Sivu: 1 / 5:sta 123 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 142:sta
  1. #1
    Odotus on loppunut vihdoinkin.. http://www.ducati.com/

    696 näyttää ainakin mun silmään tosi makeelta!
  2. #2
    Jep. Kyllä nuo tuplapakarit kiehtoo aina.
    Kawasaki Er-6f
  3. #3
    Uus mörkö näyttää muodikkaalta.
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
  4. #4
    Tuntuu koko pako-osasto olevan toimivampi kuin 695:ssa, koska tehoja on saatu irti 59kW vs 52kW ja vääntöä 7kgm vs 6. Muuten kone tuntuu samalta vaikka pyörän mallinumerointi onkin kasvanut yhdellä. Todennäköisesti ECU on nyt monien valitusten jälkeen uusittu kokonaan. Hyvän näköinen pyörä ei voi muuta sanoa. Itse olisin kuitenkin ottanut tankin ja etulyhdyn vielä 695:sta, mutta makuasiahan tuo on. Toisaalta alkaa tuo 848:kin kiinnostamaan. Täytyypä odotella sen testiajoja ja mahdollisesti ensi keväänä käydä itsekin kokeilemassa, vaikka se onkin aina riskipeliä ( kukkaron kannalta ).
    Monster M695 > Triumph Sprint ST
  5. #5
    Mielenkiintoista. Täytyypä käväistä viikonloppuna Italiassa katsastamassa nuo uutuudet. Katsotaan jos saan muutaman kuvan otettua...

    848 viehättää... harmittaa vaan kun ovat poistaneet siitä kuivan kytkimen. Märkäkytkin on tylsä.
  6. #6
    en taida olla ihan yksin noita kuvia katsomassa, sen verran hidas on saittinsa

    Mut toistaiseksi on 1098r etuviistosta latautunut ja kullatuilla vanteilla etc näyttää muuten aikas retrolta, tulee välittömästi vanha 916/996 mallit mieleen!

    Hienolle näyttää, tosin kuten aina, jokin vaatii aina hieman totuttelua, musta helma ikäänkuin kerjää mainoksia
  7. #7
    Tahmaa pahasti. Kevyttä tuntuu olevan ainakin, harmi vaan etten pääse uutuuksia katsastamaan tällä kertaa. R-malli pilattu tuolla valkoisella nokalla.



    Aprilia RSV4 1100 Factory (sold), Ducati 999X, KTM 350 SX-F, Vespa Primavera 50.
  8. #8
    monsteri on kyllä hieno,hyvin uudistettu mutta kunnioitettu vanhaa aatetta hyvin..toivottavasti tulee isommalla koneella ennen kesää,
    että ehtii pyöräkaupoille,onko kellään tietoa tuleeko isompaa konetta,ite veikkaisin jotain 1100:sta??
  9. #9
    Uuden monsterin ilme vaikutti ainakin ensivaikutelmaltaan upealta, mutta nytten kun sitä on vähän aikaa zoomaillu niin olen hieman pettynyt. Mihin on hävinnyt puolet putkirungosta? Ja sitten tankin kanssa turhaa kikkailua.

    täältä isompia kuvia
    http://www.ducatimonster.org/gallery....7&pos=1

    S2R
  10. #10
    Uusi Monster on karsean näköinen. Minne on kadonnut 50 % putkirungosta? M695 on vieläkin ainoa oikea Monster... Muuten 848 on todella hieno ja vihdoinkin 1098 R saatiin ulos. Minne on ST-mallit kadonneet?
  11. #11
    Monsteri ei silmää viehätä, liian modernia. Toivottavasti eivät muuta kaikkia tuollaisiksi ..848 vaikuttaa mielenkiintoiselta..1098R on todella maukas!



    Monster 1100S in red
    Vespa Primavera -68
    Helkama Major -69

    ex
    -Kawasaki KX 125
    -MS2R1000
    -MS4
  12. #12
    Super Retard PoS:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Sep 2005
    Tallinn
    MotOrg ry jäsen
    848

    Mikähän tulee hinnoittelu olemaan? Tuollaisen vois keväällä laittaa
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * KTM 890 Duke R * Honda Fireblade *
  13. #13
    Jotenkin tuo monsteri näyttää yhdistelmältä Aprilia Shiverin rungosta ja etuvalosta ja änkkärit Moto Morinilta. Tankin malli sitten "vanhasta" Monsterista.
    Kyllä se vielä eilen toimi...
  14. #14
    Lainaa (compact_d @ Marras. 06 2007,00:34) kirjoitti
    Uusi Monster on karsean näköinen. Minne on kadonnut 50 % putkirungosta? M695 on vieläkin ainoa oikea Monster...
    Joo kyllä on mörköä liikaa muodistettu. Toi alumiininen (tai sen näköinen) apurunko on paha moka. Ja kyllähän noi änkkärit on kanssa noin paksuna aika järkyt. Tosin kukapa niitä alkuperäisiä paikallaan pitää, ja ei kai niillä saastemääräysten kanssa ole vaihtoehtoja. Kaikilla ne pasuunat vaan kasvaa. Ja takahaarukka ja valo... kaikki on liian meinstriimiä...

    Tai sit mä oon vaan niiiiin keski-ikäinen jo... en ymmärrä mistään mitään.

    Positiivista on se, että ilo omasta monsterista kasvaa jokaisen uuden mallin julkaisun myötä. Se on aito peli.
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
  15. #15
    Lainaa (PoS @ Marras. 06 2007,07:09) kirjoitti
    848

    Mikähän tulee hinnoittelu olemaan? Tuollaisen vois keväällä laittaa
    Prkl...
    Jos sää niin kyl määkin
  16. #16
    Ducatihan osaa yllättää, lähes koko mallisto muuttunut hyvännäköiseksi aiemmasta poiketen. Jopa 100-vuotta vanha Monsterikin on ihan oikeasti uudistunut.
  17. #17
    Lainaa (pekkaT @ Marras. 05 2007,21:59) kirjoitti
    Tuntuu koko pako-osasto olevan toimivampi kuin 695:ssa, koska tehoja on saatu irti 59kW vs 52kW ja vääntöä 7kgm vs 6. *Muuten kone tuntuu samalta vaikka pyörän mallinumerointi onkin kasvanut yhdellä. *Todennäköisesti ECU on nyt monien valitusten jälkeen uusittu kokonaan. *Hyvän näköinen pyörä ei voi muuta sanoa. *Itse olisin kuitenkin ottanut tankin ja etulyhdyn vielä 695:sta, mutta makuasiahan tuo on. *Toisaalta alkaa tuo 848:kin kiinnostamaan. *Täytyypä odotella sen testiajoja ja mahdollisesti ensi keväänä käydä itsekin kokeilemassa, vaikka se onkin aina riskipeliä ( kukkaron kannalta ).
    Nopemalla vilkaisulla putkiston lisäksi on muuttunut aikakin, ilmanotto ja kannet (näkyy olevan saman tyyppisellä "narrow head" ratkaisulla, kun DS koneissa). Varskin tuo ilmanotto puoli varmasti vaikuttaa tuohon suorituskyvyn nousuun.
  18. #18
    ST mallit totaalisen hukassa.Olisin jo odottanut uutta versiota reissumiehille.Täytyykö mennä välillä johonkin supersporttiin kunnes jotain on tarjolla.. Ei tuo 848 anna mitään meille jotka pidetään enemmän matkailuun soveltuvasta vehkeestä. Eipä sillä,kyllä tuollainenkin saisi tallissa olla.. Ei taida vaan olla kaksi päällä liikkumiseen mikään optimipeli.
  19. #19
    jos totta puhutaan niin hyi hemmetti mikä monsteri.


    hyi hemmetti jotain alumiinia ja järkyttävät peilit ja tuo etuvalo?
    ja mitä vielä
    SS 620i.e
  20. #20
    Lainaa (JokkiX @ Marras. 06 2007,19:06) kirjoitti
    hyi hemmetti jotain alumiinia ja järkyttävät peilit ja tuo etuvalo?
    ja mitä vielä
    Ei se alumiinilta näytä vaan enemmänkin muovilta...
    On tärkeää erottaa terve innostus ja addiktio. Terve innostus tuo jotain elämääsi, mutta addiktio vie jotain pois.
    -prof. Mark Griffiths
  21. #21
    Toi pikku-Monsteri kyllä näyttää hyvältä! Putket on aika Speed Triplemäiset... Saisivat laittaa 1098 koneen tohon Hypermotardiin!
    Pain is just weakness leaving the body
  22. #22
    Onko löytynyt mistään hintoja? Paljonkohan tulee 848 maksamaan... Speksien mukaan jonnin verran 999ä kireempi peli *
    What´s the definition of a cocaine party??
    -Lines inside means lines outside.
  23. #23
    Lainaa (maddog @ Marras. 07 2007,17:39) kirjoitti
    Onko löytynyt mistään hintoja? Paljonkohan tulee 848 maksamaan... Speksien mukaan jonnin verran 999ä kireempi peli
    Meinaat niitä vanhempia 999:jä vai 749:iä?

    Uudemmassa 999:ssä on 140, 143(s) ja 150®hv kun 848:ssa on 134 heppaa.
    Vääntöä oli -06 999:ssä 11.1kg kun 848:ssa on alle 10.

    Mutta kevyempi se 848 ainakin on!
  24. #24
    Vanhaa 999ä meinasin ja tehopainosuhdetta...
    What´s the definition of a cocaine party??
    -Lines inside means lines outside.
  25. #25
    Vaikuttava on tuo errä mallin specs osio, ja KYLLÄ!, saapasmaassa osataan edelleenkin muovailla upeita kulkineita. Ainut miinus on tietysti hintapolitiikka, joka hipoo varmasti taivaita, mutta kyllähän se on köyhänä myönnettävä, jotta halavalla ei saa hyvvää..
    - kuppa syö **tun ja katepillari vastamäen -
  26. #26
    Mikä tossa 1098R:ssä on erilaista kun S:ssä? Hinta oletettavasti tottakai mutta mikä muu.. lontoo taipuu mutta laiska mikä laiska
  27. #27
    Koneessa samoja palikoita kuin F08 kisapelissä ja suurimpana erona varmaan +100 kuutiota lisää. Kevyempi putkisto, hiilari osia, kevyemmät vanteet. Ja hintaa varmasti pirusti lisää *
    What´s the definition of a cocaine party??
    -Lines inside means lines outside.
  28. #28
    Lainaa (maddog @ Marras. 07 2007,23:03) kirjoitti
    Koneessa samoja palikoita kuin F08 kisapelissä ja suurimpana erona varmaan +100 kuutiota lisää. Kevyempi putkisto, hiilari osia, kevyemmät vanteet. Ja hintaa varmasti pirusti lisää
    Kuutioita 100 lisää ja silti liikkuu duku sivustolla nimikkeellä 1098... hämäävää. Sehän tekeekin jo melekee 1200.



  29. #29
    Onhan se hämäävää, mut jos kerran sallitaa max 1200cc Superbike luokassa.... Ei varmaan Ducati halunnut vaan liikaa erottaa perusmallia R:stä. Jännä nähdä paljon R potkii takapallolta kun kerran 180hv luvataan koneesta. Ton mittapuun mukaan Kotarin Rc8 ei ole ihan samalla viivalla...
    What´s the definition of a cocaine party??
    -Lines inside means lines outside.
  30.  
  31. #30
    Lainaa (Raptor 99 @ Marras. 07 2007,23:32) kirjoitti
    Lainaa (maddog @ Marras. 07 2007,23:03) kirjoitti
    Koneessa samoja palikoita kuin F08 kisapelissä ja suurimpana erona varmaan +100 kuutiota lisää. Kevyempi putkisto, hiilari osia, kevyemmät vanteet. Ja hintaa varmasti pirusti lisää *
    Kuutioita 100 lisää ja silti liikkuu duku sivustolla nimikkeellä 1098... hämäävää. Sehän tekeekin jo melekee 1200.
    Mallinimet nyt ovat merkistä riippumatta mitä sattuu. Harva 600-mallimerkinnän omaava japanilainen mopo on todellisuudessa 600-kuutioinen, vaan jotain luokkaa 598 tms.

    Onko tarkoituksesi kenties olla vitsikäs? Vai harmittaako Ducati jollain tavalla? *

    Mielenkiintoisia uutuuksia ovat, kuten aina. Lauantaina pääsen tutkimaan livenä noita Ducatin uutuuksia. Mikäli tohkeissani huomaan ottaa kuvia mielenkiintoisista yksityiskohdista niin ehkä laitan tännekin jotain...



Sivu: 1 / 5:sta 123 ... ViimeinenViimeinen