Tulokset 1:stä 19:een 19:sta
  1. #1
    Pakko oikeen mainostaa JT-Laitetta Ylistarossa.
    Niin hienosti hoiti hommat ja sain kotiovelle ja sisään -05
    Hondan Pan Europen saksasta.
    Päädyin ostaan sieltä kun ei jostain kumman syystä täältä
    käytettyä sopivan ikäistä löytynyt.
    Janne Taka hoiti homman tyylillä ja luotettavasti ja oma pyörä meni vaihdossa.
    Eli jos jotakuta kiinnostaa on siellä tosi siisti VFR vetc abs -02
    myynnissä.
    Suosittelen liikettä hyvällä omallatunnolla.
    Life is hard, then you die...
  2. #2
    Liityn kuoroon! Janne toi pari viikkoa sitten TransAlpin pihaan. Hyvä ostos. Pyörä oli juuri sitä mistä oli puhe ja asia-hinnalla! Asiallista business'ta sen vähän, jonka olen nähnyt!
    <p>2002-2014</p>
  3. #3
    Taitaa sillä kylällä olla rehtiä porukkaa enemmänkin. Ostin aikanaan omani MP-Liftistä samalta kylältä ja oli reilua peliä. Hoiti kilpiin ja kuljetti Tampereelle samaan hintaan. Maksoin vähän lisää kuristusten poistosta ja penkityksestä ja oli vaihtaneet vuotavaksi epäillyn kohon siinä samalla.

    Ainoa mikä ei pitänyt, oli kun pyysin ilmoittamaan hyvissä ajoin ennen toimitusta että olen varmasti ottamassa vastaan. Yhtenä iltana soi puhelin.

    - "Täältä olis koneppyörä tuloos!"
    - "Hienoa, milloin tuotte sen?"
    - "Mä oon nyt täs Pirkkalan kohril!"

    Hyvä että satuin kuitenkin olemaan kotona
  4. #4
    Hyvin tuntuu homma toimivan JT-Laite ja Janne Taka. Pyörä tuli pihaan silloin kun oli sovittu ja oli ainakin päällisin puolin juuri sellainen kuin oli puhe. Loputhan paljastuu vasta kun pääsee baanalle, mutta uskoisin kyllä ajokaudelle annetun takuun pitävän jos jotain hämminkiä ilmenee.
    Asiallista toimintaa ja vieläpä asiallisin hinnoin!
  5. #5
    Jannelle ruusujen jakaminen jatkuu
    Takuu-hommina korjattiin tuo joulukuussa
    tullut Hondan Paneuropean.
    Nyt pyörä kunnossa ja mikä parasta ei vaatinut
    sen kummempaa vääntöä.
    Rehellistä pohojalaasta kaupan käyntiä!!!!!!
    Sanon minä
    Tuolta löytyy:

    http://www.pohjalaiset.net/hotmotor.org/
    Life is hard, then you die...
  6. #6
    Tuntuu JT-Laitteella homma pelaavaan edelleen...

    Muutama viikko sitten sain matka Bemun pihaani juuri kuten oli sovittu. Tai no, tais Janne vartin olla myöhässä...

    Jännitystä kyllä riitti loppuun asti kun ostin pyörän kuvien perusteella puhelimessa. Verokoukerot ja valtakirjat aiheuttivat sydämentykytyksiä ja riski tuntui välillä liian isolta meikäläisen hermoille.

    Hyvä maine ja vakuuttavat puheet saivat kuitenkin luottamaan kuvioon ja hyvinhän kaikki meni. Janne hoiti puolestani kaiken ja muisti vielä vaihtaa lupaamansa takarenkaankin. Paras pyöräkauppani tähän mennessä.
  7. #7
    JT-laitteesta Jannelta minäkin Bemuni hain ja hyvän sain. Parivuotta olen jo sillä päästellyt. *(itse vasta n. 25000km ko pyörällä) Kaikki toimii * hianosti pohjanmaalla.
  8. #8
    Kolme Bemaria oon Janne Takalta hankkinu ja hyvin on joka kerta homma toiminu.
    Ja pari pyörää oon järjestelly tutuille.



    SL125, CB500Four, CX500, K75RT, K1100LT, K1100LT, NX250, K1200LT, F650GS, K1100LT, 1200LT, nykyinen GL1800
  9. #9
    Lainaa kirjoitti
    Taitaa sillä kylällä olla rehtiä porukkaa enemmänkin. Ostin aikanaan omani MP-Liftistä samalta kylältä ja oli reilua peliä. Hoiti kilpiin ja kuljetti Tampereelle samaan hintaan. Maksoin vähän lisää kuristusten poistosta ja penkityksestä ja oli vaihtaneet vuotavaksi epäillyn kohon siinä samalla.
    Muistaakseni kyseessä on sama liike. Että samaan osoon menee nekin kehut.
    Lattia on liukas, eikä kukaan kerro.

    Honda Shadow VT600C -93 ( ex )
    Honda Shadow VT750C -05 ( ex )
    Honda Vtx 1300s -06 ( ex )
    Suzuki Intruder C1500T -14
  10. #10
    Lainaa (Chivas067 @ Huhti. 18 2010,21:48) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    Taitaa sillä kylällä olla rehtiä porukkaa enemmänkin. Ostin aikanaan omani MP-Liftistä samalta kylältä ja oli reilua peliä. Hoiti kilpiin ja kuljetti Tampereelle samaan hintaan. Maksoin vähän lisää kuristusten poistosta ja penkityksestä ja oli vaihtaneet vuotavaksi epäillyn kohon siinä samalla.
    Muistaakseni kyseessä on sama liike. Että samaan osoon menee nekin kehut.
    Eiköhän noissa ihan eri miehet taustalla häärää.

    JT = Janne Taka, MP = Mikko Perä. Sitä en tiedä onko herroilla jotain yhteistyötä keskenään. Hyvin lähellä nuo toisiaan sijaittee, sellanen pohjalainen kivennakkoos, eli joku 350metriä. *
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  11. #11
    Lainaa (HarriS @ Tammi. 24 2008,15:10) kirjoitti
    Taitaa sillä kylällä olla rehtiä porukkaa enemmänkin. Ostin aikanaan omani MP-Liftistä samalta kylältä ja oli reilua peliä. Hoiti kilpiin ja kuljetti Tampereelle samaan hintaan. Maksoin vähän lisää kuristusten poistosta ja penkityksestä ja oli vaihtaneet vuotavaksi epäillyn kohon siinä samalla.

    Ainoa mikä ei pitänyt, oli kun pyysin ilmoittamaan hyvissä ajoin ennen toimitusta että olen varmasti ottamassa vastaan. Yhtenä iltana soi puhelin.

    - "Täältä olis koneppyörä tuloos!"
    - "Hienoa, milloin tuotte sen?"
    - "Mä oon nyt täs Pirkkalan kohril!"

    Hyvä että satuin kuitenkin olemaan kotona *
    On muuten ensimmäinen kerta, kun kuulen että joku on saanut hyvää palvelua tuosta puljusta.
  12. #12
    Hyvin onnistui kaupanteko Jannen kanssa. Näkemättä tehtiin kaupat ja tuote oli sitä mitä luvattiin. Erittäin hyvä maku jäi koko touhusta! Uskallan varauksetta suositella!
    "Ei kukaan ole enkeli maantiellä. Siivet palaa siinä missä löpö."

    IBAF 3735
  13. #13
    Nyt on sitte ajan hengen mukaan JT-Laitteellekin tehty stressitesti. Voin vakuuttaa jotta tulos oli parempi kuin Kreikan valtiolla.
    Mun Bemusta hävis peräöljyt ja ajelut loppuivat heti alkukesästä. Arvatkaa harmittiko!
    Muistin heti että jonkun laisen takuunhan se Janne pyörään lupasi. Papereista selkis jotta takuu aika oli jo ohi. Jotenkin tuli mieleen että mahtaako enää palvelu kiinnostaa kun takuukin on jo ohi. No, soittelin kuitenkin ja kerroin ongelmani.
    Odottelin heti alkuun jonkinlaista selitystulvaa ja vetoamuksia ties mihin mutta ei, kaveri otti asiani heti vakavasti. *Janne tarjosi jopa sijaispyörää mutta välimatkan takia se ei oikein tuntunut järkevältä. Asiantuntevat neuvot ja muu apu jota häneltä sain pelastivat tilanteeni täysin. Bemu on taas liikenteessä ja kuski tyytyväinen vaikka vähän rahaa paloikin. Kiitos Jannelle henkisestä ja ammatillisesta tuesta. Hyvää kesää. Ajelen tällä vielä ainakin tämän kesän ja tulen sitten taas kaupoille...
  14. #14
    Lainaa GSXman1400 kirjoitti Katso viesti
    Hyvin tuntuu homma toimivan JT-Laite ja Janne Taka. Pyörä tuli pihaan silloin kun oli sovittu ja oli ainakin päällisin puolin juuri sellainen kuin oli puhe. Loputhan paljastuu vasta kun pääsee baanalle, mutta uskoisin kyllä ajokaudelle annetun takuun pitävän jos jotain hämminkiä ilmenee.
    Asiallista toimintaa ja vieläpä asiallisin hinnoin!
    Kiitokset Jannelle. Ostin Jannelta R1200 RT ja Jannen puheiden mukaan pyörä on siisti... No, ei mies valehdellut. Pyörä on upeassa kunnossa ja huollettu tulevia ajoja varten. Hinta asiallinen ja palvelu ansaitsee suuret kiitokset. Pyörä ilmestyi säilytyspaikalle pyhäpäivänä(loppiainen). Vaihdon tullessa joskus tulevaisuudessa eteen, ei tarvitse miettiä missä vaihtaa!

    NO NIIN... Bemarilla tuli ajettua vajaa tonni ja sitten se jätti tielle bensapumpun ja vastuksen vuoksi... on muuten raskas työntää...
    No soitto Jannelle mitä tehdään ja erinäisten puheluiden jälkeen pyörä saatiin pois tien varresta. Vakuutusyhtiö hoiti pyörän Tampereelle Jannen suosittelemaan huoltoon eli Kymäläisen Harrille. Harri uusi osia ja taas rt liikkuu. Loistavaa yhteistyötä Jannelta ja Harrilta. Ajokauden takuu on toimiva systeemi. SUURKIITOKSET JANNELLE JA HARRILLE!!
    Viimeksi muokannut: peikko 66; 02.06.2012 klo 16:23.
  15. #15
    Ostin Ylistarosta pyörän keväällä ja täytyy sanoa että lt bemmi oli juurikin sellainen kun minulle puhelimessa kerrottiin.Kiitokset myös asiantuntevasta palvelusta varuste puolella!

    Yksi reklamaatio minulla oli ja sekin hoidettiin kunnialla.

    Reilua ja luotettavaa pyöräkauppaa pohjanmaalla,siltä se oikeasti tuntui.
  16. #16
    Ostin Hotmotorin pojilta Triumpin keväällä ja mietin takuulupauksia ja otin kuitenkin "riskin" , Pyörä pelasi loistavasti mutta jakopää alkoi ääntämään , soitin liikkeeseen ja kerroin asiasta
    Puheluun vastasi työntekijä joka kysyi "pomolta" ajattelin että siinä se takuu ,,, eikä ollut edes paperilla mainintaa ?? Hetken odottelin ja vastaus !!! Laitetaan kuntoon lasku meille !! (itse olisin ehdottanut puolitusta mutta en ehtinyt ehdottaa)

    Ongelma oli kuitenkin missä ja milloin korjataan , No ei väliä kuulemma ? aurinko paistaa ,pyörä rikki ? oletettavasti kiire ? no oli kiire ,,,

    Nopeiten omassa korjaamossa kunhan ajelen sinne ,tilataan osat ja sovitaan aika

    Uudet moottoriöljytkin livahti koneeseen johon "pomo" sanoi ettei huomannut virne suupielessä eli ei laskua

    Vain positiivista palautetta pojille
  17. #17
    Hotmotorin kavereilla onnistuu muuten myös perushuollot ja renkaan vaihdotkin.
    Uskallan suositella, kokemusta on! Ja näkeehän siinä samalla myös uusia pyörävaihtoehtoja ,jos vaikka...
  18. #18
    Ostin JT-Laitteelta / Hotmotorilta GT 1600,sen ja itseasiassa kuvien perusteella ,en ole näin tehnyt ennen ja uneton yö ennen toimituspäivää ! ainut puute oli sisälaukut jotka tuli postissa 3 päivän kuluttua
    Syyskuussa ajelin oikein paikanpäälle ja täytyy sanoa että on tasokasta tavaraa ja väitän että seudun tasokkainta tosin olihan ne uudenkarheita suurin osa , kerroin ostaneeni täältä pyörän ja menimme ulos katsomaan pyörää ja Markus totesi että miksi vasen peili on noin "vetelä" ? en itse sitä ollut edes huomannut

    Erikoista asiassa oli se että peili vaihdettiin ja ei kustannuksia minulle ?? enkä ollut edes tullut reklamoimaan ?

    Kiitos Markus ja Janne palaan varmasti ja uskallan suositella

    löytyy tuolta http://www.hotmotor.fi/moottoripyora...ripyoramyynti/
  19.  
  20. #19
    Kiitos Janne taas pyöräkaupoista ja välirahan sorvauksesta , ei ollut ekakerta eikä viimeinen jos ajohalut säilyy