Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
  1. #1
    Onko kurapyöräilyyn ja erityisesti vauhdikkaisiin sorateihin mitään mahdollisuuksia täällä Helsingin seudulla? Tarkoitus olisi hommata joku supermoto-tyyppinen pyörä(tod. näk. DR-Z) ja alkuun ajella supermotorenkailla ihan asfaltti-tyyppisillä teillä. Silti olisi joku polte sorateille, johon lääkkeeksi olen pohtinut jopa erillisten endurovanteiden ja nappularenkaiden hankintaa. Erilliseen peräkärryyn/pakettiautoon ei ole lähivuosina mahdollisuutta.

    Löytyykö siis kohtuullisen matkan päästä L-Helsingistä kivoja reittejä aloittelijoille? Olen kyllä yrittänyt rekisteröityä tuonne Matkaendurot-foorumille varmaan 5 kertaa, mutta koskaan en ole saanut vahvistuksia s-postiini.



  2. #2
    HarMi:n avatar
    Liittyi Aug 2006
    Ei kopioi toisten avattaria
    Kyllä sora- ja metsäteitä löytyy lähiseuduilta. Motolla pärjää niillä hyvin, paitsi jos ajoalusta on pehmeää hiekkaa, märkää savea tai ruohoa. 17" vanteelle voi laittaa myös karkeampaa kumia kuten Pirelli MT60, Heidenau K73 tai Continental TKC80 ym.
    Routaisten peltojen pehtoori
  3. #3
    Itseänikin kiinnostaa vastaavat reitit täällä vantaa/helsinki akselilla. Ei vaan ihan joka paikkaan tee mieli lähteä ennen kuin on kartasta hieman tutkinut mitä tuleman pitää, ettei sladittele suoraan jonkun huvilan pihalle
  4. #4
    No jos tosta kokeilis. Löytyy jotain jutun juurta. *kliks*
    Ei ole huonoja kelejä, on vain vääriä varusteita.
  5. #5
    Yleisesti ottaen jonkin matkaa Kehä kolmosen ulkopuolella alkaa hyvät maastot. Itse asun länsipuolella, joten Siuntio, Lohja-akseli on tuttua. Pohjoispuolella Klaukkala-Nurmijärvi-seudulta löytyy hyvää pätkää ja idässä jo ennen Porvoota löytyy tekemistä.

    Jonnekin noista vaan kartan tahi gepsin kanssa pyörimään taikka mukaan kimppa-ajeluille, esim tuolta matkaenduroiden kautta.

    Tomi
    Exät: BMW F650GS -01, Suzuki DR-Z400SM -06, Suzuki DR650RSE -93, Suzuki Bandit 1200S -06, Kawasaki Z750R -12, Kawasaki KLX250S -09, Suzuki GSX-R 1100 -90, Triumph Scrambler -06, KTM EXC-F250 -13

    Nyxät: 3x polokupyörä
  6. #6
    Korson korkeudelta Sipoonkorpea kohti, sieltä löytyy isoa ja pientä soratietä
    Senior Highway Bomber

    Ride Loud - Ride Proud

    Kawasaki z750s -05
  7.  
  8. #7
    Liittyi May 2003
    aina iloinen itä-helsinki
    Lainaa (habanero @ Joulu. 22 2007,23:33) kirjoitti
    Kyllä sora- ja metsäteitä löytyy lähiseuduilta. Motolla pärjää niillä hyvin, paitsi jos ajoalusta on pehmeää hiekkaa, märkää savea tai ruohoa. 17" vanteelle voi laittaa myös karkeampaa kumia kuten Pirelli MT60, Heidenau K73 tai Continental TKC80 ym.
    +1, ei tarvi enskavanteita välttämättä soratieajelussa.

    Heidenaut on halvat ja hyvät soralla, mutta aika vaarallisen huonot esim. märällä asvaltilla (mikä on sinänsä outoa koska niitä myydään sadekelin renkaina...)

    Avon Distanzia on kans yks vaihtoehto. Itse ajattelin taas sellaset laittaa kun näistä Maxxis Goldspeedeistä aika jättää. Tai en mä vielä mitään päättänyt ole.