Sivu: 2 / 37:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123412 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 1085:sta
  1. #31
    www.reifenversand.com

    tuolta minäkin tilasin alkukesästä Metzeler Z6:set.
    Etunen n.100e, takanen n.130e, toimituskulut n.23e. kotiovelle.
    Tuo 23e on max. kolmen renkaan toimitus.
    Jos tilaa enemmän kannattaa varmistaa toimitushinta.
    Viina miehen virvottaa, mut olut antaa voimaa.
    * *Busa 08
  2. #32
    Lainaa (Moto guzzi @ Helmi. 29 2008,18:52) kirjoitti
    Lainaa (helanmi @ Helmi. 28 2008,23:41) kirjoitti
    Niin ja onhan tietenkin tuo tuttu ja turvalinen .ORG Shoppi(Reliatec Oy)
    Sieltä löytyy renkaita ja paljon muuta... Ja jos jotain ongelmaa niin ihan selvällä suomenkielellä palvelee voi tietysti taipua muutkin kielet, mutta en ole varma.
    Kannattanee suosia tuota "omaa" kauppaa. Tuli vaan mieleen, että miksi lähteä merta edemmäksi kalaan...
    Itse lähdin, ja tulen lähtemäänkin merta edemmäs kalaan koska täkäläisten firmojen gummit ovat noin 45% kalliimmat kahden viikon toimitusajalla vs. 4 päivää.
    Minne h****ttiin sää niitä oikeen oot tilannut? Kyllä tänne Tampereelle on joka kerta Reliatecistä tullut viikon (5 arkipäivää) sisällä. Ja jos jostain saat 45% halvemmalla niin näytäppä mullekin se paikka, että saatais muutkin noin edullisia renkaita
  3. #33
    Lainaa (AimoPamaus @ Heinä. 21 2008,00:18) kirjoitti
    Tilasin PilotRoad2:set kokeeksi tuolta. http://www.motorradreifenonline.biz
    Kumit tuli!!!
    Olipas nopeaa.

    Siis sunnuntaina tilasin ja seuraavana perjantai aamuna tulivat kotiovelle.
  4. #34
    Lainaa (vma @ Helmi. 29 2008,09:43) kirjoitti
    Lainaa (peltzi82 @ Helmi. 29 2008,08:31) kirjoitti
    Reifenversandilta olen itse ostanut nyt n. 6-7 rengassatsia ja jatkan sieltä tilaamista. Aina on tullut sitä mitä on tilattu ja muutenkin sen firman toiminta on sellaista "saksalaista" jämäkkyyttä noudattavaa. Kaikenlisäksi ei ole mikään paha toimitusaika, itsellä ollut normaalisti 4-6 arkipäivää. Nytkin on itsellä 2 takarengasta ja 2 eturengasta jemmassa, ei tule sitten paniikkia jos sattuu rengas menemään paskaks... *
    Sama täälä. Olen tilannut vuosia mp renkaat tuolta.
    Joka ainut tilaus tullut viikossa kotiin. Koskaan ei ole ollut mitään ongelmia. Saksalaista jämäkkyyttä siis toiminnassa.
    Samma här!
    Reifenversandista tilasin ja viikossa kotiovella renkaat.
    Ihan edukas oli myös.

    Valitettavasti en näe syytä suosia kotimaisia firmoja renkaiden suhteen, koska samassa ajassa tulee kumit kotiin ja kaiken lisäksi halvemmalla.
    Yamaha FZS 1000 -02 => Kawasaki ZX-7R -03

    Ensin haluan olla nuori ja villi, sitten keski-ikäinen ja rikas. Lopuksi haluan olla vanha ja ärsyttää muita teeskentelemällä kuuroa.
  5. #35
    Lainaa (AimoPamaus @ Heinä. 25 2008,12:54) kirjoitti
    Lainaa (AimoPamaus @ Heinä. 21 2008,00:18) kirjoitti
    Tilasin PilotRoad2:set kokeeksi tuolta. http://www.motorradreifenonline.biz
    Kumit tuli!!!
    Olipas nopeaa.

    Siis sunnuntaina tilasin ja seuraavana perjantai aamuna tulivat kotiovelle. *
    Meneekös renkaat lähimpään postiin jos ei satu olemaan kotosalla toimitusaikaan? Taitaa lähteä rengastilaus kohta menemään
    Suzuki SV650 -01 --> Suzuki SV1000S -04 -- > KTM 640 LC4 SM -06(Varastettiin) --> BMW F800GS -09
  6. #36
    Lainaa (Hentunliisa @ Helmi. 28 2008,22:21) kirjoitti
    Tätä on moni kehunut, itse en ole kokeillut. Hinnat sisältävät alvin ja rahdin kotiovellesi ja mikäli et ole paikalla renkaiden saapuesa, viedään ne lähipostiisi.
    +1

    Pelkästään hyviä kokemuksia, sekä auton että mp-renkaiden osalta.
    "Never play cowboy in a room full of Indians."
  7. #37
    Lainaa (Lates @ Heinä. 25 2008,13:12) kirjoitti
    Meneekös renkaat lähimpään postiin jos ei satu olemaan kotosalla toimitusaikaan? Taitaa lähteä rengastilaus kohta menemään
    Toimitus oli DPD:llä joten en ole varma miten siellä paikallisesti toimivat. Täällä niitä ilmeisesti tarjotaan muutamana päivänä ovelle mutta ne voi myös noutaa terminaalista joka sattuu olemaan yhtä lähellä kuin postikin.

    Joskus olen soittanut kuskile ja pyytänyt jättämään johonkin, ja vastuu on tottakai minulla.
  8. #38
    Tämä toimi itsellä ainakin täysin moitteettomasti ja halvemmalla kuin Saksasta. Pirellin Diablot reilu 220€ postikuluineen Suomeen
    Ex.
    Ducati 1098 -07
    Ducati 749s -03
    Ducati Monster 750M -99
  9. #39
    Täältä Reifen XXL saa kumit 20 rahdilla. Iso valikoima.
    R1100S & Gospel Rider


    Määränpäätä kohti

    -Get away-
  10. #40
    Pari kierrosta Pirelli Diablo Corsia juuri tilasin rodamotolta. Saas nähä miten homma pelaa, vai pelaako ollenkaan...
    Suomessa sokeat tekevät pärekoreja, Italiassa moottoripyöriä.


    "Ei sun kannata
    ei kai kannata
    pitää päällä vilkkua
    jos oot jo ojassa"
  11. #41
    Moro!
    Ite tilasin mynetmotosta Mynetmoto
    Alunperin piti tilata reifenverstaalta mutta heillä ei ollut maksuvaihtoehtona tilisiirtoa, eivätkä he vastanneet sähköpostitiedusteluihin. Mynetmotolle kävi tilisiirto ja homma pelitti asiallisesti. Vinkkinä voin sanoa, että kannattaa ilmoittaa heille kun on tilisiirtonsa tehnyt, niin he voivat laittaa gummit heti liikenteeseen.

    Rahti kotiovelle 1-3 rengasta 25e.

    Ainoa moite koskee kuljetusyritystä GLS, joka lupaa kuljetukset saksasta suomeen kolmessa päivässä mutta minulla rahti kesti 7pv. Kokonaisaika tilauksesta renkaiden saamiseen oli 14pv.

    Gummit, jotka tilasin:
    Metzeler Z6 Intract G (vahvistettu) 120/70-17 58W
    Metzeler Z6 Intract *180/70-17 73W
    (Olivat tuoreita. Valm. viikoilla 31 ja 26 vuonna 2008) *
    d(^<^)b
  12. #42
    Omasta fillarista kulahti "yllättäen" Sportec M1 takaa nopeammin kuin odotin. Rupesin sitten miettimään uutta rengaskertaa ja -mallia. Tein joku vajaa kuukausi sitten pikku listaa tässä ketjussa mainituista kaupoista ja niiden hinnoista.

    Alla hieman koontia, virheistä ja mahdollisista epäonnistuneista pyöristyksistä en ota vastuuta. Lista perustuu n. kuukauden takaiseen hintatasoon ja saattaa sisältää tarjoushintoja, jotka eivät ole enää voimassa. Kyllä näiden perusteella suuntaa hinnoista saa, mutta säästäkää minut vittuilulta, jos virheitä löytyy.

    Hintoihin laskettu rahdit, pl. Org-shop ja Rengas-online. Renkaat 120/70 + 180/55

    ORG *
    Sportec M3 *EUR *316,-
    PP2CT * * * * EUR *333,-
    Corsa 3 * * * EUR *328,-

    Rengas-online *
    Sportec M3 *EUR *315,-
    PP2CT * * * * EUR *312,-
    Corsa 3 * * * EUR *337,-

    MyNetMoto (rahti laskettu olevan 25,-) *
    Sportec M3 *EUR *272,-
    PP2CT * * * * EUR *283,-
    Corsa 3 * * * EUR *309,-

    Rodamoto (rahti laskettu olevan 30,-) *
    Sportec M3 *EUR *310,-
    PP2CT * * * * EUR *274,- (set offer)
    Corsa 3 * * * EUR *345,-

    Reifen-xxl (rahti laskettu olevan 20,-)
    Sportec M3 *EUR *253,-
    PP2CT * * * * EUR *266,-
    Corsa 3 * * * EUR *NA

    mandp.co.uk (rahti 29,-, punta 1,27) *
    Sportec M3 *EUR *293,-
    PP2CT * * * * EUR *290,-
    Corsa 3 * * * EUR *290,-

    .motorradreifenonline.biz (rahti 23,-) *
    Sportec M3 *EUR *268,-
    PP2CT * * * * EUR *281,-
    Corsa 3 * * * EUR *296,-

    reifenversand.de (rahti arvioitu 25,-,taitaa olla todellisuudessa pienempi) *
    Sportec M3 *EUR *273,-
    PP2CT * * * * EUR *293,-
    Corsa 3 * * * EUR *326,-

    Piti tietenkin ostaa renkaat reifen-xxl.de, mutta meni hermot kun niillä ei käynyt luottokortti. Ostin sitten M3:set Org.ista, 50 euroa tuli turpaan, mutta sainpahan nullit heti.
    Suzuki GSX-R 1000 K5
    (ex: Suzuki GSX-R 750 K6)
    (ex: Suzuki GSX-R 600 K1)
  13. #43
    Hieno yhteenveto.
    FZ1 N -06 kadulla ja R1-10 radalla

    http://www.iluracing.fi/
  14. #44
    Pitää varmaan tuota MyNetMotoa kokeilla ens kerralla. RengasOnlinesta tuli hommattua ktm:ään Avon Distanzia -setti, mutta MyNetMotossa näyttäis olevan rahteineen about 70 euroa halvempi hinta. Uskomatonta! *
    Yamaha YZF-R6 (-04) --> KTM 690 SM (-07/08) --> fillarilla jokunen vuosi --> Husqvarna TE-450 (-05)
  15. #45
    Lainaa (A.Hippo @ Syys. 24 2008,10:02) kirjoitti
    Omasta fillarista kulahti "yllättäen" Sportec M1 takaa nopeammin kuin odotin. Rupesin sitten miettimään uutta rengaskertaa ja -mallia. Tein joku vajaa kuukausi sitten pikku listaa tässä ketjussa mainituista kaupoista ja niiden hinnoista.

    Alla hieman koontia, virheistä ja mahdollisista epäonnistuneista pyöristyksistä en ota vastuuta. Lista perustuu n. kuukauden takaiseen hintatasoon ja saattaa sisältää tarjoushintoja, jotka eivät ole enää voimassa. Kyllä näiden perusteella suuntaa hinnoista saa, mutta säästäkää minut vittuilulta, jos virheitä löytyy.

    Hintoihin laskettu rahdit, pl. Org-shop ja Rengas-online. Renkaat 120/70 + 180/55

    ORG *
    Sportec M3 *EUR *316,-
    PP2CT * * * * EUR *333,-
    Corsa 3 * * * EUR *328,-

    Rengas-online *
    Sportec M3 *EUR *315,-
    PP2CT * * * * EUR *312,-
    Corsa 3 * * * EUR *337,-

    MyNetMoto (rahti laskettu olevan 25,-) *
    Sportec M3 *EUR *272,-
    PP2CT * * * * EUR *283,-
    Corsa 3 * * * EUR *309,-

    Rodamoto (rahti laskettu olevan 30,-) *
    Sportec M3 *EUR *310,-
    PP2CT * * * * EUR *274,- (set offer)
    Corsa 3 * * * EUR *345,-

    Reifen-xxl (rahti laskettu olevan 20,-)
    Sportec M3 *EUR *253,-
    PP2CT * * * * EUR *266,-
    Corsa 3 * * * EUR *NA

    mandp.co.uk (rahti 29,-, punta 1,27) *
    Sportec M3 *EUR *293,-
    PP2CT * * * * EUR *290,-
    Corsa 3 * * * EUR *290,-

    .motorradreifenonline.biz (rahti 23,-) *
    Sportec M3 *EUR *268,-
    PP2CT * * * * EUR *281,-
    Corsa 3 * * * EUR *296,-

    reifenversand.de (rahti arvioitu 25,-,taitaa olla todellisuudessa pienempi) *
    Sportec M3 *EUR *273,-
    PP2CT * * * * EUR *293,-
    Corsa 3 * * * EUR *326,-

    Piti tietenkin ostaa renkaat reifen-xxl.de, mutta meni hermot kun niillä ei käynyt luottokortti. Ostin sitten M3:set Org.ista, 50 euroa tuli turpaan, mutta sainpahan nullit heti.
    Kiitokset tilauksesta ja kilpailijaseurannan vaivannäöstä.

    Tuosta on helppo mennä määrittelemään kohta alkavan Orgin kimppatilauksen hintatasoa.

    t. Spagu
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  16. #46
    Lainaa (Jusee @ Syys. 22 2008,15:37) kirjoitti
    Moro!
    Ite tilasin mynetmotosta Mynetmoto
    Alunperin piti tilata reifenverstaalta mutta heillä ei ollut maksuvaihtoehtona tilisiirtoa, eivätkä he vastanneet sähköpostitiedusteluihin. Mynetmotolle kävi tilisiirto ja homma pelitti asiallisesti. Vinkkinä voin sanoa, että kannattaa ilmoittaa heille kun on tilisiirtonsa tehnyt, niin he voivat laittaa gummit heti liikenteeseen.

    Rahti kotiovelle 1-3 rengasta 25e.

    Ainoa moite koskee kuljetusyritystä GLS, joka lupaa kuljetukset saksasta suomeen kolmessa päivässä mutta minulla rahti kesti 7pv. Kokonaisaika tilauksesta renkaiden saamiseen oli 14pv.

    Gummit, jotka tilasin:
    Metzeler Z6 Intract G (vahvistettu) 120/70-17 58W
    Metzeler Z6 Intract *180/70-17 73W
    (Olivat tuoreita. Valm. viikoilla 31 ja 26 vuonna 2008) *
    Mynetmotosta kans tilasin. Maksaminen vaivattomasti pankkisiirtona (yksi valintapointti koska en omista luottokorttia). Renkaat tuli kotiovella 12 päivässä (enkä edes ilmoitellut heille suoritetusta maksusta vaan jäin odottamaan renkaita).



    Honda CBR1000F -99
    ex Honda CBX750F -85
  17. #47
    Hakusessa on takanakki kokoa 300/35-18. Vertailin hintoja näistä em.firmoista ja tässä yhteenvetoa:

    Metzeler 300/35-18 ME880 Marathon.

    .ORG: 259,56€
    Reifenversand: 201,79€
    Rodamoto 206,00€
    Mynetmoto 193,97€
    RengasOnlain ei saatavana

    Nämä hinnat olivat rahdittomia (ymmärtääkseni)
    Rahtien hintoja ei ollut kaikista saatavina mutta Mynetmoto ilmoittaa suoraan rahdin joka oli 25€ muissa taisi olla kovemmat rahdit.

    Ja eikun tilaamaan...
    Kaikkia hevosia ei tarvitse käyttää kunhan itse tietää että tallilla on kokoa...
    http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....t=94673
  18. #48
    Lauantaina pistin tilauksen MyNetMotoon ja samana päivänä lähti paketti tulemaan, katsotaan koska on perillä.
    Toimitusmaksu oli 25€ 1-3 renkaalle.
    Kaikkia hevosia ei tarvitse käyttää kunhan itse tietää että tallilla on kokoa...
    http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....t=94673
  19. #49
    widdurallallei... eipä ole rengasta näkynyt ja pariviikkoa on mennyt, edellispäivänä pistin @-postia eikä mitään vastausta ole tullut.
    Visalta on kyllä hinta veloitettu mutta mutta...

    Ehkä vain joku pikku ongelma... ja vit... *



    Kaikkia hevosia ei tarvitse käyttää kunhan itse tietää että tallilla on kokoa...
    http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....t=94673
  20. #50
    Lainaa (konepyorailija @ Joulu. 05 2008,12:14) kirjoitti
    widdurallallei... eipä ole rengasta näkynyt ja pariviikkoa on mennyt, edellispäivänä pistin @-postia eikä mitään vastausta ole tullut.
    Visalta on kyllä hinta veloitettu mutta mutta...

    Ehkä vain joku pikku ongelma... ja vit... *
    Ookko kattonu muuten lähetys seurantaa?

    Mun viime kevään tilausta oli 2 kertaa koetettu tuoda, mut eivät olleet soittaneet eivätkä lähettäneet postia/viestiä/mailia.

    sit vasta kun ihmettelin et missä viipyy ja katoin seurantaa niin hoksasin et oli toimitus merkinnät. Oli vielä niin oudosti sanottuna vieraalla kielellä ettei heti ees tajunnu et olivat ovella käyneet.

    Et silleen lähettifirmat... Posti on tälleen työssäkäyvälle yksin eläjälle kätevämpi, ku jättävät lapun ja voi hakea pois ku joutaa.
    <"I needed a clue and a drink, one of them I knew where to find">

    McJäykät
  21. #51
    En ole löytänyt seuranta numeroa tilausvahvistuksesta mutta soitin tänään lähettifirman suomenkonttoriin eikä nimelläni löydy pakettia ainakaan Suomesta.... Kiwwaa näin ensitilaajaksi ulkomailta ja ainoana kielenä Suami ja sekin änkyttäen perk... Eli ei tule ainakaan soittaminen kyseeseen eikä @-postiin vastata.

    Taisi olla viimeinen itsetehty tilaus Suomen rajojen ulkopuolelta! Sponsored By: MyNetMoto
    Kaikkia hevosia ei tarvitse käyttää kunhan itse tietää että tallilla on kokoa...
    http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....t=94673
  22. #52
    Saattaahan tämä ongelma olla ihan itse järjestettykin mutta voisivat edes ilmoittaa jos jokin tieto on uupunut tilauksesta tai olen jotain nappia painanut väärin tai jättänyt painamatta.
    Myös @-posteihin voisi vastailla.
    Tai rahathan ne on saanut niin ei kai sen heille enään niin väliä! Vai kenties rahat nappasi PayPal ?!?!?!?
    Kaikkia hevosia ei tarvitse käyttää kunhan itse tietää että tallilla on kokoa...
    http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....t=94673
  23. #53
    Lainaa (konepyorailija @ Joulu. 05 2008,21:02) kirjoitti
    Saattaahan tämä ongelma olla ihan itse järjestettykin mutta voisivat edes ilmoittaa jos jokin tieto on uupunut tilauksesta tai olen jotain nappia painanut väärin tai jättänyt painamatta.
    Myös @-posteihin voisi vastailla.
    Tai rahathan ne on saanut niin ei kai sen heille enään niin väliä! Vai kenties rahat nappasi PayPal ?!?!?!?
    Elä nyt vielä menetä toivorikkauttas.
    Mullakin pyöri yksi setti yli viikon tanskassa, kun seurasin sitä pakettia sillä numerolla. Ja kaupan päälle oli muutama päivä kuskattu päivällä kotiovelle, ennen kuin soitin paikalliseen postiin, jotta onko renkaita näkyny. Ja siellähän ne oli. Reilu pari viikkoa meni kaikkinensa.
    Kyllä ne sieltä tulee.
    Ei ole huonoja kelejä, on vain vääriä varusteita.
  24. #54
    Sama juttu. Tilasin renkaat mynetmotosta 19.11 ja maksoin ennakkoon. Vieläkin odotellaan eikä viesteihin ole vastattu.
  25. #55
    Joko on Jopalle tullut???

    Minulle ei eikä @-posteihinkaan ole vastattu, 5 viestiä olen pistänyt ja nyt meinaan joka päivä viikonajan laittaa 2viestiä/päivä menemään. Jos ei mitään kuulu teen ilmoituksen huijjaamisesta, sekä pyydän luottokuntaa perumaan kaupat.
    Kaikkia hevosia ei tarvitse käyttää kunhan itse tietää että tallilla on kokoa...
    http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....t=94673
  26. #56
    Lainaa (konepyorailija @ Joulu. 10 2008,19:52) kirjoitti
    Joko on Jopalle tullut???

    Minulle ei eikä @-posteihinkaan ole vastattu, 5 viestiä olen pistänyt ja nyt meinaan joka päivä viikonajan laittaa 2viestiä/päivä menemään. Jos ei mitään kuulu teen ilmoituksen huijjaamisesta, sekä pyydän luottokuntaa perumaan kaupat.
    Moro Teemu

    Olen jo vähän odotellut millon väännetään rengasta vanteelle mutta rengas siis puuttuu vielä. Katsoin käyttämäni tukkurin varastosta eikä heilläkään kyseistä rengasta ollut varastossa. Tilaamasi rengas ei ole mikään hittituote niitä ei joka päivä myydä, saattaa olla että niitä ei just nyt satu missään olemaan, tehdään sitten kun tilauksia on riittävästi...keväämmällä?

    T:Tapsa
  27. #57
    Eipä ole vielä renkaista kuulunut. Tilaus kohdassa lukee shipping 24.11, eli kauan on renkaat ollu matkalla. Mitään vastausta en ole saanut.
  28. #58
    Minulla lukee shipping 22.11 eli sama päivä milloin tilauksen tein.
    Mynetmoton sivuilla näkyi että kyseistä kokoa olisi varastosta heti saatavana, tiedä sitten totuutta...

    Kevääseen asti ei kerkeä odottelemaan kun projekti seisoo lähtökuopissa ja aikaa kuluu...
    Kaikkia hevosia ei tarvitse käyttää kunhan itse tietää että tallilla on kokoa...
    http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....t=94673
  29. #59
    Ei näytä MyNetMoton varastolaskurit olevan ajantasalla...

    Tällainen viesti tuli eilen kymmenen @-postin pommituksen jälkeen:

    Sorry Sorry for the delay ! Tyre was sold out.


    Your order was shipped today


    reagards


    MUTTA mitä tarkoittaa REAGARDS

    Oli muuten viimeinen tilaus kyseisestä firmasta kun ei ilmoiteta vaikka tuote on loppu.
    Kaikkia hevosia ei tarvitse käyttää kunhan itse tietää että tallilla on kokoa...
    http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....t=94673
  30.  
  31. #60
    Minä en ole vielä vastausta saanut. Eilen tiedustelin kuljetusfirmasta eivätkä he nimihaulla löytäneet muuta kuin vanhat toimitetut lähetykset. Eli tuskin on renkaita lähetetty. Sivuston mukaan näytti renkaat löytyvän suoraan varastosta, mutta saa nähdä. Vaikeeta näyttää olevan. On kyllä ensimmäinen ja viimeinen kerta kun kyseisestä puljusta renkaita tilailen. Vastaisi edes sähköpostiin ja ilmottaisi, jos on ongelmia.
Sivu: 2 / 37:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123412 ... ViimeinenViimeinen