Sivu: 3 / 37:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234513 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 1085:sta
  1. #61
    Lainaa (konepyorailija @ Joulu. 13 2008,13:49) kirjoitti
    Ei näytä MyNetMoton varastolaskurit olevan ajantasalla... *

    Tällainen viesti tuli eilen kymmenen @-postin pommituksen jälkeen:

    Sorry Sorry for the delay ! *Tyre was sold out.


    Your order was shipped today


    reagards


    MUTTA mitä tarkoittaa REAGARDS

    Oli muuten viimeinen tilaus kyseisestä firmasta kun ei ilmoiteta vaikka tuote on loppu.
    Mä sain ihan saman viestin perjantaina ku kyselin rinkuloiden perään!Tosin vastasivat heti mun meiliin,ja olen odottanutkin renkaita vasta pari viikkoa...
    VFR750F
    CBR1000RR
  2. #62
    Lähetyskoodia ei vaan tullut vaikka sitä viesteissä pyysin, olisi vaan mukava seurata netistä rinkulan kulkua...
    Kaikkia hevosia ei tarvitse käyttää kunhan itse tietää että tallilla on kokoa...
    http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....t=94673
  3. #63
    Lainaa (specka @ Joulu. 05 2008,12:33) kirjoitti
    Ookko kattonu muuten lähetys seurantaa?

    Mun viime kevään tilausta oli 2 kertaa koetettu tuoda, mut eivät olleet soittaneet eivätkä lähettäneet postia/viestiä/mailia.

    sit vasta kun ihmettelin et missä viipyy ja katoin seurantaa niin hoksasin et oli toimitus merkinnät. Oli vielä niin oudosti sanottuna vieraalla kielellä ettei heti ees tajunnu et olivat ovella käyneet.

    Et silleen lähettifirmat... Posti on tälleen työssäkäyvälle yksin eläjälle kätevämpi, ku jättävät lapun ja voi hakea pois ku joutaa.
    Jep, toi on hyvä tietää; monet kuljetusfirmat ei sitten lähde edes itse jakelemaan pikku-rengasnyssykkää mihkään pienempään kylään vaan laittavat suoraan sen postin tai Matkahuollon jakeluun. Ja esim jos/kun rahtikirjassa ei ole tilaajan puhelinnumeroa (vaikka se onkin syötetty rekisteröityessä nettisivuille) niin pikku Matkahuoltoasiamies kylällä ei sitten ihan heti viitsi lähettää postissa mitään ilmoitusta vaan oottelee vaikka viikon, jos sattuisit itse ruveta kyselemään - säästyis postikulu!

    Ja tosiaan - kivahan se on saada se tracking-numero jolla netistä voi itse seurata missä päin Eurooppaa se nyssykkä milloinkin seilaa. (joskus pikkupaketit voi kadota jonkun suuren terminaalin nurkkaan kun joutuvat väärään autoon jossain vaiheessa) *Reifenversandista muuten on tiettävästi vastattu moiseen kyselyyn ihan välittömästi numerolla ja linkillä.

    Niin: ja yks vinkki on sitten soittaa Suomen päässä siihen kuljetusfirmaan jota lähettävä firma käyttää. Tosin aika vaikeetahan se on ilman mitään lähetysnumeroa vaan saattaa löytyä sieltäkin selvyys.
    ...
  4. #64
    Soitin kuljetusfirmaan viimeviikolla ja kyllä ne nimelläkin näkee paketin sijainnin jos paketti on heillä ja Suomessa, muuten ei onnistu ilman koodia jos paketti vaikka reissaa Bulgaariassa.

    Ainakin GLS.llä sanottiin myös että jos asuu vaikka Turussa niin ei välttämättä löydy nimellä koska paketteja on niin paljon ?!?!? Ilmeisesti heillä ei olla siirrytty vielä tietokoneaikaan vaan selataan lappusista...
    Kaikkia hevosia ei tarvitse käyttää kunhan itse tietää että tallilla on kokoa...
    http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....t=94673
  5. #65
    Oisko nyt niin, että näin joulunalla on kiirettä muuallakin kuin Helsingin pääpostissa eli lähetykset rullaa taas paremmin, kun joulupaketit saadaan pois alta??

    Itse tilasin renkaan Mynetmotosta 10.12, eikä ainakaan vielä ehdi alkaa panikoimaan, *.
    Triumph Thunderbird 1700 -10
    BMW R1200RT -05
    Yamaha DT 125 X -06
    Gilera SMT50 -18
  6. #66
    Vihdoin tuli vastaus mynetmotosta. Renkaat on lähetetty eilen ja laittoivat viestiin vielä seurantanumeronkin.
  7. #67
    Lainaa (jopa @ Joulu. 17 2008,19:40) kirjoitti
    Vihdoin tuli vastaus mynetmotosta. Renkaat on lähetetty eilen ja laittoivat viestiin vielä seurantanumeronkin.
    Joudutte siis kyselemään seurantanumeron perään?

    Mulle ihan lähettivät viestin, jossa kerrottiin renkaan siirtyneen GLS:lle kuljetukseen ja seurantanumero, jolla passaa seurailla. Vielä näyttäisi olevan Saksanmaalla, mutta matkalla ja n. viikko vierähtänyt tilauksesta.
    Triumph Thunderbird 1700 -10
    BMW R1200RT -05
    Yamaha DT 125 X -06
    Gilera SMT50 -18
  8. #68
    Mynetmoto tilaus luottokortilla, rahdit 25€.

    12.12.2008 tilausvahvistus

    17.12.2008 ilmoitus rahdista, seurantanumero, rahtarina GLS

    Lainaa kirjoitti
    17/12/2008 20:51 * DE 001 , Germany * 1.0 * Outbound from GLS location
    17/12/2008 02:37 DE 001 , Germany 2.0 Inbound to GLS location
    16/12/2008 10:44 DE 880 Kuernach, Germany 0.0 Data transferred to GLS System
    ja sitten vaan odotellaan, että paketti pääsee suomen maalle..



    täältä näet mitä milloinkin harrastelen... www.youtube.com/jabe84
  9. #69
    Hyvä että edes joillakin homma toimii. Alkoi hieman epäilyttämään, kun maksettu etukäteen eikä mitään kuulunut kuukauteen. Tällä hetkellä renkaat seikkailee jossain päin Saksaa.
  10. #70
    Kappas,mun renkaat on suomessa!On vissiin koitettu tuodakin tänään,mutta mä oon töissä...Mihin ne mahtaa roudata ne ku eivät saa toimitettua niitä ostajalle?
    VFR750F
    CBR1000RR
  11. #71
    Aika vitun sekavaa kaupankäyntiä jos kaikille asiakkaille lähetetään erilaiset tilausvahvistukset
    Minä en saanut mitään seurantakoodia vaikka pyysin joten ei hajuakaan koska kumi tulee.
    Jos tuo paskalafka olisi Suomalainen antaisin sellaisen palautteen että oksatpois ja vaatisin hyvityksiä kusetetuksi tulemisesta perkele...
    Kaikkia hevosia ei tarvitse käyttää kunhan itse tietää että tallilla on kokoa...
    http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....t=94673
  12. #72
    Jepulis,olivat eilen GLS:n pojat käyneet oven takana renkaitten kanssa.Lapun olivat jättäneet notta mihin voi soitella toimituksesta...
    VFR750F
    CBR1000RR
  13. #73
    Nyt näin Joulutarjouksen aikaan Z6 120/70-17 ja Z6 190/50-17 sain todella halvalla Reliatecistä... 247,89€
    Olen aikaisemmin tilannut uolkomailta, mutta nyt kannatti tilata Suomesta!?!? (Tämä ei ole maksettu mainos ja tuskin uskon tähän vielä itsekään ;)


    Ps. onpahan samalla tekosyy jättää eukko Ikealle ja suunnata itse muutamaksi tunniksi Tuupakantielle.. tosin Eukon jättäminen Ikealle tulee loppupeleissä kalliimmaksi kuin renkaiden tilaaminen merkkiliikkeestä..



  14. #74
    Nyt olikin kuljetusfirmaksi vaihtunut DPD, seurantakoodi ilmestyi MyNetWorldin sivuille, paketin reitti on ollut pitkä Saksa-Itävalta-Saksa-Saksa-Saksa-Tanska- ja nyt odotellaan missä seuraavaksi ?
    Kaikkia hevosia ei tarvitse käyttää kunhan itse tietää että tallilla on kokoa...
    http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....t=94673
  15. #75
    Mun etugummi on nyt Tanskassa, joten ainakin tulossa tännepäin. Hyvä niin!
    Triumph Thunderbird 1700 -10
    BMW R1200RT -05
    Yamaha DT 125 X -06
    Gilera SMT50 -18
  16. #76
    Tilasin itse viime keväänä tuolta renkaat ja toimitus kesti viikon. Nyt olisi tarkoitus kans tilata renkaat heti vuoden alussa. On sen veran Visa vinkunut tälle vuodelle että en sitä enää viitsi käyttää, no näillehän on mahdollista ilmeisesti maksaa ihan ulkomaan siirtonakin pankin kautta, mutta turvallisuus syistä käytän mielummin Pypalia tai Visaa.

    Kun huomasin tämän ketjun viime viikolla laitoin heille s-postia ja kerroin että mitä nämä puheet täällä suomen päässä oikein ovat heidän toiminnastaan, koska oma kokemukseni oli että hoitavat asiat hienosti.

    Seuraavana päivänä sain Klaus nimiseltä henkilöltä s-postia, jossa hän pahoitteli jos tälläistä on heidän taholtaan päässyt tapahtumaan ja kertoili että heillä on ollut todella kiirettä. Kertoi kyllä että heillä on vakaa aikomus edelleen jatkaa liiketoimintaansa ja toimia kuten he asiakkaalle lupaavat. Hän myös kertoi että jokaisesta lähetyksestä pitäisi asiakkaalle tulla seurantakoodi.

    Voipi olla että tuollakin liikkeessä on tasan tarkkaan yks kaveri joka hoitaa asioita englannin kielellä ja muut sitten vaan saksan. Aikanani autosteroeita tilatessa sakemannit eivät vaivautuneet vastaamaan englannin kielisiin s-posteihin, mutta kun käännösohjelmalla käänsi englannista saksaksi (mistä en mitään ymmärrä) niin johan tuli vastaus pikapikaa.

    Joten uskoisin että ne renkaat kyllä sieltä tulee vaikka aika uskomattoman kauan onkin osalla kestänyt.

    Niin ja ei se suomenkaan touhu niin ihailtavaa ole. Tilasin marraskuun lopussa jenkeistä moottoripyörän osia ison kasan ja he lähettivät mulle heti seurantakoodin sieltä ja sen perusteella meni neljä päivää kun osat oli suomessa. No tästä kesti vielä kaksi viikkoa ennen kuin ne saapui Seinäjoen tulliin. Joten olihan tuokin aika onnetonta touhua, mutta joulun aika varmasti on siinäkin osa syyllisenä.
    -Bmw S1000RR 2021-
    http://www.jaha.fi/
  17. #77
    Se on ihan sama mitä he sieltä kirjoittelevat jos tositilanteessa ei homma luonaakkaan niin kuin on sovittu. Se on Wittumaista kun Visalaskun eräpäivä kolkuttaa ovella eikä ole mitään havaintoa missä tilaus luuraa, no voihan sitä kaikki kokeilla mutta minulta lähtee seuraava tilaus johonkin muuhun yritykseen jossa osataan toivonmukaan palvella maksavaa asiakasta ja ilmoittaa jos tuote on vaikka tilapäisesti loppu.
    Asioitani hoiteli muuten joku Markus joten on muitakin kuin Klaus joka osaa Lontoota.

    Jokatapauksessa rinkula tuli vihdoinkin tänään ja oli jopa oikea, vaikka sitäkin jo osasin epäillä että mahtaakohan...

    Masentava ensitilaus ulkomailta, toivottavasti seuraavien yritysten kanssa se on helpompaa...
    Kaikkia hevosia ei tarvitse käyttää kunhan itse tietää että tallilla on kokoa...
    http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....t=94673
  18. #78
    Lainaa (konepyorailija @ Joulu. 23 2008,12:15) kirjoitti
    Se on ihan sama mitä he sieltä kirjoittelevat jos tositilanteessa ei homma luonaakkaan niin kuin on sovittu. Se on Wittumaista kun Visalaskun eräpäivä kolkuttaa ovella eikä ole mitään havaintoa missä tilaus luuraa, no voihan sitä kaikki kokeilla mutta minulta lähtee seuraava tilaus johonkin muuhun yritykseen jossa osataan toivonmukaan palvella maksavaa asiakasta ja ilmoittaa jos tuote on vaikka tilapäisesti loppu.
    Asioitani hoiteli muuten joku Markus joten on muitakin kuin Klaus joka osaa Lontoota.

    Jokatapauksessa rinkula tuli vihdoinkin tänään ja oli jopa oikea, vaikka sitäkin jo osasin epäillä että mahtaakohan...

    Masentava ensitilaus ulkomailta, toivottavasti seuraavien yritysten kanssa se on helpompaa...
    Juu eihän tuo kivaa ole kun hommat menee näin, mutta itse en ainakaan kysesitä firmaa voi paljon mollata kun omalla kohdallani homma toimi hienosti. Mutta hyvä että sait "rinkulasi". Niin ei ainakaan menny rahat hukkaan, vaikka päreitä varmaan kulu enemmän kuin tarpeeksi.
    -Bmw S1000RR 2021-
    http://www.jaha.fi/
  19. #79
    Tossahan tuo rinkula nyt möllöttää ja on vieläpä ihan just se, mikä pitikin eli voin kyllä suositella MyNetMotoa vilpittömästi ja tilaan varmasti itse uudelleenkin tuolta!!
    Triumph Thunderbird 1700 -10
    BMW R1200RT -05
    Yamaha DT 125 X -06
    Gilera SMT50 -18
  20. #80
    Voi nyt kerpele. Suurin osa tilauksesta saapui tänään. Tilailin kaksi takasta, yhden etusen ja kaksi alumiinista kulmaventtiiliä. Muuten hyvin, mutta toinen takarengas puuttuu. Lähetteessä on kuitenkin merkittynä kaksi. Ihmetyttää tällainen touhu.
  21. #81
    Jopa: Elän hengessä mukana, kaikki voimat olkoon kanssasi
    Kaikkia hevosia ei tarvitse käyttää kunhan itse tietää että tallilla on kokoa...
    http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....t=94673
  22. #82
    Lähettelin eilen illalla sähköpostia, jossa kyselin renkaasta. Samana iltana tuli vastausviesti, jossa pahoiteltiin tapahtunutta ja lupasivat tarkistaa asian heti kun varasto aukeaa 5.1. Eiköhän se siitä selviä.
  23. #83
    Lainaa (juky2200 @ Joulu. 19 2008,09:39) kirjoitti
    Nyt näin Joulutarjouksen aikaan Z6 120/70-17 ja Z6 190/50-17 sain todella halvalla Reliatecistä... 247,89€
    Olen aikaisemmin tilannut uolkomailta, mutta nyt kannatti tilata Suomesta!?!? (Tämä ei ole maksettu mainos ja tuskin uskon tähän vielä itsekään ;)


    Ps. onpahan samalla tekosyy jättää eukko Ikealle ja suunnata itse muutamaksi tunniksi Tuupakantielle.. tosin Eukon jättäminen Ikealle tulee loppupeleissä kalliimmaksi kuin renkaiden tilaaminen merkkiliikkeestä.. *
    Juu totta se on ja jatkossakin yritetään saada pidettyä aina joitain sopivia halpoja ja hyviä rengassettejä kaupan, ettei ole ihan pakko vain hinnan takia ulkomailta tilailla nakkeja.

    Tulevana kesänä tarjoamme myös edulliset asennukset ainakin Hesan seudulla ettei tartte enää renkaat kainalossa muualle ajella asennuttamaan.



    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  24. #84
    Mites noiden renkaiden nopeusluokkien kanssa, kun mandp.co.uk:ssa ei niitä kerrota ollenkaan? Onko ne sitten aina W-luokan renkaat, jos vaikka Pirellin Diablot tilaan?
    GSX-F750 -> FZ1-S -> RSV1000R Factory -> R1 -> XVS1100 Classic -> FJR
  25. #85
    Lainaa (S.Haltia @ Tammi. 01 2009,12:48) kirjoitti
    Mites noiden renkaiden nopeusluokkien kanssa, kun mandp.co.uk:ssa ei niitä kerrota ollenkaan? Onko ne sitten aina W-luokan renkaat, jos vaikka Pirellin Diablot tilaan?
    Niinhän ne näyttäis olevan.

    Btw. Suomessa tärkeä ja lähes välttämätön tuo W, niin autoissa kuin mopoissa, eiks je? *
    Triumph Thunderbird 1700 -10
    BMW R1200RT -05
    Yamaha DT 125 X -06
    Gilera SMT50 -18
  26. #86
    Lainaa kirjoitti
    Btw. Suomessa tärkeä ja lähes välttämätön tuo W, niin autoissa kuin mopoissa, eiks je? *
    Tottakai ;)
    T
    Jussi
    ---
    "Jääkiekko on raju peli. Osallistumalla peliin pelaaja hyväksyy siihen liittyvän tapaturmavaaran"
  27. #87
    Lainaa (harald73 @ Tammi. 01 2009,18:34) kirjoitti
    Lainaa (S.Haltia @ Tammi. 01 2009,12:48) kirjoitti
    Mites noiden renkaiden nopeusluokkien kanssa, kun mandp.co.uk:ssa ei niitä kerrota ollenkaan? Onko ne sitten aina W-luokan renkaat, jos vaikka Pirellin Diablot tilaan?
    Niinhän ne näyttäis olevan.

    Btw. Suomessa tärkeä ja lähes välttämätön tuo W, niin autoissa kuin mopoissa, eiks je? *
    Niin näkyy Rossot olevan kaikki, mutta perus-Diablosta on myös H-luokan versiot: tässä

    Eikös nuo Rossot ole vähän enemmän rata-ajoon?

    Tosiaan täällä Suomessa W on aika turha, mutta ilmeisesti ajoneuvon huippunopeuden mukaiset pitää renkaat olla?

    Edit: Joo näkee sen tuosta, kun ottaa ZR:n niin on aina W.



    GSX-F750 -> FZ1-S -> RSV1000R Factory -> R1 -> XVS1100 Classic -> FJR
  28. #88
    Onko kenelläkään kokemuksia Englannin rengasliikkeistä?Mistä puodista kannattaa alkaa kyselemään? Vaihtoehtoja on muutamia kymmeniä! Hinnat alkaa olemaan aika houkuttelevalla tasolla..
  29. #89
    Itse olen tilaillut seuraavasti: menen paikalliseen rengaskauppaan
    jonka tiedän myyvän ja asentavan renkaita (siis pyörä mukana ).
    Jos en ole aikaisemmin valmiiksi tinkinyt, tingin nyt, ja kaverit lait-
    tavat kumit alle samalla kun siemaisen kupillisen kahvia. Erilaisia
    valmiiksitingittyjä kerhoalennuksiakin löytyy ja saattaa tämä sys-
    teemi joissakin tapauksissa olla kalliimpikin kuin nettitilaus, mutta
    eipähän tarvitse kyttäillä ja v-ttuuntua. Takuutkin, jos tarvitaan,
    löytyvät paikan päältä.
    MZ 125,Y RD125, Honda TA, C Elefant e750, Yamaha FZ6, D MS DS1000, BMW F800R, Ducati M696, Ducati GT1000, MG Griso 8 v, Honda XX, Suzuki DL650, Y XVS1300, H-D VRSCDX, Honda VFR800X, VN 1700,MG Vintage,MG Bellagio,MG Breva,BMW R1200R,VicV, Vic BW, F800GT
  30.  
  31. #90
    Lainaa (Repis @ Tammi. 03 2009,00:00) kirjoitti
    Onko kenelläkään kokemuksia Englannin rengasliikkeistä?Mistä puodista kannattaa alkaa kyselemään? Vaihtoehtoja on muutamia kymmeniä! Hinnat alkaa olemaan aika houkuttelevalla tasolla..
    Tuolla "Punta alhaalla" osioissa oli hyvä lista enkkuliikkeistä ja osassa niistä näytti olevan renkaitakin myynnissä. Jos punta jatkaa noin alamaissa, aion ostaa sieltä renkaat. Kypärän tilasin jo.
Sivu: 3 / 37:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234513 ... ViimeinenViimeinen