Sivu: 36 / 37:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2634353637 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1051:stä 1080:een 1085:sta
  1. #1051
    Niin tosiaan se pitikin vielä mainita, että omassa pyörässä alkaa olla Metzelerin Roadtec Z8 lopuillaan ja siinä lukee Made in Germany. Seuraavaksi sitten se kiinalainen Sportec M5 tilalle.
    <p>Näinkö meille aina täällä käy käy käy..</p>
  2. #1052
    Kukaan tilaillut nyt myNETmotosta - onko ollut toimituksissa viivettä?
    Ducati Monster
  3. #1053
    Lainaa hene- kirjoitti Katso viesti
    Kukaan tilaillut nyt myNETmotosta - onko ollut toimituksissa viivettä?
    Tilasin, ei ollut viiveitä, tuli ihan normaalisti. Tosin ei olisi tarvinnut, koska suunnitelmien muuttumisen takia mulla on nyt ylimääräinen Pirelli Diablo Supercorsa SP myynnissä...
  4. #1054
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa hene- kirjoitti Katso viesti
    Kukaan tilaillut nyt myNETmotosta - onko ollut toimituksissa viivettä?
    Mulle on tullut nopeesti, maksan Paypal:llä ja otan renkaita mitä on varastossa. Viikossa tuli viimeks.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  5. #1055
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Mitenkäs tuon www.gp503.de -putiikin kanssa toimitus on, nyt on viikon ollut tilaus "In Bearbeitung" eli käsittelyssä? Pitäisikö tässä olla ihmeissään, vai onko tuo samanlainen kuin MyNetomoto että renkaat sit vaan noin viikon jälkeen putkahtaa ovelle varoittamatta?
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  6. #1056
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Mitenkäs tuon www.gp503.de -putiikin kanssa toimitus on, nyt on viikon ollut tilaus "In Bearbeitung" eli käsittelyssä? Pitäisikö tässä olla ihmeissään, vai onko tuo samanlainen kuin MyNetomoto että renkaat sit vaan noin viikon jälkeen putkahtaa ovelle varoittamatta?
    Viimeksi kun tilasin, niin kyllä sieltä melko nopeasti tuli ilmoitus, että lähetetty. Ja siitä meni se 2 vai 3 päivää, niin oli noudettavissa. Eli ei vain ilmestyneet.

    Jos ei ollut tavaraa hyllyssä, ja sen takia kestää...?
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

  7. #1057
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Mitenkäs tuon www.gp503.de -putiikin kanssa toimitus on, nyt on viikon ollut tilaus "In Bearbeitung" eli käsittelyssä? Pitäisikö tässä olla ihmeissään, vai onko tuo samanlainen kuin MyNetomoto että renkaat sit vaan noin viikon jälkeen putkahtaa ovelle varoittamatta?
    Mulla oli sama tilanne että reilu viikko meni tossa tilassa. Kyselin sitte perään että onko ongelmia. Soittivat ihan ja pahoittelivat etusen saatavuusongelmia. Kumma kyllä etusta oli tilatessa ja joka päiväsen jälkeen "in stock"
    UwU Jäsenvastaava UwU
    Gsx-r 600 Bukkake Kawai!
    Aprilia RSV Mille R -03
    Oh senso. potrei essere ancora un po' Kobe?
  8. #1058
    Tilasin 29.6. myNETmotosta Michelin anakee adventuret gessuun ja saapuivat eilen. Paistoleimat 48/19 ja 2/20.

    Yleensä tulee renkaat hankittua paikallisilta toimijoilta, mutta nyt ei ketään kiinnostanut hankkia mulle misukoita. Neljästä paikkaa kysyin ja vain yksi tarjosi hintaan 450€ alle laitettuna
  9. #1059
    Lainaa köhmä kirjoitti Katso viesti
    Niin tosiaan se pitikin vielä mainita, että omassa pyörässä alkaa olla Metzelerin Roadtec Z8 lopuillaan ja siinä lukee Made in Germany. Seuraavaksi sitten se kiinalainen Sportec M5 tilalle.
    7500 km se kiinan kumi sitten kesti. Tilasin EuroMotorCenteristä uuden samanlaisen Taitaa seuraavan kerran vaihtua malli Roadtec:iin, jos rengasmerkki pysyy vielä Metzelerinä.
    <p>Näinkö meille aina täällä käy käy käy..</p>
  10. #1060
    Mynetmotosta Bridgestonen AX41:t alle viikossa lähipostiin, hintaa parille kuluineen 180 euroa. Paistoleimat 51/19 ja 12/20. Kumit Made in Japan.

    Ja nyt kun asian tarkistin niin tuosta naapurikunnan Riekkoniemeltä ois saanu samaan hintaan, sinne meni taas hyviä verorahoja Luxemburgiin.
    Viimeksi muokannut: Kötöstelijä; 11.11.2020 klo 23:07.
    Lajin halpuus viehättää.
  11. #1061
    gp503.de tilasin 3. kesäkuuta setin Contin Sport Attack 4:sia. Tänään sitten saapui etunen. Tilausseuranta väittää että molemmnat on lähetetty. DPDn tarroissa on mainittu tosiaan vain tuo etunen.
    Pistin kyllä putiikkiin viestiä, mutta toki oli jo aukioloajan ulkopuolella, että joutuu odottelemaan ainakin huomiseen vastausta.
    Triumph Speed Triple 1050 -12
  12. #1062
    Lainaa lahtito kirjoitti Katso viesti
    että joutuu odottelemaan ainakin huomiseen vastausta.
    No vastauksena tuli DPDn seurantalinkki sille takaselle. On näköjään lähetetty todellisuudessa pari päivää myöhemmin kuin tuo etunen.
    Triumph Speed Triple 1050 -12
  13. #1063
    Sama käynyt, yhtä aikaa tilattu mutta tuli molemmat omilla lapuilla. Luulisi että ei ole järkeä kun kuitenkin kuski tuo himaan ja molemmat erikseen. Nää tuli vielä peräkkäisinä päivinä. Ja rahti ilmainen kun oli kaksi rengasta.
    FJR -17
  14. #1064
    Oliko lähetetty samasta paikasta? Mulla on sellainen mielikuva, että välillä saman tilauksen renkaat lähtevät eri paikasta liikkeelle....
  15. #1065
    Itselle tuli mprengas-online:sta samaan aikaan tilatut
    eturengas ensin Puolasta viikossa ja takarengas Saksasta kahdessa.
    Zippa da Duida
  16. #1066
    Lainaa qeanu kirjoitti Katso viesti
    Oliko lähetetty samasta paikasta? Mulla on sellainen mielikuva, että välillä saman tilauksen renkaat lähtevät eri paikasta liikkeelle....
    Ei ole vielä se takanen saapunut, niin en lappuja lähetyksen päältä ole nähnyt. Seurannan mukaan samasta kaupungista. Fiilis on kuitenkin se, että tulee dropshipping tyylillä.
    Triumph Speed Triple 1050 -12
  17. #1067
    Laitoin tarjouspyynnöt ja asennusaikakyselyn kuudelle firmalle alta alle asennuksella. Yksi vastasi tarjoamalla väärän kokoisia renkaita huomattavan kalliilla. Oikean kokoiset vielä kalliimmalla ja asennusaika reilusti yli viikon päähän. Toinen vastasi hintojen olevan 450-600€/pari täsmentämättä mitä on myynnissä ja mihin hintaan. Teki mieli kysäistä, että mitkä renkaat maksaisivat 600€.

    Neljä ei vastannut mitään.

    Tuntuu, että kukaan ei halua myydä renkaita. Laitan Mynetmotosta satsin Metzeler m9rr tilaukseen 332€ posteineen. Itse renkaat irroittamalla ja irtovanteille asennuttamalla säästöä 150€. Siinä jää itsellekkin hieman vaivanpalkkaa.
    ...
  18. #1068
    Lainaa Jote kirjoitti Katso viesti

    Tuntuu, että kukaan ei halua myydä renkaita. Laitan Mynetmotosta satsin Metzeler m9rr tilaukseen 332€ posteineen. Itse renkaat irroittamalla ja irtovanteille asennuttamalla säästöä 150€. Siinä jää itsellekkin hieman vaivanpalkkaa.
    Vinkki: katoppa vielä gp503.de
    Sieltä on tullut viimevuosina mynetmotoa halvemmalla.
    Yamaha Tracer 900 -18
    Exät:Suzuki GSF1250S -09, Suzuki GSF 1250SA -10, Suzuki GSF 1200S -05, Suzuki GSX750 -00
  19. #1069
    Lainaa Jote kirjoitti Katso viesti
    Laitan Mynetmotosta satsin Metzeler m9rr tilaukseen 332€ posteineen. Itse renkaat irroittamalla ja irtovanteille asennuttamalla säästöä 150€. Siinä jää itsellekkin hieman vaivanpalkkaa.
    Mulle tuli juuri samat rinkulat gp503.de:stä hintaan 327€ sisältäen toimituskulut. Koko 120/70-17 ja 190/55-17. Tilaus 14.6. ja paketti tuotiin ovelle 22.6.
    Honda CBR 954 RR '02
  20. #1070
    [QUOTE=Jote;6730154]Laitoin tarjouspyynnöt ja asennusaikakyselyn kuudelle firmalle alta alle asennuksella. Yksi vastasi tarjoamalla väärän kokoisia renkaita huomattavan kalliilla. Oikean kokoiset vielä kalliimmalla ja asennusaika reilusti yli viikon päähän. Toinen vastasi hintojen olevan 450-600€/pari täsmentämättä mitä on myynnissä ja mihin hintaan. Teki mieli kysäistä, että mitkä renkaat maksaisivat 600€.

    Neljä ei vastannut mitään.

    Tuntuu, että kukaan ei halua myydä renkaita.


    Missä päin Suomea on kauppiailla haluttomuutta antaa tarjousta renkaista?
  21. #1071
    Lainaa psi kirjoitti Katso viesti
    Missä päin Suomea on kauppiailla haluttomuutta antaa tarjousta renkaista?
    Helsingissä. Myönnettäkööt, että osa kyselyistä meni pelkästään liikkeen sijainnin mukaan ja en edes kysellyt mainekkaimmilta firmoilta esimerkiksi Espoon suunnilta.
    ...
  22. #1072
    Lainaa Jote kirjoitti Katso viesti

    Neljä ei vastannut mitään.

    Tuntuu, että kukaan ei halua myydä renkaita. Laitan Mynetmotosta satsin Metzeler m9rr tilaukseen 332€ posteineen. Itse renkaat irroittamalla ja irtovanteille asennuttamalla säästöä 150€. Siinä jää itsellekkin hieman vaivanpalkkaa.
    Ehkä niistä tuntuu siltä ettei kukaan halua ostaa renkaita kuten tässäkin tapauksessa renkaat ostettiin jostain muualta.

    Vai olisitko ostanut joltain näistä firmoista jos kaikki olisivat vastanneet?
    <p>tänään minä - huomenna minä- ja entäs ylihuomenna, no minä. www.roadracing.eu </p>
  23. #1073
    Lainaa Elämäntapamotoristi kirjoitti Katso viesti
    Ehkä niistä tuntuu siltä ettei kukaan halua ostaa renkaita kuten tässäkin tapauksessa renkaat ostettiin jostain muualta.

    Vai olisitko ostanut joltain näistä firmoista jos kaikki olisivat vastanneet?
    En huvikseen selvitellyt, kuka myy renkaita, missä, milloin ja mihin hintaan. Varsinkaan kun tieto ei ole yhtä hyvin saatavilla kuin autojen osalta. Tarkoitus oli saada renkaat tälle viikolle alta alle asennettuna. Ajattelin tilannetta helpottavan, että rengasvalmistajaa tai mallia ei lukita. Ehkä olisi pitänyt määritellä tarkemmin mallit tai ehkä 190/55 17" on sitten niin harvinainen, että sitä ei ole kenelläkään varastossa.
    ...
  24. #1074
    Onhan se 190/55-17 suht yleinen takarengaskoko, tosin merkkejä ja malleja on runsaasti, kaikkia ei kauppias pysty hyllyssä pitämään, ne kun "vanhenevat" nopeasti.
    Viitisentoista vuotta olen tehnyt mp-rengaskauppaa sivutyönä. Sen kokemuksen pohjalta sanoisin, että syy siihen ettei kauppias aina vastaa sähköpostikyselyyn tai ettei juuri asiakkaan haluamaa rengasta ole hyllyssä on heikot katteet. Suomessa kauppiaan ostohinta tukkurilta on samalla tasolla kuin millä yksityishenkilö renkaat ostaa eurooppalaiselta tukkurilta. Suomalainen kauppias saattaa ostaa myös samalta eurooppalaiselta nettikauppiaalta renkaita, kolmesta viiteen euroa edullisemmin kappaleelta kuin yksityishenkilö. Suomen korkeampi ALV "syö" nämäkin alennuseurot. Käytännössä rengaskauppiaan "tili" muodostuu pelkästään asennustyöstä.
    Olen veloittanut ns. peruspyörän alta/alle asennustyöstä 30,-€/rengas, tästä kun vähennetään ALV ja yhteisövero niin jää 19,35€, lisäksi tarvitaan tasapainoja, yleensä uusi venttiili, koneet millä työt tehdään ja myös paikka tähän tekemiseen.
    Kun helmi/maaliskuussa ostat renkaat varastoon niin lokakuussa voit katsella myymättä jääneitä renkaita ja miettiä, että koko kesä tekemäni työn tulos on hyllyssä olevissa myymättömissä renkaissa.

    Mutta en valita, rengashommat on minulle täysin vapaaehtoista puuhastelua, jossa tapaa mukavia ihmisiä ja josta saa hyvää mieltä arkeen.
  25. #1075
    MotOrg ry:n hallituksen jäsen, ratavastaava Jonezi:n avatar
    Moderaattori
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2014
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Jote kirjoitti Katso viesti
    En huvikseen selvitellyt, kuka myy renkaita, missä, milloin ja mihin hintaan. Varsinkaan kun tieto ei ole yhtä hyvin saatavilla kuin autojen osalta. Tarkoitus oli saada renkaat tälle viikolle alta alle asennettuna. Ajattelin tilannetta helpottavan, että rengasvalmistajaa tai mallia ei lukita. Ehkä olisi pitänyt määritellä tarkemmin mallit tai ehkä 190/55 17" on sitten niin harvinainen, että sitä ei ole kenelläkään varastossa.
    Kun kyselee tarjouksia, kannattaa antaa:

    a) Koko
    b) Minkänlaiseen ajoon rengas olisi tulossa
    c) Mahdollisesti haluttu malli, tässä tapauksessa M9 RR

    Eikä olisi haittaa jos mainitsee mihinkä pyörään olisi tulossa.

    Nämä vähentää paljon rengasmyyjän "turhaa" työtä, ja sen tarjouksen saa todennäköisemmin sekä paljon nopeammin.
    Ei järjellä, ei taidolla, ei työllä, ei tuskalla vaan tuurilla.
  26. #1076
    Spekseissä oli rengaskoot 120/70 ja 190/55 17", sekä tyyppeinä sport tai sport touring. Sinällään kaikkien isojen valmistajien renkaat kelpaavat ja en erikseen määritellyt mitään ulos tai sisään.
    ...
  27. #1077
    Minulla olisi yksi iskemätön Mitas Sport Force + koossa 190/55-17 joutavana. Vuoden 2022 paistoerää.
    Triumph Bonneville Bobber Black -18
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
  28. #1078
    Tulipa laitettua kumitilaus 1001renkaat.com -sivustoon 3.5. Luvattu toimitus suoraan varastosta, perillä 8.5...hyvältä kuulosti. Nyt on siis 9.5. ja näyttää siltä ettei kumia ole edes luovutettu GLS:lle.

    Koko on 200/55-17, kotimaastakin näyttäisi löytyvän mutta 300-400€ kuulostaa vähän arvokkaalta kun ei kisakumista ole kysymys.

    Onks gp503 toiminut viime aikoina hyvin?
    SF 1098S
    MTS V4S Sport
  29. #1079
    No kappas, 1001 sai kumin liikkeelle. Ei kylläkään vastannut spostiin. Tietysti heti kun löysin yhden asiakaspalautuskumin heti lähetykseen kotomaasta.
    SF 1098S
    MTS V4S Sport
  30.  
  31. #1080
    Oliskohan kellään antaa vinkkiä mistä löytyisi klassikko-Hondaan Metzelerin Lasertec 140/80-17 koossa?

    Kaiketi just valmistus lopetettu ja hiukka heikko tuntuu olevaan hyllysaatavuus juurkin tuon koon vuoksi
Sivu: 36 / 37:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2634353637 ViimeinenViimeinen