Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 65:sta
  1. #31
    Lainaa (RIMMON @ Maalis. 31 2008,16:17) kirjoitti
    Lainaa (Jassu @ Maalis. 31 2008,15:49) kirjoitti
    Jos olis yhtään parempi olo niin vois lähteä, mut musta tuntuu et tahkon retken jälkeen ei mahdu kyl ees kypärä viel päähän...
    Hetkittäin on tuntunut siltä et vois lähteä ajelemaan, mut välillä taas on olo et kohta on posket täynnä, joten jääköön tältä päivältä.
    No mutta arvon Busa-veljet, onhan päivä huomennakin (kuulemma lämpimämpikin)?
  2. #32
    Nancy f**king Drew Kriisi:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Dec 2003
    Espoo
    MotOrg ry jäsen
    Kelju pyys ilmottamaan et lähtee kans ajelulle vartin päästä
    -nomen est omen-
  3. #33
    Nonnii tietenki, perkele. Murphy kävi kylässä ja jää tän päivän ajelut nyt väliin. Akku oli sanonut edellisen käynnistyksen jälkeen työsopparin irti, joten ei pyörä lähteny käyntiin. Mutta ei siinä muuta ku Lidlistä uusi hieno akkulaturi ja kokeillaan huomenna uudestaan
    premier

    emeritus
  4. #34
    Lainaa (Jassu @ Maalis. 31 2008,15:49) kirjoitti
    Jos olis yhtään parempi olo niin vois lähteä, mut musta tuntuu et tahkon retken jälkeen ei mahdu kyl ees kypärä viel päähän...
    sul vaan on iso pää
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

    Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
  5. #35
    Oisko huomenna lähtijöitä?
    premier

    emeritus
  6. #36
    Lainaa (Köpi @ Maalis. 31 2008,16:19) kirjoitti
    Lainaa (RIMMON @ Maalis. 31 2008,16:17) kirjoitti
    Lainaa (Jassu @ Maalis. 31 2008,15:49) kirjoitti
    Jos olis yhtään parempi olo niin vois lähteä, mut musta tuntuu et tahkon retken jälkeen ei mahdu kyl ees kypärä viel päähän...
    Hetkittäin on tuntunut siltä et vois lähteä ajelemaan, mut välillä taas on olo et kohta on posket täynnä, joten jääköön tältä päivältä.
    No mutta arvon Busa-veljet, onhan päivä huomennakin (kuulemma lämpimämpikin)?
    näin on. Olitte ajeluinenne niin kiireisiä ettei mukaan ehtinyt, mutta huomenna olisi vapaata ja päivällä aikaa heittää parin kolmen tunnin lenkki ! Te kaikki muut olette tietysti töissä niin kuin normalit ihmiset yleensä?
    Kawasaki H2 SX SE ja Mv Agusta Brutale dragster rr -16
  7. #37
    Lainaa (premier @ Maalis. 31 2008,18:15) kirjoitti
    Oisko huomenna lähtijöitä?
    Ois, mutta ei ennen viittä mielellään.
    vauhti korjaa virheet
    GSX-R 1000 K7, KTM 450 exc 04.
  8. #38
    Nonni! Juu kiitos Villevalle ja kumppanit! Tää sekosi taas eli ögein! Mä läksin siittä jostain risteyksestä väärän mopoilijan perään eli huomasin meneväni Korsoon päin. Kerrankos näitä sattuu? Ja juu... olin hirvee nynny kun peelotti ja olin kuin olisin ekaa kertaa mopon kanssa liikkeellä. IHAN ERI mopo kuin FJR! Nyt vaan pitää mennä salaa ittekseen harjoittelemaan mopoilua jonnekin, missä ei ole muita ja/tai kukaan ei näe. Hirveetä töpeksintää vilkkujen ja töötin kanssa! Mutta jännää ja kivaa oli!
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  9. #39
    Lainaa (ttuttu @ Maalis. 31 2008,19:32) kirjoitti
    Hirveetä töpeksintää vilkkujen ja töötin kanssa! * Mutta jännää ja kivaa oli! *
    Mihin sä olet vaihtanut?
    Puimuri?
    Aprillia?
    Jokaisen mutkan takana on uusi mahdollisuus.
    -Raptor 650ie*
    Rahaa!
  10. #40
    Lainaa (Akiva @ Maalis. 31 2008,21:00) kirjoitti
    Lainaa (ttuttu @ Maalis. 31 2008,19:32) kirjoitti
    Hirveetä töpeksintää vilkkujen ja töötin kanssa! Mutta jännää ja kivaa oli!
    Mihin sä olet vaihtanut?
    Puimuri?
    Aprillia?
    Puimuriin vaihtui! Vilkun käyttäminen ihan per*eestä! Ja onhan tuo kiukkuisempikin. Täytyy aloittaa harjoittelu ihan pohjilta jossain rauhallisessa kolkassa. En kehtaa tulla näin kädettömänä kimppa-ajoihin. Reeniä reeniä....
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  11. #41
    Joo ei pemari-/saudi-/mursu- kuskit paljon vilkkua käyttele.
    Jokaisen mutkan takana on uusi mahdollisuus.
    -Raptor 650ie*
    Rahaa!
  12. #42
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Huomenna saattaisin kyllä jonnekin mennä pistäytymään kaffelle, himassa tosin vasta klo 17 pintaan...
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  13. #43
    Sovitaan, että lähetään klo 17 liikkeelle. Jassu tulee mukaan kun ehtii

    Oisko kokoontumispaikasta mitään ehdotuksia? Mä en muista noiden huoltsikoiden nimiä yhtään niin en osaa sanoa.
    premier

    emeritus
  14. #44
    Ei kykene tuleen kädet poikki mut mukavat ajelut herroille
    Can-Am Outlander 1000 XT 2012
  15. #45
    Mistäs ootte lähdössä liikkeelle?
    Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
  16. #46
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (MustaSurma @ Huhti. 01 2008,14:18) kirjoitti
    Mistäs ootte lähdössä liikkeelle?
    Hyvä kysymys, taitaa klo 17 lähestyä sitä tahtia että jos porukka on paikan päättänyt niin tiedon jakaminen voi olla jo haasteellista...
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  17. #47
    Pyörä käy tossa pihalla jo


    Iku
    Mitään en yritä mutta parhaani lupaan
  18. #48
    Näköjään ei paikkaa saatu päätettyä mutta tuossa Premierinkans miitataan mutterilla klo. 18 ni pääsee pienet iltalenkit heittämään.
  19. #49
    Kohta taas lisää jossain päin...
  20. #50
    Unohdin varoittaa, oli tutka puolituntia sitten Bodomin lenkin alkupäässä.
  21. #51
    Ei ollut mitään miittiä sitten tänään maisemissa?
    Jossain KehäIII tuntumissa?

    Oisin voinut kerkee klo 18.00.
  22. #52
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Köpin kanssa käytiin ajaa joku reilu 60 km...

    Muutama kuva
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  23. #53
    Me käytiin Lassin kanssa vetämässä siuntion reitti. Aika varovasti kyllä. Yleensä on hippasen verran kovempaa tullu vedettyä se pätkä Kylmä tuli
    premier

    emeritus
  24. #54
    Huomiseks luvattu 10 astetta Eli huomenna startataan kunnolla .Orgin torstai-ajelut tälle vuodelle.

    Jos tietäisin muitakin huoltoaseman nimiä kuin vallikallio niin laittaisin virallisen kokoonkutsun. Jos osaisin ajaa muuallekin kuin spjutsundiin, vetäisin itse letkaa. Näihin kahteen luottamustoimeen siis tarvitaan vielä joku

    Klo 17 vois startata.
    premier

    emeritus
  25. #55
    Lainaa (premier @ Huhti. 02 2008,14:35) kirjoitti
    Huomiseks luvattu 10 astetta Eli huomenna startataan kunnolla .Orgin torstai-ajelut tälle vuodelle.

    Jos tietäisin muitakin huoltoaseman nimiä kuin vallikallio niin laittaisin virallisen kokoonkutsun. Jos osaisin ajaa muuallekin kuin spjutsundiin, vetäisin itse letkaa. Näihin kahteen luottamustoimeen siis tarvitaan vielä joku

    Klo 17 vois startata.
    Mä tulisin mieluusti mukaan kanssa jos vaan saan asiat kotona hoidettua siihen malliin. Jonkun lenkin voisi heittää, mutta pikkuisen pitäisi myöhemmäksi siirtää..Huomenna kun kuulemma pitäisi töitäkin tehdä, valitettavasti. Viideksi en kuitenkaan ehdi mihinkään, mutta kuudeksi mahdollisesti.
    Kawasaki H2 SX SE ja Mv Agusta Brutale dragster rr -16
  26. #56
    Lainaa (premier @ Huhti. 02 2008,14:35) kirjoitti
    Huomiseks luvattu 10 astetta Eli huomenna startataan kunnolla .Orgin torstai-ajelut tälle vuodelle.

    Jos tietäisin muitakin huoltoaseman nimiä kuin vallikallio niin laittaisin virallisen kokoonkutsun. Jos osaisin ajaa muuallekin kuin spjutsundiin, vetäisin itse letkaa. Näihin kahteen luottamustoimeen siis tarvitaan vielä joku

    Klo 17 vois startata.
    Mä ehkä voisin vetää letkaa.. Pitää vielä tutkiskella kalenteria, etten lupaile tyhjiä.. Jos joku innokkaampi ehtii ensin, niin ok..

    Mulle tosin 17.30 oli parempi aika kun tuolla jumalan selän takana asun..
    zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
  27. #57
    Joo voi sitä kai myöhemminkin lähtee, mutta pitää sit ottaa huomioon, että klo 20 on jo pimeetä ja yöks on luvattu nollakeliä, eli ilma kylmenee rajusti iltaa kohti. Ihan hirveen myöhään ei siis viitti lähtöä lykätä.
    premier

    emeritus
  28. #58
    Lainaa (premier @ Huhti. 02 2008,15:23) kirjoitti
    Joo voi sitä kai myöhemminkin lähtee, mutta pitää sit ottaa huomioon, että klo 20 on jo pimeetä ja yöks on luvattu nollakeliä, eli ilma kylmenee rajusti iltaa kohti. Ihan hirveen myöhään ei siis viitti lähtöä lykätä.
    Jos lähtöpaikaksi otetaan joku entinen Veijon Esso tai muu länsipuolen asema, niin kyllähän mä siihen karautan 10-15min Lohjalta..

    Tosin jos huomenna ei oo aamulla paha keli, voin tulla pyörällä duuniin. Silloin esim. Nihtisillan ABC olis luonteva paikka..
    zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
  29. #59
    Nihtisilta sopii kyllä. Oisko se sit klo 17, 17.15 vai 17.30? Mites JJJ? Ehtisitkö yhtään aikasemmin ku klo 18? Se on oikeesti turhan myöhä jo.
    premier

    emeritus
  30.  
  31. #60
    Mä voisin tulla kanssa mukaan, jos huolitte ja lupaatte pitää maltillista vauhtia yllä (notta määkin pysyn perässä). Mulle käy klo 16 jälkeen mikä aika ja paikka hyvänsä..
Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen