Sivu: 2 / 11:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 321:sta
  1. #31
    Tarvitsisimme mieluusti myös jonkinlaisen yhteyshenkilön Kuopiosta, olisi näet hyvä jos paikallinen motoristi voisi auttaa meitä esmes kertomalla/käymässä Rauhalahdessa mitä oikeasti on, vaikkapa ruokailu/grilli/bile/juoma tms järjestelyissä. Päävastuu tietenkin meillä ja paljon voidaan hoitaa puhelimitse, mutta jos jollakulla kuopiolaisella olisi halua/mahdollisuutta auttaa niin kiitollisena ottaisimme sitä vastaan. Siis privaa mulle tai Tinnelle.
  2. #32
    Jeps elikkä huvilaan sitten MJM68:n puolesta alustavasti 2 paikkaa varaukseen.
  3. #33
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Täältä olisi pari pyöräkuntaa tulossa. Onpahan ainakin yksi ex-kuopiolainen madaltamassa kielimuuria. Majoituksia ei tarvita, mennään sukulaisten nurkkiin yöpymään.

    Edit: toi tomtomgsxf750:n linkittämä reitti on yksi ajamisen arvoinen. Perillä tietysti käydään torikaffeella ja lihapiirakalla, sataman iltatorilla pikku drinksuilla ja tietty Puijon laella mopoilla. Jos ajohaluja riittää, niin vaikkapa Vehmersalmen kierroksen voisi myös töräyttää. Ja kaikki Kuopion orgilaiset tietysti tulee messiin koko viikonlopuksi.



    1000
  4. #34
    Mahtusinks määkin sinne Annepiin huvilaan???
    siis sinne!
    Miehen voi saada pois Lapista, Mutta Lappia ei saa pois miehestä.-LORDI-

    Läskillä on aina lämmin.

    TouringTurbo
  5. #35
    Määki varaisin yhden huvilapaikan. Piipun tykö tuntuu olevan tungosta, mut jos vaan ni samaan huvilaan silti!
    Royal Enfield Bullet Electra BS 500 2005
    Yamaha Virago 535 1988
    Moto Guzzi 750 Nevada 2008
    HD Sportster Custom 2004
  6. #36
    Lainaa (hra1150 @ Helmi. 12 2008,16:58) kirjoitti
    Lainaa (tomtomgsxf750 @ Helmi. 12 2008,17:17) kirjoitti
    Helsingin suunnasta kannattaa miettiä reittiä jostakin tämän linkin mukaan hki kuopio eli nurmijärvi janakkala asikkala sysmä luhanka toivakka kuopio...

    Ajelin viime vuonna vihdin otalammelta nurmijärvelle ja sitten kutakuinkin tuota reittiä kotio päin ja voin kehua paluu reitti voisi taas olla seuraava

    kuopio-hki

    tulisi monenlaista mutka pätkää eikä tarvitse vetää mitään 4/5 tietä pitkin... tuo sulkava puumala ja miksi ei ristiina pätkä on ainakin täällä savon korkeudella suosittu ja kuuluisa pätkä...

    heinoja maisemia on luvassa jos noita reittejä pitkin kuljetaan mutta kuten voitte reitin pituudesta päätellä aikaa saa varata kylläkin ihan mukavasti

    TOMTOM
    Luhanka-toivakka-kuopio on tylsähkö. Vähemmän tylsähkö on asikkala-sysmä-hartola-joutsa-kangasniemi-pieksämäki-suonenjoki-kuopio.

    Hyvähköä mutkaista pikitietä, ei liikaa selvää suoraa, kaffiloita tarpeeksi eikä sanottavammin valvontaa.
    Hep uusi reitti valtti...

    HKI-Kuopio

    olisko tämä hyvä reitti tuo jäppilän kautta oleva pätkä on kyllä hyvä sekä tuo sysmän seutu.

    TOMTOM
    Suottaapa ollakkii tai suottaapa olla olemattakii...

    Honda cbr XX 1100 Blackbird -97
    Suzuki gsx750 f -03
    [url="http://www.bikepics.com/members/tjaaskelainen/96cbr1100/"]http://www.bikepics.com/members/tjaaskelainen/96cbr1100/[/url]
  7. #37
    Ei se tosta enää paljon parane. Aikaa tuohon menee.
  8. #38
    Iltaa taloon..

    Kaippa sitä vois lähtee ekaa kertaa kattelemaan orggilaisten iltarientoja, joten varaan yhden paikan vapaaseen mökkiin..
    Ikinä en oo juonu liikaa, enkä liian vähän..
    Ihmisenä hieno, mutta miehenä ruma...
  9. #39
    jos katon päälle sais niin onnellinen ois;)
    eli yksi tulis.
    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

    Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

    Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
  10. #40
    Lainaa (hra1150 @ Helmi. 14 2008,20:07) kirjoitti
    Ei se tosta enää paljon parane. Aikaa tuohon menee.
    Olisiko heittää arvio, kuinka kauan ??
    Honda VTR 1000 f

    All for one

    Tom *& Jerry team
  11. #41
    Kauriinmetsästäjä riisor:n avatar
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Timberline @ Helmi. 14 2008,21:39) kirjoitti
    Lainaa (hra1150 @ Helmi. 14 2008,20:07) kirjoitti
    Ei se tosta enää paljon parane. Aikaa tuohon menee.
    Olisiko heittää arvio, kuinka kauan ??
    7-8h ei välttämättä ole kaukana, riippuen vähän tauoista,

    Tuolla asikkalan kohdalla taitaa olla soratietä pätkä, kannattanee kiertää kun kaikki ei kumminkaan tykkää.

    Jos Leppävirralla ei kello näytä vielä ihan älyttömiä ja jos ajohaluja vielä löytyy, niin ei välttämättä ois huono idea kiertää Kallaveri Vehmersalmen kautta? Enpä ole tuolla liikkunut, mutta ainakin kartalla näyttäis aika hyvältä.

    Mutkin vois alustavasti laittaa johonkin kämppään, jossa on kova katto. Kai sitä saunaan pääsee muuallakin
    Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään

    >> PK-letkaohjeet <<

    Ducati SFV4S
  12. #42
    Lainaa kirjoitti
    ei välttämättä ois huono idea kiertää Kallavesi Vehmersalmen kautta?
    Erittäin suositeltavaa vitostien jyystämisen sijaan. Voipi ajaa lyhyemmän siivun Puutossalmen lossin kautta Pitkälahden ABC:lle ja siitä Kuopioon, tai kiertää vielä Vehmersalmelle saakka ja pohjoisesta päin tänne kylille. Lossin ja ABCin välille tuli viime suvena uusi asfaltti, kyllä kelpaa siinä körötellä nyt.

    Niin, itse olen kyllä käytettävissä paikallisvahvistuksena, jos mitä apua tarvitsette. Tiedän kuitenkin jo nyt, että olen ko. lördaagina Joen suussa valokuvaamassa yötä myöten, joten en valitettavasti pysty täysipainoisesti ottamaan osaa tähän riemukkaaseen kokoontumiseen
    Common sense - so rare, it's a goddamn superpower.

    RC36 > RC51
  13. #43
    yhteen vetoa alustavista mökki/huvila majotuksista:

    huvila mökki kaik käy
    anttoo,2 juizma timberline
    tinne, 2 vilttu tiggeri
    piipu, 2 jagge,2 minttu
    mc nikke nipa83 tuppervaari
    annepii riisor
    mjm68,2
    arctikdiver
    wimmevanamo

    huviloihin tulossa 11,ilmeisesti vielä 3 mahtuu huvilaan.mökkejähän tais saada vielä niin paljon ku halus.


    mä yritän tänä vuonna olla reippaampi kuski(silti pitää ihastella maisempii) eli mä oon tietty taas peräpään vetäjä....ni rupeen vonkaa jo näin julkisesti vetäjiä,täältä stadista
    hannula suostuisitko vetelee vetäjiähän voi olla muutama.....
  14. #44
    Jos ma sit kans... Joo, tahtoo hjuvilaan sittenkin, jos mahd *
    KTM 640 SM


    Joka toiselle kuoppaa kaivaa.... joka toiselle ei...
  15. #45
    Kauriinmetsästäjä riisor:n avatar
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    No sviddu, laittakaas mutkin sitten huvilaan kermaperseilemään, jos kerran tilaa on
    Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään

    >> PK-letkaohjeet <<

    Ducati SFV4S
  16. #46
    "Reissulla ei sitten ole kusitaukoja
    emmekä pysähdy syömään. "

    Toivottavasti riisor ei ainakaan vedä, toi sen allekirjoitus ei hyvää lupaa * Meillä on pieni rakko ja iso vatsa *



  17. #47
    Lainaa (annepii @ Helmi. 15 2008,13:26) kirjoitti
    "Reissulla ei sitten ole kusitaukoja
    emmekä pysähdy syömään. "

    Toivottavasti riisor ei ainakaan vedä, toi sen allakirjoitus ei hyvää lupaa * Meillä on pieni rakko ja iso vatsa *
    syödä ja kusta pitää säännöllisesti muuten tulee hirmu raivo ja kiukku
  18. #48
    [quote=piipu,Helmi. 15 2008,08:36]yhteen vetoa alustavista mökki/huvila majotuksista:

    huvila * * * * * * * mökki * * * * * * * * * kaik käy
    anttoo,2 * * * * * juizma * * * * * * * * * timberline * * * *
    tinne, *2 * * * * * vilttu * * * * * * * * * *
    piipu, *2 * * * * * *jagge,2 * * * * * * * *
    mc nikke * * * * * nipa83 * * * * * * * * * tuppervaari
    annepii * * * * * * tiggeri* * * * * * * * * * * * * *
    mjm68,2
    arctikdiver
    wimmevanamo
    minttu
    riisor

    huviloihin tulossa 14.huvilat tällä hetkellä täynnä.mökkeihin mahtuu.



    päivitetty versio



  19. #49
    Lainaa (piipu @ Helmi. 15 2008,13:28) kirjoitti
    syödä ja kusta pitää säännöllisesti muuten tulee hirmu raivo ja kiukku *
    Olipas 'yllättävä' kommentti siitä suunnasta, etenkin tuo "syödä"-osuus..

    Suattoopi olla että tähänkin miittiin ehtisin osallistumaan, ellei sitten Eurooppa kutsu juuri tuohon aikaan.
    Kawazaki Z900 2020
    (Ex: Yamaha RD125 '75, Suzukit RG125 '86, GSX600F '95, RF900R '96, TL1000S K1, GSX-R1000 K5, R1 '05)
  20. #50
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (piipu @ Helmi. 15 2008,08:36) kirjoitti
    hannula suostuisitko vetelee
    Toki mä vetelen. Työnnä sie takkaa.
    1000
  21. #51
    Liittyi Apr 2003
    Lat: N 60 14' 15.67" Long:E 25 07' 20.79"
    On niin hirvee matkakuume, että voi voi ...
    Saatanpas olla jossakin mantereen puolella tuolloin .. luulisin .. toivoisin ...
    ö ... körö ... körö ... körö ... kör- ..... ... .. .
    <span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro ...........</span>
    -"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
    -"Kyllä, mutta olen vain käymässä."
  22. #52
    Pitäähän sinne saada paikallisheimon edustajiakin paikalle, joten voisinpa tulla nauttimaan sihijuomaa kanssanne, majoitusta en toki tarvitse (sammun vaikka sitten nurmikolle ellen muista kotiani).

    Ellei sitten tule lähdettyä Botniaringille Jokkis-kisoihin ...
    Kawasaki KX 450F
  23. #53
    Kyllä munkin jossain pitää nukkua, kukas huolii...? Olikos tää nyt sitova lista vai ?? jäänyt mulle epäselväksi ja varmaan jollekin muullekin
    Honda VTR 1000 f

    All for one

    Tom *& Jerry team
  24. #54
    ...työnnä mut nyt äkkiä mökkiin ennen kuin nekin täyttyy
    SDR1290
    --me mutkan jälkeen käymme mutkaan vain huomataksemme, että olipas ihan v***n kivaa!--
  25. #55
    Lainaa (Timberline @ Helmi. 15 2008,16:26) kirjoitti
    Kyllä munkin jossain pitää nukkua, kukas huolii...? Olikos tää nyt sitova lista vai ?? jäänyt mulle epäselväksi ja varmaan jollekin muullekin *
    ei tää mikää sitova mun kaan ymmärtääkseni oo...anttoo vaa halus alustavaa tilanne katsausta..ni tietää paljon mökkejä pitää varata...niitähän voi varata lisää +ilmeisesti huvilotakin..et ei hätää...mut en mä kyll rupee teiän puolest päättää missä haluutte nukkuu ja paljonko haluutte maksaa et pitää ilmottaa et huvila vai möksä.
  26. #56
    Lainaa (piipu @ Helmi. 15 2008,16:36) kirjoitti
    Lainaa (Timberline @ Helmi. 15 2008,16:26) kirjoitti
    Kyllä munkin jossain pitää nukkua, kukas huolii...? Olikos tää nyt sitova lista vai ?? jäänyt mulle epäselväksi ja varmaan jollekin muullekin
    ei tää mikää sitova mun kaan ymmärtääkseni oo...anttoo vaa halus alustavaa tilanne katsausta..ni tietää paljon mökkejä pitää varata...niitähän voi varata lisää +ilmeisesti huvilotakin..et ei hätää...mut en mä kyll rupee teiän puolest päättää missä haluutte nukkuu ja paljonko haluutte maksaa et pitää ilmottaa et huvila vai möksä.
    Se on ihan sama mitä mä haluan... kun sä kuitenkin aina loppuenlopuksi päätät, joten pistä mut nyt vaan jonnekin
    Honda VTR 1000 f

    All for one

    Tom *& Jerry team
  27. #57
    Kun nyt sinne Rauhalahteen menette, tarkistakaa myös sen Jätkänkämpän savusaunan tilanne. Se on isohko savusauna muutama sata metriä niiltä huviloilta eteenpäin. Kuuluu samaan leirintäalueeseen. Kunnon savusauna uinteineen ja muine lisukkeineen voi olla asialtaanen veto, jos on alle ajettu 6-8 h vaihtelevissa merkeissä...
  28. #58
    Lainaa (hra1150 @ Helmi. 15 2008,16:53) kirjoitti
    Kun nyt sinne Rauhalahteen menette, tarkistakaa myös sen Jätkänkämpän savusaunan tilanne. Se on isohko savusauna muutama sata metriä niiltä huviloilta eteenpäin. Kuuluu samaan leirintäalueeseen. Kunnon savusauna uinteineen ja muine lisukkeineen voi olla asialtaanen veto, jos on alle ajettu 6-8 h vaihtelevissa merkeissä...
    tää ois kyllä asiaa..
    saakohan siel polttaa
    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

    Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

    Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
  29. #59
    Lainaa (piipu @ Helmi. 15 2008,16:36) kirjoitti
    Lainaa (Timberline @ Helmi. 15 2008,16:26) kirjoitti
    Kyllä munkin jossain pitää nukkua, kukas huolii...? Olikos tää nyt sitova lista vai ?? jäänyt mulle epäselväksi ja varmaan jollekin muullekin
    ei tää mikää sitova mun kaan ymmärtääkseni oo...anttoo vaa halus alustavaa tilanne katsausta..ni tietää paljon mökkejä pitää varata...niitähän voi varata lisää +ilmeisesti huvilotakin..et ei hätää...mut en mä kyll rupee teiän puolest päättää missä haluutte nukkuu ja paljonko haluutte maksaa et pitää ilmottaa et huvila vai möksä.
    jospa täs ois pieni pelko siitä et majoitus ois yhteinen turkin yhdistetyn paini/painonnosto-joukkueen kans....

    sitä määki ettei ihan kaikki käy, niinku siskonpeti ötzlananin kanssa
    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

    Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

    Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
  30.  
  31. #60
    Lainaa (Tuppervaari @ Helmi. 15 2008,17:15) kirjoitti
    Lainaa (hra1150 @ Helmi. 15 2008,16:53) kirjoitti
    Kun nyt sinne Rauhalahteen menette, tarkistakaa myös sen Jätkänkämpän savusaunan tilanne. Se on isohko savusauna muutama sata metriä niiltä huviloilta eteenpäin. Kuuluu samaan leirintäalueeseen. Kunnon savusauna uinteineen ja muine lisukkeineen voi olla asialtaanen veto, jos on alle ajettu 6-8 h vaihtelevissa merkeissä...
    tää ois kyllä asiaa..
    saakohan siel polttaa
    Jos ei käryä.
Sivu: 2 / 11:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen