Sivu: 36 / 36:sta EnsimminenEnsimminen ... 26343536
Tulokset 1051:st 1077:een 1077:sta
    Niin tosiaan se pitikin viel mainita, ett omassa pyrss alkaa olla Metzelerin Roadtec Z8 lopuillaan ja siin lukee Made in Germany. Seuraavaksi sitten se kiinalainen Sportec M5 tilalle.
    <p>Nink meille aina tll ky ky ky..</p>
    Kukaan tilaillut nyt myNETmotosta - onko ollut toimituksissa viivett?
    Ducati Monster
    Lainaa hene- kirjoitti Katso viesti
    Tilasin, ei ollut viiveit, tuli ihan normaalisti. Tosin ei olisi tarvinnut, koska suunnitelmien muuttumisen takia mulla on nyt ylimrinen Pirelli Diablo Supercorsa SP myynniss...
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pyllpitj
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jsen
    Lainaa hene- kirjoitti Katso viesti
    Mulle on tullut nopeesti, maksan Paypal:ll ja otan renkaita mit on varastossa. Viikossa tuli viimeks.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pyllpitj
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jsen
    Mitenks tuon www.gp503.de -putiikin kanssa toimitus on, nyt on viikon ollut tilaus "In Bearbeitung" eli ksittelyss? Pitisik tss olla ihmeissn, vai onko tuo samanlainen kuin MyNetomoto ett renkaat sit vaan noin viikon jlkeen putkahtaa ovelle varoittamatta?
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jsen
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Mitenks tuon www.gp503.de -putiikin kanssa toimitus on, nyt on viikon ollut tilaus "In Bearbeitung" eli ksittelyss? Pitisik tss olla ihmeissn, vai onko tuo samanlainen kuin MyNetomoto ett renkaat sit vaan noin viikon jlkeen putkahtaa ovelle varoittamatta?
    Viimeksi kun tilasin, niin kyll sielt melko nopeasti tuli ilmoitus, ett lhetetty. Ja siit meni se 2 vai 3 piv, niin oli noudettavissa. Eli ei vain ilmestyneet.

Jos ei ollut tavaraa hyllyss, ja sen takia kest...?
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Mulla oli sama tilanne ett reilu viikko meni tossa tilassa. Kyselin sitte pern ett onko ongelmia. Soittivat ihan ja pahoittelivat etusen saatavuusongelmia. Kumma kyll etusta oli tilatessa ja joka pivsen jlkeen "in stock"
    Jsenvastaava
    Aprilia RSV Mille R -03
    Tilasin 29.6. myNETmotosta Michelin anakee adventuret gessuun ja saapuivat eilen. Paistoleimat 48/19 ja 2/20.

Yleens tulee renkaat hankittua paikallisilta toimijoilta, mutta nyt ei ketn kiinnostanut hankkia mulle misukoita. Neljst paikkaa kysyin ja vain yksi tarjosi hintaan 450 alle laitettuna
    Lainaa khm kirjoitti Katso viesti
    Niin tosiaan se pitikin viel mainita, ett omassa pyrss alkaa olla Metzelerin Roadtec Z8 lopuillaan ja siin lukee Made in Germany. Seuraavaksi sitten se kiinalainen Sportec M5 tilalle.
    7500 km se kiinan kumi sitten kesti. Tilasin EuroMotorCenterist uuden samanlaisen Taitaa seuraavan kerran vaihtua malli Roadtec:iin, jos rengasmerkki pysyy viel Metzelerin.
    <p>Nink meille aina tll ky ky ky..</p>
    Mynetmotosta Bridgestonen AX41:t alle viikossa lhipostiin, hintaa parille kuluineen 180 euroa. Paistoleimat 51/19 ja 12/20. Kumit Made in Japan.

Ja nyt kun asian tarkistin niin tuosta naapurikunnan Riekkoniemelt ois saanu samaan hintaan, sinne meni taas hyvi verorahoja Luxemburgiin.
    Viimeksi muokannut: Ktstelij; 11.11.2020 klo 23:07.
    Lajin halpuus viehtt.
    gp503.de tilasin 3. keskuuta setin Contin Sport Attack 4:sia. Tnn sitten saapui etunen. Tilausseuranta vitt ett molemmnat on lhetetty. DPDn tarroissa on mainittu tosiaan vain tuo etunen.
    Pistin kyll putiikkiin viesti, mutta toki oli jo aukioloajan ulkopuolella, ett joutuu odottelemaan ainakin huomiseen vastausta.
    Triumph Speed Triple 1050 -12
    Lainaa lahtito kirjoitti Katso viesti
    ett joutuu odottelemaan ainakin huomiseen vastausta.
    No vastauksena tuli DPDn seurantalinkki sille takaselle. On nkjn lhetetty todellisuudessa pari piv myhemmin kuin tuo etunen.
    Sama kynyt, yht aikaa tilattu mutta tuli molemmat omilla lapuilla. Luulisi ett ei ole jrke kun kuitenkin kuski tuo himaan ja molemmat erikseen. N tuli viel perkkisin pivin. Ja rahti ilmainen kun oli kaksi rengasta.
    FJR -14
    Oliko lhetetty samasta paikasta? Mulla on sellainen mielikuva, ett vlill saman tilauksen renkaat lhtevt eri paikasta liikkeelle....
    Itselle tuli mprengas-online:sta samaan aikaan tilatut
    eturengas ensin Puolasta viikossa ja takarengas Saksasta kahdessa.
    Zippa da Duida
    Lainaa qeanu kirjoitti Katso viesti
    Oliko lhetetty samasta paikasta? Mulla on sellainen mielikuva, ett vlill saman tilauksen renkaat lhtevt eri paikasta liikkeelle....
    Ei ole viel se takanen saapunut, niin en lappuja lhetyksen plt ole nhnyt. Seurannan mukaan samasta kaupungista. Fiilis on kuitenkin se, ett tulee dropshipping tyylill.
    Laitoin tarjouspyynnt ja asennusaikakyselyn kuudelle firmalle alta alle asennuksella. Yksi vastasi tarjoamalla vrn kokoisia renkaita huomattavan kalliilla. Oikean kokoiset viel kalliimmalla ja asennusaika reilusti yli viikon phn. Toinen vastasi hintojen olevan 450-600/pari tsmentmtt mit on myynniss ja mihin hintaan. Teki mieli kysist, ett mitk renkaat maksaisivat 600.

Nelj ei vastannut mitn.

Tuntuu, ett kukaan ei halua myyd renkaita. Laitan Mynetmotosta satsin Metzeler m9rr tilaukseen 332 posteineen. Itse renkaat irroittamalla ja irtovanteille asennuttamalla sst 150. Siin j itsellekkin hieman vaivanpalkkaa.
    ...
    Lainaa Jote kirjoitti Katso viesti

Tuntuu, ett kukaan ei halua myyd renkaita. Laitan Mynetmotosta satsin Metzeler m9rr tilaukseen 332 posteineen. Itse renkaat irroittamalla ja irtovanteille asennuttamalla sst 150. Siin j itsellekkin hieman vaivanpalkkaa.
    Vinkki: katoppa viel gp503.de
    Sielt on tullut viimevuosina mynetmotoa halvemmalla.
    Yamaha Tracer 900 -18
    Ext:Suzuki GSF1250S -09, Suzuki GSF 1250SA -10, Suzuki GSF 1200S -05, Suzuki GSX750 -00
    Laitan Mynetmotosta satsin Metzeler m9rr tilaukseen 332 posteineen. Itse renkaat irroittamalla ja irtovanteille asennuttamalla sst 150. Siin j itsellekkin hieman vaivanpalkkaa.
    Mulle tuli juuri samat rinkulat gp503.de:st hintaan 327 sislten toimituskulut. Koko 120/70-17 ja 190/55-17. Tilaus 14.6. ja paketti tuotiin ovelle 22.6.
    Honda CBR 954 RR '02
    [QUOTE=Jote;6730154]Laitoin tarjouspyynnt ja asennusaikakyselyn kuudelle firmalle alta alle asennuksella. Yksi vastasi tarjoamalla vrn kokoisia renkaita huomattavan kalliilla. Oikean kokoiset viel kalliimmalla ja asennusaika reilusti yli viikon phn. Toinen vastasi hintojen olevan 450-600/pari tsmentmtt mit on myynniss ja mihin hintaan. Teki mieli kysist, ett mitk renkaat maksaisivat 600.

Nelj ei vastannut mitn.

Tuntuu, ett kukaan ei halua myyd renkaita.

Miss pin Suomea on kauppiailla haluttomuutta antaa tarjousta renkaista?
    Lainaa psi kirjoitti Katso viesti
    Miss pin Suomea on kauppiailla haluttomuutta antaa tarjousta renkaista?
    Helsingiss. Mynnettkt, ett osa kyselyist meni pelkstn liikkeen sijainnin mukaan ja en edes kysellyt mainekkaimmilta firmoilta esimerkiksi Espoon suunnilta.
    ...

Nelj ei vastannut mitn.

Ehk niist tuntuu silt ettei kukaan halua ostaa renkaita kuten tsskin tapauksessa renkaat ostettiin jostain muualta.

Vai olisitko ostanut joltain nist firmoista jos kaikki olisivat vastanneet?
    <p>tnn min - huomenna min- ja ents ylihuomenna, no min. www.roadracing.eu </p>
    Lainaa Elmntapamotoristi kirjoitti Katso viesti
    Ehk niist tuntuu silt ettei kukaan halua ostaa renkaita kuten tsskin tapauksessa renkaat ostettiin jostain muualta.

Vai olisitko ostanut joltain nist firmoista jos kaikki olisivat vastanneet?
    En huvikseen selvitellyt, kuka myy renkaita, miss, milloin ja mihin hintaan. Varsinkaan kun tieto ei ole yht hyvin saatavilla kuin autojen osalta. Tarkoitus oli saada renkaat tlle viikolle alta alle asennettuna. Ajattelin tilannetta helpottavan, ett rengasvalmistajaa tai mallia ei lukita. Ehk olisi pitnyt mritell tarkemmin mallit tai ehk 190/55 17" on sitten niin harvinainen, ett sit ei ole kenellkn varastossa.
    ...
    Onhan se 190/55-17 suht yleinen takarengaskoko, tosin merkkej ja malleja on runsaasti, kaikkia ei kauppias pysty hyllyss pitmn, ne kun "vanhenevat" nopeasti.
    Viitisentoista vuotta olen tehnyt mp-rengaskauppaa sivutyn. Sen kokemuksen pohjalta sanoisin, ett syy siihen ettei kauppias aina vastaa shkpostikyselyyn tai ettei juuri asiakkaan haluamaa rengasta ole hyllyss on heikot katteet. Suomessa kauppiaan ostohinta tukkurilta on samalla tasolla kuin mill yksityishenkil renkaat ostaa eurooppalaiselta tukkurilta. Suomalainen kauppias saattaa ostaa mys samalta eurooppalaiselta nettikauppiaalta renkaita, kolmesta viiteen euroa edullisemmin kappaleelta kuin yksityishenkil. Suomen korkeampi ALV "sy" nmkin alennuseurot. Kytnnss rengaskauppiaan "tili" muodostuu pelkstn asennustyst.
    Olen veloittanut ns. peruspyrn alta/alle asennustyst 30,-/rengas, tst kun vhennetn ALV ja yhteisvero niin j 19,35, lisksi tarvitaan tasapainoja, yleens uusi venttiili, koneet mill tyt tehdn ja mys paikka thn tekemiseen.
    Kun helmi/maaliskuussa ostat renkaat varastoon niin lokakuussa voit katsella myymtt jneit renkaita ja mietti, ett koko kes tekemni tyn tulos on hyllyss olevissa myymttmiss renkaissa.

Mutta en valita, rengashommat on minulle tysin vapaaehtoista puuhastelua, jossa tapaa mukavia ihmisi ja josta saa hyv mielt arkeen.
    En huvikseen selvitellyt, kuka myy renkaita, miss, milloin ja mihin hintaan. Varsinkaan kun tieto ei ole yht hyvin saatavilla kuin autojen osalta. Tarkoitus oli saada renkaat tlle viikolle alta alle asennettuna. Ajattelin tilannetta helpottavan, ett rengasvalmistajaa tai mallia ei lukita. Ehk olisi pitnyt mritell tarkemmin mallit tai ehk 190/55 17" on sitten niin harvinainen, ett sit ei ole kenellkn varastossa.
    Kun kyselee tarjouksia, kannattaa antaa:

a) Koko
    b) Minknlaiseen ajoon rengas olisi tulossa
    c) Mahdollisesti haluttu malli, tss tapauksessa M9 RR

Eik olisi haittaa jos mainitsee mihink pyrn olisi tulossa.

Nm vhent paljon rengasmyyjn "turhaa" tyt, ja sen tarjouksen saa todennkisemmin sek paljon nopeammin.
    joku paali valmis kikseri
    Spekseiss oli rengaskoot 120/70 ja 190/55 17", sek tyyppein sport tai sport touring. Sinlln kaikkien isojen valmistajien renkaat kelpaavat ja en erikseen mritellyt mitn ulos tai sisn.
    ...
  27.  
    Minulla olisi yksi iskemtn Mitas Sport Force + koossa 190/55-17 joutavana. Vuoden 2022 paistoer.
    Triumph Bonneville Bobber Black -18
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
Sivu: 36 / 36:sta EnsimminenEnsimminen ... 26343536