Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
  1. #1
    Onko kellään kokemuksi otsikon mukaisesta pyörästä? Sehän on tuoreempi version Cagiva Grand Canyonista, suurin muutos lienee koneen osalta missä Grand Canyonissa ollut Ducen 900 kone korvattu Navigatorissa Suzukin TL1000 koneella. Ainakin lontoon kielisissä testeissä, mitä netistä löysin, fillaria on kovasti kehuttu.
  2. #2
    Neljäs kesä alkamassa ja pyörää en voi moittia. Eivät musta oo turhaa kehuneet.. muutama miinus kuitenkin keskiseisontatuen puute (hollannista saa 220e) myös kello puuttuu. Lisäksi sivutukea laittaessa mopoa kallistettava oikealle. Pyörä on aika pystyssä jalalla jote joutuu joskus asettelemaan hiukan. 2kpl tankinkorkkeja. Jos noiden asioden kanssa pystyy elämään tai korjaamaan niitä pyörä on lähes täydellinen

    Ps. Merkki voi aluks pelottaa
  3. #3
    Lainaa (Navi @ Maalis. 03 2008,17:57) kirjoitti
    .. muutama miinus kuitenkin keskiseisontatuen puute (hollannista saa 220e) myös kello puuttuu. Lisäksi sivutukea laittaessa mopoa kallistettava oikealle. 2kpl tankinkorkkeja. Jos noiden asioden kanssa pystyy elämään tai korjaamaan niitä pyörä on lähes täydellinen
    Nyt on pyörä hankittu ja ensimmäiset ajolenkit heitetty. Täytyy sanoa että olen tyytyväinen. Ajoasento erittäin hyvä ja pyörä on todella käteenkäypä. Mutkatiellä sen verran hyvä ajaa että nopeudet nousee huomaamatta pelottavankin koviksi. Nuo yllämainitut miinukset olen itsekin havainnut, mutta uskonpa että pystyn niiden kanssa elämään
    Carpe diem!

    Solifer Export -69

    aiempia
    Cagiva Navigator 1000 -01
    Ducati Paso 750 -88
    Suzugi GS 125 -84
    Suzuki PV50 -87
    Solifer SM -80
  4. #4
    Lainaa kirjoitti
    Nyt on pyörä hankittu ja ensimmäiset ajolenkit heitetty. Täytyy sanoa että olen tyytyväinen. Ajoasento erittäin hyvä ja pyörä on todella käteenkäypä. Mutkatiellä sen verran hyvä ajaa että nopeudet nousee huomaamatta pelottavankin koviksi. Nuo yllämainitut miinukset olen itsekin havainnut, mutta uskonpa että pystyn niiden kanssa elämään
    Nyt kun kesää on jo mennyt niin mitenkä on pyörä pelannut? Risuja/ruusuja?

    Itselläni on kiinnostus noussut noita allround-fillareita kohtaan, vaikka edellinen kosketus kolmen vuoden takaa Transalpiin oli iso pettymys. Ja Italialaisissa on sitä jotain, sittenkin..
    GSF600 -98
    MTX125-R -84
  5. #5
    Mikä mahtaa olla tilanne 2018 Cagivan (ja erityisesti Navigator mallin) varaosien saatavuuden kanssa? Uskaltaako tuollaista edes harkita. Googlaamalla on tullut vastaan lähinnä kehuja pyörästä, mutta myös ulkomaisilta palstoilta sen kaltaista infoa, että osia ei tahdo saada. Tietty koneen osia saa ja jotain jarruosia yms. mutta mites sitten jos menee jokin merkki ja mallikohtainen tärkeä pisteosa kaputt? Onko leikki siinä tai pitääkö osa tehdä itse?
    Entiset moottoripyörät: https://www.dropbox.com/sh/amqoywn9u...QMSPvQiWa?dl=0 Nyt M-G Bellagio 940
  6. #6
    Lainaa TwinTenox kirjoitti Katso viesti
    Mikä mahtaa olla tilanne 2018 Cagivan (ja erityisesti Navigator mallin) varaosien saatavuuden kanssa? Uskaltaako tuollaista edes harkita. Googlaamalla on tullut vastaan lähinnä kehuja pyörästä, mutta myös ulkomaisilta palstoilta sen kaltaista infoa, että osia ei tahdo saada. Tietty koneen osia saa ja jotain jarruosia yms. mutta mites sitten jos menee jokin merkki ja mallikohtainen tärkeä pisteosa kaputt? Onko leikki siinä tai pitääkö osa tehdä itse?
    Jos kyseessä on Cagivan osa, niin varaosien saatavuus on ihan etsinnän ja onnen kauppaa. Vältämättä sekään ei auta, kuten minulle kävi nopeusmittarin vaijerin kanssa.
    Kyselin paikalliselta maahantuojalta ja vastaus ole, että meillä ei ole oikeastaan mitään tekemistä tuon ajan Cagivoiden kanssa, koska sen verran on mylläystä omistussuhteissa tapahtunut.
    Linkistä voi katsoa kuinka monta osaa on punaisella rastilla.
    https://www.oemmotorparts.com/oem4.a...0&L=CA-G-CAN-1
  7.  
  8. #7
    No joo. Ehkä unohdan Navikaattorin heti suosiolla. Kiitos Lario linkistä.
    Entiset moottoripyörät: https://www.dropbox.com/sh/amqoywn9u...QMSPvQiWa?dl=0 Nyt M-G Bellagio 940