Sivu: 12 / 37:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2101112131422 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 331:stä 360:een 1085:sta
  1. #331
    Lainaa (Bobo @ Loka. 16 2009,11:52) kirjoitti
    Voi sinua vma. Psi ei todellakaan syyllistä asiakasta kuten sinä jankkaat, vaan tuo esille faktoja. Ja fakta on se, että jos kaikki Suomen motoristit olisivat sinunlaisiasi ja tilaisivat renkaansa, varusteensa ja varaosansa netistä, niin Suomessa ei hetken päästä olisi kovinkaan montaa alan erikoisliikettä.

    Erikoisliikket eivät mitenkään voi kulurakenteensa vuoksi ylläpitää myymälöitä (tilavuokrat, henkilöstökulut, verotus ym ym), jos katteet menevät liian pienikiksi.

    Mutta jatka sinä vma valitsemallasi tiellä ja ajattele asioita vain suppeasti omalta kannaltasi. Sinä et palvelua, sovittamismahdollisuutta yms. tarvitse. Joten eihän tällaisia asioita kukaan muukaan kaipaa.

    PS: kauppiaat ovat aina riistäjiä ja roistoja jos hinta tavarassa on euronkaan yli halvimman nettihinan, eikö vain *
    Voi sinua Bo-poo.
    Faktojen esiintuonti on seuraavaa: renkaiden myyntikate on pieni. Niin pieni että minun ei kannata tehdä sitä. Nettikaupat ovat likistäneet hintatason alaspäin, ja näillä volyymeillä ei pärjää.

    Syyllistäminen on seuraavaa: koska ihmiset ostavat renkaansa netistä, minä en pärjää kilpailussa, ja joudun lopettamaan teidän ostokäyttäytymisen vuoksi kaupanteon. Kyynel.

    Siinä sinulle popo ero faktan esittämisestä ja syyllistämisestä (joka kyllä on hieman raflaava sana). Nyt ymmärtänet eron.

    Jos ja jos. Siinä on neroutta pursuava avaus keskustelulle. Jatketaan jossittelua. Jos kotimaan markkinat olisivat edellen samassa jamassa avoimmuden suhteen kuin 80-luvulla, olisivat kaikkien pyörien ja varusteiden hinnat sillä tasolla, että mopoilua harrastaisivat vain 20% kansamme eniten tienaava osa. Ja se on fakta. Ja se on myös fakta, että kaikki eivät tilaa renkaitaan netistä, joten avautumisesi ei ole kovin kestävällä pohjalla.

    Mitä eroa on erikoisliikkeiden ja ns normiliikkeiden kulurakenteella? Ei mitään. Miksi osa liikkeistä sitten pärjää ja porskuttaa vuodesta toiseen, vaikka niillä on tuo "erikoisliikkeiden kulurakenne"? Siksi, että niillä on jotain sellaista, mistä halutaan maksaa sitä sinun lanseeraamaa "erikoisliikkeiden kulurakennetta" hinnoissa.
    Rengaskaupassa semmoista lisäarvoa on vaan vaikea keksiä, joten siitä on silloin turhaa myöskään maksaa.

    Hassu kun olen, ajattelen asiaa omalta kannaltani. En ole valmis maksamaan esim renkaista kotomaan hintoja.

    Tuohon "ajattele sinä vaan asioita omalta..." kannanottoihin lienee sinun turha lähteä. Sinähän et tiedä yhtään mitään minun ostokäyttäytymisestä renkaiden ja varusteiden ulkopuolelta. Eikös niin?
    Montako pyörää/laitetta muuten olet ostanut tänä vuonna Suomesta?

    Mikäli kauppiaat ovat sinun mielestä riistäjiä, olet väärässä kaupassa. Tai sitten sinulla ei vain ole tarpeeksi rahaa.

    Minä en em tavalla ajattele.

    Kukin tavallaan. Nettirenkuloita tilaan edelleen, kunnes kotimaan hinnat ovat tulleet riittävän alas.
    Pyörät, autot yms olen ostanut tähän saakka aina ns viralliselta kauppiaalta. Rinnakkaistuodut ovat hinnoiltaan houkuttelevia, mutta nämä viralliset kauppiaat ovat päässeet niin lähelle rinnakkaistuotujen hintoja, että ovat viimeiset 15- pyöräkauppaani saaneet. Samalla myös käytetty on mennyt kätevästi vaihdossa.



    .
  2. #332
    Lainaa (vma @ Loka. 16 2009,18:40) kirjoitti
    Lainaa (Bobo @ Loka. 16 2009,11:52) kirjoitti
    Voi sinua vma. Psi ei todellakaan syyllistä asiakasta kuten sinä jankkaat, vaan tuo esille faktoja. Ja fakta on se, että jos kaikki Suomen motoristit olisivat sinunlaisiasi ja tilaisivat renkaansa, varusteensa ja varaosansa netistä, niin Suomessa ei hetken päästä olisi kovinkaan montaa alan erikoisliikettä.

    Erikoisliikket eivät mitenkään voi kulurakenteensa vuoksi ylläpitää myymälöitä (tilavuokrat, henkilöstökulut, verotus ym ym), jos katteet menevät liian pienikiksi.

    Mutta jatka sinä vma valitsemallasi tiellä ja ajattele asioita vain suppeasti omalta kannaltasi. Sinä et palvelua, sovittamismahdollisuutta yms. tarvitse. Joten eihän tällaisia asioita kukaan muukaan kaipaa.

    PS: kauppiaat ovat aina riistäjiä ja roistoja jos hinta tavarassa on euronkaan yli halvimman nettihinan, eikö vain *
    Voi sinua Bo-poo.
    Faktojen esiintuonti on seuraavaa: renkaiden myyntikate on pieni. Niin pieni että minun ei kannata tehdä sitä. Nettikaupat ovat likistäneet hintatason alaspäin, ja näillä volyymeillä ei pärjää.

    Syyllistäminen on seuraavaa: koska ihmiset ostavat renkaansa netistä, minä en pärjää kilpailussa, ja joudun lopettamaan teidän ostokäyttäytymisen vuoksi kaupanteon. Kyynel.

    Siinä sinulle popo ero faktan esittämisestä ja syyllistämisestä (joka kyllä on hieman raflaava sana). Nyt ymmärtänet eron.

    Jos ja jos. Siinä on neroutta pursuava avaus keskustelulle. Jatketaan jossittelua. Jos kotimaan markkinat olisivat edellen samassa jamassa avoimmuden suhteen kuin 80-luvulla, olisivat kaikkien pyörien ja varusteiden hinnat sillä tasolla, että mopoilua harrastaisivat vain 20% kansamme eniten tienaava osa. Ja se on fakta. Ja se on myös fakta, että kaikki eivät tilaa renkaitaan netistä, joten avautumisesi ei ole kovin kestävällä pohjalla.

    Mitä eroa on erikoisliikkeiden ja ns normiliikkeiden kulurakenteella? Ei mitään. Miksi osa liikkeistä sitten pärjää ja porskuttaa vuodesta toiseen, vaikka niillä on tuo "erikoisliikkeiden kulurakenne"? Siksi, että niillä on jotain sellaista, mistä halutaan maksaa sitä sinun lanseeraamaa "erikoisliikkeiden kulurakennetta" hinnoissa.
    Rengaskaupassa semmoista lisäarvoa on vaan vaikea keksiä, joten siitä on silloin turhaa myöskään maksaa.

    Hassu kun olen, ajattelen asiaa omalta kannaltani. En ole valmis maksamaan esim renkaista kotomaan hintoja.

    Tuohon "ajattele sinä vaan asioita omalta..." kannanottoihin lienee sinun turha lähteä. Sinähän et tiedä yhtään mitään minun ostokäyttäytymisestä renkaiden ja varusteiden ulkopuolelta. Eikös niin?
    Montako pyörää/laitetta muuten olet ostanut tänä vuonna Suomesta?

    Mikäli kauppiaat ovat sinun mielestä riistäjiä, olet väärässä kaupassa. Tai sitten sinulla ei vain ole tarpeeksi rahaa.

    Minä en em tavalla ajattele.

    Kukin tavallaan. Nettirenkuloita tilaan edelleen, kunnes kotimaan hinnat ovat tulleet riittävän alas.
    Pyörät, autot yms olen ostanut tähän saakka aina ns viralliselta kauppiaalta. Rinnakkaistuodut ovat hinnoiltaan houkuttelevia, mutta nämä viralliset kauppiaat ovat päässeet niin lähelle rinnakkaistuotujen hintoja, että ovat viimeiset 15- pyöräkauppaani saaneet. Samalla myös käytetty on mennyt kätevästi vaihdossa.
    Family toys:
    Ducati 1299 Panigale S 2016
    BMW S1000RR 2011


  3. #333
    Vma, ymmärrän hyvin, että katsoit psi:n vastineet ja perustelut syyllistämiseksi. "Se koira älähtää..." Vanhat sananlaskut on oikeasti niin viisaita välillä!

    Psi:llä on asiaa noissa posteissa! En IKINÄ halua joutua siihen tilanteeseen, että joutuisin tilaamaan kypäräni/ajopukuni/hanskani netistä, ilman sovittamista, ilman mukavaa, asiantuntevaa palvelua! Tuota menoa pian pyörätkin saa vain postimyynnistä!! Itse olen tottunut tyyppäämään ja vertailemaan, koeajamaan viikonlopun yli jne. Mitäs sitten, kun ei ole alan erikoisliikkeitä? En vastusta nettikauppaa mitenkään intohimoisesti, ostan joskus jotakin sieltä itsekin. Silti on tuotteita, joita ei vaan yksinkertaisesti voi hankkia kokeilematta tai sovittamatta. Olen valmis maksamaan pikkuisen enemmän siitä, että kauppias haluaa olla paikalla minua varten ja auttaa kun en ole kaikkitietävä joka alalta.

    Mielenkiintoinen ajatusleikki: lisää vmi:n kaltaisia kuluttajia -kauanko kestää että vmikään ei osta enää edes netistä? Jos Suomalainen yrittäjyys ajetaan alas, mitä se vaikuttaa ostovoimaan ja kuinka nopeasti? Voi kuulostaa turhan utopistiselta, mutta minusta jokaisen tekemä pienikin valinta vaikuttaa.

    Muuten... Aika kivan helppoon menit, vma *. Bobon selvä provo puri niiiin hauskasti *
    There is no greater joy than being owned by a bulldog
  4. #334
    Hei,onkos kukaan tilannu täältä renkaita? Näyttää olevan raceteckia suorastaan halavalla..joo,onhan ne sitä vanhaa mallia(ei interactia),mutta menis varmaan hitaan ryhmän kurvailussa.
  5. #335
    Lainaa (Ellaisabella @ Loka. 17 2009,17:39) kirjoitti
    Psi:llä on asiaa noissa posteissa! En IKINÄ halua joutua siihen tilanteeseen, että joutuisin tilaamaan kypäräni/ajopukuni/hanskani netistä, ilman sovittamista, ilman mukavaa, asiantuntevaa palvelua! Tuota menoa pian pyörätkin saa vain postimyynnistä!!
    Jeesh, ja näin tämä jatkuu. Samaa valitusta puhuttiin aikanaan kun eräs G- niminen rpesi tuomaan moottoripyöriä asiakkaille Suomeen ohi "virallisen" maahantuojan. Ko mies kävi oikeudet läpi kovalla vaivalla tuodakseen harrastajille pyöriä halvemalla kuin virallinen maahantuoja. Tuosta ajasta on jo ainakin 20 vuotta. Tämä tuoja sai aikanaan ko merkin markkinoiden huipulle, toisin kun virallinen maahantuoja. Toki arvostellessasi rinnakkaistuojia tiedät tämänkin asian. Aikanaan puhuttiin ko merkin kuolevan "harmaatuonnin epäselvyyksien vuoksi". No, ei kuollut ko merkki. Edelleen noita näyttää tuola tiellä pyörivän.

    Tyyppää ja testaa niin pitkään kun haluat kypäriäsi. Niin minäkin olen tehnyt jo vuosia. Edellisen Arain ostin maailmalta, sitä ennen kaikki kotomaasta.

    Edelleen natiset tuota "jos kaikki tilaa..." jne jupinaa.

    Tilaa sinä mistä haluat. Anna kuitenkin muille oikeus ilman sinun saarnaa tehdä sama valinta. Eihän nettitilaajatkaan valita sinun ostokäyttäytymistä todeten että "muualta olisi vieläkin saanut kalliimmalla/halvemmalla".
    Osta sinä tonnilla. Eihän se sinua voi haitata jos joku ostaa 50% halvemmalla. Tai 75% halvemmalla. Tai mitä tahansa.
    Mikä tilanteessa on hienointa, kukaan ei jarruta sinun ostokäyttäytymistä. Osta/sovita yms vermeitä miten ja missä haluat. Ole myös valmis maksamaan siitä. Niin minäkin teen.

    En edes jaksa enää kirjoittaa samaa mielenkiintoinen ajatusleikki jutun vastinetta. Muista että aikanaan maksettiin jo 10 vuotta sitten huippupyöristä 20-24.000 Euroa. Ilman netti/rinnakkaiskauppiaiden tuloa, me kurjat maksettaisiin pyöristä/vermeistä karmeita summia.

    Muuten, aika kivan vähän tiedät noista asioita kun noin helppoon menet. Tietämättömyys on voittaja. Varsinkin kun sen isosti tiedottaa kirjoituksillaan. Onnea.
    .
  6. #336
    Lainaa (vma @ Loka. 17 2009,22:30) kirjoitti
    Lainaa (Ellaisabella @ Loka. 17 2009,17:39) kirjoitti
    Psi:llä on asiaa noissa posteissa! En IKINÄ halua joutua siihen tilanteeseen, että joutuisin tilaamaan kypäräni/ajopukuni/hanskani netistä, ilman sovittamista, ilman mukavaa, asiantuntevaa palvelua! Tuota menoa pian pyörätkin saa vain postimyynnistä!!
    Jeesh, ja näin tämä jatkuu. Samaa valitusta puhuttiin aikanaan kun eräs G- niminen rpesi tuomaan moottoripyöriä asiakkaille Suomeen ohi "virallisen" maahantuojan. Ko mies kävi oikeudet läpi kovalla vaivalla tuodakseen harrastajille pyöriä halvemalla kuin virallinen maahantuoja. Tuosta ajasta on jo ainakin 20 vuotta. Tämä tuoja sai aikanaan ko merkin markkinoiden huipulle, toisin kun virallinen maahantuoja. Toki arvostellessasi rinnakkaistuojia tiedät tämänkin asian. Aikanaan puhuttiin ko merkin kuolevan "harmaatuonnin epäselvyyksien vuoksi". No, ei kuollut ko merkki. Edelleen noita näyttää tuola tiellä pyörivän.

    Tyyppää ja testaa niin pitkään kun haluat kypäriäsi. Niin minäkin olen tehnyt jo vuosia. Edellisen Arain ostin maailmalta, sitä ennen kaikki kotomaasta.

    Edelleen natiset tuota "jos kaikki tilaa..." jne jupinaa.

    Tilaa sinä mistä haluat. Anna kuitenkin muille oikeus ilman sinun saarnaa tehdä sama valinta. Eihän nettitilaajatkaan valita sinun ostokäyttäytymistä todeten että "muualta olisi vieläkin saanut kalliimmalla/halvemmalla".
    Osta sinä tonnilla. Eihän se sinua voi haitata jos joku ostaa 50% halvemmalla. Tai 75% halvemmalla. Tai mitä tahansa.
    Mikä tilanteessa on hienointa, kukaan ei jarruta sinun ostokäyttäytymistä. Osta/sovita yms vermeitä miten ja missä haluat. Ole myös valmis maksamaan siitä. Niin minäkin teen.

    En edes jaksa enää kirjoittaa samaa mielenkiintoinen ajatusleikki jutun vastinetta. Muista että aikanaan maksettiin jo 10 vuotta sitten huippupyöristä 20-24.000 Euroa. Ilman netti/rinnakkaiskauppiaiden tuloa, me kurjat maksettaisiin pyöristä/vermeistä karmeita summia.

    Muuten, aika kivan vähän tiedät noista asioita kun noin helppoon menet. Tietämättömyys on voittaja. Varsinkin kun sen isosti tiedottaa kirjoituksillaan. Onnea.
    En ymmärrä miksi sanot minun kaipaavan "vanhoja aikoja". Itse kirjoitat 10-20 vuotta vanhoista jutuista jolloin tavara maksettiin suomessa markoilla.

    Olen yrittänyt hertättää keskustelua moottoripyöräalan muutoksesta, tulevaisuudesta joita mm. nettitilaaminen/kauppa aiheuttaa, ensin kauppiaan ja parin vuoden viiveellä käyttäjäkunnan keskuudessa palvelun heikentymisenä. Olen nimenomaan yrittänyt miettiä millaiset on alan näkymät 2-4 vuoden kuluttua. Toki suuremmat, nettikauppaakin suuremmat muutokset tulevat muista asioista, taloussuhdanteista joihin emme henkilökohtaisella tasolla juurikaan pysty vaikuttamaan, ne on jo selvasti nähty tänä vuonna esim. uusien yli 40% laskeneissa myyntiluvuissa. Jos pyörien myynti parikin vuotta vähenee samalla vauhdilla kuin tänä vuonna ja samaan aikaan rengaskauppa siirtyy kiihtyvällä vauhdilla eurooppalasille nettikauppiaille niin mitä jää suomaliselle kappiaalle...aika vähän.

    Suomalainen kauppias ei saa rengasta tukkurilta kuin muutaman euron halvemmalla kuin kuluttaja nettikauppiaalta, on turhaa kuvitella että rengaskaupalla amerikkaa tehdään.

    Vaikka renkaiden hinnat on suomessa jo hyvin lähellä samaa tasoa kuin EU-nettikauppiailla niin silti näytää olevan jonkinlainen villitys tilata ne "vaivattomasti kotiovelle". Kun toinen ostaa renkaat paikalliselta alta/alle ja maksaa 60-80,-€ enemmän sarjasta kuin kotiovelle irtorenkaista häntä pidetään hölmönä. Minä en pidä, asioita voidaan ajatella ei tavalla.
  7. #337
    Voisiko nämä psi vs. vma keskutelut siirtää muualle. Täällä keskustellaan paljonko renkaat missäkin maksaa eikä siitä että onko oikein maksaa liian vähän renkaista jollekin nettikauppiaalle.
    ex-Suzuki GSX-R 750 K8
  8. #338
    Nyt on sitten testattu www.renkaat-online.com (www.blackcircles.com), katsotaan kuinka kauan renkaat tulevat, tlasin 4xkotilon rengas ja 1x mopon rengas, Sähköposteihin vastataan todella nopeasti ja palvelu vähintäänkin erinomaista vaikka oli pieni sotku kaupanteossa(oma aiheuttama)
    CB350, XS650, CB750K7, XS850,XV1000(TR-1), XS1100S, ST-4, FJR1300A
  9. #339
    Lainaa (jorim @ Loka. 21 2009,16:03) kirjoitti
    Nyt on sitten testattu www.renkaat-online.com (www.blackcircles.com), katsotaan kuinka kauan renkaat tulevat, tlasin 4xkotilon rengas ja 1x mopon rengas, Sähköposteihin vastataan todella nopeasti ja palvelu vähintäänkin erinomaista vaikka oli pieni sotku kaupanteossa(oma aiheuttama)
    Auton renkaat tilasin samasta liikkeestä. Voin suositella.
    Kun kukaan ei enää huomaa sinua minuutesi haihtuu.
  10. #340
    Renkaat tupsahtivat kotiovelle perjantaina just niin kuin oli sovittukin. Lisäbonuksena vielä sen misukan hinta, ei suinkaan ollut 116,60 vaan 111,20 kun tilasin väärin ja vaihdettiin sitten kalliinpaan muttei hintaa päivitetty lainkaan. Tämä on palvelua isolla P:llä. Takuu varmasti käytän uudestaankin heidän palveluitaan kunhan vain ei tuo punnan kurssi mihinkään hyppää.



    CB350, XS650, CB750K7, XS850,XV1000(TR-1), XS1100S, ST-4, FJR1300A
  11. #341
    Rupee tuossa olee jo rengassarjalla hinta kohdillaan? <a href="http://cgi.ebay.co.uk/KTM-990-Superduke-Tyres-Pair-120-70-ZR17-180-55-ZR17_W0QQitemZ300356654074QQcmdZViewItemQQ
    ptZUK_Motorcycle_Parts?hash=item45eea6d3fa" target="_blank">http://cgi.ebay.co.uk/KTM-990....ea6d3fa</a>
    Ei vauhti kuolemaa tee, vaan ajovirhe.
  12. #342
    Ei jaksaisi kahlailla ihan kaikkia kauppoja läpi joten olisko jollain tuoretta vinkkiä mistä saisi halvalla Metzeler Z6 Interactia kokoa 160/60ZR 17? Tai jotain vastaavaa rengasta.

    Myös ne 2:n ja 3:n setit kiinnostaa...
    Honda CBF600S
  13. #343
    Mp directistä tuli tilailtua. Reilussa viikossa paketti täällä alle satkulla tuli etukumi Metzeler M1 ja etupalat kotariin.
    Ainut vaan että näkyy tuos renkaassa olevan paistoleima 3306, mutta tuskimpa tuo mun ajoja haittaa.
    Näkyy tuo mustana ja pyöreänä pysyneen.
  14. #344
    Lainaa (Squirrel @ Joulu. 01 2009,11:38) kirjoitti
    Ei jaksaisi kahlailla ihan kaikkia kauppoja läpi joten olisko jollain tuoretta vinkkiä mistä saisi halvalla Metzeler Z6 Interactia kokoa 160/60ZR 17? Tai jotain vastaavaa rengasta.

    Myös ne 2:n ja 3:n setit kiinnostaa...
    Löytyy, Metzeler Z6 Interactia kokoa 160/60ZR 17 H.160,-€

    P.0400-864670
  15. #345
    Lainaa (psi @ Joulu. 01 2009,19:28) kirjoitti
    Lainaa (Squirrel @ Joulu. 01 2009,11:38) kirjoitti
    Ei jaksaisi kahlailla ihan kaikkia kauppoja läpi joten olisko jollain tuoretta vinkkiä mistä saisi halvalla Metzeler Z6 Interactia kokoa 160/60ZR 17? Tai jotain vastaavaa rengasta.

    Myös ne 2:n ja 3:n setit kiinnostaa...
    Löytyy, Metzeler Z6 Interactia kokoa 160/60ZR 17 H.160,-€

    P.0400-864670
    Kiitän tarjouksesta, mutta taitaa tällä hetkellä tulla halvemmalla esim. tuolta MP-directistä (n. 160€) kun ei tuo Ulvila ole kuitenkaan kovin lähellä niin postiin sekin pitäisi laittaa.

    E: Ja näyttäisi muuten olevan 165€ jopa tuolla Reliatecillä tällä hetkellä, ei paha sekään.



    Honda CBF600S
  16. #346
    Lainaa (Squirrel @ Joulu. 02 2009,08:04) kirjoitti
    Lainaa (psi @ Joulu. 01 2009,19:28) kirjoitti
    Lainaa (Squirrel @ Joulu. 01 2009,11:38) kirjoitti
    Ei jaksaisi kahlailla ihan kaikkia kauppoja läpi joten olisko jollain tuoretta vinkkiä mistä saisi halvalla Metzeler Z6 Interactia kokoa 160/60ZR 17? Tai jotain vastaavaa rengasta.

    Myös ne 2:n ja 3:n setit kiinnostaa...
    Löytyy, Metzeler Z6 Interactia kokoa 160/60ZR 17 H.160,-€

    P.0400-864670
    Kiitän tarjouksesta, mutta taitaa tällä hetkellä tulla halvemmalla esim. tuolta MP-directistä (n. 160€) kun ei tuo Ulvila ole kuitenkaan kovin lähellä niin postiin sekin pitäisi laittaa.

    E: Ja näyttäisi muuten olevan 165€ jopa tuolla Reliatecillä tällä hetkellä, ei paha sekään.
    Unohdin mainita että olen tehnyt Joulupukin kanssa sopimuksen että Hän, yhdessä tonttujen kanssa kuljettaa kaikki renkaat ilman postimaksua lähimpään postiin. Sopimuksemme on voimassa jouluun saakka.
  17. #347
    2 settiä diaplo corsia tilailtiin kaverin kanssa täältä:mandp.co.uk
    Hintaa toimituskuluineen n. 340€ eli n.170€ sarja. Paistot välillä 22-25/09. Toimitusaika n. 1.5viikkoa. Mielestäni aika halpaa...
  18. #348
    Lainaa (stuha @ Joulu. 03 2009,23:21) kirjoitti
    2 settiä diaplo corsia tilailtiin kaverin kanssa täältä:mandp.co.uk
    Hintaa toimituskuluineen n. 340€ eli n.170€ sarja. Paistot välillä 22-25/09. Toimitusaika n. 1.5viikkoa. Mielestäni aika halpaa...
    Englannissa punnan kurssin takia kannattaa nyt kai tehdä kauppaa?
    Itse tilailin ennen kesän viimeisiä ratapäiviä samat kumit samaan hintaan. *Rengasta jne.. / Busters
    Näyttäis olevan muitakin tarjouksia hinnat kohdillaan!
    Rengasta keräämään sitten vaan kaikki joulupöydän ympärille.



  19. #349
    Lainaa (SAM66 @ Joulu. 04 2009,08:10) kirjoitti
    Lainaa (stuha @ Joulu. 03 2009,23:21) kirjoitti
    2 settiä diaplo corsia tilailtiin kaverin kanssa täältä:mandp.co.uk
    Hintaa toimituskuluineen n. 340€ eli n.170€ sarja. Paistot välillä 22-25/09. Toimitusaika n. 1.5viikkoa. Mielestäni aika halpaa...
    Englannissa punnan kurssin takia kannattaa nyt kai tehdä kauppaa?
    Itse tilailin ennen kesän viimeisiä ratapäiviä samat kumit samaan hintaan. *Rengasta jne.. / Busters
    Näyttäis olevan muitakin tarjouksia hinnat kohdillaan!
    Rengasta keräämään sitten vaan kaikki joulupöydän ympärille.
    Kuusen ympärille menee itellä kumit ellei kerkee laittaa vanteen ympärille. Tämmösellä hinnalla kumeja viitsisi vaihtaa jo ennen kuin kankaat näkyy * . . . Tulis jo kesä ja kemora...



  20. #350
    Lainaa (stuha @ Joulu. 03 2009,23:21) kirjoitti
    2 settiä diaplo corsia tilailtiin kaverin kanssa täältä:mandp.co.uk
    Hintaa toimituskuluineen n. 340€ eli n.170€ sarja. Paistot välillä 22-25/09. Toimitusaika n. 1.5viikkoa. Mielestäni aika halpaa...
    170 siis etunen ja takanen? Tuo on jo tosi hyvä hinta.
    Pitänee vaihtaa oma vakitoimittaja Saksasta tuonne. Kiitos vinkistä!
    .
  21. #351
    Suosittelen lämmöllä WWW.eidem.fi sieltä ostin etusen ja mun mielestä aika edullinen. Omistaja vastailee hyvin viesteihin ja kyselyihin. Meinaan kyllä ostaa jatkossakin sieltä.
  22. #352
    Lainaa (vma @ Joulu. 04 2009,17:43) kirjoitti
    Lainaa (stuha @ Joulu. 03 2009,23:21) kirjoitti
    2 settiä diaplo corsia tilailtiin kaverin kanssa täältä:mandp.co.uk
    Hintaa toimituskuluineen n. 340€ eli n.170€ sarja. Paistot välillä 22-25/09. Toimitusaika n. 1.5viikkoa. Mielestäni aika halpaa...
    170 siis etunen ja takanen? Tuo on jo tosi hyvä hinta.
    Pitänee vaihtaa oma vakitoimittaja Saksasta tuonne. Kiitos vinkistä!
    Kyllä vain etunen ja takanen yhteensä n. 170€. (139,99£ = 155€ + 1/2 toim.kuluista). Toimituskulut oli 25€ 4:lle renkaalle ja muistaakseni saman hintanen otat sitten 1 vai 4 kumia. Hyvin tuntuu toimivan tämä pulju.
  23. #353
    Tilattu 21.12.2009 Reifenversandista 7kipaletta renkuloita. Jokaista näytti saitin mukaan löytyvän hyllystä suoraan (vihreä palkki). Pari päivää kuluu ja sähköpostissa ilmoitetaan ettei renkaita ole enää saatavilla ollenkaan, piti sitten vaihtaa erimerkkisiin. Noh kalliimpiin ei nyt ollut rahnaa laittaa joten ajattelin että otanpas halvemmat ja hyvittävät sitten postikuluista. Vitut, pitivät rahat ja nyt näyttäisi siltä että 1kpl renkaita jää kokonaan toimittamatta kun ei vastausta kuulu korvaavasta renkaasta.ei nähtävästi oikein enklantikaan suju asiakaspalvelussa, sen verran haperoa tekstiä tulee takaisin jos esittää kysymyksiä putiikille.

    Ensimmäinen ja vimonen kerta kun tuolta lähden tilaamaan vaikka edullinen paikka onkin.
    Kawasaki Ninja ZX-6r 636B -04
  24. #354
    Kumpi setti VFR 750F -97 alle

    Pirelli Diablo Strada
    Dunlop Qualifier II

    Enimmäkseen katuajoa mutta radalla tulee ajettu 2-5 krt / kesä.
    <p>VFR 750F</p>
  25. #355
    Lainaa (Pärre @ Tammi. 04 2010,16:00) kirjoitti
    Kumpi setti VFR 750F -97 alle

    Pirelli Diablo Strada
    Dunlop Qualifier II

    Enimmäkseen katuajoa mutta radalla tulee ajettu 2-5 krt / kesä.
    Käsittääkseni nuo on kaksi erityyppistä rengasta Diablo Stradan ollessa kovempi "touring" rengas ja Dunloppi pehmeämpi radalle soveltuvampi rengas.

    Itse ottaisin joko normi Diablot tai Diablo rossot.

    Ainakin Zetan alla olleet Qualifierit oli ihan paskat ja suli alle 4000km:ssä.
    -09 Z750
  26. #356
    Se mikä pitää paremmin, kuluu myös nopeammin. Yksinkertaista.
  27. #357
    Laitetaan nyt tänne suosistus tuosta mynetmoto.com liikkeestä. Tilaus tuli viikossa ovelle. etu- ja takarengas metzeler ME-880 marathon 207€ toimituskuluineen.
    Pidän aika edullisena.
  28. #358
    Mynetmotosta tilasin Dunlopin Qualifier RR:t, 214e kaikkineen ja reilussa viikossa tulivat. V.-09 paistoa.
    Sormi välissä! Aaarggh, sormi välissä!
  29. #359
    No tulipa testattua tuo Mynetmoto kun oli halpoja M3 Sportecejä, johtuneeko siitä että on M5 tulossa kai kesäksi.
    Viime torstaina tilasin ja tänään perjantaina postimies toi, kuittaillen että uskaltaakohan niitä luovuttaa näillä keleillä *
    Vanhin on paisteltu syyskuun alussa, tuorein marraskuun.
    2x 180/55 + 1x 120/70 + toimitus = 331,58e
    Jos ei Delvac ja tissit auta, tauti on kuolemaksi.
  30.  
  31. #360
    Sebimotossa settitarjous (9.2. asti) ylivuotisista race attackeista.
    1+2 = 285e / 295e.
    +Kulut suomeen 27e per setti.
    http://www.sebimoto-germany.de/Pages...gebot_2010.htm



    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Sivu: 12 / 37:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2101112131422 ... ViimeinenViimeinen