Sivu: 23 / 37:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 13212223242533 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 661:stä 690:een 1085:sta
  1. #661
    Metzler Karoot eteen ja taakse, 160e kotiin. Suomessa tiukka tarjous 330e "hyvälle asiakkaalle" *
    Kaikki mikä ei tapa, niin ainakin vituttaa
  2. #662
    Lainaa (lepi @ Syys. 05 2011,14:41) kirjoitti
    Lainaa (yrmyli @ Syys. 05 2011,13:52) kirjoitti
    En tiedä pitäisikö huolestua myNetmoton tilauksen kanssa. Rahat meni heti PayPalin kautta ja näkyy visakyselyssä. Seurantanumeroa kuitenkaan ei tule näkyviin tilaukselle. Pari sähköpostia oon laittanu aiheesta, mutta vastausta ei vaan kuulu. Sellainen erikoinen juttu pistää silmään, visalta on peritty 1 sentti vähemmän kuin laskun loppusumma on. Johtuukohan renkaiden jumiutuminen siitä, olen yrittänyt saada siihenkin vastausta turhaan. Jos pian ei näy renkaita tai sähköpostia niin laitan reklamaatiota luottokunnalle.
    Milloin teit tilauksen? Itselleni ei tullut seurantakoodia ollenkaan, mutta renkaat tulivat.
    kolmisen viikoa sitten. Eniten ketuttaa se kun kukaan ei vastaa sähköposteihin.
    Triumph Tiger 800 XC + Triumph Tiger 900 GT + Triumph Explorer 1200 XRX
  3. #663
    Lainaa (yrmyli @ Syys. 05 2011,13:52) kirjoitti
    En tiedä pitäisikö huolestua myNetmoton tilauksen kanssa. Rahat meni heti PayPalin kautta ja näkyy visakyselyssä. Seurantanumeroa kuitenkaan ei tule näkyviin tilaukselle. Pari sähköpostia oon laittanu aiheesta, mutta vastausta ei vaan kuulu. Sellainen erikoinen juttu pistää silmään, visalta on peritty 1 sentti vähemmän kuin laskun loppusumma on. Johtuukohan renkaiden jumiutuminen siitä, olen yrittänyt saada siihenkin vastausta turhaan. Jos pian ei näy renkaita tai sähköpostia niin laitan reklamaatiota luottokunnalle.
    Tänä aamuna ne renkaat tuli kotiin ilman ennakkovaroitusta. Edelleenkään kuljetusseurantanumeroa ei löydy mynetmoton sivuilta eikä kukaan ole vastannut sähköposteihin. No kolme viikkoa vierähti ja renkaat ovat nyt perillä. Melkoisen ihmeellinen pulju kun ei voi informoida asiakasta.
    Triumph Tiger 800 XC + Triumph Tiger 900 GT + Triumph Explorer 1200 XRX
  4. #664
    Minun renkaat tulivat GLS:llä ja seurantanro tuli vasta perässä. Ilmeisesti johtuu myös siitä mikä firma tavarat toimittaa.
    ex-Suzuki GSX-R 750 K8
  5. #665
    Lainaa (yrmyli @ Syys. 06 2011,10:19) kirjoitti
    Lainaa (yrmyli @ Syys. 05 2011,13:52) kirjoitti
    En tiedä pitäisikö huolestua myNetmoton tilauksen kanssa. Rahat meni heti PayPalin kautta ja näkyy visakyselyssä. Seurantanumeroa kuitenkaan ei tule näkyviin tilaukselle. Pari sähköpostia oon laittanu aiheesta, mutta vastausta ei vaan kuulu. Sellainen erikoinen juttu pistää silmään, visalta on peritty 1 sentti vähemmän kuin laskun loppusumma on. Johtuukohan renkaiden jumiutuminen siitä, olen yrittänyt saada siihenkin vastausta turhaan. Jos pian ei näy renkaita tai sähköpostia niin laitan reklamaatiota luottokunnalle.
    Tänä aamuna ne renkaat tuli kotiin ilman ennakkovaroitusta. Edelleenkään kuljetusseurantanumeroa ei löydy mynetmoton sivuilta eikä kukaan ole vastannut sähköposteihin. No kolme viikkoa vierähti ja renkaat ovat nyt perillä. Melkoisen ihmeellinen pulju kun ei voi informoida asiakasta.
    ... Mulla on vähän sellanen kutina, et eivät ole siellä päässä kovinkaan kielitaitoista porukkaa. Itellä ainakin vastausten saaminen kestää ja kirjoitettu lontoo on erittäin heikkoa.
    Ei kai sen väliä, kunhan homma toimii...
    ... Ajakaa enemmän ja selittäkää vähemmän...
  6. #666
    Lainaa (ESKIL @ Syys. 06 2011,11:58) kirjoitti
    Lainaa (yrmyli @ Syys. 06 2011,10:19) kirjoitti
    Lainaa (yrmyli @ Syys. 05 2011,13:52) kirjoitti
    En tiedä pitäisikö huolestua myNetmoton tilauksen kanssa. Rahat meni heti PayPalin kautta ja näkyy visakyselyssä. Seurantanumeroa kuitenkaan ei tule näkyviin tilaukselle. Pari sähköpostia oon laittanu aiheesta, mutta vastausta ei vaan kuulu. Sellainen erikoinen juttu pistää silmään, visalta on peritty 1 sentti vähemmän kuin laskun loppusumma on. Johtuukohan renkaiden jumiutuminen siitä, olen yrittänyt saada siihenkin vastausta turhaan. Jos pian ei näy renkaita tai sähköpostia niin laitan reklamaatiota luottokunnalle.
    Tänä aamuna ne renkaat tuli kotiin ilman ennakkovaroitusta. Edelleenkään kuljetusseurantanumeroa ei löydy mynetmoton sivuilta eikä kukaan ole vastannut sähköposteihin. No kolme viikkoa vierähti ja renkaat ovat nyt perillä. Melkoisen ihmeellinen pulju kun ei voi informoida asiakasta.
    ... Mulla on vähän sellanen kutina, et eivät ole siellä päässä kovinkaan kielitaitoista porukkaa. Itellä ainakin vastausten saaminen kestää ja kirjoitettu lontoo on erittäin heikkoa.
    Ei kai sen väliä, kunhan homma toimii...
    No onhan tuossa puljussa (myNetmoto) paljon kysymysmerkkejä.
    - Yksi kontakti, pankki-yhteyksineen, on Saksassa.
    - Firma ilmeisesti rekisteröity Kyprokselle, tai ainakin laskuttaja siellä.
    - Tilaukseni vahvistettiin, käsiteltiin ja lähetettiin Espanjasta.

    Tilausvahvistus oli englanniksi, mutta lasku oli saksaa/englantia.
    Triumph T-bird 900 Sport -03
  7. #667
    Laitetaanpa tähän jonon jatkoksi vähän pitemmän kaavan mukaan kertomus/kokemus Reifenversandin toimituksesta.

    - Renkaat tilaukseen pe-iltana 19.8. Renkaina Dunlopin SportSmartit, 120/70-17 & 190/55-17. Varastosaldo näytti molemmilla vihreää ja hintaa toimituskuluineen tilaushetkellä 277€ (ilman veroja renkaat 208€, luottokorttimaksu 4€, toimituskulut 21€ ja verot 44€). *Renkaitten hinta toimituskuluineen eurolleen sama kuin myNetmotossa olisi ollut.

    - Maanantaipäivän aikana ei mitään uutta. Laitan illalla spostia (lontooksi), että olisiko seurantakoodia saatavilla.

    - Tiistaina aamupäivällä tulee vastaus (edelleen lontooksi), että renkaat pitäisi lähteä tänään ja seurantakoodi tulee illalla.

    - No ei tullut seurantakoodia, mutta keskiviikkoiltana tulee ja silloin renkaat kaiketi lähtivät liikkeelle DPD:n toimesta.

    - Lähipäivinä ei seurantakoodin taakse tunnu paljon alkutekstejä enempää päivityksiä tulevan. Muutenkin toimitustiedot päivittyivät melkoisella viiveellä, ts. ei isompaa iloa ollut siitä koodista.

    - Tilauksesta reilu viikko, eli maanantaina 29.8 on töistä kotiin tullessa DPD:n lappu ovessa, että on koitettu toimittaa, mutta no success, ketään ei ollut kotona. Tilauksen yhteydessä jätin puhelinnumeron, mutta ei DPD:n kuski siitä yrittänyt tavoitella. Kuskin jättämässä lapussa oli viitattu kääntöpuolella olevan valtakirjan täyttämiseen, mutta kääntöpuoli oli ihan blanco, joten mitä lie valtakirjaa tarkoitti.

    - Tiistaiaamuna soitto DPD:n Tampereen toimipisteeseen, että mikä meininki. Renkaat kuskin kyydissä, mutta tulee kuulemma kierrokselta neljään mennessä, joten sovittiin että käyn ne terminaalista hakemassa puoli viiden aikaan. Tämä siksi, koska kukaan ei niitä olisi tänäänkään kotona vastaanottamassa. Ja kuski olisi tarvinnut valtakirjan, jotta olisi voinut ne ilman kuittausta jättää toimitusosoitteeseen.

    No, töistä lähtiessä pieni koukkaisu DPD:n terminaalille n. klo 16.45. Renkaitten sijainnin selvittelemiseen menee n. 15 minuuttia, kunnes todetaan, että renkaat on kuskilla jakeluautossa ja tulee n. puolen tunnin päästä. Ei ollut aikaa jäädä odottelemaan, joten sovittiin että tuovat ne aamulla työpaikalle. Otti puhelinnumeron ja kirjoitti lapulle ylös että olen n. 8.30 eteenpäin tavoitettavissa. Ja kun mainitsin puuttuneesta valtakirjasta, niin oli kuulemma kuski jättänyt sitten väärän kopion siitä lapusta, ellei valtakirjaa takapuolella ollut.

    Ja kotiin tullessa oli taaskin lappu ovessa, että toinenkin toimitusyritys oli mennyt persiilleen. Tämä siitä huolimatta, että soitin sinne jo heti aamusta jotta eipä ole ketään tänäänkään päivällä niitä vastaanottamassa. Ilmeisesti siis eivät vaivautuneet kuskille asti ilmoittamaan. Ja tällä kertaa lapun takana olisi ollut se valtakirjakin.

    - Ke 31.8 aikas tarkkaan vartin yli kahdeksan (!) kuski soittaa, että mihis renkaat jätetään. Jahas, sanoin että olen vasta ajelemassa työpaikalle, ja että mainitsin kyllä edellisenä päivänä olevani puoli yhdeksästä eteenpäin tavoitettavissa. Ei ollut onneksi siinä vaiheessa kuin n. viiden minuutin matka ja kuskilla oli muitakin paketteja samaan osoitteeseen, joten kävi sillä välin pudottelemassa ne muut postinsa ja juuri sopivasti tuli sitten sovitussa paikassa vastaan siinä vaiheessa kun itsekin pelipaikalle ehdin.


    Joten pientä DPD:n sähläilyä lukuun ottamatta homma meni ihan ok, reilussa viikossa rinkulat olisivat olleet kotona, mikäli DPD olisi saanut ne heti toimitettua. Ja tilausta seurannut viikonloppu meni varmaan muutenkin hukkaan, koska perjantai-iltana vasta tilasin. Olisivat hyvinkin voineet tulla jo tilausta seuraanneen viikon perjantaina, jos olisin tilannut ne jo silloin torstai-iltana.

    Niin ja paistoleima toimitetussa takakumissa 48/10 ja etusessa 31/11.
    GSX-R750 '05 + Grizzly 450 '09 (L7e)
  8. #668
    Lainaa (TTT @ Syys. 06 2011,12:14) kirjoitti
    No onhan tuossa puljussa (myNetmoto) paljon kysymysmerkkejä.
    - Firma ilmeisesti rekisteröity Kyprokselle, tai ainakin laskuttaja siellä.
    - Tilaukseni vahvistettiin, käsiteltiin ja lähetettiin Espanjasta.
    Firma on rekisteröity Kyprokselle koska siellä on ALV 15%.

    Niiden mainoksissa väitetään, että renkaat toimitetaan Saksasta mutta se on paskaa ja mulle ainakin renkaat ovat aina tulleet Espanjasta.
    Always last but never least.
  9. #669
    Itselleni ainakin renkaat tulivat Saksasta kun kyseisestä puljusta tilasin. Joku keski-Saksan kaupunki oli, mistä lähtivät. Nimeä en nyt muista.
    Ja 6 päivää meni tilauksesta kun olivat renkaat itsellä vaikka tilisiirrolla maksoin.
    Itsellä ei kyllä mitään valittamista ole kyseisen puljun palveluista.
  10. #670
    Lainaa (ESKIL @ Syys. 06 2011,11:58) kirjoitti
    Lainaa (yrmyli @ Syys. 06 2011,10:19) kirjoitti
    Lainaa (yrmyli @ Syys. 05 2011,13:52) kirjoitti
    En tiedä pitäisikö huolestua myNetmoton tilauksen kanssa. Rahat meni heti PayPalin kautta ja näkyy visakyselyssä. Seurantanumeroa kuitenkaan ei tule näkyviin tilaukselle. Pari sähköpostia oon laittanu aiheesta, mutta vastausta ei vaan kuulu. Sellainen erikoinen juttu pistää silmään, visalta on peritty 1 sentti vähemmän kuin laskun loppusumma on. Johtuukohan renkaiden jumiutuminen siitä, olen yrittänyt saada siihenkin vastausta turhaan. Jos pian ei näy renkaita tai sähköpostia niin laitan reklamaatiota luottokunnalle.
    Tänä aamuna ne renkaat tuli kotiin ilman ennakkovaroitusta. Edelleenkään kuljetusseurantanumeroa ei löydy mynetmoton sivuilta eikä kukaan ole vastannut sähköposteihin. No kolme viikkoa vierähti ja renkaat ovat nyt perillä. Melkoisen ihmeellinen pulju kun ei voi informoida asiakasta.
    ... Mulla on vähän sellanen kutina, et eivät ole siellä päässä kovinkaan kielitaitoista porukkaa. Itellä ainakin vastausten saaminen kestää ja kirjoitettu lontoo on erittäin heikkoa.
    Ei kai sen väliä, kunhan homma toimii...
    Tuolta MyNetMotosta ei paljoa vastailla varsinkaan siinä vaiheessa kun tulee ongelmia.

    Tässä mun viimeisimmässä tilauksessa oli yksi rengas 08 paistoa ja "käytetty". Se oli siis ollut asennettuna vanteelle mutta ilmeisesti ei ajettu. Jätkä vaittää, että rengas on tullut hänelle suoraan Pirelliltä mikä nyt ei varmasti pidä paikkaansa. Miksi ko. rengas on ollut jo kerran vanteella jäi mulle epäselväksi, mutta voi olla, että siinä on esim. jotain vikaa niin, että sitä ei ole saatu tasapainoon tms.

    No sehän ei ostajaa kiinnosta kun ostaa uutta rengasta. Aluksi se persläpi lupasi palauttaa rahat ja hakea renkaan pois mutta nyt siitä ei kuulu enää mitään.

    Melko varmasti loppui asiakassuhde mun osalta MyNetMotoon tähän.
    Always last but never least.
  11. #671
    Lainaa (tke @ Syys. 06 2011,22:31) kirjoitti
    Lainaa (TTT @ Syys. 06 2011,12:14) kirjoitti
    No onhan tuossa puljussa (myNetmoto) paljon kysymysmerkkejä.
    - Firma ilmeisesti rekisteröity Kyprokselle, tai ainakin laskuttaja siellä.
    - Tilaukseni vahvistettiin, käsiteltiin ja lähetettiin Espanjasta.
    Firma on rekisteröity Kyprokselle koska siellä on ALV 15%.

    Niiden mainoksissa väitetään, että renkaat toimitetaan Saksasta mutta se on paskaa ja mulle ainakin renkaat ovat aina tulleet Espanjasta.
    Suomi - Kypros
    ------------------------------
    ALV 23 % - 15 %
    Yritysvero 26 % - 10 %
    Pääomavero 28 % - 20 %
    Tulovero 0-53 % - 0-30 %
  12. #672
    MyNetMotoon tilaus sisälle 1.9 Tänään 8.9 itellan hemmo oven takana renkaat kainalossa.
    Homma toimi hienosti ja voin kyllä tilata renkaat saksanmaalta uudestaankin.Renkaat lähtivät Neuss nimisestä paikasta saksasta.
    Big Katoom
  13. #673
    Maanantaina 5.9 tilasin MyNetMotosta 185/55/17 ja 120/70/17 Pilot Road 3:set hintaan 272€, ja äsken toi Itellan kaveri renkaat kotiovelle.
    Honda CBR600F -90 --> Honda VFR800FI -98
    Suzuki GT125R -76
  14. #674
    Lainaa (amakela-66 @ Syys. 07 2011,08:43) kirjoitti
    Lainaa (tke @ Syys. 06 2011,22:31) kirjoitti
    Lainaa (TTT @ Syys. 06 2011,12:14) kirjoitti
    No onhan tuossa puljussa (myNetmoto) paljon kysymysmerkkejä.
    - Firma ilmeisesti rekisteröity Kyprokselle, tai ainakin laskuttaja siellä.
    - Tilaukseni vahvistettiin, käsiteltiin ja lähetettiin Espanjasta.
    Firma on rekisteröity Kyprokselle koska siellä on ALV 15%.

    Niiden mainoksissa väitetään, että renkaat toimitetaan Saksasta mutta se on paskaa ja mulle ainakin renkaat ovat aina tulleet Espanjasta.
    Suomi - Kypros
    ------------------------------
    ALV 23 % - 15 %
    Yritysvero 26 % - 10 %
    Pääomavero 28 % - 20 %
    Tulovero 0-53 % - 0-30 %
    Menee offtopiciksi, mutta:

    Suomi - Kypros

    Luottoluokitus AAA - Baa1
    CBR 600 F -93 -> Busa vm. 2000 -> GSX-R 1000 K4 -> Daytona 675 -07 -> Fireblade -08 -> Busa -08 -> GSX-R 1000 K6
  15. #675
    Lainaa (tke @ Syys. 06 2011,22:31) kirjoitti
    Lainaa (TTT @ Syys. 06 2011,12:14) kirjoitti
    No onhan tuossa puljussa (myNetmoto) paljon kysymysmerkkejä.
    - Firma ilmeisesti rekisteröity Kyprokselle, tai ainakin laskuttaja siellä.
    - Tilaukseni vahvistettiin, käsiteltiin ja lähetettiin Espanjasta.
    Firma on rekisteröity Kyprokselle koska siellä on ALV 15%.

    Niiden mainoksissa väitetään, että renkaat toimitetaan Saksasta mutta se on paskaa ja mulle ainakin renkaat ovat aina tulleet Espanjasta.
    Lisää offtopiccia: Suomeen pitäisi myydä Suomen alvilla (mikäli täällä raportoidut toimitusmäärät yhtään pitävät paikkaansa...)
    Yamaha XJ 600 - Suzuki GSX-R 1000 K7 - Triumph Daytona 675 - Triumph Street Triple 765
  16. #676
    Lainaa (oukkis @ Syys. 19 2011,14:14) kirjoitti
    Lainaa (tke @ Syys. 06 2011,22:31) kirjoitti
    Lainaa (TTT @ Syys. 06 2011,12:14) kirjoitti
    No onhan tuossa puljussa (myNetmoto) paljon kysymysmerkkejä.
    - Firma ilmeisesti rekisteröity Kyprokselle, tai ainakin laskuttaja siellä.
    - Tilaukseni vahvistettiin, käsiteltiin ja lähetettiin Espanjasta.
    Firma on rekisteröity Kyprokselle koska siellä on ALV 15%.

    Niiden mainoksissa väitetään, että renkaat toimitetaan Saksasta mutta se on paskaa ja mulle ainakin renkaat ovat aina tulleet Espanjasta.
    Lisää offtopiccia: Suomeen pitäisi myydä Suomen alvilla (mikäli täällä raportoidut toimitusmäärät yhtään pitävät paikkaansa...)
    Niin,
    (möreällä miehen äänellä tai matalalla naisen äänellä vakavasti lausuttuna
    "Harmaan talouden välistävetäjä ottaa aina enemmän kuin antaa." (lainaus ratijomainoksesta)

    Nih, eli siis meiltäki saa noita aitoja ulkomailla paistettuja renkaita halavala.

    Nokian kun ei oo vissiin vielä ruvennu noita rätkärenkaita paistamaan. Varmaan menis kaupaks jos paistas.



    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  17. #677
    Tilailin jälleen kerran Delticomista kumit mopooni, kun samaan hintaan ei lähikaupoista saa. Maksoivat postikuluineen 266eur. Renkaat ovat: Bridgestone BT 016 F Pro 120/70 ZR17 TL 58(W) ja Bridgestone BT 016 R Pro 190/50 ZR17 TL 73(W) Niillä kelpaa revitellä taas muutama tonni



    ex-Yamaha XV 750 Virago 1994
    ex-GSX-F 600 K6
    ex-GSX-R 1300 Hayabusa K7
    ex-GSX-R 1000 K8
    Honda CBR1000RR Fireblade ABS 2013 ja kaveri
    Triumph Speed Triple 955i 2002
  18. #678
    Delticom on jees paikka hinnoissa on jo kuljetus Suomeen ja supernopea Lauantaina tilasin 1.10 ja tänään 4.10 renkaat ovella klo 11.30.
    Yamaha Majesty YP250-98 (myyty)
    Nykyinen Suzuki Burgman AN400-00 (myyty)
    Uusi pärrä Honda GL1800-08
    Uusin Kymco Xciting500-05
  19. #679
    Lainaa (kaselin @ Loka. 04 2011,17:01) kirjoitti
    Delticom on jees paikka hinnoissa on jo kuljetus Suomeen ja supernopea Lauantaina tilasin 1.10 ja tänään 4.10 renkaat ovella klo 11.30.
    Eli tää ?
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  20. #680
    Kyllä just niin.
    Yamaha Majesty YP250-98 (myyty)
    Nykyinen Suzuki Burgman AN400-00 (myyty)
    Uusi pärrä Honda GL1800-08
    Uusin Kymco Xciting500-05
  21. #681
    Lainaa (Suzu-ukko @ Loka. 04 2011,17:05) kirjoitti
    Lainaa (kaselin @ Loka. 04 2011,17:01) kirjoitti
    Delticom on jees paikka hinnoissa on jo kuljetus Suomeen ja supernopea Lauantaina tilasin 1.10 ja tänään 4.10 renkaat ovella klo 11.30.
    Eli tää ?
    Kalliinpuoileisia on renkaat verrattuna myNetmotoon vaikka kuinka lähetyskulut sisältyisikin hintaan. MyNetmotolta kolme rengasta, lähetyskulut 25€.
  22. #682
    Mynet motosta minäkin tilasin motoon kumit kesti viikon mutta noita mitkä tilasin Delticomilta ei muualla ollut.Kuljetus samalta firmalta DPD toiset tuli Ruotsin kautta vähän yli viikon viimeiset Delticomin Viron kautta alle 2vuorokautta.Mutta ei se mitään sieltä ostetaan mistä edullisemmin saadaan
    Yamaha Majesty YP250-98 (myyty)
    Nykyinen Suzuki Burgman AN400-00 (myyty)
    Uusi pärrä Honda GL1800-08
    Uusin Kymco Xciting500-05
  23. #683
    mprengas-online.com rengas tilattu 2-viikkoa sitten ei ole vielä näkynyt!
    Säkkijärvenpolkka on ihan hanurista BMW, Moto Guzzi
  24. #684
    18.3. tilattu mynetmotosta pilot road 3:set (eteen ja taakse) hintaan 263€. Tilisiirrolla maksoin, viesteistä päätellen ns. normaali toimitusaika ollut viikko - kaksi.. Saa nähdä, kiirettähän tässä ei vielä ole
    Viimeksi muokannut: håkan; 19.03.2012 klo 23:16.
  25. #685
    MynetMotosta tilasin kahdeksan rengasta .
    Viisi tuli viikossa mutta eivät ne vaivautuneet ilmoittamaan mitään että viimeinen paketti tulee kolme viikkoa
    myöhemmin .
    Infosähköposti ei vastannut koskaan mutta bestellung@mynetworld.com :ista ne sitten vihdoinkin vastasivat kyselyihini .
    Että ajoissa kannattaa täältä tilata suorastaan varastoon .
    Eikö nämä kuitenkin halvimpia ole ?
    Triumph Tiger 800 XRX

  26. #686
    Mynetmotosta Michelinin Pilot Activ 110 +130/70-17 168€ kuluineen. 12.3 tilattu ja 19.3 tuli perille.
    2007 Suzuki Intruder 1500
  27. #687
    MP-renkaat.fi
    Tilattu 10.3. Ja aamulla 19.3. perillä. Hienosti toimi ja hinnat samalla tasolla kuin mynetin. Plussana, palvelu suomeksi
    -
  28. #688
    onko kukaan perehtynyt tuohon mynetmoton ilmoittamaan 30 euron hyvitykseen, jota se tarjoaa michelinin renkaista (ei kaikista)?
    Niin kauan kun ihmiset ajavat autoilla puhelin korvalla,
    minä ajan Termignonit kiinni pyörässä.
  29. #689
    Lainaa vtwin kirjoitti Katso viesti
    onko kukaan perehtynyt tuohon mynetmoton ilmoittamaan 30 euron hyvitykseen, jota se tarjoaa michelinin renkaista (ei kaikista)?
    Tuusmotorin sivuilla:

    Käy 1.3.2012 – 30.4.2012 välisenä aikana road-trip.michelin.fi sivuilla ja yritä voittaa
    unelmienne ”road trip” neljän ystäväsi kanssa.
    Nyt on myös aika vaihtaa pitävämpiin renkaisiin!MICHELIN palauttaa MICHELIN Power Pure,
    MICHELIN Pilot Road 3, MICHELIN Anakee 2, MICHELIN Commander 2, - rengasmalleista 30 euroa**
    kahden renkaan ostosta, 10 euroa** yhden renkaan ostosta 1.3.2012 – 30.4.2012 välisenä aikana.
  30.  
  31. #690
    13.4 tilasin Mynetmotosta ja tänään tuli ovelle, alle viikko.
    KTM 690SM
Sivu: 23 / 37:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 13212223242533 ... ViimeinenViimeinen