Sivu: 5 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 345
Tulokset 121:stä 142:een 142:sta
  1. #121
    Lainaa (toge @ Marras. 29 2007,09:09) kirjoitti
    Uusien mallien noin-hintoja:

    848 noin 21000 (saattoi olla lähempänä 22 tuhatta)

    696 12000 euron molemmin puolin, 2 eri mallia, etukatteella ja ilman.

    1098R: samoissa 999R:n kanssa eli melko kallista.
    hinnat.
    Tossa:
    848 esiteltiin Suomessa



  2. #122
    Lainaa (Jopi @ Marras. 29 2007,18:42) kirjoitti
    "Jotta puritaaneilta ei henki salpautuisi, malliin saa lisävarusteena kuivakytkimen."

    Hyvin on kotiläksyt tehty (orggia luettu).

    Mitkähän on nuo 3-4 uutta mallia, jotka pitäisi esitellä parin vuoden sisällä?
  3. #123
    Lainaa (Turder @ Marras. 30 2007,14:37) kirjoitti
    Lainaa (Jopi @ Marras. 29 2007,18:42) kirjoitti
    "Jotta puritaaneilta ei henki salpautuisi, malliin saa lisävarusteena kuivakytkimen."

    Hyvin on kotiläksyt tehty (orggia luettu).

    Mitkähän on nuo 3-4 uutta mallia, jotka pitäisi esitellä parin vuoden sisällä?
    Itse melkeen laittaisin rahani hypermotardin entrylevel malliin ja uuteen supersport-mallistoon. Näin Ducatilla olisi tarjota mielenkiintoisia malleja myös uusille Ducatisteille. Harva kuitenkaan hankkii Superbikeä ensimmäiseksi kyykyksi.
    Jälleen yksi tehottomaan pastakoneeseen hairahtunut
  4. #124
    Lainaa (Sartre @ Joulu. 01 2007,08:41) kirjoitti
    Lainaa (Turder @ Marras. 30 2007,14:37) kirjoitti
    Lainaa (Jopi @ Marras. 29 2007,18:42) kirjoitti
    "Jotta puritaaneilta ei henki salpautuisi, malliin saa lisävarusteena kuivakytkimen."

    Hyvin on kotiläksyt tehty (orggia luettu).

    Mitkähän on nuo 3-4 uutta mallia, jotka pitäisi esitellä parin vuoden sisällä?
    Itse melkeen laittaisin rahani hypermotardin entrylevel malliin ja uuteen supersport-mallistoon. Näin Ducatilla olisi tarjota mielenkiintoisia malleja myös uusille Ducatisteille. Harva kuitenkaan hankkii Superbikeä ensimmäiseksi kyykyksi.
    Olisikohan myös uusi ST-sarja mahdollinen??
    leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
  5. #125
    Lainaa (Pahkasika @ Joulu. 01 2007,18:11) kirjoitti
    Olisikohan myös uusi ST-sarja mahdollinen??
    Mitä pitäisi päätellä 696-Monsterin yhteydessä mainitusta:
    Kaksiosainen runkorakenne tulee helpottamaan mallin variointia eri käyttötarkoituksiin sopivia malleja varten.

    Voisiko matkamalli perustua uuteen Monsteriin?
  6. #126
    Lainaa (Sartre @ Joulu. 01 2007,08:41) kirjoitti
    Harva kuitenkaan hankkii Superbikeä ensimmäiseksi kyykyksi.
    Tuosta SuperBikesta olen samaa mieltä, mutta....
    Kuinkahan moni yleensäkään hankkii Ducatia ensipyöräksi ? Minä koen olevani poikkeus, koska hankin ensimmäisen pyöräni vanhemmalla iällä jonkinmoisen harkinnan jälkeen.
    Luulisin kuitenkin ensipyörää hankkivan tukeutuvan ns. turvallisenpiin merkkeihin. Myyntitilaston kärki kertoo omaa tarinaansa.
    Kuvittelisin Ducatin ostajan kokeilleen toisiakin merkkejä ennen "kodin" löytymistä.
    S 620 FF, 999S
    Tilastollisesti moottoripyöräily vastaa riskitasoltaan esimerkiksi harrasteilmailua.
  7. #127
    Lainaa (IlDuce @ Joulu. 01 2007,22:14) kirjoitti
    Lainaa (Sartre @ Joulu. 01 2007,08:41) kirjoitti
    Harva kuitenkaan hankkii Superbikeä ensimmäiseksi kyykyksi.
    Tuosta SuperBikesta olen samaa mieltä, mutta....
    Kuinkahan moni yleensäkään hankkii Ducatia ensipyöräksi ? Minä koen olevani poikkeus, koska hankin ensimmäisen pyöräni vanhemmalla iällä jonkinmoisen harkinnan jälkeen.
    Luulisin kuitenkin ensipyörää hankkivan tukeutuvan ns. turvallisenpiin merkkeihin. Myyntitilaston kärki kertoo omaa tarinaansa.
    Kuvittelisin Ducatin ostajan kokeilleen toisiakin merkkejä ennen "kodin" löytymistä.
    Mitään en oo kokeillu...
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  8. #128
    Lainaa (IlDuce @ Joulu. 01 2007,22:14) kirjoitti
    Lainaa (Sartre @ Joulu. 01 2007,08:41) kirjoitti
    Harva kuitenkaan hankkii Superbikeä ensimmäiseksi kyykyksi.
    Tuosta SuperBikesta olen samaa mieltä, mutta....
    Kuinkahan moni yleensäkään hankkii Ducatia ensipyöräksi ? Minä koen olevani poikkeus, koska hankin ensimmäisen pyöräni vanhemmalla iällä jonkinmoisen harkinnan jälkeen.
    Luulisin kuitenkin ensipyörää hankkivan tukeutuvan ns. turvallisenpiin merkkeihin. Myyntitilaston kärki kertoo omaa tarinaansa.
    Kuvittelisin Ducatin ostajan kokeilleen toisiakin merkkejä ennen "kodin" löytymistä.
    Näinhän se on. Tyrin joskus aikanaan, kun menin ostamaan Ducati SS750:sen sijaan Yamahan ensimmäiseksi omaksi isoksi pyöräkseni.

    Onneksi olen myöhemmin korjannut kyseisen virheen.
  9. #129
    Ensimmäinen kaksipyöräinen oli Ducati, enkä ole päivääkään katunut.
    Aprilia RSV4 1100 Factory (sold), Ducati 999X, KTM 350 SX-F, Vespa Primavera 50.
  10. #130
    Jos sitä vielä alkais uskomaan Joulupukkiin ja kirjottas kirjeen, jossa toivois punaista 848 kuusen alle aatoksi
    Suzuki Gsx-r 1000 -07
  11. #131
    Lainaa (J-lou @ Joulu. 02 2007,23:04) kirjoitti
    Jos sitä vielä alkais uskomaan Joulupukkiin ja kirjottas kirjeen, jossa toivois punaista 848 kuusen alle aatoksi
    ei muuta ku meet ja kirjoitat tilaussopimukseen nimes alle ja se on sillä selvä,ei tarvi joulupukkia .
    Gsx-r 750 -01
    Yzf-r1 -06
    Hayabusa -08
  12. #132
    Lainaa (wekkuli @ Marras. 15 2007,18:38) kirjoitti
    Lainaa (Waltsu407 @ Marras. 15 2007,13:59) kirjoitti
    Monsteri olis muuten hieno, mutta ne tehot ne tehot...
    Ja kokeiltu on?

    Et sä niillä huipputehoilla tee hevon kukkua! Se on vain nakkikioski-uskottavuutta lisäävä luku brosyyrissä, ei mitään muuta. Mutkateillä kun kurvailee, niin yli 100hv tehoilla ei tee mitään jos vauhdit pysyy järjellisissä rajoissa. Tosiasia on se, että mörkösen paremmat jarrut (siis niissä malleissa joissa on 320mm tuplabrembot edessä) ja tiukempi runko tekee siitä Hornettia nautittavamman ajettavan mutkateillä.

    Jos autobaanaa pitää tohottaa yli kahtasataa, niin sit sillä on väliä. Vaan eipä taida toi hornettikaan sitä varten olla tehty.
    No eipä nyt tee mieli vaihtaa pienempi tehoseen pyörään vielä täs iässä...
    Wallu
  13. #133
  14. #134
    En viitsinyt uutta topickia aloittaa joten kysäistäänpä tästä. Eli kuinka usein Ducati päivittelee täysin pyörämallejaan, lähinnä kyykkyjä? Kun japsithan on kahden vuoden välein eri kuosissa. Kun tuo 1098 kiinnostaisi, mutta jos jo ens kaudelle tulee uusi malli niin sit täytyy hiukan odotella miltä se näyttäisi. Kiitsa. Vaikka japsilla ajelen niin Ducatia halajan.
  15. #135
    Lainaa (rsy @ Maalis. 04 2008,08:13) kirjoitti
    Paremman näkönen toi pikkumörkö noin ajossa kuin kuvissa.

    Ja etana, eiköhän toi 1098 pysy lippulaivana vielä 2-3 vuotta kun on niin kehuttukin.
    Jotain pikku päivitystähän siihen saattaa toki tulla ennen seuraavaa mallia.
    Chuck Norris tilasi Hesessä Big Macin, ja sai sen.
  16. #136
    Itselläni on -01 750s Ducati aj. 32tkm. Ja mulla on sellanen onkelma että tuossa on KUULEMMA kuivakykä. Kytkinkopan kyljessä on ns "tirkistysreikä" josta näkee että kytkinkopassa pyörii öljyä, jota siellä ei käsittääkseni pitäisi olla JOS kyseessä on kuivakytkin.

    En kuivakytkimen toiminnasta sen tarkemmin tiedä mutta kun oon katellu muita ducateja niin joissain on avoinkytkinkoppa jolloin siellähän ei pitäisi ainakaan olla öljyä.

    Heräsi pelko että joku tiiviste tms on antanu periksi ja kussut öljyt kytkinpuolelle. En sitten tiedä. Luulisi luistavan saatanasti jos siellä ei saisi olla öljyä. Mutta mielestäni se ei luista.

    Auttakaa avutonta en uskalla lähteä ajamaan ennenkuin tää selviää.
  17. #137
    Lainaa (prodo @ Heinä. 12 2009,12:35) kirjoitti
    Itselläni on -01 750s Ducati aj. 32tkm. Ja mulla on sellanen onkelma että tuossa on KUULEMMA kuivakykä. Kytkinkopan kyljessä on ns "tirkistysreikä" josta näkee että kytkinkopassa pyörii öljyä, jota siellä ei käsittääkseni pitäisi olla JOS kyseessä on kuivakytkin.

    En kuivakytkimen toiminnasta sen tarkemmin tiedä mutta kun oon katellu muita ducateja niin joissain on avoinkytkinkoppa jolloin siellähän ei pitäisi ainakaan olla öljyä.

    Heräsi pelko että joku tiiviste tms on antanu periksi ja kussut öljyt kytkinpuolelle. En sitten tiedä. Luulisi luistavan saatanasti *jos siellä ei saisi olla öljyä. Mutta mielestäni se ei luista.

    Auttakaa avutonta en uskalla lähteä ajamaan ennenkuin tää selviää.
    Kyllä siinä on märkäkytkin. Öljysilmästä näkee moottoriöljyn määrän, ja siellä pitääkin olla öljyä.
    Ducati 900 SS
  18. #138
    Lainaa (TaikaEtana @ Heinä. 19 2008,22:29) kirjoitti
    En viitsinyt uutta topickia aloittaa joten kysäistäänpä tästä. Eli kuinka usein Ducati päivittelee täysin pyörämallejaan, lähinnä kyykkyjä?
    Sorppa, etten osaa vastata kysymykseen ja epäkohteliaasti tyrkytän vain veppiosoitetta, mutta noh, kannattanee katsoa kuitenkin.

    Ducatin vanhat vuosimallistot. Tuosta voinee itse katsella ja päätellä, ainakin jotain.
  19. #139
    suuret kiitokset. Kivi vierähti sydämeltä
  20. #140
    Tuossa Desmosedici rr voisi olla ajatusta
    partanen. net

    aina ei elämä onnistu eka kerralla.

    Mersedes ja Volvo tekniikka hallussa

    Moottori pyörien katteiden maalaukset ja korjaukset ammatti taidolla.
  21. #141
    Minäkin ajelin, vanhemmiten fysiikka vain panee hanttiin. Nyt
    olisi tarve italiaanolle, Guzzin kun löytäisi, Ducatit pikkumons-
    teria lukuunottamatta ovat turhan korkeita istua ja siirrellä.
    Jotenkin sitä vain ihminen haluaa ristejä itselleen ja tämä
    nykyinen BMW, joka täyttäisi kaikki Easy Living-vaatimukset,
    ei oikeasti kolahda. Siis myynnissä on varmasti huoleton peli.
    Tämä elämä vain ei kulje niin?
    MZ 125,Y RD125, Honda TA, C Elefant e750, Yamaha FZ6, D MS DS1000, BMW F800R, Ducati M696, Ducati GT1000, MG Griso 8 v, Honda XX, Suzuki DL650, Y XVS1300, H-D VRSCDX, Honda VFR800X, VN 1700,MG Vintage,MG Bellagio,MG Breva,BMW R1200R,VicV, Vic BW, F800GT
  22.  
  23. #142
    Keskustelua voitaisiin herätellä vaikka itsellä onki 695
    ex: Yamaha XT-125 (150cc)
    ex: Ducati Monster 600 -00
    ex: Ducati Monster 695 -06
    nyk: Ducati 848 -10
Sivu: 5 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 345