Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
    Asentelin tuossa kahvanlämmittimet paikoilleen ja muuten ihan ok, mutta kaasun puoleinen tuppi on liian väljä, eli pelkkä tuppi pyörii kaasua ei avaa ollenkaan.

Tuskin olen ensimmäinen jolla on näin käynyt, joten kyselisin miten olette kaasukahvaa "paksuntaneet" jotta on tiukassa? Itsellä tuli lähinnä joku kaksipuoleinen teipinpätkä ja liimatippa mieleen, silikonikin kävi mielessä mutta jotenkin epäilen sen toimivuutta.

Niin ja kahvanlämmittimet on Saiton, eli ne Lousin myymät, jossa siis lämmittimet ja tupit samassa.

Kiitoksia vastauksista etukäteen.

Siis onko se vaan pikkasen löysä vai heiluuko oikein kunnolla?
    Mie laitoin tuppiliimaa väliin ku asensin omat kahvat ja hyvä tuli, tosin oxfordin kahvoista kyse.
    Lainaa (yamark @ Tammi. 05 2008,20:49) kirjoitti
    Asentelin tuossa kahvanlämmittimet paikoilleen ja muuten ihan ok, mutta kaasun puoleinen tuppi on liian väljä, * eli pelkkä tuppi pyörii kaasua ei avaa ollenkaan.

Tuskin olen ensimmäinen jolla on näin käynyt, joten kyselisin miten olette kaasukahvaa "paksuntaneet" jotta on tiukassa? Itsellä tuli lähinnä joku kaksipuoleinen teipinpätkä ja liimatippa mieleen, silikonikin kävi mielessä mutta jotenkin epäilen sen toimivuutta.

Niin ja kahvanlämmittimet on Saiton, eli ne Lousin myymät, jossa siis lämmittimet ja tupit samassa.

Kiitoksia vastauksista etukäteen.

Jos on hirveen löysä, laita alumiini-, tai ilmastointiteippiä kierros alle, ja sitten Bostikin 1782 kontaktiliimalla kiinni. Kyllä pysyy ja toimii.
    alumiiniteippi o hyvä, aika paksua ja sikstoisekseen se alumiini kääntää lämmöt kahvaanpäin eik se sitte lämmitä kahvaa
    maxiskootteri

-Punainen on edelleen väreistä nopein -
  5.  
    Lainaa (foxterrier @ Tammi. 05 2008,23:51) kirjoitti
    alumiiniteippi o hyvä, aika paksua ja sikstoisekseen se alumiini kääntää lämmöt kahvaanpäin eik se sitte lämmitä kahvaa
    Käytin tuota alumiiniteippiä, ja hyvä tuli. On niin ohutta, että pystyy hyvin laittamaan "oikean" paksuuden verran. Kiitos vinkistä, itse en tuommoista olisi keksinyt , juuri tälläisiä tapauksia varten tämä foorumi on parhaimmillaan.