Sivu: 3 / 15:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234513 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 427:sta
  1. #61
    Iltaa minä ja avec voitas lähtee. Jos ei oo pakko laskee koskee
  2. #62
    Lainaa (tahvo @ Touko. 21 2008,23:36) kirjoitti
    Iltaa minä ja avec voitas lähtee. Jos ei oo pakko laskee koskee
    Koskenlasku ei ole välttämättömyys... Laitanpa teidät täyttämään mökin 5! Tervetuloa!
    KTM 1090 Adventure R
    Tempore Nihil Sanat
  3. #63
    Lisää vaan väkeä koskenlaskuihin, ettei rammus joudu yksin maksamaan koko 6. mökkiä

    5 paikkaa siis vapaana !!!
    KTM 1090 Adventure R
    Tempore Nihil Sanat
  4. #64
    Kah, kun tuo hallitus pikakäsitteli juur äsken loma-anomuksen niin pakkohan se on mukaan ängetä, siis yksi paikka möksään ja veneeseen, kitooos.

    -kirjoitusvihreät



    TBD
    --------------------
    Honda CBR 1100 XX
    Honda CBF 1000 F
    Triumph Sprint ST 1050
    Suzuki GSX-F 750
  5. #65
    Lainaa (Bing @ Touko. 22 2008,21:42) kirjoitti
    Kah, kun tuo hallitus pikakäsitteli juur äsken loma-anomuksen niin pakkohan se on mukaan ängetä, siis yksi paikka möksään ja veneeseen, kitooos.

    -kirjoitusvihreät
    Lisäsin sinut mökkiin 6. Tervetuloa!

    4 paikkaa jäljellä!!!
    KTM 1090 Adventure R
    Tempore Nihil Sanat
  6. #66
    Terves. Maksettu ja päätettiinpä laskee se koskikin
  7. #67
    Lainaa (tahvo @ Touko. 23 2008,08:57) kirjoitti
    Terves. Maksettu ja päätettiinpä laskee se koskikin
    Niin sitä pitää
    KTM 1090 Adventure R
    Tempore Nihil Sanat
  8. #68
    Tahvon broidi ja sen avec tulis ainakin mökkeileen jos tilaa viä
  9. #69
    Lainaa (tahvo @ Touko. 23 2008,13:52) kirjoitti
    Tahvon broidi ja sen avec tulis ainakin mökkeileen jos tilaa viä
    Tottakai... Tervetuloa myös heille!
    KTM 1090 Adventure R
    Tempore Nihil Sanat
  10. #70
    Muokkasin hiukan noita mökkejä, kun näyttää siltä, että tahvo tuo koko suvun tuonne, niin laitoinpa rammuksen ja Bing :n mökkiin 5 ja tahvon klaanin mökkiin 6.

    Jos tuo muutos alkaa ylivoimaisesti jotakuta ahdistamaan, niin huutakkee lujaa!
    KTM 1090 Adventure R
    Tempore Nihil Sanat
  11. #71


    Mites muuten petivatteiden laita enpä löytänyt niistä mitään tietoa omatko pussukat vai onkos mökeissä?
  12. #72
    Lainaa (tahvo @ Touko. 23 2008,17:07) kirjoitti


    Mites muuten petivatteiden laita enpä löytänyt niistä mitään tietoa omatko pussukat vai onkos mökeissä?
    Hyvä kysymys, pistinpä kyselyn retkeilykeskukseen. Palaanpa asiaan kun tiedän enemmän!

    Nyt
    KTM 1090 Adventure R
    Tempore Nihil Sanat
  13. #73
    Sain juuri tiedon että kaikki alueen mökit on nyt varattu!

    Paikkoja jäljellä tähän keikkaan siis kaikki 2!

    Liinavaatteista tuli sellaista tietoa, että liinavaatteet eivät sisälly hintaan, mutta on vuokrattavissa paikanpäältä hintaan 10€/setti sisältäen lakanat, tyynyliinan ja pyyhe

    Lisäksi kommentoitiin tuota juomakulttuuria...Koskenlaskuun ei ole puhallisratsioita, mutta vaatimuksena on, että pystyy itse kävelemään ja melomaan ...
    KTM 1090 Adventure R
    Tempore Nihil Sanat
  14. #74
    Vielä ois sii pari paikkaa jäljellä!!
    Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08


    m 72 projekti
  15. #75
    Ei ehkä viä ihan ajankohtasta mut, kait tampereen/lähiympäristön porukat ajelee yhessä sinne päin
  16. #76
    Juu, vieläkin vapaana

    Asiaan...

    Koskenlaskun suhteen... Nyt on sitten varmistunut lähtöajaksi koskenlaskuun klo 15. Ottaa kaikkineen, siis koskenlasku + ruokailu aikaa n. 3-4h. Lähtö koskenlaskuun tapahtuu n. 800m päästä retkeilykeskuksen ravintolalta!


    Jos joku haluaa "palvelun tarjoajan" tuovan mukanaan lainakumisaappaat, niin ilmottakaa mulle koko, niin veneiden kipparit tuo niitä sitten mukanaan!!!

    Jos erikoisvaatimuksia ruokavalion osalta, siis allergiat yms yms, niin laittakaa privaa mulle, niin informoin eteenpäin!


    PRKL, kaikki ei tuu selvinpäin mieleen, siis aloitusviestissä on sitä safkaa kuvailtu muutamalla sanalla, jos nuo aiheuttavat näppyjä, sitten privaa



    KTM 1090 Adventure R
    Tempore Nihil Sanat
  17. #77
    Muukka sai puhuttua mut ympäri, joten jos tuo lista pitää paikkaansa ja kaksi paikkaa on yhä vapaana, niin meikäkin on messissä *
    Corvette (5.7) Convertible -93
  18. #78
    Lainaa (Jammuu @ Touko. 29 2008,23:20) kirjoitti
    Muukka sai puhuttua mut ympäri, joten jos tuo lista pitää paikkaansa ja kaksi paikkaa on yhä vapaana, niin meikäkin on messissä
    Tottakai pitää paikkansa

    Tervetuloa!

    Nyt siis 2 paikka jäljellä!!!



    KTM 1090 Adventure R
    Tempore Nihil Sanat
  19. #79
    Tänään maksettu, viime tipassa.
    -Sergei-
    - Sergei-


    "Tiedättekö mitä siitä tulee kun risteyttää tiikerin ja kanarianlinnun??
    En minäkään tiedä, mutta kun se laulaa sitä on parasta kuunnella."
  20. #80
    Maksettu just, onneks on viimetippa
  21. #81
    Maksu hoidettu ajallaan
    Sääli on sairautta!

    Ketkä v*tun muut?

    Tärkeintä ei ole voitto, vaan vastustajan täydellinen nöyryytys.



    Busa L1
    Bk K-9
  22. #82
    juu maksettu - mä ja rimmon
    Yammutar
  23. #83
    Maksettu . Tahvon sukumökkiin mahtuisi näemmä vielä yksi tahvo
    Corvette (5.7) Convertible -93
  24. #84
  25. #85
    Maksettu, ja nyt lisää ...
    <p><strong>&nbsp; </strong></p>
  26. #86
    tahvon broidi+avec maksettu ja hyppäävät kuulemma koskeenkin mukaan
  27. #87
    Lainaa (TeeVee @ Touko. 27 2008,21:55) kirjoitti
    Jos joku haluaa "palvelun tarjoajan" tuovan mukanaan lainakumisaappaat, niin ilmottakaa mulle koko, niin veneiden kipparit tuo niitä sitten mukanaan!!!
    Ei mitään havaintoa mitä tollasella reissulla tarvitsee olla päällä. Joten kaikki mikä normaalien ajovehkeiden + paikallaoloasun (=verkkarit + lenkkarit) lisäksi tarvitaan, ois syytä saada lunastettua paikanpäältä. Tai ainakin kokeneemmat vois antaa vinkkiä. Jos kumppareita ruukataan käyttää niin ne paikanpäältä, koko 41. Mieluummin tietysti ilman.
    R1 + FJR
    + lelut monttuun ja mönkimiseen sekä tonkimiseen
  28. #88
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Maksettiin eilen mun ja Tarun osuus.
    1000
  29. #89
    Lainaa (KariFi @ Kesä. 02 2008,06:41) kirjoitti
    Ei mitään havaintoa mitä tollasella reissulla tarvitsee olla päällä. Joten kaikki mikä normaalien ajovehkeiden + paikallaoloasun (=verkkarit + lenkkarit) lisäksi tarvitaan, ois syytä saada lunastettua paikanpäältä. Tai ainakin kokeneemmat vois antaa vinkkiä. Jos kumppareita ruukataan käyttää niin ne paikanpäältä, koko 41. Mieluummin tietysti ilman.
    Täytynee udella lisätietoja tuolta paikanpäältä. Olen laskenut noita koskia useampaan otteeseen, mutta aiemmin aina puuveneellä, jolloin varustuksena on ollut sadevarusteet ja kumisaappaat. Sadevarusteet saattaa ikävästi haitata tuota melomisoperaatiota, joten luulis että on mukavampi mennä ilman.

    Pistän kuitenkin kyselyä, miten he toivovat meidän varustautuvan!
    KTM 1090 Adventure R
    Tempore Nihil Sanat
  30.  
  31. #90
    Lainaa kirjoitti
    Oma vapaa-ajan vaatetus sään mukaan.
    jos on lämmin ilma, niin takaremmilliset sandaalitkin käy jalkineeksi
    tai sitten paljasjaloin.
    Laskijalta sadeasut, turvaliivit ja kypärät.
    Elikkäs tuollaiset ohjeet sain... Olen tilannut komeet kelit , joten tarvittaessa siis paljain jaloinkin pärjää. Ainoa mikä tuossa paljasjalkaisuudessa jänskättää on se eräleiri kesken laskusuorituksen, liekkö siellä mukava tallustella ilman tossuja
    KTM 1090 Adventure R
    Tempore Nihil Sanat
Sivu: 3 / 15:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234513 ... ViimeinenViimeinen