Sivu: 7 / 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 567
Tulokset 181:stä 200:een 200:sta
  1. #181
    Just tän takia ei enään viitti synttäreitä "viettää", siis kenenkään... Ensin on hilpeetä ja hauskaa... sit luulee kuolevansa ja jonkin ajan päästä pelkää et jää sellaseks, ettei kuolekkaan
    Elämä alkaa 308km/h:sta ja jatkuu 313km/h:ssa (vuosihan oli -05)

    Ja lähtee uuteen nousuun 302km/h:sta (Suzuki Hayabusa 1300R)
  2. #182
    Lainaa (YAMMUTAR @ Helmi. 11 2008,14:22) kirjoitti
    Tota muistitikkua saattaa siis joku oikeesti kaivata... i we got it..
    jaa a oliskohan siinä jotain salaista juttua
    Se muistitikku on Tonin. Sisältää rentouttvaa reggaemusiikkia ja jonkun duunijutun, joka lienee äärettömän salainen, onhan toni sentään Röyhy. Toni Röyhy. Pitäkää siis huolta siitä, kunnes löydän tieni taas sinne. Mun muistitikku nimittäin on hukassa ja Tonilla on nyt Johannan tikku. Eli loppupeleissä se olen joka tapauksessa minä, joka saa satikutia, jos tikut eivät enää löydä oikeita omistajiaan.

    Kivaa oli mullakin, isot onnittelut Inkalle vielä kerran hyvistä bileistä. Ja pahoittelut syntymäpäivän johdosta
  3. #183
    Lainaa (YAMMUTAR @ Helmi. 11 2008,14:22) kirjoitti
    Lainaa (basic @ Helmi. 11 2008,09:16) kirjoitti
    Kiitos kekkereistä. Taas kerran viina vei Anttia olan takaa, mutta mikäs siinä, hienoahan se vaan on.

    Kenuuna painaa vieläkin päälle, mutta onneksi on maanatai ja työpäivä, se lohduttaa hieman...
    Antistapa tuli mieleeni..
    Lapsukaiseni kotiutui eilen illalla - ja nukkumaan mennessään tuli kertomaan "äiti!! tää unisika haisee ihan miehelle!! hyyyyi"
    niin tulipa vaan mieleeni että tarttukohan se sian haju sitten siihen
    mieheen?

    kaikelle irtaimelle omaisuudelle jota on löytyny - on todennäkösesti myös omistaja jossain..

    Tota muistitikkua saattaa siis joku oikeesti kaivata... i we got it..
    jaa a oliskohan siinä jotain salaista juttua
    Ai, oliko siellä joku sikakin, siis itseni lisäksi?

    Satu nyrpisteli vähän nenäänsä kun tulin kotiin, nyt tietän syyn.
    antti.kemppainen@smoto.fi - Suomen motoristit Ry - www.smoto.fi - Modified Motorcycle Association of Finland - www.mmaf.info
  4. #184
    Mitenkäs tuo löytötavaratoimisto on avoinna??
    <p><strong>&nbsp; </strong></p>
  5. #185
    Jäsen
    Moderaattori
    Liittyi Oct 2002
    Lieto
    Lainaa (Petri12r @ Helmi. 11 2008,10:27) kirjoitti
    Lainaa (premier @ Helmi. 10 2008,20:44) kirjoitti
    Kiitos ja anteeksi *

    Ihan mielenkiintosta oli lähteä vantaalle bileisiin ja tuusulaan jatkoille ja herätä klo 17 illalla erottajalta Käytiin Petrin, Samin ja Kain kanssa Seahorsessa vielä syömässä ja ottamassa tasottavia ja bongaamassa julkkiksia. Oltiin aika pettyneitä että Jörn Donnerin ja Peter Nymanin seurueen nainen nauro kovempaan ääneen ku me.

    Jätkät lähti vielä jonnekin jatkamaan, mutta mä tulin kotiin, kun korjaussarja ei toiminu ja oli huono olo. Olin todella helpottunut kuullessani äsken, ettei tartte mennä töihin ennen torstaita *
    Juu tosiaan.

    Päädyttiin sitten rymy-eetuun ja pöydällä piti oikeen tanssia.

    Ihan älytön olo...
    Turku the one and only kiittä ja kumartaa. Aivan mahtavat bileet ja jatkot sekä jatkojen jatkot takana. Harvemmin sitä herää maanantaina klo 17 ja tajuaa olevansa erottajalla 2 promilen humalassa.

    Kiitos, kumarrus sekä anteeksipyyntö kaikille.

    Ai niin kamerassa oli jotain outoja kuvia tuusulan jatkoilta. Ainakin yksi suklaamonni oli päässyt kuvaan + muita special vip guesteja.
    Tosikot rakentavat itse oman helvettinsä!

    Moralisti - Ihminen, joka pelkää kuollakseen, että jollakin jossakin on hauskaa.
  6. #186
    Jäsen
    Moderaattori
    Liittyi Oct 2002
    Lieto
    Lainaa (RIMMON @ Helmi. 10 2008,03:32) kirjoitti
    Jatkoilla paljuilemassa ovat Fresh, Petri12r, toinenmetri, hanna, madman, troyhy, sumppa, antti, sikiviki, -lauri-, basic, kawa600, PKP, Minttu, Premier, Andy, Ano, Johanna (Nihkis) (MadMan avec), *Kawa600 (The bartender), Muukka,
    ..... Kerrankin meitsi on ollut huomaamaton
    Tosikot rakentavat itse oman helvettinsä!

    Moralisti - Ihminen, joka pelkää kuollakseen, että jollakin jossakin on hauskaa.
  7. #187
    Lainaa (suzukai @ Helmi. 11 2008,20:23) kirjoitti
    Harvemmin sitä herää maanantaina klo 17 ja tajuaa olevansa erottajalla 2 promilen humalassa.
    <p><strong>&nbsp; </strong></p>
  8. #188
    Lainaa (suzukai @ Helmi. 11 2008,20:24) kirjoitti
    Lainaa (RIMMON @ Helmi. 10 2008,03:32) kirjoitti
    Jatkoilla paljuilemassa ovat Fresh, Petri12r, toinenmetri, hanna, madman, troyhy, sumppa, antti, sikiviki, -lauri-, basic, kawa600, PKP, Minttu, Premier, Andy, Ano, Johanna (Nihkis) (MadMan avec), *Kawa600 (The bartender), Muukka,
    ..... Kerrankin meitsi on ollut huomaamaton *
    Ja huomaa et kawa 600 on huomattu tuplasti.
  9. #189
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Ai, oliko siellä joku sikakin, siis itseni lisäksi?[/quote]
    No ainakin Petri yritti kovasti nimetä mut uusiksi. Uus nikkiehdotus oli "sikaviki", no ei toi taida kauas todellisuudesta mennä, mutta päätin kuitenkin pitkän harkinnan jälkeen pitää tän vanhan.



    <p>Karvanen REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04</p>
  10. #190
    Lainaa (RIMMON @ Helmi. 11 2008,20:46) kirjoitti
    Lainaa (suzukai @ Helmi. 11 2008,20:24) kirjoitti
    Lainaa (RIMMON @ Helmi. 10 2008,03:32) kirjoitti
    Jatkoilla paljuilemassa ovat Fresh, Petri12r, toinenmetri, hanna, madman, troyhy, sumppa, antti, sikiviki, -lauri-, basic, kawa600, PKP, Minttu, Premier, Andy, Ano, Johanna (Nihkis) (MadMan avec), Kawa600 (The bartender), Muukka,
    ..... Kerrankin meitsi on ollut huomaamaton
    Ja huomaa et kawa 600 on huomattu tuplasti.
    Näköjään... ..mitäköhän mä oon tehny.. Polvi rikki,naarmuja olkapäässä,palovamma kiukaasta,haava jalassa ja kylki kipeä.. yhdet pannut mä siinä jäisellä patiolla kyllä vedin..
    ZX-9R -01....... ei nahkapuku purista pallia,tää on taivaallista rallia...
  11. #191
    Lainaa (Kawa600 @ Helmi. 12 2008,02:48) kirjoitti
    Lainaa (RIMMON @ Helmi. 11 2008,20:46) kirjoitti
    Lainaa (suzukai @ Helmi. 11 2008,20:24) kirjoitti
    Lainaa (RIMMON @ Helmi. 10 2008,03:32) kirjoitti
    Jatkoilla paljuilemassa ovat Fresh, Petri12r, toinenmetri, hanna, madman, troyhy, sumppa, antti, sikiviki, -lauri-, basic, kawa600, PKP, Minttu, Premier, Andy, Ano, Johanna (Nihkis) (MadMan avec), Kawa600 (The bartender), Muukka,
    ..... Kerrankin meitsi on ollut huomaamaton
    Ja huomaa et kawa 600 on huomattu tuplasti.
    Näköjään... ..mitäköhän mä oon tehny.. Polvi rikki,naarmuja olkapäässä,palovamma kiukaasta,haava jalassa ja kylki kipeä.. yhdet pannut mä siinä jäisellä patiolla kyllä vedin..
    Jos ei muista niin sillon täytyy olettaa, et on ollu oikeen erityisen hauskaa
    premier

    emeritus
  12. #192
    Lainaa (premier @ Helmi. 12 2008,03:14) kirjoitti
    Lainaa (Kawa600 @ Helmi. 12 2008,02:48) kirjoitti
    Lainaa (RIMMON @ Helmi. 11 2008,20:46) kirjoitti
    Lainaa (suzukai @ Helmi. 11 2008,20:24) kirjoitti
    Lainaa (RIMMON @ Helmi. 10 2008,03:32) kirjoitti
    Jatkoilla paljuilemassa ovat Fresh, Petri12r, toinenmetri, hanna, madman, troyhy, sumppa, antti, sikiviki, -lauri-, basic, kawa600, PKP, Minttu, Premier, Andy, Ano, Johanna (Nihkis) (MadMan avec), Kawa600 (The bartender), Muukka,
    ..... Kerrankin meitsi on ollut huomaamaton
    Ja huomaa et kawa 600 on huomattu tuplasti.
    Näköjään... ..mitäköhän mä oon tehny.. Polvi rikki,naarmuja olkapäässä,palovamma kiukaasta,haava jalassa ja kylki kipeä.. yhdet pannut mä siinä jäisellä patiolla kyllä vedin..
    Jos ei muista niin sillon täytyy olettaa, et on ollu oikeen erityisen hauskaa
    Sen kyllä muistan, että oli helkkarin hauskaa, joten eipä nuo muutamat sotavammat paljoa masenna... . hallitus kyllä ihmetteli jahka sotareissultani kotiuduin..
    ZX-9R -01....... ei nahkapuku purista pallia,tää on taivaallista rallia...
  13. #193
    V**tu, kyllä teillä on ollu hauskaa. Täytynee pitää huoli että seuraavia kekkereitä ei missaa.
    Friends call me a LonelyRider, but freedom is just another word for nothing to lose anymore......
  14. #194
    Lainaa (Muukka @ Helmi. 11 2008,19:41) kirjoitti
    Mitenkäs tuo löytötavaratoimisto on avoinna??
    Kuollut kellokin on herännyt henkiin. Löytis aukee heti kun toi kanitettu kello on saatu myytyä. Kyllä me himassa ollaan, tuu vaan hakemaan.
  15. #195
    Lainaa (premier @ Helmi. 10 2008,20:44) kirjoitti
    Jätkät lähti vielä jonnekin jatkamaan, mutta mä tulin kotiin, kun korjaussarja ei toiminu ja oli huono olo. Olin todella helpottunut kuullessani äsken, ettei tartte mennä töihin ennen torstaita
    Kyllä sä vaan olit fiksu, kun tajusit lähtee kotiin ajoissa.
    Pikkuhiljaa tässä alkaa toipumaan, mutta eilinen päivä oli kyllä täysin turha. Ehdotan, että eilinen päivä poistetaan kalenterista.
    ©
  16. #196
    Lainaa (Petri12r @ Helmi. 12 2008,11:23) kirjoitti
    Lainaa (premier @ Helmi. 10 2008,20:44) kirjoitti
    Jätkät lähti vielä jonnekin jatkamaan, mutta mä tulin kotiin, kun korjaussarja ei toiminu ja oli huono olo. Olin todella helpottunut kuullessani äsken, ettei tartte mennä töihin ennen torstaita *
    Kyllä sä vaan olit fiksu, kun tajusit lähtee kotiin ajoissa.
    Pikkuhiljaa tässä alkaa toipumaan, mutta eilinen päivä oli kyllä täysin turha. Ehdotan, että eilinen päivä poistetaan kalenterista.
    Kannatan ajatusta. Tänään alkaa onneksi ajatuskin jo hivenen kulkemaan.

    Eilisellä päivällä oli muuten ihan asiaan sopiva teemakin, kansallinen hätäpäivä

    Oletko arjen sankari?
    Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  17. #197
    Lainaa kirjoitti
    Ai niin kamerassa oli jotain outoja kuvia tuusulan jatkoilta. Ainakin yksi suklaamonni oli päässyt kuvaan + muita special vip guesteja.
    Mä oon malttanu olla kysymättä tähän asti - mut uteliaisuus vie voiton sitten kuitenkin

    mikähelvetin suklaamonni ?

    (varmaankin kadun tuota kysymystä heti aamulla)
    Yammutar
  18. #198
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (YAMMUTAR @ Helmi. 14 2008,21:21) kirjoitti
    Mä oon malttanu olla kysymättä tähän asti - mut uteliaisuus vie voiton sitten kuitenkin

    mikähelvetin suklaamonni ?

    (varmaankin kadun tuota kysymystä heti aamulla)
    En tiedä mistä tässä on Tuusulassa ollut kyse, mutta veikkaan jotain paljuun liittyvää, koska uskoisin homman lähtevän tästä:

    http://www.youtube.com/watch?v=fxXVcfk8hsU
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  19. #199
    Lainaa kirjoitti
    En tiedä mistä tässä on Tuusulassa ollut kyse, mutta veikkaan jotain paljuun liittyvää, koska uskoisin homman lähtevän tästä:

    ]http://www.youtube.com/watch?v=fxXVcfk8hsU





    Okei

    Toi pussikeitto selittää kyllä veden värin ja koostumuksen - mut oliko siellä joku ihan letku suussa
    kohtuu pelottavaa



    Yammutar
  20.  
  21. #200
    Kiitos YAMMUTAR ja RIMMON!
    Tuli jotenkin mieleen tuo, että nimi on enne, kun luki tuota Basicin tekstiä.
    Taas kerran viina vei Anttia olan takaa.
    Toisaalta mukavaa oli pienistä mustista-aukoista huolimatta. Kiitoksia myöskin Mintulle ja AnDylle matkaseurasta kohti kotia. Kotona olin jo ennen yhdeksää ja tarkoitushan oli vain käväistä!
    Ja se perinteinen anteeksi!
Sivu: 7 / 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 567