Sivu: 35 / 35:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 25333435
Tulokset 1021:stä 1028:een 1028:sta
    Lainaa sami1024 kirjoitti Katso viesti
    Eidem.fi on yksi vaihtoehto josta kannattanee kysyä. Hinnastohinnat eivät ihan tuohon taivu, mutta ainakaan tuo ei ole kotimaiseksi naamioitu sivu joka myy suoraan saksasta tms.
    Miksi näyttää hinnastossa muuta kuin myyntihintoja..lisääköhän se myyntiä hmm.. Ja hyvä, että kotimaassa hinnat lähentyvät. Jos asuisin tuollapäin, hyvinkin voisin käydä ostamassa ja vaihdattamassa tuolla.

Muaalle tilatessa se helppous- teenpä tilauksen arkena tai pyhänä, illalla myöhään tai aamulla aikaisin, niin en vaan viitsi alkaa kyselemään sähköpostilla tai puhelimella hintoja ja odottelemaan vastauksia.

Minulle helppo tarkoitaa, että kännykästä käsin saan nopeasti tuotteet lisättyä ostoskoriin toimituskuluineen ja toimitusosoitteineen (ilman erillisiä toimituskulujen etsimisiä/tilin tekemisiä) ja maksaminenkin tapahtuu hetkessä esim. paypall /puhelimen muistissa olevilta korteilta.
    Lainaa XJ 900 kirjoitti Katso viesti
    Helmikuussa tilasin ja hinta oli 269€, eipä se ero suuri ollut.
    Pieni on ollut ero. Ei ole kovin ennustettavaa jos hinnat kovin vaihtelevat ja oikea hetki ostolle olisi muu kuin se milloin renkaita tarvitsee. Olen jokus täältäkin katsonut hinnat ja minulle on aina ollut kallista tarjolla pidemmillä toimitusajoilla.

Esimerkkini reifenversand.com on minulle ollut muutaman euron tarkkuudella halvin hinta vuodesta toiseen samalla setillä ajankohdasta riippumatta ja aina nopea toimitus ja tuoreet paistot.
    MP rengas storesta minäkin olen tilannut pari viimeistä kertaa kun XL- motosta ei saa renkaita ilman posteja vaikka tilaus olisikin yli 100,- muissa tuotteissa.
    Tulee tuolta Riekkonimestäkin lähetyskuluja mutta ollaan kerhona minimoitu niin että tilataan se kolme tai kuusi rengasta kerrallaan niin minimoidaan lähetyskulut. Ainakin Misukan Pilot power 2 CT 190/55 oli alkuvuodesta tuolla halvin mitä löysin kaikkine kuluineen.
    Moto Morini Corsaro Veloce -07
    Honda NX 650 Dominator -93
    Honda VFR 750 f -95
    Kawasaki GPX 600 R -96
    Honda CB 450 twin, -74 ?
    Solifer SM -77
    Solifer Export -73
    Lainaa rantave kirjoitti Katso viesti
    Miksi näyttää hinnastossa muuta kuin myyntihintoja..lisääköhän se myyntiä hmm.. Ja hyvä, että kotimaassa hinnat lähentyvät. Jos asuisin tuollapäin, hyvinkin voisin käydä ostamassa ja vaihdattamassa tuolla.

Muaalle tilatessa se helppous- teenpä tilauksen arkena tai pyhänä, illalla myöhään tai aamulla aikaisin, niin en vaan viitsi alkaa kyselemään sähköpostilla tai puhelimella hintoja ja odottelemaan vastauksia.

Minulle helppo tarkoitaa, että kännykästä käsin saan nopeasti tuotteet lisättyä ostoskoriin toimituskuluineen ja toimitusosoitteineen (ilman erillisiä toimituskulujen etsimisiä/tilin tekemisiä) ja maksaminenkin tapahtuu hetkessä esim. paypall /puhelimen muistissa olevilta korteilta.
    Niin siis tarkoitin vaan sanoa, ettei listahinta ole tällä hetkellä ihan ulkomaitten tasolla, eikä mulla sinänsä ole mitään hajua siitä onko noissa tinkivaraa tai ei. Mutta viime kesänä kyseinen lafka myi samaa settia allelaitettuna niin hyvään hintaan, että olisi kannattanut hakea vähän kauempaakin.

Tuo helppouden kokemus sitten on taas niin henkilökohtaisista mieltymyksistä kiinni, että siitä lienee turha vääntää tässä viestiketjussa enempää. Toiset tykkäävät hoitaa asioita nettikaupassa, toiset sähköpostissa ja jotkut puhelimessa. Kaikki ovat ”omalla tavallaan helppoja”.
    Rengas onlinesta Continental Conti Sport Attack etu- ja takarengas 1000 kyykkyyn alle 200€ kotiin toimitettuna noin viikossa. Toimii!
    Suzuki K6 1000
    1001Renkaat.com
    Pirelli Scorpion Trail II 150/70 R17 116.38 € toimituskulu 0€
    Paistoleima 0219

Tilattu lauantaina 31.08.
    Rengas saapui kotiin tiistaina 10.09
    You have been banned for the following reason:
    alko vittuilee

Date the ban will be lifted: Ei koskaan
    Eidem palvelu huippua kun perjantaina tilas misukan 5 set niin lauantaina ne jo pyöri alla.......
  8.  
    Real Oviedo dos-equis:n avatar
    Liittyi Dec 2007
    tsadi/costa blanca
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa jetwave kirjoitti Katso viesti
    Rengas onlinesta Continental Conti Sport Attack etu- ja takarengas 1000 kyykkyyn alle 200€ kotiin toimitettuna noin viikossa. Toimii!
    Sama pulju ja ekakerta ulkomailta,

muuten kaikki ok mutta väärä rengas, tuli halvempi täydellä hinnalla.
    Nee..ri? liimannut oikean tarralapun väärään renkaaseen
    Nyt kuvien lähettelyä renkaasta todistellen että en ole se joka kusettaa
    Lomalle lähdössä eikä aikaa lähetellä renkaita edestakas.
    Hintaero 30€ joten ei paljon jaksaisi säätää, tulikohan kaksi asiakkuutta samalla kertaa, eka&vika

Muutaman viestin ja seitsemän valokuvan jälkeen uskoivat että väärä rengas tuli enkä ehdi ryhtyä palautusrumbaan, hintaero hyvitettin.
    Etunen Conti Road Attack 2 Evo 108€ kotiin tuotuna
    Viimeksi muokannut: dos-equis; Eilen klo 13:44. Syy: lisäys
    cb125-73, cb350f-74, cb500f-74, cx500-81,vf750s-83,gl1100-83, vf500f-84, gsx750f-89, xj900-88, cbr1000f-99, cbr1100xx-06, 21.08.08 busa-08
Sivu: 35 / 35:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 25333435