Sivu: 1 / 37:sta 12311 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 1085:sta
  1. #1
    Tervehdys
    Olisko hyvän rengaskaupan linkkejä lisää ?
    Mielellään toimituskuluineen Suomeen .
    Monta firmaa on mutta tuntuu nuo toimituskulujen löytäminen olevan joskus kiven takana...
    "manaatin raivolla eteenpäin"

    -07 K1200GT
  2. #2
    Tätä on moni kehunut, itse en ole kokeillut. Hinnat sisältävät alvin ja rahdin kotiovellesi ja mikäli et ole paikalla renkaiden saapuesa, viedään ne lähipostiisi.
    moottoripyöräily, parasta mitä voi housut jalassa tehdä
  3. #3
    www.reifenversand.com

    Tuota on käytetty useidenvuosien varrella monta kertaa. Lähetyskulut ollu luokkaa 7-8e/rengas, 3-7 renkaan satseissa, *jos muistan oikein. Määräytyy painon mukaan.
    "Eleetön", jos löytyy listalta ja näyttää vihreetä ja maksaa luottokortilla, on kuin ruokakaupassa kävis.
    Keltaisella merkillä hyllyssä ei oo suuria määriä, joten huonolla säkällä loppuu ennen tilaus lähtee, mut sen kerran pari kun on kokeillu keltaisella merkittyä-aina on tullu.

    www.rodamoto.es

    Tuolta olen ollu mukana kimpoissa.
    Hinnat ehkä hieman edullisemmat mut toimituskulut isompi pompsi (testasin: 1 rengas oli 30.xx eur) -> aikaisemmin ainakin oli edullisempi isoissa erissä, muutama rengas- reifenversand.

    Molemmat on EU alueelta, joten hinant sis alvin jne. maksaa sen mitä listalla näkyy+toimitus.
    Ainakin Reifenversand toimittaa noin 5-8 työpäivässä, jos on hyllyssä ja toimittaa postin kautta, joten jos ei oo kotona *kun tuovat niin lappu odottaa kun tulee kotiin. Rodamotosta en muista millä toimittaa suomeen tai kuinka nopeas toimitus on tarkasti. Varsin nopea sekin kai.
    Kummankaan kanssa ei meidän tilauksissa oo ollu mitään ongelmia.

    EDIT: 28.01.2010: Reiffenversandin *toimitus on ollu parikesää pakettipalveluna. Joka ainakaan Oulun alueella ei oo toiminu oikein sujuvasti - eivät ilmoittele kun kerrostalon portaikkoon-> kotiovelle ei pääse. niin ei oo mitään ilmoitusta/soitoa/viestiä tullu et paketti on ovella/ on tullu. Täytyy ite pitää silmällä netistä. Omakoti/rivitalo tms ei ehkä oo ongelmaa.



    <"I needed a clue and a drink, one of them I knew where to find">

    McJäykät
  4. #4
    Lainaa (LS 650 @ Helmi. 28 2008,22:21) kirjoitti
    Tätä on moni kehunut, itse en ole kokeillut. Hinnat sisältävät alvin ja rahdin kotiovellesi ja mikäli et ole paikalla renkaiden saapuesa, viedään ne lähipostiisi.
    Minä oon kolme kertaa kokeillu, toimii hyvin. Kaks kertaa pyörään ja kerran autoon oon renkaat ostanu. Niillä on maksuvaihtoehtona Visa ja sit pienemmille summille myös " maksa kun saat tavaran" vaihtoehto. Olen käyttänyt molempia ja kaikki toimii. Suosittelen vahvasti.
  5. #5
    Lainaa (LS 650 @ Helmi. 28 2008,22:21) kirjoitti
    Tätä on moni kehunut, itse en ole kokeillut. Hinnat sisältävät alvin ja rahdin kotiovellesi ja mikäli et ole paikalla renkaiden saapuesa, viedään ne lähipostiisi.
    Tuolta minäkin takarenkaan tilasin. Homma toimi todella hyvin, niillä on siellä ainakin yksi suomea puhuva työntekijä, että jos tulee jotain kysyttävää niin sinne kyllä uskaltaa soittaakin, vaikka ei kieliä osaisikaan...
    Taisi rengas tulla noin puolessatoista viikossa tilauksesta..
    gsr 600 *07
    gsx-f 600 *03
  6. #6
    Niin ja onhan tietenkin tuo tuttu ja turvalinen .ORG Shoppi(Reliatec Oy)
    Sieltä löytyy renkaita ja paljon muuta... Ja jos jotain ongelmaa niin ihan selvällä suomenkielellä palvelee voi tietysti taipua muutkin kielet, mutta en ole varma.
    Kannattanee suosia tuota "omaa" kauppaa. Tuli vaan mieleen, että miksi lähteä merta edemmäksi kalaan...
    Yamaha FZR 1000 EXUP

    ...aina sattuu ja tapahtuu, kun tarpeeksi sattuu niin siihen tottuu...
  7. #7
    Tuolta Rengas-Onlinesta oon tilaillu renkaita. Renkaat tuli parissa viikossa ja muutenkin homma pelas.Sähköpostiin tippui välillä infoa, et missä tilaus on menossa. Maksun suoritin etukäteen heidän tililleen.
    Viimesin tilaus meni kyllä tonne Org:in shoppiin. Oli noi messutarjous hinnat sen verran halvempia mitä tuolla Onlinessa. Eilen oli tullu postista ilmoitus, et olis paketti noudettavissa. Saas nähä et mitä paketti sisältää.
  8. #8
    Reifenversandilta olen itse ostanut nyt n. 6-7 rengassatsia ja jatkan sieltä tilaamista. Aina on tullut sitä mitä on tilattu ja muutenkin sen firman toiminta on sellaista "saksalaista" jämäkkyyttä noudattavaa. Kaikenlisäksi ei ole mikään paha toimitusaika, itsellä ollut normaalisti 4-6 arkipäivää. Nytkin on itsellä 2 takarengasta ja 2 eturengasta jemmassa, ei tule sitten paniikkia jos sattuu rengas menemään paskaks...
    Mulla GSX-R1000 -08 (valkohopea)
    Pikku-Broidilla CBR1000RR -08 (valkomusta)
  9. #9
    Rengasonlinelta autoon -> ei mitään ongelmia

    Reifenversandilta prätkään -> ei mitään ongelmia

    Säästöä tuli mp renkaissa jotain 200 eur verrattuna suomi-hintoihin.
    ________________
  10. #10
    Lainaa (peltzi82 @ Helmi. 29 2008,08:31) kirjoitti
    Reifenversandilta olen itse ostanut nyt n. 6-7 rengassatsia ja jatkan sieltä tilaamista. Aina on tullut sitä mitä on tilattu ja muutenkin sen firman toiminta on sellaista "saksalaista" jämäkkyyttä noudattavaa. Kaikenlisäksi ei ole mikään paha toimitusaika, itsellä ollut normaalisti 4-6 arkipäivää. Nytkin on itsellä 2 takarengasta ja 2 eturengasta jemmassa, ei tule sitten paniikkia jos sattuu rengas menemään paskaks... *
    Sama täälä. Olen tilannut vuosia mp renkaat tuolta.
    Joka ainut tilaus tullut viikossa kotiin. Koskaan ei ole ollut mitään ongelmia. Saksalaista jämäkkyyttä siis toiminnassa.
    .
  11. #11
    Lainaa (helanmi @ Helmi. 28 2008,23:41) kirjoitti
    Niin ja onhan tietenkin tuo tuttu ja turvalinen .ORG Shoppi(Reliatec Oy)
    Sieltä löytyy renkaita ja paljon muuta... Ja jos jotain ongelmaa niin ihan selvällä suomenkielellä palvelee voi tietysti taipua muutkin kielet, mutta en ole varma.
    Kannattanee suosia tuota "omaa" kauppaa. Tuli vaan mieleen, että miksi lähteä merta edemmäksi kalaan...
    Viimeksi tilasin shopista renkaat.
    Mielestäni halpa ja hyvä
    Lahjattomat treenaa
  12. #12
    Ihan Suomestakin saa rinkuloita kohtuuhintaan... ja verotkin maksetaan meille kotomaahan.

    -klik-
    ©
  13. #13
    Lainaa (vma @ Helmi. 29 2008,09:43) kirjoitti
    Lainaa (peltzi82 @ Helmi. 29 2008,08:31) kirjoitti
    Reifenversandilta olen itse ostanut nyt n. 6-7 rengassatsia ja jatkan sieltä tilaamista. Aina on tullut sitä mitä on tilattu ja muutenkin sen firman toiminta on sellaista "saksalaista" jämäkkyyttä noudattavaa. Kaikenlisäksi ei ole mikään paha toimitusaika, itsellä ollut normaalisti 4-6 arkipäivää. Nytkin on itsellä 2 takarengasta ja 2 eturengasta jemmassa, ei tule sitten paniikkia jos sattuu rengas menemään paskaks... *
    Sama täälä. Olen tilannut vuosia mp renkaat tuolta.
    Joka ainut tilaus tullut viikossa kotiin. Koskaan ei ole ollut mitään ongelmia. Saksalaista jämäkkyyttä siis toiminnassa.
    Tuolta löytyi kova tarjous:

    Bridgestone BT 021 120/70ZR17 58W und 180/55ZR17 73W

    Eli etu- ja takarengas, hinta yhteensä: 229,- (plus rahti tietty)
    .
  14. #14
    Lainaa (helanmi @ Helmi. 28 2008,23:41) kirjoitti
    Niin ja onhan tietenkin tuo tuttu ja turvalinen .ORG Shoppi(Reliatec Oy)
    Sieltä löytyy renkaita ja paljon muuta... Ja jos jotain ongelmaa niin ihan selvällä suomenkielellä palvelee voi tietysti taipua muutkin kielet, mutta en ole varma. *
    Kannattanee suosia tuota "omaa" kauppaa. Tuli vaan mieleen, että miksi lähteä merta edemmäksi kalaan... *
    Minun renkaat tuli myös halvemmaksi ReliaTecin kautta kuin esim. tuo rengas-online. Paikka kun vielä lähellä, niin helppo itse noutaa. Ja ReliaTecistä ei enää palvelu parane *
    xxx
  15. #15
    Liittyi Jun 2007
    Tukholma (entisii kouvola-korialaisii)
    Lainaa (helanmi @ Helmi. 28 2008,23:41) kirjoitti
    Niin ja onhan tietenkin tuo tuttu ja turvalinen .ORG Shoppi(Reliatec Oy)
    Sieltä löytyy renkaita ja paljon muuta... Ja jos jotain ongelmaa niin ihan selvällä suomenkielellä palvelee voi tietysti taipua muutkin kielet, mutta en ole varma. *
    Kannattanee suosia tuota "omaa" kauppaa. Tuli vaan mieleen, että miksi lähteä merta edemmäksi kalaan... *
    Itse lähdin, ja tulen lähtemäänkin merta edemmäs kalaan koska täkäläisten firmojen gummit ovat noin 45% kalliimmat kahden viikon toimitusajalla vs. 4 päivää.
    Yamaha XV1600 WildStar
    Moto Guzzi 1000 SP III
    BMW K100 RS
    Moto Guzzi V65 Lario
    Yamaha FJ1100
    Moto Guzzi V35III
    Suzuki GR650
    Honda CB400N
    Solifer Speed


    "Bara döda fiskar följer strömmen"
    "Your crash, is my cash"
  16. #16
    Onhan noi Suomalaiset hinnakkaat aika luotettavia. Mutta miksi maksaa liikaa?

    www.mynetmoto.com

    Edelleenkin kohtuuhintanen, kumit kotiovella noin viikko tilauksesta.

    Mulle 1300 XJRään rahteineen 208,51€ ja sitten lasketaan vaihtokuluja vielä 10€ per rengas. Eli minun matikkapäällä 228,51€ setti. Tosin itse joutuu ottaa vanteet irti ja vielä ruuvaa paikoilleen.

    Ei valitettavasti suomipoika pärjää hinnoissa. Tämä on tosi!

    Uskokaa tai ette. Kumit tulevat minulle muualta, kuin näiltä paikallisilta jobbareilta.

    Ottaa herneen tai ei..
    Herrasmies ei juokse dösään, eikä suutele savuke suussa...
  17. #17
    Lainaa (Rib@55 @ Helmi. 29 2008,19:15) kirjoitti
    Onhan noi Suomalaiset hinnakkaat aika luotettavia. Mutta miksi maksaa liikaa?

    www.mynetmoto.com

    Edelleenkin kohtuuhintanen, kumit kotiovella noin viikko tilauksesta.

    Mulle 1300 XJRään rahteineen 208,51€ ja sitten lasketaan vaihtokuluja vielä 10€ per rengas. Eli minun matikkapäällä 228,51€ setti. Tosin itse joutuu ottaa vanteet irti ja vielä ruuvaa paikoilleen.

    Ei valitettavasti suomipoika pärjää hinnoissa. Tämä on tosi!

    Uskokaa tai ette. Kumit tulevat minulle muualta, kuin näiltä paikallisilta jobbareilta.

    Ottaa herneen tai ei..
    mynetmotosta myös olen tilannut, eipä ole moitteen sijaa palvelusta. Asialliset hinnat ja helppo&suht nopea palvelu.
    Yamaha R6R 06 --> *KTM 990 SUPER DUKE 07
  18. #18
    Mp-rengas-online on ainakin omassa tapauksessani todella kallis verrattuna esim reifenversandiin. Rengaskerta yli 300€. Kun ottaa huomioon kotimaan alennukset niin samoissa ollaan.

    Rodamotolla ei ole em. tavaraa.

    Reifenversandilta tilasin pari tusinaa hyvinkin erilaisia renkaita viime viikolla. Ratakilpurin renkaista endurokumeihin. Huomenna ilmoittavat mitä kaikkea on saatavissa ja nimenomaan mitä ei. Vain alle puolet renkaista oli merkitty vihreällä. Ne loput pitää kaapia sitten jostakin muualta.
    Stelvio NTX ´12
    V 650 NTX
    Tuareg 600 Wind
    CB 250 RS ´81 2x´82 ja ´83
    RD 250 LC
    Pegaso 650 Trail
    K 75
    R 45
  19. #19
  20. #20
    Lainaa (Rib@55 @ Helmi. 29 2008,19:15) kirjoitti
    Onhan noi Suomalaiset hinnakkaat aika luotettavia. Mutta miksi maksaa liikaa?

    www.mynetmoto.com

    Edelleenkin kohtuuhintanen, kumit kotiovella noin viikko tilauksesta.

    Mulle 1300 XJRään rahteineen 208,51€ ja sitten lasketaan vaihtokuluja vielä 10€ per rengas. Eli minun matikkapäällä 228,51€ setti. Tosin itse joutuu ottaa vanteet irti ja vielä ruuvaa paikoilleen.

    Ei valitettavasti suomipoika pärjää hinnoissa. Tämä on tosi!

    Uskokaa tai ette. Kumit tulevat minulle muualta, kuin näiltä paikallisilta jobbareilta.

    Ottaa herneen tai ei..
    Tästä jutusta innostuneena koitin tätä:
    - tilasin 10.3. illalla kaksi kumia Michelin Pilot Road 2
    - kumit tuli tänään 19.3 kotiovelle

    Hintakin hieman edullisempi kuin esim ReifenVersand tai MTD-Reifen, joista olen aiemmin tilannut. Kuljetuskustannukset 25e per kerralla tilattu setti => ei paha.

    Voin kyllä suositella.

    Mikään ei ole niin tärkeää kuin moottoripyöräily, eikä sekään ole kovin tärkeää. www.j-helin.net
  21. #21
    Lainaa (hondamania @ Maalis. 19 2008,17:28) kirjoitti
    Lainaa (Rib@55 @ Helmi. 29 2008,19:15) kirjoitti
    Onhan noi Suomalaiset hinnakkaat aika luotettavia. Mutta miksi maksaa liikaa?

    www.mynetmoto.com

    Edelleenkin kohtuuhintanen, kumit kotiovella noin viikko tilauksesta.

    Mulle 1300 XJRään rahteineen 208,51€ ja sitten lasketaan vaihtokuluja vielä 10€ per rengas. Eli minun matikkapäällä 228,51€ setti. Tosin itse joutuu ottaa vanteet irti ja vielä ruuvaa paikoilleen.

    Ei valitettavasti suomipoika pärjää hinnoissa. Tämä on tosi!

    Uskokaa tai ette. Kumit tulevat minulle muualta, kuin näiltä paikallisilta jobbareilta.

    Ottaa herneen tai ei..
    Tästä jutusta innostuneena koitin tätä:
    - tilasin 10.3. *illalla kaksi kumia Michelin Pilot Road 2
    - kumit tuli tänään 19.3 kotiovelle

    Hintakin hieman edullisempi kuin esim ReifenVersand tai MTD-Reifen, joista olen aiemmin tilannut. Kuljetuskustannukset 25e per kerralla tilattu setti => ei paha.

    Voin kyllä suositella.

    Onhan täällä yksi (ja toinenkin) järki päässä. Mynetmoto lienee halvin. Mulla tuli kotiovelle viikko tilauksesta. Meinaan XJR:ään tilata tuolta.

    Suosittelen po firmaa. Homma toimii ja hinnat ovat köyhäystävällisiä.

    Rib@55
    Herrasmies ei juokse dösään, eikä suutele savuke suussa...
  22. #22
    www.susimoottori.fi
    miksi lähteä merta edemmäs kalaan? ja saa muitakin merkkejä kuulema tarvittaessa..



  23. #23
    Vianor Järvenpää, alta alle MEZ Z6 310 eskoa. Ei paha.
    Kela racing club, factorydriver
    Hayabusa K8
    alias buslake
  24. #24
    Kyllä omaan silmään näyttää, että Mynetmoto on kalliimpi kuin esim Rodamoto.
    Ei tosin hirveästi, mutta parikymmentä euroa per satsi kuitenkin.
  25. #25
    Lainaa (Hemppa @ Maalis. 20 2008,12:33) kirjoitti
    Kyllä omaan silmään näyttää, että Mynetmoto on kalliimpi kuin esim Rodamoto.
    Ei tosin hirveästi, mutta parikymmentä euroa per satsi kuitenkin.
    Klikkasinpa just tuota ylempänä ketjussa olevaa rodamoton linkkiä, ei auennut kun virusohjelma blokkasi sivun, trojaneita olisi tarjolla ainakin tämän linkin kautta, varokaas pikkusen avatessanne.



    CB350, XS650, CB750K7, XS850,XV1000(TR-1), XS1100S, ST-4, FJR1300A
  26. #26
    Lainaa (raider @ Maalis. 20 2008,10:51) kirjoitti
    Vianor Järvenpää, alta alle MEZ Z6 310 eskoa. Ei paha.
    Oliko kyseessä molemmat rinkulat?
    Meinaan ku joskus tuolta Vianorilta kysäsin alta alle vaihtoa niin se oli 45€/rengas. Aika suolanen hinta mun mielestä. Vastaavasti Järvenpäässä PHT-speed vaihtoi renkaan alta alle 25 eeroon.
  27. #27
    Lainaa (jorim @ Maalis. 20 2008,12:53) kirjoitti
    Lainaa (Hemppa @ Maalis. 20 2008,12:33) kirjoitti
    Kyllä omaan silmään näyttää, että Mynetmoto on kalliimpi kuin esim Rodamoto.
    Ei tosin hirveästi, mutta parikymmentä euroa per satsi kuitenkin.
    Klikkasinpa just tuota ylempänä ketjussa olevaa rodamoton linkkiä, ei auennut kun virusohjelma blokkasi sivun, trojaneita olisi tarjolla ainakin tämän linkin kautta, varokaas pikkusen avatessanne.
    Siulla taitaa olla virustutkassa jotain pahasti vialla
  28. #28
    Moikka,

    Suuret kiitokset kannustuksesta!

    kannattaa myös muistaa, että Motorg Ry:n jäsenkortilla saa Orgin shopista 5% lisäalen pois hinnoista. Ainakin viimeksi kun vertasin, niin veroton netto kesti vertailun useimmissa renkaissa verrattuna esim. juuri Reifenversandiin, Rodamotoon ja Mynetmotoon sekä varsinkin Rengasonlineen.

    Monessa tapauksessa myös alvin kera ja varsinkin jos laskee toimituskulut, eli todellisen loppuhinnan.

    Sehän shopin rengasmyynnin alunperäinen tarkoituskin on:

    Kilpailla nimenomaan hinnalla ja saatavuudella ulkomaisten nettikauppojen kanssa. Kaikki oleelliset merkit samasta paikasta, Pirelli, Metzeler, Michelin, Bridgestone, Dunlop ja Continental. Neljä ensin mainittua merkkiä hyllytavaraa yleisimmistä malleista ja koot. Ja tavara on tuoretta.

    Renkaita on nyt suoraan varastossa melko mukavasti (yli 200kpl) ja lisää renkaita saapuu sekä menee joka viikko.

    Kevätterveisin: Pekka, Reliatec Oy .ORG! WebShop
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  29. #29
  30.  
  31. #30
    Lainaa (Harri82 @ Helmi. 28 2008,23:21) kirjoitti
    Lainaa (LS 650 @ Helmi. 28 2008,22:21) kirjoitti
    Tätä on moni kehunut, itse en ole kokeillut. Hinnat sisältävät alvin ja rahdin kotiovellesi ja mikäli et ole paikalla renkaiden saapuesa, viedään ne lähipostiisi.
    Tuolta minäkin takarenkaan tilasin. Homma toimi todella hyvin, niillä on siellä ainakin yksi suomea puhuva työntekijä, että jos tulee jotain kysyttävää niin sinne kyllä uskaltaa soittaakin, vaikka ei kieliä osaisikaan...
    Taisi rengas tulla noin puolessatoista viikossa tilauksesta..
    +1
    Triumph Scrambler 900 -07 / Desert sled tracker projekti
    Ex. Triumph Street Triple R -12, Ktm Duke 690 -08, Triumph Speed Triple 1050 -05, Honda Cbr 600f / RR.
Sivu: 1 / 37:sta 12311 ... ViimeinenViimeinen