Sivu: 9 / 15:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 7891011 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 241:stä 270:een 427:sta
  1. #241
    Itse otin Oxfordeille herätteen relettä varten takavalolta.

    Millä liimalla nuo kahvat kannattaisi kiinnittää? Normi pikaliima ja vasen kahva alkoi pyöriä parin viikon jälkeen.
    "Väärät harrastukset, jos kaikki rahat eivät mene."
    Tallissa: 350EXC-F
    Ex. F800GSA ja VFR800 Vtec
  2. #242
    Lainaa villho kirjoitti Katso viesti
    Itse otin Oxfordeille herätteen relettä varten takavalolta.

    Millä liimalla nuo kahvat kannattaisi kiinnittää? Normi pikaliima ja vasen kahva alkoi pyöriä parin viikon jälkeen.

    Bike Worldistä sai ihan kahvaliimaa erikseen jolla ainakin -Anu- :n kahvat on pysyneet siististi kiinni ahkerasta lämmittämisestä huolimatta? (ainakin muistaakseni se tuubi tuli tuolta)
    Viimeksi muokannut: GuessWho; 09.04.2012 klo 12:20.
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  3. #243
    Lainaa GuessWho kirjoitti Katso viesti
    Bike Worldistä sai ihan kahvaliimaa erikseen jolla ainakin -Anu- :n kahvat on pysyneet siististi kiinni ahkerasta lämmittämisestä huolimatta? (ainakin muistaakseni se tuubi tuli tuolta)
    Liekö ollut tällaista?
    "Väärät harrastukset, jos kaikki rahat eivät mene."
    Tallissa: 350EXC-F
    Ex. F800GSA ja VFR800 Vtec
  4. #244
    no juurikin tuosta on kyse !
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  5. #245
    Minä laitoin Araldite -liimaa. Kahtena eri tuubina, liima ja kovete. Sen näkee sitten kuinka pysyy mutta usko on kova, koska se on kovettuessaankin vähän tahmaista tavaraa eikä sellaista lasimaista.

    Kiitos vinkistä tuon kytkennän kanssa, otan itsekkin herätteen releelle ja sitä rataa sitten.
  6. #246
    Kaapista löytynyt käyttämätön Bilsun geelipikaliima ei Hondan tuubiksi muuttunut, vaikka kuinka yritin pääsiäisen kunniaksi tehdä taikoja, joten pistin sitä kahvan alle. Nyt jos/kun irtoaa, niin sitten varmaan haettava hommaan tarkoitettua tavaraa.
    "Väärät harrastukset, jos kaikki rahat eivät mene."
    Tallissa: 350EXC-F
    Ex. F800GSA ja VFR800 Vtec
  7. #247
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Mulla oli Saitot pikkasen väljät ainakin alkuosasta. Pistin siivun jeesusteippiä ja liimaksi/liukasteeksi hiuslakkaa. Meni lipsakkaasti paikalleen, kun lopussa vielä avitti vähän pienellä lekalla. On pysynyt hyvin.
  8. #248
    Testi mielessä ostin talvella tällaiset
    http://www.ebay.co.uk/itm/One-Pair-U...ht_2981wt_1139
    kun tuli tuo usb pistokekkin pyörään asennettua.
    Oli silloin hintaa jotain 5euroa.
    Sormikkaista elementit pois ja niille ompelukoneella pikku pussukat farkkukankaasta.
    Tänään tuli ajolenkillä testattu että tekeeköhän noilla sit yhtään mitään
    No ylläri oli että nehän lämmitti yhtä hyvin ku ne stormin kahvalämppäritkin mitkä hajos yhden kauden jälkeen.
    Johdotkin meni nätisti stongan ympärillä
  9. #249
    Itse asensin tämän setin ja täytyy myöntää, että olisinpa asentanut jo aiemmin. Tulee ajettua ajokausi ns. alusta loppuun, satoi tai paistoi, jolloin kahvanlämppäreille on kyllä tarvetta. Eikä ole hinnalla pilattu 19,90 e...
  10. #250
    Minkäslaiseen pyörää se Ahaa lämmittimet asensikaan...?
    Suzuki Gsxr 1000cc
    Honda CBF 1000cc
    Honda CBF 600 N
    Kawasaki 500 EN
    Yamaha 250 Virago
    Suzuki GS 500
    Kawasaki 250, vm 1972 3-cylinder


    "Kun väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hän tee samoin."
  11. #251
    Mulla ois yhet samanmoiset kun Ahaalla joutavana ja ne sais femmalla. Yv tavottaa.
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  12. #252
    Tuskinpa mihinkään, kyseenalaista markkinointia.

    Kaupalliset ilmoituksiin kuuluvat nuo.
    Bensalla pestään pensselit, dieselillä tehdään voimaa.
  13. #253
    ....
    Viimeksi muokannut: TuijaM; 01.10.2012 klo 12:25.
  14. #254
    Itse asentelin tuollaiset Ahaa:n mainitsemat lämppärit pari kesää sitten yhteen pyörään ja niillä ei tehnyt kyllä yhtään mitään. Maksoi ebayssa juurikin joku 6e postikuluineen kiinasta. Tehty varaman jonnekin thaimaan lämpöihin.

    Tilalle allrightista Dice merkkiset elementit ja niitä onkin sitten käytetty jo neljässä ajokissa sen jälkeen Suosittelen. tuosta kirjoittelinkin aikaisemmin jo. Maksoikohan 29.90e ja mukana hi ja low asentoinen kytkin
    Kawasaki Vulcan 88 (vn1500) 1989
    tuumaustauko.blogspot.com blogi asiaa CX500/GL1100 Hondista sekä Kawasaki Vulcan 750cc ja 1500cc pyöristä.
  15. #255
    Itsellä tuollaiset "halpikset" vedetty suoraan kahvakumin päälle ja keinonahasta uusi päällyste. Riittää lämpö kelkkahanskojenkin läpi, on jopa kuuma. Itseasiassa kahdessa pyörässä.

    Ei noita sinne alimmaiseksi voi laittaa.
    Kawasaki 550 -83 Limited Edition
    Grumpy Old Fart

    "Si vis pacem, para bellum"
  16. #256
    Tuli tilattua Oxfordin kahvalämppärit. Koska elementti on niissä tupen sisällä, niin ei liene tarpeen mitään eristenauhaa laittaa tupen ja ohjaustangon väliin!? Ei ainakaan ohjeissa sellaisesta mainita.
    Suzuki DL1000 V-Strom 2015
    ex. Suzuki GSF 1250A 2007
    ex. Suzuki GSF 650SA 2007
  17. #257
    Tuskin eristeestä mitään haittaakaan on, samlla lailla se lämpö johtuu siitä kumin läpi molempiin suuntiin.
  18. #258
    Lainaa Seikkailu_R kirjoitti Katso viesti
    Tuskin eristeestä mitään haittaakaan on, samlla lailla se lämpö johtuu siitä kumin läpi molempiin suuntiin.
    Mikäs teippi olis kustannustehokkain ratkaisu eristeeksi? Tavallinen sähköteippi, alumiiniteippi, joku muu? Onko järkevää laittaa kaasukahvan puolellekin?
    Suzuki DL1000 V-Strom 2015
    ex. Suzuki GSF 1250A 2007
    ex. Suzuki GSF 650SA 2007
  19. #259
    ^
    Ihan eristysnauha kelpaa.
    Värin voi valita mieltymyksen ja suuntautuneisuuden mukaan.

    Kaasukahvan puolelle ei tarvi. Siä on se muoviholkki.

    Kiinnitykseen sitte kannattaa ainaki testata hiuslakkaa. Reipas tohotus ja tuppi paikoilleen, anna kuivua hetki, jämähtää kiinni.
    Se oli jo rikki...
  20. #260
  21. #261
    Mulla on muistaakseni jotkut HotGripit, low ja high asennolla. Pelittää mun mielestä ihan hyvin, high asennolla rupee oikeen kuumottaan käsiä vaikka olis paksummatkin hanskat.
    Teenkin yleensä niin et lämmitän kahvat high:lla ja sit laitan low:n päälle, ni pärjää kyllä.
    GSF 1250SA -09
  22. #262
    Kahvalämppäreiden liitännöistä vielä. Mä ostin Biltemasta releen, johon käy abiko-liittimet. Tarkoitus on siis, että virtaa lämppäreille ei tule, jos ei ole pyörässä virrat päällä.

    Mutta ajattelin käyttää samaa relettä myös ainakin tupakansytytinliitännälle, josta otan esim. navigaattorille virran. Tätä varten ostin Biltemasta venekäyttöön tarkoitetun kannellisen tupakansytkäliitännän, jonka ajattelin laittaa katteen sivuun suojaan pahimmalta sateelta.

    Voi olla, että tulee vielä muutakin haaroitustarvetta tuolle releelle. Onko valmiita abiko-haaroittimia tai sitten joku muu näppärä tapa saada siististi 2-3 lähtöä yhteen releeseen? Releen laitan satulan alle jonnekin johdotusten kannalta fiksuun kohtaan.
    Suzuki DL1000 V-Strom 2015
    ex. Suzuki GSF 1250A 2007
    ex. Suzuki GSF 650SA 2007
  23. #263
    Lainaa Kootee kirjoitti Katso viesti
    Kahvalämppäreiden liitännöistä vielä. Mä ostin Biltemasta releen, johon käy abiko-liittimet. Tarkoitus on siis, että virtaa lämppäreille ei tule, jos ei ole pyörässä virrat päällä.

    Mutta ajattelin käyttää samaa relettä myös ainakin tupakansytytinliitännälle, josta otan esim. navigaattorille virran. Tätä varten ostin Biltemasta venekäyttöön tarkoitetun kannellisen tupakansytkäliitännän, jonka ajattelin laittaa katteen sivuun suojaan pahimmalta sateelta.

    Voi olla, että tulee vielä muutakin haaroitustarvetta tuolle releelle. Onko valmiita abiko-haaroittimia tai sitten joku muu näppärä tapa saada siististi 2-3 lähtöä yhteen releeseen? Releen laitan satulan alle jonnekin johdotusten kannalta fiksuun kohtaan.
    Itse asiassa tässä on juuri se, minkälaisen zydeemin meinasin väsätä:
    http://www.sportbikes.net/forums/att...gram-final.jpg
    Mistä mä löydän tuollaisen "Distribution block":n? Ei tietysti haittaisi, jos olisi jonkinlainen koteloitu ratkaisu kosteudenkestävyyden kannalta.
    Suzuki DL1000 V-Strom 2015
    ex. Suzuki GSF 1250A 2007
    ex. Suzuki GSF 650SA 2007
  24. #264
    Lainaa Kootee kirjoitti Katso viesti
    Itse asiassa tässä on juuri se, minkälaisen zydeemin meinasin väsätä:
    http://www.sportbikes.net/forums/att...gram-final.jpg
    Mistä mä löydän tuollaisen "Distribution block":n? Ei tietysti haittaisi, jos olisi jonkinlainen koteloitu ratkaisu kosteudenkestävyyden kannalta.
    http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---M...tinrima-31413/

    http://www.motonet.fi/web/guest/etus...ductid=47-2567

    http://www.motonet.fi/web/guest/etus...ductid=47-2574

    Tuossa muutama
    __________________________________
    Yamaha Virago 535
    Yamaha FZ6S 2006
    Honda XL1000 2004 ABS
    BMW R1200GS 2009
    Aprillia Caponord 1200 2014
    Honda NC 750X 2021
  25. #265
    Tai sitten korvaa nuo erilliset komponentit jollain näistä kaupallisista palikoista?
    Eastern Beawer, Fuzeblocks...

    Tuollainen kun ei vaadi kovin ihmeellistä piirilevyä niin ei olisi kovinkaan vaikea tehdä itsekkään, olisi useammalle laitteelle siistimpi kuin irto osista kasattu mysteeriö.
  26. #266
    Lainaa Seikkailu_R kirjoitti Katso viesti
    Tai sitten korvaa nuo erilliset komponentit jollain näistä kaupallisista palikoista?
    Eastern Beawer, Fuzeblocks...

    Tuollainen kun ei vaadi kovin ihmeellistä piirilevyä niin ei olisi kovinkaan vaikea tehdä itsekkään, olisi useammalle laitteelle siistimpi kuin irto osista kasattu mysteeriö.
    Tuo Fuzeblocks vaikutti fiksulta, koska siinä oli relekin sisäänrakennettuna. Saiskohan noita tai vastaavia mistään lähempää kuin jenkkilästä? Tai sama se mistä, mutta ettei tulisi paljoa toimituskuluja.

    EDIT// Onpas suolaiset hinnat noilla! Taitaa mennä kuitenkin omien viritelmien tekemiseksi. //EDIT
    Viimeksi muokannut: Kootee; 18.10.2012 klo 11:15.
    Suzuki DL1000 V-Strom 2015
    ex. Suzuki GSF 1250A 2007
    ex. Suzuki GSF 650SA 2007
  27. #267
    Lainaa Seikkailu_R kirjoitti Katso viesti
    Tai sitten korvaa nuo erilliset komponentit jollain näistä kaupallisista palikoista?
    Eastern Beawer, Fuzeblocks...

    Tuollainen kun ei vaadi kovin ihmeellistä piirilevyä niin ei olisi kovinkaan vaikea tehdä itsekkään, olisi useammalle laitteelle siistimpi kuin irto osista kasattu mysteeriö.
    Ei vaadikaan. Piirilevyn pitäisi kuitenkin olla aika paksulla kuparilla varustettu.
    Itse hain komponenttikaupasta verolevyä ja juottelin siihen muutamat liittimet ja 1,5mm2:n 1-säikeisestä liuskoille vahvistukset. Osa lähdöistä on releen takana ja osa jatkuvasti. Tähän on sitten helppo ruuvata lähdöt kahvalämppäreille, takille, puhelimen laturille, gps:lle, rasvarille jne. Yllättävän monta lisävarustetta tarvitaan.

    Jos haluaa niin kuumaliimasta saa sopivaa eristävää massaa estämään tärinöintiä ja haitallisia kontakteja.
    SF 1098S
    MTS V4S Sport
  28. #268
    Lainaa Kotarikuski kirjoitti Katso viesti
    Ei vaadikaan. Piirilevyn pitäisi kuitenkin olla aika paksulla kuparilla varustettu.
    Itse hain komponenttikaupasta verolevyä ja juottelin siihen muutamat liittimet ja 1,5mm2:n 1-säikeisestä liuskoille vahvistukset. Osa lähdöistä on releen takana ja osa jatkuvasti. Tähän on sitten helppo ruuvata lähdöt kahvalämppäreille, takille, puhelimen laturille, gps:lle, rasvarille jne. Yllättävän monta lisävarustetta tarvitaan.

    Jos haluaa niin kuumaliimasta saa sopivaa eristävää massaa estämään tärinöintiä ja haitallisia kontakteja.
    Väsäsin eilen AA-paristoille tarkoitettuun rasiaan 1,5 mm liitinrimasta zydeemin, jossa on 1 sisääntulo ja 5 ulostuloa. En käyttänyt piirilevyä, vaan vedin johdot suoraan "sokeripalalta" toiselle. Liitinrimasta toiset liittimet jää kotelon ulkopuolelle ja sisälle jääneet on sitten kytketty toisiinsa ja tietysti noihin + ja - tuloihin. Rele jää ulkopuolelle eikä tässä ole tuota yllä mainittua mahdollisuutta jättää osaa liittimistä releen ulkopuolelle. Kytken tähän nyt sitten lisähärpäkkeet jotka saa olla releen takana. Varashälyttimen kytken suoraan akulle. Toki sulakkeet väliin + johtoihin. Onko muuten tarpeen laittaa sulakkeita myös tuon rakentamani rasian kullekin lähtevälle + johdolle, vai riittääkö 1 yhteinen sulake? 10A?
    Suzuki DL1000 V-Strom 2015
    ex. Suzuki GSF 1250A 2007
    ex. Suzuki GSF 650SA 2007
  29. #269
    Omassa oli ostettaessa jotkut lämppärit valmiina. HotGrip lukee kytkimessä, jossa on Start vasemmalla Off keskellä ja On oikealla. Start-asennolla pärjää varmaan joitakin asteita pakkasenkin puolelle ja On-asento riittää muutamien +asteiden lämpötiloihin. Lämpeävät nopeasti ja ovat muutenkin toimineet kuten pitää.
    Rovaniemi
    1. Yamaha XV 1100 Virago 1996 (27 tkm)
  30.  
  31. #270
    Tänää laittelin Dicen Hot Gripsit Yammuun kiinni, muutama tunti meni hommassa, suurin työ kortsujen irrotus ja kytkimen paikan valinta, paikka löytyi vasemmasta kahvasta heti valokytkimen ja iskariputken välimaastosta. Kiinnitykseen tarkotettua peltiliparetta työstin rälläkällä, viilalla ja poralla ja maalit vielä päälle. Siihe hurahti tunti + 20 minuuttia, veemääne homma mut tuli ku tehtaan linjalta, vaikka itte sanonkin kelpaa napsutella

    Noh, vaikka se kytkimen ja elementtien asennukset tehtiin viimosen päälle nii kytkennöissä luistelin riman ali ja lujaa releet ja sulakkeet jäi laittamatta, virta parkkien liittimestä ja maapiste koriruuvin alle *köh köh* apikot sentää käin hakemassa pakin pohjalta ja sähköteippiäkin laitoin, kahta väriäkin vielä...

    Se on vaan että kun alkaa tunnit kerääntyä niskaan nii tulee aina oikastua jostain. Karman laki varmaan vähintään posauttaa nallit parkeista sitten ensi kesän ajamisissa, todennäköisesti roihauttaa pienen sähköpalon katteiden alle, siinä on kiva miettiä ajansäästöseikkoja ja omaa laiskuuttaan kun mopeti palaa...
    Jopo, Peugeot Speedfight II LC, Yamaha Thundercat -97, Yamaha R6 -05, Honda Shadow 600 -94 bobber, Yamaha Fzs1000 scrambler

    Rautaan ei rakastuta (that's a LIE!)
Sivu: 9 / 15:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 7891011 ... ViimeinenViimeinen