Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
  1. #1
    tuli tänään ostettua 1100 gsx-g -94,39 tkm ja päällepäin kuin uusi!puolikatteella ja tuplavaloilla! ja eikun kesää oottelemaan!
  2. #2
    Tervetuloa joukkoon,pyörävalinta onnistu nappiin.
    GSX1100-G ;ttäjät oma osio(Gsx1100g) jossa ko moposta hjuvia teknisiä neuvoja ym asiaa...sinne siis.



    KEPPI-G
  3. #3
    Hienon pyörän ja vuosikerran olet hommannut Yritin tossa välillä myydä omaa mopoani, kun alkoi kurapyörää tehdä mieli, mut ei mennyt kaupaksi näin syksyllä. Voi kyllä käydä niin, että kun kevään tullen saa ison G:n ulos tallista kiiltelemään kevätauringon loisteessa, ei sitä enää malta pois myydäkään. Hommasin omani keväällä, just vapun alla ja semmoset yhdeksän tuhatta, ehkä vähän vajaa tuli naatiskeltua tänä kesänä. Voimia ja jaksamista vaan kesän odotteluun. Hyvää ei koskaan odota liian kauan



    Edit. Vaihda toi rienaava avatares johonkin laadukkaampaan



  4.  
  5. #4
    Lainaa (harttana @ Marras. 05 2007,14:25) kirjoitti
    tuli tänään ostettua 1100 gsx-g -94,39 tkm ja päällepäin kuin uusi!puolikatteella ja tuplavaloilla! ja eikun kesää oottelemaan!
    Minäkin olen susurajan miehiä, olen pari kesää ajellut G-Suzukilla ja oon ollut tyytyväinen pyörään. Vuosimalli on -92, kävin hakemassa sen Saksanmaalta (jenkkimalli)