Sivu: 2 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 178:sta
  1. #31
    Semmonen tuli mieleen tuosta rf:stä, ku tuo oma ei nosta lämpöja ku siihen ensimmäiselle viivalle.. et mites muilla, nostaako puoleenvälin lämmöt? voi tietty olla ku on aika viilee keli...
    -95 RF 900R
  2. #32
    Lainaa (Demekki @ Touko. 24 2008,00:01) kirjoitti
    Semmonen tuli mieleen tuosta rf:stä, ku tuo oma ei nosta lämpöja ku siihen ensimmäiselle viivalle.. et mites muilla, nostaako puoleenvälin lämmöt? voi tietty olla ku on aika viilee keli...
    Ei nosta minullakaan 600cc peli lämpöjä tuon enempää?
    Normaalia vai mittari/anturi rikki?
    T7 2022
  3. #33
    Saksasta tuli tuotua pari viikkoa sitten oma RF 900 vuosimallia 1994. Ensimmäinen huolto olisi edessä, ja kiinnostaisikin, että mistä ja millaiset tulpat, öljyt ja öljyn- ja ilmansuodattimet. Kauheasti ylihintaa ei ole ollut tapana maksaa, ja samasta paikasta olisi mukava saada koko hoito. Millä öljyillä ja tulpilla olette ajelleet? Apuja?
  4. #34
    Motulin öljyt on meikäläisellä olleet jo useamman kerran koneessa. Hyvin on pelanneet.

    Sitten vinkkivinkki jos tulee eteen mittarivalojen uusiminen.
    Pätee varmaan muihinki Suzukeihin mutta ainakin RF:ään. Mittariston polttimot ovat 12v 1,7w joita ei saa kuin orkkisosina suolaisella hinnalla. Opeleissa käytetään samalla kannalla olevia mutta 2w:sia mittarivaloja. Näitä on kuulemma käytetty korvaavina polttimoina. Tänään laitan omaani tuollaiset niin voin vielä raportoida kuinka kirkkaaksi mittaristo tulee Etuna näissä polttimoissa on se että ovat Opelin liikkeissä hyllytavaraa ja hinta vain osia siitä mitä orginaalit olisivat.
    Suzuki RF 900R
  5. #35
    Noniin.. Korjataampas heti edellistä lausuntoa. Luotettava lähteeni erehtyi, ei löytynyt opelilta sopivalla kannalla olevia polttimoita. Löysin kuitenkin suunnilleen käypäiset polttimot. Ovat SkiiDoon mittareiden polttimot. 3w ovat teholtaan joten toivotaan että ei ehdi mittarit sulaa ennen kuin saan oikeanlaiset polttimot...

    Eli on se uskottava, ihan omanlaiset polttimot ovat Suzukissa...
    Suzuki RF 900R
  6. #36
    suzukigirl:n avatar
    Liittyi May 2003
    Vaala, Oulujärven kuppeessa...
    Pitäs alkaa vaihtaan kuussataseen etupään öljyt.. Kertoisko arvon herrasväki vinkkilöisii, siellä varmaan on luikuholkit jotka kannattaa vaihtaa ja stefatpa tietty...
    Räjäytyskuvat mulla onki, mut käytännön vinkkilöissii kaipaisin. Lienevät hyvin pitkälle samat kuin 900:ssa..
    Mites öljyn määrä, pitääkö mitata ö.pinnan korkeus vai onko desi määrää olemassa...

    Kiitän ja kumarran..

    Liekkö takaiskari huollettavaa mallia, ei oo alusta kunnossa sitten niin pätkääkään...
    Suzuki RF600 -96
    (Suzuki GS500EZ -82)
    Yamaha PW50

    PITSIÄ PINTAAN SISKOT!! ;)
  7. #37
    Lainaa (Kenguru @ Touko. 27 2008,14:28) kirjoitti
    Mittariston polttimot ovat 12v 1,7w joita ei saa kuin orkkisosina suolaisella hinnalla.
    Kanta on T6.5,joka on todellakin harvinainen,mutta hyvinvarustetuista autoliikkeistä moiset löytyy.

    Teho on 2W,mutta himmeäksi ainakin gikserissä jää mittaristo.

    Eikä maksa älyttömiä.
    -92 GSX-R 750W
  8. #38
    Lainaa (ST* @ Touko. 27 2008,23:46) kirjoitti
    Kanta on T6.5,joka on todellakin harvinainen,mutta hyvinvarustetuista autoliikkeistä moiset löytyy.

    Teho on 2W,mutta himmeäksi ainakin gikserissä jää mittaristo.

    Eikä maksa älyttömiä.
    Suuri kiitos tuosta kantatiedosta. Varmaan helpottaa sopivampien etsimistä huomattavasti. Noissa kannoissa on niiin pieniä noi erot. Olin meinaan ostavinani motonetista just sopivat kun niitä hypistelin sormissani. Olivat sitten kannaltaan kuitenkin sen verta ohuempia ettei pysyneet kannoissa tukevasti.

    3w polttimoilla mittaristo on muuten valoisa
    Suzuki RF 900R
  9. #39
    Lainaa (suzukigirl @ Touko. 27 2008,19:16) kirjoitti
    Pitäs alkaa vaihtaan kuussataseen etupään öljyt.. Kertoisko arvon herrasväki vinkkilöisii, siellä varmaan on luikuholkit jotka kannattaa vaihtaa ja stefatpa tietty...
    Räjäytyskuvat mulla onki, mut käytännön vinkkilöissii kaipaisin. Lienevät hyvin pitkälle samat kuin 900:ssa..
    Mites öljyn määrä, pitääkö mitata ö.pinnan korkeus vai onko desi määrää olemassa...

    Kiitän ja kumarran..

    Liekkö takaiskari huollettavaa mallia, ei oo alusta kunnossa sitten niin pätkääkään...
    kliks
    I'd like to die like my Grandfather.
    Gently while asleep
    Not screaming in terror
    Like his passengers

    http://www.bikepics.com/members/jpalvima/
  10. #40
    dodii gsx-f sai väistyä rf 900r -94 tuli taloon
    onkos muilla 99kw paperilla vai 72kw?
    BMW R1200GS & RF 900 R projekti
  11. #41
    Tulipa ostettua sitten myös tuollainen 96 900! Kauan harkinnassa ollut mutta aina jäänyt jostain syystä ja tullut ostettua joku muu pyörä... No nyt jonkun aikaa ajellut ja erittäin tyytyväinen vaikka vanha pyörä on, mutta hinta/laatu suhde on kohdannut tosiaankin toisensa myös rekisteriotteessa 72 kw ja ostaessa myös sen tuntuinen!! Aikani ihmeteltyäni ( en löytänyt kaasareista enkä putkesta kuristimia) ihmettelin kaasareihin meneviä antureita ja edellisessä pyörässä ( 1200 bandiitti) oli myös samainen liitin mutta sitä ei ollut kytketty mihinkään ja rf:ssä siitä lähti piuhat kaasareihin ja siitä vielä semmoiseen mustaan "lätkään" joka ei vieläkään ole selvinyt että mikä se on, mutta irroitettuani sen kierrosherkkyys parani HUOMATTAVASTI ja koeajon jälkeen hymy oli herkässä hukassa olleet tehot olivat löytyneet hyvin vähällä vaivalla!! Nyt erittäin tyytyväinen pyörään!!!!!!!!
    Kadun mielummin sitä mitä olen tehnyt,kuin sitä mitä olen jättänyt tekemättä!!!!
  12. #42
    Onkos kukaan vaihtanut 900:seen toisenlaisia etujousia?
    Tänään vaihdan öljyt keulaan mutta pelkäänpä että jouset ovat jo kuoleentuneet. Jenkkilästä löysin firman joka tarjoaa RF:ään jousia mutta luonnollisesti eivät toimita kun USA:aan tahi Canadaan.. Eli vinkkilöisiä korvaavista jousista otetaan vastaan.

    WP:n etujouset maksavat kuulemma noin 80 egee kappale, jos löytyy RF:ään sopivat..
    Suzuki RF 900R
  13. #43
    Tätä vähän uumoilinkin kun aloin etupamppuja purkamaan.. Kummassakin oli jousi väärimpäin sisällä ja liikaa öljyä.. Eikä edes saman verran

    Tulipahan RF:n keulaan hieman pehmeyttä tuon operaation jälkeen

    Tänään saan testiin Banditin takaiskarin. Pitäähän sitäkin kokeilla...
    Suzuki RF 900R
  14. #44
    Kouluttaja BANDIT-R:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Apr 2007
    Mänttilä
    MotOrg ry jäsen
    Millälailla keula oireili kun oli öljyt ja jouset väärin?

    Itselläni pyörä kävi just huollossa kun kuului betonimyllymäinen ääni koneesta.
    No jakoketjunkiristin oli sit rikki vaikka se vaihdettiin lokakuussa Tuusmotorissa.Vein tutulle korjaajalle joka tarkisti venojen säädöt ja katsoi kaasarien synkkauksen samalla.
    Vähän harmittaa toi kiristin kun sanoivat Tuusmotorissa et ois pitänyt viedä sinne laitettavaksi et oisivat sanoneet oisko mennyt takuuseen, harmittaa tollainen nihkeys varsinkin kun mun hovihuoltaja on joskus ollut duunissa siellä niin ei voi uskoa sitä.



    Hallitusaktiivi,EVP
    Honda CBR1000F 1991
    Toyota Celica 1990


  15. #45
    Eli keula oli todella pintakova ja kaikki poikkisaumat ja kuopat täräytti inhottavasti. Ja heti kun tuli reilumpaa kuoppaa niin pamput löi pohjille. Ja mulla kun on toi -94 malli niin siinä ei edes ole mitään muuta säätöä edessä kuin esijännitys.. Aluksi laitoin sen piikkiin mutta muutamia muunlaisia pyöriä ajettuani aloin epäilemään että jotain on vialla..

    Ennen remonttia staattinen vajoama oli 4,2 cm, kun kokonaisliikeratana on 7,1cm. Eli keula oli aika syvällä. Jousitukselle jäi tuo 3,1cm tilaa mennä kasaan

    Rempan jälkeen en vielä mitannut kun pitää säätää varmaan useampaan otteeseen tuota keulaa.. Ja varmaan lisätä myös pikkasen öljyä..

    Nyt kun keula pelaa niin pitää säätää perä kokonaan uudelleen.. Nyt on vuorostaan perä keulaa jäykempi ja ajo.. hmm, mielenkiintoisen tuntuista
    Suzuki RF 900R
  16. #46
    Onko kukaan sovittanut 180/55 takarengasta. Talven aikana taidan uusia renkaat ja ajattelin heittää vähän leveämpää rengasta taakse, tuli vaan mieleen että ottaako kiinni takajarrun tukirautaan??
    Kadun mielummin sitä mitä olen tehnyt,kuin sitä mitä olen jättänyt tekemättä!!!!
  17. #47
    Mulla on tossa omassa 900:sessa takana 180/55 rengas ja ihan hyvin mahtuu. Ja mul on vuosmalli -95
    -95 RF 900R
  18. #48
    Lainaa (Demekki @ Heinä. 11 2008,11:09) kirjoitti
    Mulla on tossa omassa 900:sessa takana 180/55 rengas ja ihan hyvin mahtuu. Ja mul on vuosmalli -95
    Kiitoksia! Eli sellainen laitetaan....
    Kadun mielummin sitä mitä olen tehnyt,kuin sitä mitä olen jättänyt tekemättä!!!!
  19. #49
    Mites, onko tääl kukaan laittanu sliparia rf:ään? ja jos on ni minkä ja mistä ootte hommannu? kun ite ainakaan en löytäny mistään valmista vaimenninta rf:ään, ja mieli tekis vähän enempi ääntä mitä nyt on vakioputkella....
    -95 RF 900R
  20. #50
    Yoshimura rs-3 slipari on paikallaan ja laippa on pitänyt muuttaa erinlaiseksi. Muistaakseni Micron:lla on valmiita slipareita( bolt on) rf:ään
    Kadun mielummin sitä mitä olen tehnyt,kuin sitä mitä olen jättänyt tekemättä!!!!
  21. #51
    Lainaa (Zet @ Heinä. 05 2008,23:24) kirjoitti
    Tulipa ostettua sitten myös tuollainen 96 900! Kauan harkinnassa ollut mutta aina jäänyt jostain syystä ja tullut ostettua joku muu pyörä... No nyt jonkun aikaa ajellut ja erittäin tyytyväinen vaikka vanha pyörä on, mutta hinta/laatu suhde on kohdannut tosiaankin toisensa myös rekisteriotteessa 72 kw ja ostaessa myös sen tuntuinen!! Aikani ihmeteltyäni ( en löytänyt kaasareista enkä putkesta kuristimia) ihmettelin kaasareihin meneviä antureita ja edellisessä pyörässä ( 1200 bandiitti) oli myös samainen liitin mutta sitä ei ollut kytketty mihinkään ja rf:ssä siitä lähti piuhat kaasareihin ja siitä vielä semmoiseen mustaan "lätkään" joka ei vieläkään ole selvinyt että mikä se on, mutta irroitettuani sen kierrosherkkyys parani HUOMATTAVASTI ja koeajon jälkeen hymy oli herkässä hukassa olleet tehot olivat löytyneet hyvin vähällä vaivalla!! Nyt erittäin tyytyväinen pyörään!!!!!!!!
    Osaako kukaan sanoa että mitkä johdot ne on mitkä tuone kaasareihin menee? kun ite tänää kattelin ni kaikkiin menee 1 keltainen johto, mut yhteen(oikeanpuoleiseen) menee 2 johtoa. keltanen ja sininen. ihmettelen vaan että mitä piuhoja ne on.. ite otin ne tänään irti ja mitään muutosta en huomannu käytöksessä, paitsi ehkä hieman paremmin lähtee. Tai sit on vaa toiveajattelua
    -95 RF 900R
  22. #52
    Lainaa (Demekki @ Heinä. 25 2008,22:15) kirjoitti
    Lainaa (Zet @ Heinä. 05 2008,23:24) kirjoitti
    Tulipa ostettua sitten myös tuollainen 96 900! Kauan harkinnassa ollut mutta aina jäänyt jostain syystä ja tullut ostettua joku muu pyörä... No nyt jonkun aikaa ajellut ja erittäin tyytyväinen vaikka vanha pyörä on, mutta hinta/laatu suhde on kohdannut tosiaankin toisensa * myös rekisteriotteessa 72 kw ja ostaessa myös sen tuntuinen!! Aikani ihmeteltyäni ( en löytänyt kaasareista enkä putkesta kuristimia) ihmettelin kaasareihin meneviä antureita ja edellisessä pyörässä ( 1200 bandiitti) oli myös samainen liitin mutta sitä ei ollut kytketty mihinkään ja rf:ssä siitä lähti piuhat kaasareihin ja siitä vielä semmoiseen mustaan "lätkään" joka ei vieläkään ole selvinyt että mikä se on, mutta irroitettuani sen kierrosherkkyys parani HUOMATTAVASTI ja koeajon jälkeen hymy oli herkässä hukassa olleet tehot olivat löytyneet hyvin vähällä vaivalla!! Nyt erittäin tyytyväinen pyörään!!!!!!!! *
    Osaako kukaan sanoa että mitkä johdot ne on mitkä tuone kaasareihin menee? kun ite tänää kattelin ni kaikkiin menee 1 keltainen johto, mut yhteen(oikeanpuoleiseen) menee 2 johtoa. keltanen ja sininen. ihmettelen vaan että mitä piuhoja ne on.. ite otin ne tänään irti ja mitään muutosta en huomannu käytöksessä, paitsi ehkä hieman paremmin lähtee. Tai sit on vaa toiveajattelua
    Jatkuuko ne johdot sokeripalan läpi johonkin vai onko sokeripala irralaan ilman vastakappaletta??? Itsellä oli selvä ero kaasuun vastattaessa( siis jopa vapaalla kaasuteltaessa), liittimen irroitettuani( eli johdot menevät yhä kaasareiden pohjaan irroitin vain liittimen joka menee mustaan lätkään) vastasi kaasuun HUOMATTAVASTI paremmin!! En ole tarkempaa selitystä saanut kyseiseen lätkään kuin että " on noihin välilä törmätty..." mielenkiinnolla kuulisin myös mikä periaate kyseiseen kapistukseen vaikuttaa!
    Kadun mielummin sitä mitä olen tehnyt,kuin sitä mitä olen jättänyt tekemättä!!!!
  23. #53
    Olis mielessä päivittää 750F, RF 900:een...

    Paljonko teijän 900:set RF:t hörppää bensaa 100/km tommosessa normi seka-ajossa?
  24. #54
    Lainaa (S-mies @ Elo. 05 2008,11:51) kirjoitti
    Olis mielessä päivittää 750F, RF 900:een...

    Paljonko teijän 900:set RF:t hörppää bensaa 100/km tommosessa normi seka-ajossa?
    N. 230-250 Km ajaa ennekuin valo rupeaa palamaan eli n.6-7 litraa satasella suurinpiirtein......
    Kadun mielummin sitä mitä olen tehnyt,kuin sitä mitä olen jättänyt tekemättä!!!!
  25. #55
    Kouluttaja BANDIT-R:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Apr 2007
    Mänttilä
    MotOrg ry jäsen
    Oikein nätisti kun ajelee menee 5.5l mut sit kun innostuu menee jopa 8.5l/100km. Keskikulutus tosiaan jossain 6l/100km ja siihen saa ajaa ihan reippaita kiihdytyksiä.
    Tosiaan takarenkaasta itse vaihdoin 180/55 alkukesästä ja tuntemukset on et pyörä rauhottua vähäsen eli enempi saa viedä mutkaan kuin ennen kallistui melkein itsestää.
    Itselleni sopii viemisen meininki kun matka-ajossa pyörä nyt tosi rauhallinen ja hyvä.
    Huomenna sit Motoparkkiin kiusaan vanhusta jälleen kerran on se vaan mukava pyörä kun mtaka ja rata ajo onnistuu samalla pyörällä erinomaisesti.
    Hallitusaktiivi,EVP
    Honda CBR1000F 1991
    Toyota Celica 1990


  26. #56
    [QUOTE= (Zet @ Heinä. 29 2008,05:02)]
    Lainaa (Demekki @ Heinä. 25 2008,22:15) kirjoitti
    Lainaa Zet,Heinä. 05 2008,23:24 kirjoitti
    Tulipa ostettua sitten myös tuollainen 96 900! Kauan harkinnassa ollut mutta aina jäänyt jostain syystä ja tullut ostettua joku muu pyörä... No nyt jonkun aikaa ajellut ja erittäin tyytyväinen vaikka vanha pyörä on, mutta hinta/laatu suhde on kohdannut tosiaankin toisensa * myös rekisteriotteessa 72 kw ja ostaessa myös sen tuntuinen!! Aikani ihmeteltyäni ( en löytänyt kaasareista enkä putkesta kuristimia) ihmettelin kaasareihin meneviä antureita ja edellisessä pyörässä ( 1200 bandiitti) oli myös samainen liitin mutta sitä ei ollut kytketty mihinkään ja rf:ssä siitä lähti piuhat kaasareihin ja siitä vielä semmoiseen mustaan "lätkään" joka ei vieläkään ole selvinyt että mikä se on, mutta irroitettuani sen kierrosherkkyys parani HUOMATTAVASTI ja koeajon jälkeen hymy oli herkässä hukassa olleet tehot olivat löytyneet hyvin vähällä vaivalla!! Nyt erittäin tyytyväinen pyörään!!!!!!!! *
    Osaako kukaan sanoa että mitkä johdot ne on mitkä tuone kaasareihin menee? kun ite tänää kattelin ni kaikkiin menee 1 keltainen johto, mut yhteen(oikeanpuoleiseen) menee 2 johtoa. keltanen ja sininen. ihmettelen vaan että mitä piuhoja ne on.. ite otin ne tänään irti ja mitään muutosta en huomannu käytöksessä, paitsi ehkä hieman paremmin lähtee. Tai sit on vaa toiveajattelua


    Ikävä tuottaa pettymystä, mutta noilla kaasareihin menevillä johdoilla ei ole mitään tekemistä pyörän rajoituksen suhteen. Tai itse asiassa voi toimia hieman paremmin kylmällä ilmalla johdot paikoillaan. Ne on kaasuttimien/polttoaineen lämmittimet.

    Täällä kuva josta asia selviää. http://www.moottoripyora.org/kuva-al...php?pos=-17745

    Jos epäillyttää että kaikki tehot ei ole käytössä niin paras käydä mittaamassa ne. Rf900 vakiona on n.120hp takarenkaalla. Riippuen kenen penkissä dynottaa. jotkin penkit antavat hieman positiivisempia lukemia..



  27. #57
    Kouluttaja BANDIT-R:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Apr 2007
    Mänttilä
    MotOrg ry jäsen
    Mul mitattu penkissä yoshin pöntöllä 129hp. Mitattu Järvenpäässä PHT-Speedillä. Vääntyä oli 96,3 nm. Ihan sopivasti mun mielestä.
    Hallitusaktiivi,EVP
    Honda CBR1000F 1991
    Toyota Celica 1990


  28. #58
    Lainaa (Kenguru @ Heinä. 08 2008,08:15) kirjoitti
    Tätä vähän uumoilinkin kun aloin etupamppuja purkamaan.. Kummassakin oli jousi väärimpäin sisällä ja liikaa öljyä.. Eikä edes saman verran *

    Tulipahan RF:n keulaan hieman pehmeyttä tuon operaation jälkeen *

    Tänään saan testiin Banditin takaiskarin. Pitäähän sitäkin kokeilla...
    Minkä bandiitin iskari menee RF900:n (vm -97) ja meneekö

    heittämällä vai tarviiko tehdä jotain muutoksia
    ***** GSX-R 1000 *****
  29. #59
    Ai niin.. Jäi tänne ilmoittamatta. Se Banditin takaiskari olikin sellainen versio että säätömahdollisuudet on huonommat kuin RF:ssä. En sitten viitsinyt laittaa sitä paikoilleen vaan keskityin sitten oman iskarin säätämiseen..
    Suzuki RF 900R
  30.  
  31. #60
    [QUOTE= (IGI @ Elo. 07 2008,12:43)]
    Lainaa (Zet @ Heinä. 29 2008,05:02) kirjoitti
    Lainaa (Demekki @ Heinä. 25 2008,22:15) kirjoitti
    Lainaa Zet,Heinä. 05 2008,23:24 kirjoitti
    Tulipa ostettua sitten myös tuollainen 96 900! Kauan harkinnassa ollut mutta aina jäänyt jostain syystä ja tullut ostettua joku muu pyörä... No nyt jonkun aikaa ajellut ja erittäin tyytyväinen vaikka vanha pyörä on, mutta hinta/laatu suhde on kohdannut tosiaankin toisensa myös rekisteriotteessa 72 kw ja ostaessa myös sen tuntuinen!! Aikani ihmeteltyäni ( en löytänyt kaasareista enkä putkesta kuristimia) ihmettelin kaasareihin meneviä antureita ja edellisessä pyörässä ( 1200 bandiitti) oli myös samainen liitin mutta sitä ei ollut kytketty mihinkään ja rf:ssä siitä lähti piuhat kaasareihin ja siitä vielä semmoiseen mustaan "lätkään" joka ei vieläkään ole selvinyt että mikä se on, mutta irroitettuani sen kierrosherkkyys parani HUOMATTAVASTI ja koeajon jälkeen hymy oli herkässä hukassa olleet tehot olivat löytyneet hyvin vähällä vaivalla!! Nyt erittäin tyytyväinen pyörään!!!!!!!!
    Osaako kukaan sanoa että mitkä johdot ne on mitkä tuone kaasareihin menee? kun ite tänää kattelin ni kaikkiin menee 1 keltainen johto, mut yhteen(oikeanpuoleiseen) menee 2 johtoa. keltanen ja sininen. ihmettelen vaan että mitä piuhoja ne on.. ite otin ne tänään irti ja mitään muutosta en huomannu käytöksessä, paitsi ehkä hieman paremmin lähtee. Tai sit on vaa toiveajattelua


    Ikävä tuottaa pettymystä, mutta noilla kaasareihin menevillä johdoilla ei ole mitään tekemistä pyörän rajoituksen suhteen. Tai itse asiassa voi toimia hieman paremmin kylmällä ilmalla johdot paikoillaan. Ne on kaasuttimien/polttoaineen lämmittimet.

    Täällä kuva josta asia selviää. http://www.moottoripyora.org/kuva-al...php?pos=-17745

    Jos epäillyttää että kaikki tehot ei ole käytössä niin paras käydä mittaamassa ne. Rf900 vakiona on n.120hp takarenkaalla. Riippuen kenen penkissä dynottaa. jotkin penkit antavat hieman positiivisempia lukemia..
    Juu kaava ainakin näyttää just samalta kuin mitä tankin alla oleva johtonippu. Käytänpä sokeripalaa jokupäivä tässä paikallaan ja tarkistan että voiko 4 jätkää olla tosiaan niin väärässä kierrosherkkyyden parantumisesta...Ja vielä minä koeajojen perusteella!!!( tai voihan tuossa mun tapauksessa olla jotain kummallista)? Mutta tutkitaan...... ja palataan asiaan!
    Kadun mielummin sitä mitä olen tehnyt,kuin sitä mitä olen jättänyt tekemättä!!!!
Sivu: 2 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen