Tervesh,
onkos kellään kokemusta tästä nostimesta?
Ei ole max. kiloja mainittu, nousisikohan tuolla 300 kiloa kawaa kiwuttomasti?
muistaakseni luettelon paperiversiossa oli nostin, jolla nousisi lähinnä vain kevari; varmaan joku jolla sattuu olemaan pumaska lähettyvillä voisi vilaasta...
Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
Hyvin on tuo Bilteman nostin oman rotjakkeeni nostanut. Kun pyörän vielä liinalla kiinnittää nostimeen niin pyörä on tukevasti paikallaan. Ja kun muutaman päivän pidin pyörää nostimen päällä ei nostin ollut vajonnut alas päin, mitä kuulemma voi tapahtua. Veikkaisin että ihan yhtä hyvä kuin vastaavat samanhintaiset nostimet.![]()
Joko löydän tien tai teen sen...
-Hannibal-
H-D Road King Custom 2004
Oikeassa olitte; oli siinä viereisellä sivulla se yleisnosturi jota muistelin. Sillä mainoksen mukaan "polkimen avulla nostat helposti moottoripyörän jne..; kapasiteetti 135 kg" ei edes pieni muovikyykky liikahda tuolla, rautapyörästä puhumattakaan *
Mutta siis tuo varsinainen prätkänosturi voi olla hyväkin laite.
Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
vastaavanlainen laite oli tallilla missä oli nostovarsissa lukitus holet niin ei tarvinnut pelätä et putoisi itteeksi alas , toimi hyvin ainakin enska käytössä![]()
<p>filhos da puta </p>
Taitaa tulla sarjassamme tyhmiä kysymyksiä, mut menkööt. Tuota mallia käytettäessä varmaankin joutuu alakatteet ottaan poies jos haluaa hinata pyörän ylös. Mites tollasessa ton pyörän pysyminen pukeilla on varmistettu, ku ei tos kuvassa pahemmin mitään kiinnitys juttuja näyttäny olleen?
Sain tuollaisen vuosi sitten joululahjaksi ja toimivaksi olen nostimen todennut. Nyt syksyllä tosin nostimen nostava elementti, eli tunkki, rivahti. Päästi öljynsä ulos alaslaskuventtiilin reiästä. Tuohon käy onneksi ihan tavallinen Biltsun tunkki, joten ei ole kallista vaihtaa.
Varmistuksesta sen verran, että liinoilla olen tuohon pyörän kiinnittänyt. Öljypohjan ja rungon välisen korkeuseron korjasin ihan lankun pätkillä.
Tarkoituksena on tehdä tuohon irroitettava lisäosa, joka on spesifioitu omalle pyörälleni. Nostettaessa nostaisi siis valitsemistani pisteistä, suoraan rungosta.
"Ei se koko, vaan miten sitä käyttää", sanoi 50cc (+750 +1100cc +125cc)
Testasin tuollaista motonetin vastaavaa.
Klik
edit: linkki korjattu t:zapster
Rautaperse Pasi
- Motoristin sähköinen huoltokirja netissä-
* * * * * * **MPhuoltokirja.fi**
Motonetistä hain... 350kg nousee kyllä hyvin, mutta pyörä on "oikealle" kallellaan.
Joutui ottamaan alemmat varret pois ja jatkamaan n 9mm.
Tässä on myös "pöydän" päissä pienet pyörötangon pätkät. Laite on juuri niiden verran liian korkea... rälläkkä...
Niin, ja ne niitit syö runkoputkesta maalin... rälläkkää lisää...
IL
FLHTCUI
Mulla on toi nostin ja kolme vuotta on toiminut hyvin, voisi vaikka suositella.
Kantsii tarkastaa että mahtuu alle. VN on ihan siinä ja siinä.
Sytytä miehelle nuotio, hänellä on lämmin koko illan.
Sytytä mies, hänellä on lämmin lopun ikäänsä.
Oma VN ei mahdu ainakaan tuon "punaisen" alle.
Tosin on kyllä vähän madallettu.
Leveyskin taisi tuottaa tuskaa...
IL
FLHTCUI
Ite hommasin Kawan oman huoltopukin cruisereille, en osaa kuvaa linkittää, mutta tuolta accessories osastolta löytyy kuva
http://www.kawasaki.eu/product.asp?Id=3404999ECCE
Hyvin on toiminut, pitäis riittää 400 kg asti.
Nykyiset Kawat tallissa:
KLX 250 B1 - 81
Z 1000 ST E1 -79
Z 1000 ST E2 -80
Mean Streak 1600 -07
Z 1000 Special Edition -14
GTR 1400 -08
Spectre 1100 D1 -82
KX 250 XC KL Enduro -21
KLE 500 -91
meillä on tallilla noi molemmat, sininen ja punanen. hienosti nousee ameriikanlehemät molemmilla. liinoilla kiinni, taikka sitten isommilla nippusiteillä niin kyllä kestää isompaakin remppaa. ja kun pari hökötystä on normaalia matalempia niin lankunpätkä takarenkaan alle ja sitten toi nostin niin jopa mahtuu.
Tyyli ennen tarkoitusta.