Sivu: 2 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 171:sta
  1. #31
    Sinneppä tulossa...taas
    Btw tuo foxmanni oli suljettu viime jussinakin. Mut kyl siellä silti sai yötä olla. Meil meni viimevuonna ilmottautuminen viimemetreille ja majoitus kans. Soitin hotelliin ja no problem avaimet löytyy sieltä ja sieltä, maksu pöydälle lähtiessä. Aamiainen ym systeemit eivät kylläkään sit toimineet. Hinnakas oli kyl, 2 hengen huone lisävuoteella 1 yö ei aamiaista ym 90€ muistaakseni...

    Foxmanni vahvisti varauksen juhannukseksi, eli näköjään samoilla systeemeillä kun viime jussinakin mennään. Siis hotelli auki vain nukkumiseen, ei ruokaa eikä muutakaan viihdykettä tarjolla



    XX 06>>>GSX-R K7, kilvetön R6R, kilvellinen R6R, Kutter K9, PuimuriGSA, PuimuriGSA wasserboxer, Honda CB1300, Puimuri1250GSA, KTM1290advR
  2. #32
    Lainaa (Jossuvaan @ Helmi. 17 2008,18:58) kirjoitti
    Olisiko tästä apua majoitusongelmiin? Sijaitsee Halsuan puolella Halsuanjärven rannalla ja on ihan kiva paikka, taitaa juhannuksena olla jotain ohjelmaakin? Matkaa Kemoralta n. 10 km.

    http://www.masala.fi/index.html
    Masala on ihan jees paikka. Yövyttiin siellä Bomber Weekendin aikaan 2003. Ei tosin ollut ainakaan silloin ihan yhtä tasokas kuin Huhtaniemi, mutta matka ei ole liian pitkä radalle. Masalassa on hyvä ranta ja patio! *
    ~ Tässä maailmassa on aina vaaroja niille, jotka ovat peloissaan. ~
    - Bernard Shaw
  3. #33
    Lainaa (Jossuvaan @ Helmi. 17 2008,18:58) kirjoitti
    Olisiko tästä apua majoitusongelmiin? Sijaitsee Halsuan puolella Halsuanjärven rannalla ja on ihan kiva paikka, taitaa juhannuksena olla jotain ohjelmaakin? Matkaa Kemoralta n. 10 km.

    http://www.masala.fi/index.html
    Kiitos vinkistä!
    Majapaikka löytyi Masalasta
    "Joukkomme on väsyneet ja voitto kaukana"
  4. #34
    Oishan tuonne mukava tulla ajeleen. :/ Mutta taitaa mennä ensimmäinen kesä tuon uudemman pyörän kans opettelussa. Nii että minä käsken pyörää eikä pyörä minua.
  5. #35
    Lainaa (Kawa12 @ Helmi. 27 2008,16:10) kirjoitti
    Oishan tuonne mukava tulla ajeleen. :/ Mutta taitaa mennä ensimmäinen kesä tuon uudemman pyörän kans opettelussa. Nii että minä käsken pyörää eikä pyörä minua. *
    No tuollahan sitä oppi ja oppiikin pikavauhtia Joten messiin vaan.
    <p>Suzuki GSXR 600 -07 Raaseri</p>
  6. #36
    Lainaa (Kelju @ Helmi. 27 2008,17:12) kirjoitti
    Lainaa (Kawa12 @ Helmi. 27 2008,16:10) kirjoitti
    Oishan tuonne mukava tulla ajeleen. :/ Mutta taitaa mennä ensimmäinen kesä tuon uudemman pyörän kans opettelussa. Nii että minä käsken pyörää eikä pyörä minua. *
    No tuollahan sitä oppi ja oppiikin pikavauhtia * Joten messiin vaan.
    Juurikin näin. Nimenomaan radalle kannattaa mennä harjottelee miten se pyörä taipuu ja katsoo kuka käskee.
    ~ Tässä maailmassa on aina vaaroja niille, jotka ovat peloissaan. ~
    - Bernard Shaw
  7. #37
    Kyä mää mieluummin olen Jussina rantasaunan rappusilla kaljapullon kanssa heinänkorsi suussa kuuntelemassa kuikan huutoa.



    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  8. #38
    Kyllä se kieltämättä kuulostas hyvältä ku sais vähä testailla pyörän sekä ihtensä rajoja sielä radalla. Pitää laittaa vakavasti harkintaan jos sitä pääsis mukaan.
  9. #39
    Meillä on pari EAK:takin paikalla joten neuvoja ja vinkkejä saa varmasti kunhan vaan kysyy...

    Mukaan vaan, juhannus radalla on erinomainen vaihtoehto normikännäämiselle.
    Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  10. #40
    Jo vain eak paikalla, ja mieluusti saa neuvoa oranssiakin .

    Oikeestaan vaikea keksiä parempaa tapaa viettää Jussia.

    Foxmanni on juu joustava pulju ja majoitus järjestyy, vaikka hotelli olisikin kiinni. Itse raahaan "kiskan" pakun perässä, joten majoitus melko varma. Jos joku äänettömästi nukkuva jää taivasalle, pääsee Hobbyyn koisaamaan.

    t. Hanski
    possujono pilaa elämän
  11. #41
    Olisko jollakin vielä huhtaniemessä mökissä tilaa?
    premier

    emeritus
  12. #42
    AdventureAuntie heippa:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Dec 2005
    Vihti
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (premier @ Helmi. 29 2008,01:10) kirjoitti
    Olisko jollakin vielä huhtaniemessä mökissä tilaa?
    Paljo maksat pasin vieressä on vielä tilaa...



    Rapa-akka
    Suzuki V-Strom 800 DE -23
    BMW S1000R -17
    Gas Gas 300 EC -22
    Stark Varg
    #AdventureAuntie
  13. #43
    Lainaa (heippa @ Maalis. 02 2008,12:11) kirjoitti
    Lainaa (premier @ Helmi. 29 2008,01:10) kirjoitti
    Olisko jollakin vielä huhtaniemessä mökissä tilaa?
    Paljo maksat * pasin vieressä on vielä tilaa...
    Älä myy vielä mun lattiapaikkaa
    ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  14. #44
    Sepä oliki pasin viereen, mut kyllä säki siihen pääset.
    vauhti korjaa virheet
    GSX-R 1000 K7, KTM 450 exc 04.
  15. #45
    Meinasi mennä ilmoittautuminen kokonaan ohi! Onneksi Kelju ohjasi oikeaan paikkaan! *

    Imoittauduttu on, yöpaikkaa vielä vailla. Jos jossain mökissä on tilaa ja huonoa seuraa tarjolla, olen _erittäin_ kiinnostunut! YV:tä vaan tulemaan.

    edit: Pistin kyselyä Huhtaniemeen. Saa nähdä onko kaikki jo menny. Mutta eiköhän tämä tästä jotenkin järjesty! On Jussina ennenkin puskassa nukuttu



    Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset ja muutokset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  16. #46
    Tulipa mieleen että täällä Reisjärvellä on kans yksi edullinen hotelli kohtuullisen ajomatkan päässä kemorasta. Tie kemoraan on myös erittäin mutkainen tosin paikoittain hieman urainen. Tuossa LINKKI Hotellin sivuille.
  17. #47
    MotOrg ry:n hallituksen varapj, koulutusvastaava, sihteeri Tumppi:n avatar
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Oct 2004
    Vesilahti
    MotOrg ry jäsen
    Ilmottauduttu koko juhannukseksi!

    Toivottavasti kalusto kestää.


    - T -
    The Lakkivaari


    Yamaha R6



  18. #48
    Up...
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  19. #49
    Minä tässä jo mietin, että millaisella kantovermeellä tuon perheen pienimmän saa pysymään riittävän lähellä äitiä (onneksi ei vielä konttaa tai kävele, mutta ei sitä tiedä, mitä hän keksii, yritys on kovaa konttaamisen suhteen jo nyt, kierimälläkin pääsee pitkälle nopesti ), että pääsee valokuvaamaan Mukana ollaan siis koko perhe! (ja jos sitä pääsisi pari kierrosta kyytiinkin nautiskelemaan )
    Parempi yksi ruuvi löysällä, kuin kymmenen liian tiukalla...
  20. #50
    Jos majapaikka löytyy niin mukana voisin olla.
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  21. #51
    Otetaampa vielä ylös aihetta... Mukaan mahtuu vielä hyvinkin ja varmaan sopilu sialle antaa kun makuutuspaikkoja kyselee...
  22. #52
    Kyllä sinne saavutaan
  23. #53
    Tarvisko joku kyytiä itselleen ja/tai mopolleen Turusta(/lähiympäristöstä ~50km) torstaina(/perjantaina), ja sunnuntaina(/maanataina) takas?

    Entäs olisko jossain mökissä huhtaniemessä tilaa kolmekymppiselle pariskunnalle joka ei turhaan nipota?



    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  24. #54
    Tilanne tietoa

    - Sää.... Selkenee juhannus perjantaiksi ja viikonloppu mukavaa ajokeliä
    - Kuljettaja tilanne, sunnuntailla on todella hyvin tilaa ja muutenkin mahtuu...

  25. #55
    Misukan Supermotard renkaat tulossa ja mikäli on juhannukseen mennessä täällä niin ainakin lauantain paikalla

    Onkohan siellä vielä yhtä kaunis lääkäri vetelin paikallisessa kuin taannoin?
    "Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman
  26. #56
    Lainaa (Vonikka @ Kesä. 07 2008,16:56) kirjoitti
    Misukan Supermotard renkaat tulossa ja mikäli on juhannukseen mennessä täällä niin ainakin lauantain paikalla *

    Onkohan siellä vielä yhtä kaunis lääkäri vetelin paikallisessa kuin taannoin? *
    Jaa-a en tiedä, mutta sun tuurilla voipi ollakkin...
  27. #57
    Perjantaiksi vois tulla kurvailemaan... Oliskohan kenelläkään Huhtaniemen mökissä vielä yhdelle tilaa to-pe (19.-20.6) väliseksi yöksi?
    R1 -07
    SV 1000 S -03
  28. #58
    Super Retard PoS:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Sep 2005
    Tallinn
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Vonikka @ Kesä. 07 2008,16:56) kirjoitti
    Onkohan siellä vielä yhtä kaunis lääkäri vetelin paikallisessa kuin taannoin?
    Lääkäreistä en tiedä, mutta viime kesänä jollain ratapäivällä Kemorassa vetäisin naurettavan pienen remonttihaavan sormeen. Oli niin hot hoitsu lanssissa istumassa että joutu mennä sidottavaksi
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * KTM 890 Duke R * Honda Fireblade *
  29. #59
    Tulipa sellanenkin mieleen, ett jos on joku enemmän tai vähemmän valokuvauksellinen henkilö, joka haluu räpsii kunnon rungolla(nykyisin MkII)/putkella kuvii niin mä voin lainata tai vuokrata kalustoo (riippuu ihan siit millasen diilin haluu tehä) jolla saa räpsittyy ainakin tommosii otoksii:
    http://www.ip.fi/~scuuba/kemora/slides/j%20066.html
    http://www.ip.fi/~scuuba....68.html
    Privaa jos joku on kiinnostunut.
    Eikä tarvi olla mikään pro, mä voin pistää setit kohilleen ja sanoo:"Tähtää tolla ja paina tosta" niin tulee ihan hyvää kuvaa.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  30.  
  31. #60
    Pistetäänpä nyt vielä tännekin. Eli edullinen kimppamajoitus olisi hakusessa Juhannukselle. Säästyneet eurot voi käyttää vaikka bensaan tai olueen!

    Yhteyttä voi ottaa vaikka privalla.
    Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset ja muutokset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
Sivu: 2 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen