolailla jos poistaa vakioputkistosta katin. Lisäksi monissa pyörissä äänensävy muuttuu huonoksi, joissain taas paranee eli itse ainakin kokeilisin sellaista vaihtoehtoa missä voi palata takaisin vakiokuosiin.
  6. #66
    pizzaboxi Brutalessa.... *the sound of silence*
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  7. #67
    Voisiko tästä päätellä, että Bilteman pizzaboxi herättää jopa enemmän tunteita kuin nämä tunteen palolla valmistetut Italoprätkät konsanaan? Aikamoinen saavutus!

    Heh, ei vaan... Ymmärrän toki hyvin tämänkin näkökulman ja suren sitä kautta kanssanne täysin rinnoin!
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  8. #68
    Lainaa Turder kirjoitti Katso viesti



    Saattaa äänet koventua melkolailla jos poistaa vakioputkistosta katin. Lisäksi monissa pyörissä äänensävy muuttuu huonoksi, joissain taas paranee eli itse ainakin kokeilisin sellaista vaihtoehtoa missä voi palata takaisin vakiokuosiin.
    Juu, ehdottomasti jotain tällaista. Eli mahdollisuus palata "normaaliin" olis hyvä olla olemassa. Sen verran sitä on leikkiessään huomannu, että muutos on aina muutos... Eikä suinkaan aina automaattisesti muutos parempaan päin.
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  9. #69
    Lainaa peppoone kirjoitti Katso viesti
    No vähemmästäkin! Nyt helvetin nopeasti se arkkupakastin pois tarakalta
    Vuoden 2013 ja 2014 kauhein modaus- palkinto on jaettu. Yleisö jää odottamaan sissybar- asennusta ja egon vaatimia tanko hapsuja.
  10. #70
    Lainaa vma kirjoitti Katso viesti
    Vuoden 2013 ja 2014 kauhein modaus- palkinto on jaettu. Yleisö jää odottamaan sissybar- asennusta ja egon vaatimia tanko hapsuja.
    Nöyrimmät kiitokseni, oikein 2 vuoden ajaksi siunattiin moisella kunnialla. Pettymykseksenne joudun toteamaan, että pizzalaatikko ei killu lelussa kiinni jatkuvalla syötöllä vaan ainoastaa silloin kun käytäntö niin sanelee. Tietysti JOS yleisö oikein intoutuu vaatimaan, niin voin asennella sen paikoilleen myös letka-ajeluihin sun muihin kokoontumisiin. Saa sitä ihastellessa herkkähipiäisimmät kokeilla josko aamupala pysyy sisällä vaiko ei...
    Viimeksi muokannut: Yamaha1; 18.10.2013 klo 18:32.
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  11. #71
    Lainaa Yamaha1 kirjoitti Katso viesti
    Tietysti JOS yleisö oikein intoutuu vaatimaan, niin voin asennella sen paikoilleen myös letka-ajeluihin sun muihin kokoontumisiin. Saa sitä ihastellessa herkkähipiäisimmät kokeilla josko aamupala pysyy sisällä vaiko ei...
    Makkaranpaistot meni vielä nikottelematta kun et ollut vielä kerennyt asentamaan pizzalaukkua, jos sitten vaikka ensi kaudella
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
  12. #72
    Lainaa Yamaha1 kirjoitti Katso viesti
    Nöyrimmät kiitokseni, oikein 2 vuoden ajaksi siunattiin moisella kunnialla.-
    Vain kahdeksi vuodeksi kerrallaan annettiin tällä kertaa titteli. Luultavasti jatkokausia on kuitenkin tulossa. Vahvat näytöt puoltavat sitä jo nyt.
  13. #73
    Lainaa vma kirjoitti Katso viesti
    Vain kahdeksi vuodeksi kerrallaan annettiin tällä kertaa titteli. Luultavasti jatkokausia on kuitenkin tulossa. Vahvat näytöt puoltavat sitä jo nyt.
    Heh, hitto te ootte... no sanotaanko intohimosia. Ei paha ollenkaan!

    Älkää peljätkö, tarkoitus EI OLE tehdä Brutalesta matkalehmää. Sen sijaan siihen luodaan vain on / off tyylisiä vaihtoehtoja. Eli jos ens kesänä tulee päähänpisto "mä haluun mopolla Gardalle", niin ei tartte ensimmäisenä olla BMW liikkeessä Gessukaupoilla. Ja kun reissu on tehty niin mopon saa käden käänteessä takaisin "normaalitilaan". Jotain tuollasta tässä haetaan.

    Varsinaisten pysyvien modien puolesta mä olen vähän kallistumassa tuonne uudempien mallien suuntaan. Pyörä kun ei ole rungoltaan muuttunut juuri miksikään vuosien aikana (korjatkaa jos oon väärässä?) Uudemmissa malleissa on mielestäni muutamia makeempia juttuja lähinnä tuolla muovipuolella. Sellasia vois talven aikana metästellä. Kuten vaikka esim. tästä kuvasta tuo belly pan & nuo jäähdyttimen suojamuovit... väritys tietty omaan pärrään sopivaksi.

    http://www.indomotorcycle.com/2011/0...ed_edition_01/

    Mut kattellaan, pikkuhiljaa.
    Viimeksi muokannut: Yamaha1; 18.10.2013 klo 20:43.
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  14. #74
    Lainaa Yamaha1 kirjoitti Katso viesti
    Heh, hitto te ootte... no sanotaanko intohimosia...
    Ööh, tässä ei ole kysymys "meistä tai teistä". Kysymys on vaan järkyttävän rumasta laatikosta moottoripyörässä. Piste.
  15. #75
    Lainaa vma kirjoitti Katso viesti
    Ööh, tässä ei ole kysymys "meistä tai teistä". Kysymys on vaan järkyttävän rumasta laatikosta moottoripyörässä. Piste.
    Pakko kysyä että onko se ulkonäkö ainoa peruste millä mopolla mennään, jos tulee tarve ostaa kaupasta jotain niin onko se reppu ainoa oikea tapa saada ostokset kotio?
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
  16. #76
    Lainaa tate66 kirjoitti Katso viesti
    Pakko kysyä että onko se ulkonäkö ainoa peruste millä mopolla mennään, jos tulee tarve ostaa kaupasta jotain niin onko se reppu ainoa oikea tapa saada ostokset kotio?
    No hej jos se ån isån B:n lååta ni å!
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  17. #77
    Lainaa vma kirjoitti Katso viesti
    Ööh, tässä ei ole kysymys "meistä tai teistä". Kysymys on vaan järkyttävän rumasta laatikosta moottoripyörässä. Piste.
    Niin, perälaukkuhan on RUMA. Se on ruma kaupan hyllyllä, lattialla, autotallin perukoilla ja se jatkaa rumana olemistaan myös pyörässä. Missään tapauksessa perälaukku ei ole sellanen "ompa kivan näkönen" kapistus, mun mielestä ihan sama millaseen mopoon on rigattuna. Eikä sitä ole myöskään merimies-säkki hirtettynä takaritsille, ei peräkärry eikä edes rinkka kuskin selässä... Kaikki se on ns. ylimääräistä, mutta jokseenkin pakollista silloin ku tavaraa pitää saada kulkemaan mukana. Mä olen siis kanssas täysin samaa mieltä, ihan helevetin rumia noi on järkiään.
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  18. #78
    No offia kun ei oo mulla Myydään/Vaihdetaan mutta naapurit muistaa aina kertoa mulle että imuria oot menossa ulkoiluttaan..
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  19. #79
    Lainaa Yamaha1 kirjoitti Katso viesti
    Mä olen siis kanssas täysin samaa mieltä, ihan helevetin rumia noi on järkiään.
    Minä en ole tuota mieltä, vaikka niin väität minun olevankin. Esim. Goldwingiin laukku kuuluu, ja ilman sitä pyörä on ruma.

    Reppu kuljettajan selässä ei tee pyörää rumaksi. Tuo maksalaatikko tekee.
  20. #80
    Lainaa vma kirjoitti Katso viesti
    Minä en ole tuota mieltä, vaikka niin väität minun olevankin. Esim. Goldwingiin laukku kuuluu, ja ilman sitä pyörä on ruma.

    Reppu kuljettajan selässä ei tee pyörää rumaksi. Tuo maksalaatikko tekee.
    Ourait, hyvin selvennetty ja pointti kaiketi nyt myös ymmärretty.
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  21. #81
    Porukat rupee olemaan syyslevottomia (= vieroitusoireita, ei sen pahempaa?)... huohhhh, mites sitten kun tämä kaamos vaan pimenee...
    Vaikken itse laittais rähinäpyörään mitään laukkuhärdellejä, niin tsemppiä kuitenkin Y1:lle. Toisinaan, jos joku rikkoo stereotypian rajoja, niin ei aikaakaan kun kukaan ei kiinnitä moiseen erityishuomiota...
    - ei taida olla kun 5...6 tilipäivää kun kevät koittaa? Joten jaksamista kaikille

    Niin, PS: Toivottavasti GA ei käänny haudassaan jos/kun näkee moisen poksin julmurin ahteria "komistamassa"

    MAD (mean absolute deviation)
  22. #82
    ^ Kiitosta vain, tosin ei tässä mitään tsemppejä tarvita sen kummemmin. Minusta tosi mielenkiintosta keskustelua asian tiimoilta. Voin hienosti itekki samaistua näihin "pyörä on pilalla" mielipiteisiin, sillä olen aikoinani ollut asioista aivan samoilla linjoilla. Ihan lähtien siitä, millasia ajokamoja "kuuluu pitää" milloinkin, aina näihin laukkujutskiin saakka. Jos joku olisi ehdottanut mulle Yammun FZS:ään laukkua vuonna 2003, niin olisin ollu lähinnä kauhuissani.

    Ajatellaan, että olisin kiinnostunut kotiloista, ja hankkisin ittelleni Porschen. Haluaisin ajaa laitteella mahdollisimman paljon, koska nautin ajamisesta ja haluan ottaa kaiken irti lelustani. Talvella saan idean, että nyt painellaan vaimon kanssa Leville vähä laskemaan ja "jäläkilaskemaan". Asentaisin omistamani suksiboxin kotilon katolle ja hiihtokamat sinne. Ei mulla missään vaiheessa reissua olis sellanen olo ittellänikään, että nyt tuli muuten tehtyä Porschesta hienompi ja ko. lelun suunnittelijalle jonkulaista oikeutta. Ei todellakaan... Mulla olisi vaan perheen sukset siellä boxissa mukana, mielummin ku kabiinissa taikka selässä. Siinä se, ei mitään tuon kummempaa draamaa.

    Toki, paljon on ihmisiä joiden mukaan minun ei missään tapauksessa pitäisi edes ajaa ko. lelulla talvisin, onhan siellä suolaa ja sontaa tiellä. Saati sitten, että jotain suksiboxeja katolle... Tällaista autoa kun ei "raiskata" millään perusteella, kitkarenkaatkin on jo todella arveluttava juttu. Toisin sanoen, minun kuuluisi ajaa lappiin perheen hiihtovermeet vaikka sitten haitarissa mielummin kuin antaa kotilon ulkoisen habituksen kärsiä toisarvoisista elämäntavoistani. Pelissä on "racing perinteet", pitkä mallihistoria ja kaikki ne arvot mitä halutaan mukaan temmata. Tällainen tapa nähdä asioita ei tunnu omalta juuri nyt, mutta aivan varmaan tuntuu hyvinki antoisalta monelle muulle = Luojan kiitos tapoja harrastaa näitä romuja lienee tasan yhtä paljon kuin on meitä ihmisiäkin.

    Jees, mutta ehkäpä mä jätän oman näkökulman avaamisen tän asian suhteen tähän. Jatketaan harjootuksia ja postaillaan taas kummajaisia kun jotain uutta tulee väsättyä.
    Viimeksi muokannut: Yamaha1; 19.10.2013 klo 04:08. Syy: Saakelisti typoja...
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  23. #83
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Yamaha1 kirjoitti Katso viesti
    ^ Kiitosta vain, tosin ei tässä mitään tsemppejä tarvita sen kummemmin. Minusta tosi mielenkiintosta keskustelua asian tiimoilta. Voin hienosti itekki samaistua näihin "pyörä on pilalla" mielipiteisiin, sillä olen aikoinani ollut asioista aivan samoilla linjoilla. Ihan lähtien siitä, millasia ajokamoja "kuuluu pitää" milloinkin, aina näihin laukkujutskiin saakka. Jos joku olisi ehdottanut mulle Yammun FZS:ään laukkua vuonna 2003, niin olisin ollu lähinnä kauhuissani.

    Ajatellaan, että olisin kiinnostunut kotiloista, ja hankkisin ittelleni Porschen. Haluaisin ajaa laitteella mahdollisimman paljon, koska nautin ajamisesta ja haluan ottaa kaiken irti lelustani. Talvella saan idean, että nyt painellaan vaimon kanssa Leville vähä laskemaan ja "jäläkilaskemaan". Asentaisin omistamani suksiboxin kotilon katolle ja hiihtokamat sinne. Ei mulla missään vaiheessa reissua olis sellanen olo ittellänikään, että nyt tuli muuten tehtyä Porschesta hienompi ja ko. lelun suunnittelijalle jonkulaista oikeutta. Ei todellakaan... Mulla olisi vaan perheen sukset siellä boxissa mukana, mielummin ku kabiinissa taikka selässä. Siinä se, ei mitään tuon kummempaa draamaa.

    Toki, paljon on ihmisiä joiden mukaan minun ei missään tapauksessa pitäisi edes ajaa ko. lelulla talvisin, onhan siellä suolaa ja sontaa tiellä. Saati sitten, että jotain suksiboxeja katolle... Tällaista autoa kun ei "raiskata" millään perusteella, kitkarenkaatkin on jo todella arveluttava juttu. Toisin sanoen, minun kuuluisi ajaa lappiin perheen hiihtovermeet vaikka sitten haitarissa mielummin kuin antaa kotilon ulkoisen habituksen kärsiä toisarvoisista elämäntavoistani. Pelissä on "racing perinteet", pitkä mallihistoria ja kaikki ne arvot mitä halutaan mukaan temmata. Tällainen tapa nähdä asioita ei tunnu omalta juuri nyt, mutta aivan varmaan tuntuu hyvinki antoisalta monelle muulle = Luojan kiitos tapoja harrastaa näitä romuja lienee tasan yhtä paljon kuin on meitä ihmisiäkin.

    Jees, mutta ehkäpä mä jätän oman näkökulman avaamisen tän asian suhteen tähän. Jatketaan harjootuksia ja postaillaan taas kummajaisia kun jotain uutta tulee väsättyä.
    Mit vit... aja sen laatikon kans tai ilman... tai niin kai oli suunnitelmakin
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  24. #84
    Valitettavasti se Arrow decat pipe ei käy suoraan enää 1078, kun EU-k*llipäät vaativat että katti pitää hitsata kiinni pakoputkiston pisimpää osaan, jotta sitä ei olisi liian helppoa poistaa.

    (Vanhoissahan se on jousilla käyrien ja nousuputkien välissä.)

    Joten käyrätkin pitäisi vaihtaa tai muuttaa käyrät-katti liitos vanhanmalliseksi, jolloin katin voi poistaa tai palauttaa minuuteissa.
    [Joku englanninputka teki S1000RR varten tuommoista muutossarjaakin, siis jolla orggis käyrät ja katti saatiin muutettua pikakiinnitteisiksi ja mukana tuli tietankin se decat pipe joka on paikallaan kaikki muut paitsi leimapäivän.]

    Se reppu nyt on semmoinen että sitä ei enää juuri huomaa, Jaakko Suenperse Alpine packin roikuttua selässä kirjaimellisesti satoja päiviä vuorilla sekä ylä- että alamäkeen on se enemmän ruumiinosa.

    Porschella mäkeen meneminen ei ole mitenkään mahdottoman uutta, olin joskus Rukan parkkihallissa skeittaamassa mäestä tultua illalla ja kyllä siellä näytti Carrera 4 seisoneen.
    esim. 996 saa ihan possun omia kattotelineitä ja kai niihin käy vaikka Panameran oem boxi jos halua ihan välttis suunsoittajien kiusaksi Porsche tuotteen

    Sitäpaitten olen kyllä Courchevellissä nähnyt suksitelineen Aston Martin DB7ssakin, ihan kaikkine siipilogoineen.
    "To live so close to the possibility of dying You will learn what really is important and what not - and this makes You a better person" -Stefano DeBenedetti-
  25. #85
    Lainaa Teuwo kirjoitti Katso viesti
    Valitettavasti se Arrow decat pipe ei käy suoraan enää 1078, kun EU-k*llipäät vaativat että katti pitää hitsata kiinni pakoputkiston pisimpää osaan, jotta sitä ei olisi liian helppoa poistaa.

    (Vanhoissahan se on jousilla käyrien ja nousuputkien välissä.)

    Joten käyrätkin pitäisi vaihtaa tai muuttaa käyrät-katti liitos vanhanmalliseksi, jolloin katin voi poistaa tai palauttaa minuuteissa.
    [Joku englanninputka teki S1000RR varten tuommoista muutossarjaakin, siis jolla orggis käyrät ja katti saatiin muutettua pikakiinnitteisiksi ja mukana tuli tietankin se decat pipe joka on paikallaan kaikki muut paitsi leimapäivän.]
    Juu, kyllä siellä ilmeisesti jotain liikkuu päättäjienki päässä ku noin hyviä pykäli osataan säätää. Ihan selkee kynnyksen nosto ainakin omalla kohdallani hankkia tollanen decat viritelmä. Onnittelut lienee paikallaan sinne suuntaan.

    Eihän tuo tietty mikään mahdoton homma ole teettää sinne liitokset. Omavalmisteena ei enää mene johtuen olemattomien räkimistaitojeni & materiaalin yhdistelmästä. Eikös nuo titaania ole nuo huilut kauttaaltaan? Mä taidan kattoa mitä lämpöjen suhteen saa aikaan tuolla vesipumppupäivityksellä & uusilla flekteillä. Jos niiden jälkeen vielä painelee yhtä herkästi ylärekisteriin ni sit pitää harkita kattihommaa uudelleen.

    Eipä ole vielä Brutalukseen vaihtaminen kaduttanu, ihan hemmetin hieno varsinki toi koneen luonne. Tavallaan sellanen tasanen rivinelkku kierroksien puoleen väliin saakka ja sen jälkeen ihan tolkuton repimään. Ja vääntöä on tosi hienosti. Persdynolla esim. rutkasti enemmän heti alhaalta kuin oli mun vanhakoppasessa Yamahan FZS 1000.ssa? Tai sit se on vaan toi pyörän keveys / ketteryys mikä tekee ko. efektin? Tiet alkaa oleen vaan sen verran kylmiä / liukkaita, et on ne rohkeemmat avaamispaikat aika harvassa. Mut kohtahan tuo on luvannu kelien lämpenevän taas hetkeksi? +10 astetta & arskaa KIITOS!
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  26. #86
    Musta ne LaFranconin tekemät vakioputket on ihan rosteria.

    Titaanipiiput on MV-Corse osia, jotka on kyllä tainnut Arrow alihankkia.

    On ne voineet jossain limited editionissa olla vakionakin.
    "To live so close to the possibility of dying You will learn what really is important and what not - and this makes You a better person" -Stefano DeBenedetti-
  27. #87
    Lainaa Teuwo kirjoitti Katso viesti
    Musta ne LaFranconin tekemät vakioputket on ihan rosteria.

    Titaanipiiput on MV-Corse osia, jotka on kyllä tainnut Arrow alihankkia.

    On ne voineet jossain limited editionissa olla vakionakin.
    OK, voi se olla noinkin... en vaan koskaan ole nähny ihan tuon väristä rosteria alkukäyrissä (sellaset matan harmaat) ni päättelin tietty heti jotta ny on RR:n laitettu jotain hienompaa. Mutta aivan sama toisaalta, ei minusta ole rosterinkaan hitsaajaksi sen kummemmin.
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  28. #88
    Jaahas, ensimmäinen pyörän "luonne-episodi" koettu.

    Tapahtumien kuvaus:

    Ajomatkaa koululta ABC.lle oli ehkä 2km, koko matka madellen keskustan ruuhkassa. Tankille, pyörä sammuksiin ja tulilientä tankkiin. Tankki täys > start > muutama laiska pyöräytys > ei eloa > akusta loppui puhti lopullisesti... Ja kas näin minulla oli kunnia todella stereotyyppisesti lykkäillä Italokaunotar huoltsikan parkkiruutuun seuraavan tankkaajan soitellessa kotilonsa äänimerkein minulle tahtia. Pienen säätämisen jälkeen kaapelit vaimon kotarista rutaleeseen kiinni ja toki lähti sen jälkeen tulille ku palmun alta.

    Täytynee siis talven aikana syynätä tähän jostain hiukan laadukkaampaa akkua. Nimittäin joskus harvoin tulee oltua yksinkin liikenteessä ja silloin ei oo kotaria käynnistysvaruina mukana.

    Onkos porukalla mitään suosituksia / kokemuksia näitten akkujen tiimoilta? Olen ite ajatellu tuollasta litium versioo, jotka nyt ainakin myyntimiesten puheissa on pippurisempia? Onko näin myös käytännössä?
    Viimeksi muokannut: Yamaha1; 25.10.2013 klo 21:05.
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  29. #89
    welcome to the club. Italialaiset..

    Lataako se? Tarkista Tasuuntaajan/regulaattorin toiminta.
    Niin kauan kun ihmiset ajavat autoilla puhelin korvalla,
    minä ajan Termignonit kiinni pyörässä.
  30.  
  31. #90
    Lainaa Yamaha1 kirjoitti Katso viesti
    Jaahas, ensimmäinen pyörän "luonne-episodi" koettu.

    Onkos porukalla mitään suosituksia / kokemuksia näitten akkujen tiimoilta? Olen ite ajatellu tuollasta litium versioo, jotka nyt ainakin myyntimiesten puheissa on pippurisempia? Onko näin myös käytännössä?
    Tarkista ensin että tuo latausjärjestelmä toimii, eli akun navoille tulee se 14 plus jotakin volttia kun mopo käynnissä...
    Eikös tuo sun laite ole v.2010 ja n. vuoden päivät seissyt liikkeessä, ei mikään ihme jos alkuperäinen akku alkaa olemaan finaalissa.
    Noissa litium akuissa kannattaa olla tarkkana, kyllä niissä on korkeampi "tehotiheys" eli samaan mekaaniseen koteloon saadaan enemmän kapasiteettia (Ah), Li-akku kestää myös paremmin syklisyyttä (varaus-purkaus (vakioteholla)) sekä korkeampia lämpötiloja vs. perinteinen lyijyakku. Mutta akkua valittaessa pitää ottaa huomioon myös sen lyhytaikaisen kuorman kesto/kantokyky = käynnistysvirran purkukapasiteetti sekä se, että k.o. akku soveltuu just MP:si latausjärjestelmään (eli ettei akun jälleenvaraus tapahdu liian suurella virralla ja/tai jännitteellä, MP:n latausjärjestelmä on aika tyhmä, siinä ei ole kovinkaan paljon "älyä" mukana). Paras valinta osuu varmaan kohdalle kun kysyt kännistysakkujen asiantuntijalta (esim. Exide), pelkkä litium ei tee asiaa auvoiseksi...
    MAD (mean absolute deviation)
Sivu: 3 / 9:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen