Sivu: 26 / 37:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 16242526272836 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 751:stä 780:een 1085:sta
  1. #751
    Ja tämähän OT mutta silti. Minä olen ostanut renkaat Kumi Veikolta ja jatkan tulevaisuudessakin pienyrittäjän tukemista. Kiitos ja hei. Sorry tosiaan että OT mut ...
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  2. #752
    Lainaa Suzu-ukko kirjoitti Katso viesti
    Ja tämähän OT mutta silti. Minä olen ostanut renkaat Kumi Veikolta ja jatkan tulevaisuudessakin pienyrittäjän tukemista. Kiitos ja hei. Sorry tosiaan että OT mut ...
    Sama vika..säästäähän siinä n.20e ku tilaa netistä
    Mutta ei tarvi ite liata käsiä..
    Suzuki b-king -08
    Ex Yamaha fz-1 n -07
    Ex Suzuki gsf 1250 -07
    Ex Suzuki gsf 1200 s -03
    Ex Suzuki sv 650 s -99
  3. #753
    Lainaa Suzu-ukko kirjoitti Katso viesti
    Ja tämähän OT mutta silti. Minä olen ostanut renkaat Kumi Veikolta ja jatkan tulevaisuudessakin pienyrittäjän tukemista. Kiitos ja hei. Sorry tosiaan että OT mut ...
    Hyvästa ja joustavasta palvelusta kannattaakin maksaa muutama ropo pienyrittäjälle.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  4. #754
    Lainaa tonttuj kirjoitti Katso viesti
    Hyvästa ja joustavasta palvelusta kannattaakin maksaa muutama ropo pienyrittäjälle.
    Jep. Markon asiakkaana pysyn.
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  5. #755
    Tulipa taas tilattua Mynetmotosta kolme rinkulaa. Metzelerin M5 Interact kumeja. Olikin jo viides tilaus samaan paikkaan ja miksei kun homma toimii. Viime heinäkuun lopulla ostin paikalliselta rengaskauppiaalta uuden Mezelerin M5:sen taakse ja hintaa jäi pitkällisen itkemisen jälkeen 220€. Nyt tilasin kaks etusta ja yhden takarenkaan. Toinen eturengas on ilmainen, jos vetaan hintoja tänne Suomeen.

    Renkaan vaihto ei ole ongelma kun siihen on itsellä työkalut ja en muutenkaan vie toisille vanteitani nirhattavaksi. Itse kun tekee saa just sitä mitä haluaa.
    -Bmw S1000RR 2021-
    http://www.jaha.fi/
  6. #756
    Mie tilasin rengas-onlinelta kaksi rengasta. Pirelli MT90 Scorpion
    Vaikka olen aiemmin väittänyt, että minä ostan renkaat paikalliselta rengasliikkeeltä, niin ei koskaan pitäisi sanoa ei.
    Kävin sieltä kyselemässä, mutta kun kysyntä ja tarjonta ei kohdanneet, niin oli pakko nöyrtyä ja tilata interwebistä. Kuulemma asennuksessa ei tule näppylöitä kenellekkään...
    Hinnasta en tiedä oliko kallista vai halapoo, mutta nyt on jo toinen rengas kotona. Toista, siis sitä harvinaista 100/90-18 kokoista odotellaan.
    Saa nähdä milloin se toinen tulee. Toinen tuli kolmantena päivänä tilauksesta.
  7. #757
    Taas toimi Mynetmoton rengasliike erinomaisesti.

    20.3 illalla tilasin renkaat ja tänään 26.3 aamulla kuriiri oli tuonut renkaat kotiovelle.

    2x Mezeler M5 Interact 120/70x17 ja 1x Mezeler M5 Interact 190/50x17 hintaan 346,20€.
    -Bmw S1000RR 2021-
    http://www.jaha.fi/
  8. #758
    Lainaa jaska_73 kirjoitti Katso viesti
    Taas toimi Mynetmoton rengasliike erinomaisesti.

    20.3 illalla tilasin renkaat ja tänään 26.3 aamulla kuriiri oli tuonut renkaat kotiovelle.

    2x Mezeler M5 Interact 120/70x17 ja 1x Mezeler M5 Interact 190/50x17 hintaan 346,20€.
    Mulla ei mennyt ihan noin putkeen dpd hävitti renkaat suomenpäässä ja nyt selvitellään millon saan uudet. Kohta 2kk mennyt tilauksesta =(
  9. #759
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Samppale kirjoitti Katso viesti
    Mulla ei mennyt ihan noin putkeen dpd hävitti renkaat suomenpäässä ja nyt selvitellään millon saan uudet. Kohta 2kk mennyt tilauksesta =(
    Eikös se nyt niin mene, että gummikioski lähettää sulle uudet renkaat ja karhuaa omansa kuljetusyhtiöltä.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  10. #760
    Lainaa Samppale kirjoitti Katso viesti
    Mulla ei mennyt ihan noin putkeen dpd hävitti renkaat suomenpäässä ja nyt selvitellään millon saan uudet. Kohta 2kk mennyt tilauksesta =(
    Reklamaatio luottokunnalle, niin saa omansa pois, jos on käyttänyt luottokorttia. Lisää myös kummasti myyjän halukkuutta selvittää asiaa.
    -Bmw S1000RR 2021-
    http://www.jaha.fi/
  11. #761
    Tänään laitoin vielä kyselyä asian edistymisestä sähköpostitse Mynetmotolle. Jos ei pariin päivään tule vastausta niin sit ruveta luottokunnasta kyselemään. Paypalilla muistaakseni maksoin. Pitää vielä tarkistaa.
  12. #762
    Alkaa kohta oleen taas se aika kun pitää tilailla tuolta samaisesta kaupasta satsi renkaita. Odottanut vain että nuo pakkaset hellittää.
    ZX10R -08
    S1000RR -11

  13. #763
    Lainaa Samppale kirjoitti Katso viesti
    Tänään laitoin vielä kyselyä asian edistymisestä sähköpostitse Mynetmotolle. Jos ei pariin päivään tule vastausta niin sit ruveta luottokunnasta kyselemään. Paypalilla muistaakseni maksoin. Pitää vielä tarkistaa.
    Eipä kannattaisi odotella yleensä liian kauan tuota "reklamaation" tekoa.
    Paypalin kautta muistaakseni voi laittaa myös tuota reklamaatiota Paypalin kautta maksetusta tilauksesta,
    mutta oliko se aikaraja viimeistään 45 päivää maksusta tms.
    *******************
    zx10r
    *******************
  14. #764
    Lainaa jaska_73 kirjoitti Katso viesti
    Taas toimi Mynetmoton rengasliike erinomaisesti.

    20.3 illalla tilasin renkaat ja tänään 26.3 aamulla kuriiri oli tuonut renkaat kotiovelle.

    2x Mezeler M5 Interact 120/70x17 ja 1x Mezeler M5 Interact 190/50x17 hintaan 346,20€.

    Oliko tuossa hinnassa rahti mukana?
    "I don't care to belong to a club that accepts people like me as members." -Groucho Marx

    Moto Guzzi California EV Touring
  15. #765
    Lainaa jaska_73 kirjoitti Katso viesti
    Taas toimi Mynetmoton rengasliike erinomaisesti.

    20.3 illalla tilasin renkaat ja tänään 26.3 aamulla kuriiri oli tuonut renkaat kotiovelle.

    Niin täälläkin, 22.3 tilaus sisään ja tänään 28.3 tuli renkaat työpaikalle.


    AVON / 240/40 R18 (79V) COBRA AV72 146.00
    AVON / 160/60ZR18 (70W) STORM 2 ULTRA AV56 94.50
    Zwischensumme: 240.50 Euro
    + VAT: 43.29 Euro
    Shipping: 25.00 Euro
    General total: 308.79 Euro
    Ei mulla mihinkään kiire ole, joka kerta on moottoritielle 120 kiihtynyt...

    Suzuki GSF1250SA - Kohti harmaampaa arkea


    ex. K2 GSX-R750, M1800R, GSX1400, B-King
  16. #766
    Lainaa mopedman kirjoitti Katso viesti
    Oliko tuossa hinnassa rahti mukana?
    kyllä oli
    -Bmw S1000RR 2021-
    http://www.jaha.fi/
  17. #767
    1.4 mynetmotolle tilaus sisään, 1 pr3 etunen ja 2 takasta reunavahvistettuna, hinta yht 412,95 toimituskuluineen, maksu paypalilla. Seurannan mukaan olivat Oulussa 5.4, äsken kävin terminaalista hakemassa kun niillä nurkilla oli muuta asiaa. Olivat yrittäneet toimittaa jo 5.4 mutta paikalla ei ollut vastaanottajaa. Renkaita ei oltu kelmutettu vaan olivat kahdella muovipannalla niputettu. Tyytyväinen olen homman toimimiseen.
    ex. varadero xl 125
    ex. cbr 1000f
    nyt fjr 1300

    http://meltorautahanuri.blogspot.fi/

    Ajan minne haluan, minulla on vaimon lupa sanoa niin.
  18. #768
    Viime viikon lopulla tilasin eikä ole vieläkään tulleet

    Ei edes seurantatietoja, pitäiskö tehdä rikosilmoitus.

    Mitäkö tilasin? PilotPower3 kokoa 120/70 ja 190/55, hinta 260€ kotiin. Testausagentti Epsanjassa kehui hyviksi, kuulin myöhemmin.
  19. #769
    Lainaa lario kirjoitti Katso viesti
    Mie tilasin rengas-onlinelta kaksi rengasta. Pirelli MT90 Scorpion
    Vaikka olen aiemmin väittänyt, että minä ostan renkaat paikalliselta rengasliikkeeltä, niin ei koskaan pitäisi sanoa ei.
    Kävin sieltä kyselemässä, mutta kun kysyntä ja tarjonta ei kohdanneet, niin oli pakko nöyrtyä ja tilata interwebistä. Kuulemma asennuksessa ei tule näppylöitä kenellekkään...
    Hinnasta en tiedä oliko kallista vai halapoo, mutta nyt on jo toinen rengas kotona. Toista, siis sitä harvinaista 100/90-18 kokoista odotellaan.
    Saa nähdä milloin se toinen tulee. Toinen tuli kolmantena päivänä tilauksesta.
    Toinen rengas tuli pari päivää myöhemmin, joten kaikki meni oikein hyvin.
    Ei valittamista.
  20. #770
    Lainaa hidas57 kirjoitti Katso viesti
    Viime viikon lopulla tilasin eikä ole vieläkään tulleet

    Ei edes seurantatietoja, pitäiskö tehdä rikosilmoitus.

    Mitäkö tilasin? PilotPower3 kokoa 120/70 ja 190/55, hinta 260€ kotiin. Testausagentti Epsanjassa kehui hyviksi, kuulin myöhemmin.
    Eli tilattu pe 5.4. klo 9:50 ja perillä to 11.4. klo 13. Seurantakoodi (jota en seurannut) taisi tulla pari päivää ennen toimitusta ja kuljetusliike soitti pari tuntia ennen tuontia.

    Nyt oli sitä kovasti haluttua tuoretta paistoa, viikot 2&3 2013, mutta onpa uusi rengasmallikin.
  21. #771
    Mprenkaat-storesta tilailin ma 8.4 satsin pilot power 3:sia + 1kpl pilot roadin takasen. Tänään tuli renkaat kotiin ja on tuoreita. Pilot Road oli kyllä vaihtunut pilot poweriin, mutta oli sentään oikean kokoinen joten eiköhän tuo kaverille kelpaa.
  22. #772
    Mainittu mprenkaat-store ilmeisesti tekee edelleen tilauksen eurooppalaisille nettikaupoille, joilta voi tilata suoraankin. Toimitushan tapahtuu sieltä joka tapauksessa ja samassa ajassa. Ylimääräiselle välityspalkkiolle kai sitten saa jotain vastinetta. No pisnes on pisnestä.
  23. #773
    Lainaa hidas57 kirjoitti Katso viesti
    Mainittu mprenkaat-store ilmeisesti tekee edelleen tilauksen eurooppalaisille nettikaupoille, joilta voi tilata suoraankin. Toimitushan tapahtuu sieltä joka tapauksessa ja samassa ajassa. Ylimääräiselle välityspalkkiolle kai sitten saa jotain vastinetta. No pisnes on pisnestä.
    Niinpä, ei mene oikein omaan jakeluun se, että miksi ei samalla sitten osta suoraan edullisemmasta verkkokaupasta.
    Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
  24. #774
    Oliskos vihjettä mistä ulkomaisesta rengaskioskista sais alv:it pois, jo osto/maksuvaiheessa?

    Luultiin että myNETmoto:ssa http://www.mynetmoto.com/motorradrei...p_renkaat.html :ssa olis onnistunu mutta kyllä alv:it näyttäs olevan silti maksuvaiheessa mukana.
    Suzuki GSX-R750 -88 -> Suzuki GSX750F -92 -> Suzuki GSX-R1100 -93 -> Suzuki TL1000R -99 -> Aprilia RSV1000R -04 -> Triumph 1050 Speed Triple -06 + Suzuki GSX-R1000 -03 (kilvetön ratalelu)-> Suzuki GSX 1300R Hayabusa -06 -> Suzuki GSX1100F -93
  25. #775
    Lainaa Motari73 kirjoitti Katso viesti
    Oliskos vihjettä mistä ulkomaisesta rengaskioskista sais alv:it pois, jo osto/maksuvaiheessa?

    Luultiin että myNETmoto:ssa http://www.mynetmoto.com/motorradrei...p_renkaat.html :ssa olis onnistunu mutta kyllä alv:it näyttäs olevan silti maksuvaiheessa mukana.
    Kaikista saa kun lähettää oman LY-tunnuksen ko. liikkeeseen
  26. #776
    Lainaa psi kirjoitti Katso viesti
    Kaikista saa kun lähettää oman LY-tunnuksen ko. liikkeeseen
    VAT ID: eli ALV-numero on syötetty jo rekisteröitymisvaiheessa mutta silti maksuvaiheessa on alv:it mukana summassa.
    Suzuki GSX-R750 -88 -> Suzuki GSX750F -92 -> Suzuki GSX-R1100 -93 -> Suzuki TL1000R -99 -> Aprilia RSV1000R -04 -> Triumph 1050 Speed Triple -06 + Suzuki GSX-R1000 -03 (kilvetön ratalelu)-> Suzuki GSX 1300R Hayabusa -06 -> Suzuki GSX1100F -93
  27. #777
    Tilasin pari rengasta mprenkaat-store.comista. Hyvä palvelu, halvat hinnat ja renkaat meni suoraan liikkeeseen missä ne vaihdetaan ensi maanantaina. Suosittelen!
  28. #778
    Lainaa -JuhaK- kirjoitti Katso viesti
    Niinpä, ei mene oikein omaan jakeluun se, että miksi ei samalla sitten osta suoraan edullisemmasta verkkokaupasta.
    Jos ei itse halua/voi vaihtaa renkaita, on tuo renkaiden lähetys suoraan vaihtoputiikkiin kätevä palvelu.
    Honda CB1000R
  29. #779
    Pavel Pude:n avatar
    Liittyi Sep 2008
    Littoinen helmi paskan keskellä.
    Eilen tilaus MyNetMotoon 3 rinkulaa pitäis tulla, saas nähdä millon rantautuu.
    Kaikki rinkulat oli ainakin sen tilanteen mukaan varastossa.
    Yamaha fz1-s
    ex Yamaha xt660x
    ex Honda CB 600 hornet
    ex Kawasaki er-6n

    Ihmisillä, jotka väittävät, etteivät anna pikkuasioiden häiritä
    itseään, ei ole koskaan ollut hyttysiä makuuhuoneessaan.
  30.  
  31. #780
    Lainaa lp_ kirjoitti Katso viesti
    Tilasin pari rengasta mprenkaat-store.comista. Hyvä palvelu, halvat hinnat ja renkaat meni suoraan liikkeeseen missä ne vaihdetaan ensi maanantaina. Suosittelen!
    Paljos tuolla maksaa postit? Näköjään pitäis rekisteröityä tuonne jos aikoo nähdä kokonaiskulut rinkulalle.
    Väärä käsitys tosiasioista saattaa johtaa ajatukseen siitä, että moottoripyöräilijät ovat kaahaajia. -Tuulilasi

    Suzuki GSX-R 750 -93
Sivu: 26 / 37:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 16242526272836 ... ViimeinenViimeinen