Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 61:stä 66:een 66:sta
  1. #61
    Vuosien jälkeen aloitin pyöräilyn elokuussa ja toissapäivänä ajo loppui. Ajopelinä Honda 600 Hornet -07. On tullut ajeltua n. 3800 km mutkateillä ympäri Uuttamaata. Todella helppo ja varma mutkateillä. Maantie taipaleilla aivan ok kun vauhti mielellään 100km/h tai alle. Toki olen riipaissut menemään kovempaakin mutta ei välttämättä kuin hetken nautittavaa.

    Näin pääkaupunki seudulla ollut erinomainen, tehoa riittää ja vääntöäkin on.

    Ainoa negatiivinen ongelma on sivutuulet, ne tuntuvat ottamaan aika kovasti pyörään. Saa ajella hieman sivuun kantaten. Voi johtua myös kuskin vähän päälle 80 kg painosta.

    Jos et ole moottoritielle sitä hankkimassa niin ehdottomasti hyvä pyörä.
    Kawasaki Z1000 - 2011
    Ex. Honda CB 600 F Hornet - 2010
  2. #62
    Lainaa (SundayRider @ Marras. 17 2011,22:42) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    KTM Super Duke.
    Olen myös kuolannut kyseistä peliä AIKA paljon. Hiukan kyllä tehot arveluttaa...?
    Kyllä ne riittää *

    Lainaa kirjoitti
    Toisaalta monet on vaihtamassa sitä 600cc vehjettä heti ensimmäisen kesän jälkeen isompaan. Toiset sanoo, että SD ei missään nimessä sovi ensipyöräksi ja tapat sillä itsesi ja toiset taas, että siitä vaan ostamaan. Tiedä häntä. * Täytyy ekan pyörän kohdalla varmaan arpoa vaan joku peli alle ja sen pohjalta lähteä rakentamaan mielipidettä, millaisen pyörän todella haluaa.
    En keksi yhtään syytä miksei SD sopisi ensipyöräksi, etenkin kun se mun mielestäni sopii noihin sun aiemmin esittämiin kriteereihin melko mallikkaasti. Ja lisäksi on ihan h*lvetin hauska pyörä.
  3. #63
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (SundayRider @ Marras. 17 2011,22:42) kirjoitti
    Hiukan kyllä tehot arveluttaa...? Toisaalta monet on vaihtamassa sitä 600cc vehjettä heti ensimmäisen kesän jälkeen isompaan. Toiset sanoo, että SD ei missään nimessä sovi ensipyöräksi ja tapat sillä itsesi ja toiset taas, että siitä vaan ostamaan. Tiedä häntä. * Täytyy ekan pyörän kohdalla varmaan arpoa vaan joku peli alle ja sen pohjalta lähteä rakentamaan mielipidettä, millaisen pyörän todella haluaa.

    Onko kellään tietoa kuinka nopeasti nuo kevään ensimmäiset ison A:n kurssit täyttyy Helsingin alueella? Pitääkö olla kuinka aikaisin liikkeellä? Saattaa olla tunkua, koska ensi kesä on kai viimeinen, milloin tuon ison A:n pystyy suoraan ajamaan, vai olenko väärässä?
    Ainut paikka missä tehon puute vähän vaivasi Super Dukea oli radalla pitkillä suorilla. Normaalissa ajossa tuo on huomattavasti tehokkaamman tuntuinen kuin esim. 1000 gixeri, koska voima tulee jo pienillä kierroksilla (=jo taajamavauhdeissa) ja kaasunvaste on todella välitön.

    Noista pyöristä mitä itsellä on ollut pidän Super Dukea huonoimpana vaihtoehtona aloittelijalle, koska pyörän näennäinen helppous, suhteellisen terävä moottorin luonne ja jykevä moottorijarru saavat varomattoman kuskin helposti aika yllättäviin tilanteisiin. Samalla tuo on on ollut ehdottomasti hauskin laite, jonka olen omistanut.

    Kurssit täyttyvät todella nopeasti, kannattaa olla hyvissä ajoin yhteydessä autokouluihin.



    Superbike #7
  4. #64
    Kaksi kesää takana uutta harrastusta. Nyt on ikää 47 ja kilometrejä takana n. 22000. Ensipyörä oli/on Kawa Z750S. Viime kesänä pisin reissu 3300 km Lofooteille ja takaisin kahdeksassa päivässä. Pari ekaa päivää takapuoli oli vähän tiukoilla, mutta ilmeisesti jotenkin turtui tms., kun sen jälkeen ei mitään ongelmia.

    Tuon reissun jälkeen päätin siirtyä pykälää isompaan ja sivulaukulliseen. Ensi keväänä oli tarkoitus vaihtaa, mutta mitä sitä jahkailemaan. Juuri sovin kaupasta, ensi viikolla tallissa on Kawan kaverina Bandit 1250.

    Strategiset mitat 182/85.
    4/2010 Kawasaki Z750S vm 2005
    12/2011 Suzuki 1250 Bandit vm 2008
  5. #65
    Lainaa (noutaja @ Marras. 30 2011,16:33) kirjoitti
    Kawan kaverina Bandit 1250.
    OT
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  6.  
  7. #66
    Mp näyttelyn jälkeen kuume nousee ja silloin merkitään kalenteriin kauden ensimmäiset A-teoriatunnit.
    Vakavasti asiaan suhtautuvat ottavat yhteyttä ja toimittavat ajokorttihakemuksen liitteet koululle tai käyvät itse viemässä poliisille.

    Sitten katsellaan miten lumi? sulaa harjoitus&koe paikoilla.
    Asiaan, siis ajoharjoitteluun, päästään yleensä pääsiäisen tienoilla. Teoriat on jo käyty ja koekin tehty, jos nääs ajattelet olla ajoissa.
    Käsittely- ja ajokokeet ihan kelien mukaan. Tavallisesti ovat täällä Helsingissä huhtikuun lopulla alkaneet.

    Radalle päästään sitten(vasta) vapun ja äitienpäivän nurkilla??? No sehän on tuotapikaa kun vain tuo joulu ja uusivuosi ensin lusitaan.
    T: Muutamarahoituskuukausijäljellä.

    Ps. *Tämä siis vastauksena kohtaan; Milloin kurssit....

    Ps2. Vastasin toiseen(kin) ketjuun, ja ihan vaan omaa ja samaa työtä muuallakin tekevien taakkaa helpottamaan, että kun ammattilaisen opetus 'haiskahtaa rahastukselta' niin opetuslupa on mahdollinen myös A-opetuksessa. Lisätietoa Ajovarmasta.

    Ps.3 Voihan Vee, jään varmaan työttömäksi ennen kevättä



    Vanha&kädetön(mies)='tyttöjen' pyörä.
    Ei osaa/uskalla. Oppisi edes vähän ajamaan!
    Tauko 16/17.
    Nyt toi mopo on oma ja uusi yritys ;)
    Ihan ok 2018 ja 2019.
Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123